M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 czerwca 2005

S4 rozbudowuje struktury, nowe twarze w agencji

Agencja S4 powiększyła swój zespół o nowe osoby. Dział client service agencji S4 został powiększony o Annę Gładzką, która rozpoczęła...

24 czerwca 2005

Zmiany w konkursie efektywności reklamy Effie Awards 2005

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i Komitet Organizacyjny Effie Awards 2005 powiadomiły o zmianach w szóstej edycji konkursu efektywności reklamy Effie Awards...

24 czerwca 2005

Media Strategy Warsaw kończy prace nad pierwszą edycją audytu kosztów dotarcia do widowni telewizyjnej

Firma audytu mediowego Media Strategy Warsaw kończy prace nad pierwszą edycją TV Price Pool Audit. Celem tego projektu, w którym...

24 czerwca 2005

Sony Ericsson planuje na jesień cztery premiery telefonów

Sony Ericsson planuje na jesień premiery czterech nowych telefonów kierowanych do różnych grup odbiorców. Będą to modele: J210, K608, Z520...

24 czerwca 2005

Pięć nowych programów w letniej ramówce MTV Polska, planowana kampania

Latem w MTV Polska pojawi się pięć nowych programów oraz nowe odcinki popularnych serii. Stacja od poniedziałku do czwartku w...

24 czerwca 2005

Unilever poszerza i wspiera reklamowo markę lodów Carte d'Or

Unilever Polska SA postanowił rozbudować w tym sezonie linię swoich lodów Carte d'Or i wprowadził do sprzedaży ich nowe warianty...

24 czerwca 2005

Radio Zet i telewizyjna Dwójka wspólnie witają wakacje

Na antenie Radia Zet i TVP2 o 9 rano w poniedziałek rozpocznie się kilkugodzinna emisja wspólnego programu. Na wrocławskim rynku...

24 czerwca 2005

Złote Przeboje reklamują się na ekologicznych taksówkach

Radio Złote Przeboje (Agora) reklamuje się na rowero-taksówkach z sieci VeloTaxi. Tzw. CityCruisery krążą głównie w okolicach Traktu Królewskiego w...

24 czerwca 2005

Michał Sołowow szuka partnera biznesowego do projektu dziennika ogólnopolskiego

Michał Sołowow, właściciel dziennika "Życie Warszawy", szuka partnera biznesowego dla jego nowego projektu dziennika ogólnopolskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według...

24 czerwca 2005

Wydatki na reklamę w mediach wzrosną w tym roku o 9-10 proc. według Starcomu

- Wydatki na kampanie mediowe w tym roku w porównaniu z 2004 r. mogą wzrosnąć o 9-10 proc. - prognozuje...

24 czerwca 2005

Tymbark i Heyah wygrały konkurs na najlepszą markę III Rzeczypospolitej organizowany przez "Puls Biznesu"

Tymbark i Heyah zwyciężyły w plebiscycie "Sukces w marketingu- najlepsze marki III Rzeczypospolitej", organizowanym przez gazetę "Puls Biznesu". W klasyfikacji...

24 czerwca 2005

Kulczyk Tradex wspiera kampanią launch nowego Polo

Kulczyk Tradex, importer samochodów marki Volkswagen, prowadzi kampanię modelu VW Polo. Jest to rynkowy launch nowej generacji tego małego samochodu....

24 czerwca 2005

Michalis Michael awansował w strukturach Synovate

Michalis Michael odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego na Europę Środkową w firmie badawczej Synovate. Wyjeżdza do Chicago, gdzie będzie odpowiadał...

24 czerwca 2005

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo. Jest ona prowadzona pod hasłem: "Dom Platinum - najbardziej stylowe...

24 czerwca 2005

Krzysztof Gorzkowski, p.o. prezes Wydawnictwa Zwierciadło, będzie poszerzał jego portfolio

Krzysztof Gorzkowski został p.o. prezesem zarządu Wydawnictwa Zwierciadło, wydawcy miesięcznika "Zwierciadło". Jego poprzednik Leszek Popowicz odszedł z firmy na początku...

24 czerwca 2005

W Wydawnictwie Murator zarząd i rada nadzorcza bez zmian

Zgromadzenie wspólników Wydawnictwa Murator powołało na nową kadencję zarząd i radę nadzorczą w składach dotychczasowych. Prezesem zarządu Wydawnictwa Murator pozostała...

24 czerwca 2005

Cosmopolitan Cosmetics przeprowadzi największą kampanię dla kosmetyków Puma

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadza na rynek nową linię kosmetyków zapachowych marki Puma Red & White. Launch nowej serii zostanie...

24 czerwca 2005

Nutricia poszerza rodzinę mlek modyfikowanych Bebilon

Nutricia Polska wprowadziła dwa nowe produkty z rodziny mlek modyfikowanych dla niemowląt Bebilon. Bebilon HA i Bebilon HA2 są przeznaczone...

24 czerwca 2005

Fiat chce sięgnąć po nowych klientów, we wrześniu launch Cromy

Fiat Auto Poland wprowadzi jesienią na polski rynek model Croma, pierwszy samochód tej marki w segmencie D. Oznacza to wejście...

27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi nominowana w Cannes w kategorii film, Grand Prix za film "Grrr" dla Hondy Diesel

