M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 czerwca 2005

TVN wprowadza nowości na lato i rozpoczyna produkcję formatów jesiennych

Latem widownię do TVN mają przyciągnąć przede wszystkim seriale. Stacja zapowiada emisję premierowych odcinków własnego serialu "Na Wspólnej". Zakupiono też...

22 czerwca 2005

Winkowski rozszerza ofertę druku wielkoformatowego

Drukarnia Winkowski rozbudowała ofertę druku wielkoformatowego. Zakup maszyny arkuszowej wielkoformatowej Rapida 162 A, która przechodzi właśnie próbne testy w kupionej...

22 czerwca 2005

Boots Healthcare reklamuje Nurofen Forte w radiu

Koncern Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową leku OTC Nurofen Forte. Dwa spoty zostały przygotowane przez agencję McCann-Erickson Polska. Za...

22 czerwca 2005

"Polo TV" - powstał nowy TV-guide supermarketowy w cenie 49 groszy

Spółka Hippocampus wydała nowy TV-guide kolportowany w sieci supermarketów. Tygodnik "Polo TV" jest dystrybuowany w sieci Polomarket w początkowym nakładzie...

22 czerwca 2005

Kolor wprowadził ofertę handlową Owocne Wakacje

Radio Kolor promuje wakacyjną ofertę handlową - Owocne Wakacje. Klienci, którzy kupią dwutygodniową kampanię na antenie Radia Kolor, otrzymają dodatkowe...

22 czerwca 2005

Studio DN stosuje przy projektach opakowań nowatorską metodę pracy DN Pre-Creation

Studio DN Design Group specjalizujące się w projektowaniu tożsamości wizualnej marek wdrożyło nowatorską metodę pracy DN Pre-Creation. Zakłada ona czynny...

22 czerwca 2005

KRRiTV rozważy wniosek do UOKiK w sprawie proponowanych przez TVP opłat za reemisje programów

Robert Kroplewski, dyrektor departamentu prawnego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), zapowiedział, że rada rozważy skierowanie wniosku do Urzędu Ochrony...

22 czerwca 2005

PanMedia Western stworzy dywizję wyspecjalizowaną w planowaniu internetu

PanMedia Western prowadzi rekrutację osoby, która przejmie odpowiedzialność za planowanie internetu dla jego wszystkich klientów. Informację potwierdziła Ewa Góralska, managing...

22 czerwca 2005

Ipsos uruchomił program badań konsumenta w miejscu sprzedaży

Firma badawcza Ipsos uruchomiła program badań marketingowych konsumenta w miejscu sprzedaży, skierowany przede wszystkim do producentów dóbr szybkozbywalnych i sieci...

22 czerwca 2005

Red 8 Communications Group przygotowała nowy spot dla kampanii piwa Harnaś

Agencja Red 8 Communications Group przygotowała spot reklamowy dla najnowszej letniej kampanii piwa Harnaś (Carlsberg Polska). Film został wyreżyserowany przez...

22 czerwca 2005

Michał Dzienisz przestanie kierować Galposter Online

Michał Dzienisz rozstanie się z firmą Galposter, gdzie od kilku miesięcy kierował nowo powstałą strukturą - Galposter Online. Informację potwierdził...

22 czerwca 2005

Kia przygotowała letnią akcję promocyjną, wsparcie w dziennikach

Kia Motors Polska przygotowała letnią promocję na modele: Carnival, Sportage i Sorento. Akcja komunikowana jest we wszystkich największych dziennikach ogólnopolskich....

22 czerwca 2005

Cannes: złoto dla Optimum Media, brąz dla OgilvyOne, nominacja Arc Worldwide Poland

Dom mediowy Optimum Media OMD odebrał na wczorajszej gali wręczenia nagród w Cannes Złotego Lwa w kategorii najlepszej kampanii media...

23 czerwca 2005

LPP planuje rewolucję w marce Reserved i jej komunikacji

LPP SA wprowadzi jesienią rewolucyjne zmiany dotyczące marki Reserved. Przesunie się ona od wizerunku marki lifestyle i "casual", dla wszystkich,...

23 czerwca 2005

Wrozamet może przejąć zarządzanie marką sprzętu AGD Brandt, decyzje marketingowe w toku

Wrocławska firma Wrozamet, wicelider rynku AGD w Polsce, należąca do hiszpańskiej firmy Fagor Electrodomesticos, może wkrótce rozszerzyć swoje portfolio i...

23 czerwca 2005

Communication Unlimited koordynuje działania promocyjne leku Omar

Agencja reklamowa Communication Unlimited opracowała strategię i kreację kampanii promocyjnej dotyczącej leku Omar, produkowanego przez firmę farmaceutyczną Hexal Polska (obecnie...

23 czerwca 2005

Agencja Boomerang Team najlepsza na Warmii i Mazurach

Agencja event-marketingowa Boomerang Team otrzymała dwie statuetki w piątej edycji konkursu Mazur. Agencja otrzymała nagrodę Top Warmii i Mazur w...

23 czerwca 2005

Electronic Arts launchuje trzy nowe gry, wspiera je akcjami reklamowo-PR-owymi

Electronic Arts Polska wprowadza na polski rynek trzy nowe tytuły gier: "Batman Begins", "Medal of Honour" i "Battlefield II". Jak...

23 czerwca 2005

Tchibo wspiera sprzedaż kawy Tchibo Family promocją konsumencką

Firma Tchibo rozpoczyna promocję konsumencką kawy Tchibo Family. Mechanizm promocji opiera się na zebraniu 6 kodów kreskowych z promocyjnych opakowań...

23 czerwca 2005

Łukasz Misiurkiewicz tymczasowo kieruje Galposter Online

Na stanowisku dyrektora departamentu internetowego Galposter Michała Dzienisza zastąpił tymczasowo Łukasz Misiurkiewicz, prokurent firmy. Docelowo kierownictwo w Galposter Online przejmie...

23 czerwca 2005

Kreacja Banah Group skompletowana

Zakończył się proces rekrutacji pracowników kreatywnych do Banah Group. Dotychczasowy zespół po restrukturyzacji agencji został wzmocniony. Dołączyli do niego: Monika...

23 czerwca 2005

Interia z Netią uruchamiają wspólnie usługi telefonii internetowej

Interia.pl we współpracy z Netią uruchamia usługę telefonii internetowej pod marką Halo. Umożliwia ona darmowe rozmowy między użytkownikami internetu oraz...

23 czerwca 2005

"Naj", RMF FM i Polsat we wspólnej wakacyjnej akcji "Koncertowe lato"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska), RMF FM oraz telewizja Polsat organizują wakacyjną trasę pod nazwą "Koncertowe lato". Patronami medialnymi akcji są...

23 czerwca 2005

Kampania radiowa i na citylightach wspiera lipcowe wydanie "Glamour"

Lipcowe wydanie "Glamour" (G+J Media) wspiera kampania radiowa (RMF FM, Radio Zet) na citylightach, w punktach sprzedaży i w tytułach...

23 czerwca 2005

Partner ASM realizuje promocję kawy Segafredo Zanetti

Agencja Partner ASM realizuje akcję promocyjną "Jedna pasja, tysiące wrażeń" dla kawy Segafredo Zanetti (marki Intermezzo, Emozioni, Espresso Casa). Na...

23 czerwca 2005

"Play" od tego wydania dostępny w dwóch wersjach

Miesięcznik o grach komputerowych "Play" (Axel Springer Polska) od aktualnego wydania będzie dostępny w dwóch wersjach. Jedna z nich to...

23 czerwca 2005

Gut pokieruje teamem PKO w OMD, w Macroscope zastąpi ją Kowalewska

Edyta Gut jako group account director pokieruje pracami teamu obsługującego w Optimum Media OMD m.in. PKO BP. Zastąpi Aleksandra Śmigielskiego,...

23 czerwca 2005

Vert Advertising realizuje projekt regionalny dla grupy Grass

Agencja reklamowa Vert Advertising pozyskała budżet na przygotowanie kampanii BTL produktów firmy Grass Polska, w której portfolio znajduje się m.in....

23 czerwca 2005

Kanał 4fun.tv rozpoczyna współpracę z Nitro

Kanał telewizyjny skierowany do młodzieży 4fun.tv rozpoczyna współpracę z firmą Platforma Rozrywki Mobilnej "Nitro". Firma Nitro jest dystrybutorem gier na...

23 czerwca 2005

Związek Motoryzacyjny SOIS promuje części zamienne pochodzące od producentów

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych - tylko precyzyjny...

23 czerwca 2005

Tequila/Polska rozstrzygnęła II edycję konkursu dla studentów

Firma marketing services Tequila/Polska zakończyła drugą edycję projektu rekrutacyjnego "Tequila dla najlepszych", skierowanego do studentów. Laureaci konkursu odbędą płatne staże...

23 czerwca 2005

Idea umożliwia przejście z pre-paidu na abonament z zachowaniem numeru

Od wczoraj PTK Centertel w ramach swojej sieci Idea oferuje użytkownikom telefonów na kartę (Idea Pop i Jedna Idea) przejście...

23 czerwca 2005

Czujak i Galińska w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Jarosław Czujak obejmuje stanowisko dyrektora reklamy tytułów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer. Po odejściu z wydawnictwa Moniki Walczak obowiązki szefa działu pełnił...

23 czerwca 2005

Zbyszko prowadzi przegląd domów mediowych pod kątem działań ambient

Firma Zbyszko, producent napojów gazowanych, która planuje wczesną jesienią wprowadzenie na rynek dwóch nowych linii napojów (patrz wczorajszy DS "MMP"),...

23 czerwca 2005

Magdalena Sawicka marketing operations managerem Fujitsu Siemens Computers

Magdalena Sawicka objęła stanowisko marketing operations managera w firmie Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. Do jej obowiązków będzie należała...

23 czerwca 2005

Siemens wspiera kampanią sponsoring festiwalu kitesurfingowego

Marka Siemens startuje z kampanią reklamową festiwalu kitesurfingowego, który odbędzie się na początku lipca w Chałupach. Siemens jest sponsorem tego...

23 czerwca 2005

Agros wprowadza nowe produkty i rusza z kampanią "Minerado Unplugged"

Agros Nova Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe produkty swoich marek Fortuna, Łowicz i Tarczyn i rozpoczyna nową kampanię...

23 czerwca 2005

AXN będzie promować markę kanału poprzez eventy

Telewizyjny kanał AXN będzie promował markę stacji poprzez eventy marketingowe w dużych miastach. Jeszcze w czerwcu planowany jest taki event...

23 czerwca 2005

Tylko 40 proc. młodych Polaków chce walczyć za swój kraj według BBDO

Polska edycja sieciowego badanie BBDO o nazwie "20something in Europe" badającego trendy wśród 20-latków (patrz wczorajszy DS "MMP") została zakończona...

23 czerwca 2005

P&G wprowadził nowy motyw w komunikacji marki Pantene

Koncern Procter & Gamble ruszył z kampanią reklamową kosmetyków marki Pantene Pro-V, która ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na...

23 czerwca 2005

Grupa Żywiec promuje Warkę jako najlepsze piwo na spotkania z kumplami

Grupa Żywiec ruszyła z nową kampanią reklamową piwa marki Warka. Spoty pokazują Warkę jako najlepsze piwo na spotkania z kumplami....

24 czerwca 2005

Air Europa promuje loty na Baleary na outdoorze

Hiszpańskie linie lotnicze Air Europa rozpoczęły kampanię reklamową promującą połączenia na Baleary. Jak twierdzi Piotr Bogusz, marketing executive z polskiego...

24 czerwca 2005

Brązowy Lew w Cannes dla Arc Worldwide Poland

Arc Worldwide Poland otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Cyber Lion. Agencja została nagrodzona za pracę "Make your own antiform" przygotowaną...

24 czerwca 2005

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w Lowe GGK

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w agencji Lowe GGK na stanowisku account executive. Będzie pracował w teamie obsługującym Nestle (czekolady Nestle,...

24 czerwca 2005

Zarząd Polskiego Radia wybiera następcę Sity w Radiu Bis

Zarząd Polskiego Radia prowadzi rekrutację na stanowisko nowego dyrektora i redaktora naczelnego Radia Bis. Nie wyznaczono terminu rozstrzygnięcia konkursu, w...

24 czerwca 2005

Paulina Smaszcz-Kurzajewska kierownikiem ds. PR w Onecie

Paulina Smaszcz-Kurzajewska została kierownikiem ds. public relations w Onet.pl SA. Ostatnio pracowała przez trzy lata w biurze public relations PTK...

24 czerwca 2005

Hirek Wrona odchodzi, Tequila/Digital bez szefa

Po blisko rocznym okresie pracy w TBWA/Communications Group Hirek Wrona, dyrektor zarządzający Tequila/Digital, odchodzi ze stanowiska. Jego obowiązki przejmie chwilowo...

24 czerwca 2005

Opóźnione "Fakty" w grupie 16-49 lat oglądała widownia zbliżona do widowni "Wiadomości"

Konieczność przesunięcia w środę 22 czerwca na godz. 19.30 czasu emisji programu informacyjnego "Fakty" w TVN-ie w związku z informacjami...

24 czerwca 2005

Nikon wyda ponad 1,5 mln zł na kampanię aparatu D50

Nikon Polska wyda 1,5 mln zł na kampanię reklamową swojego nowego modelu cyfrowej lustrzanki Nikon D50. Działania reklamowe, które zapoczątkowała...

24 czerwca 2005

Maciej Ners nowym specjalistą ds. promocji i PR w magazynie "Cafe"

Maciej Ners objął stanowisko specjalisty ds. promocji i PR w magazynie "Cafe" (Direct Publishing). Zastąpi Norberta Turka, który rozstał się...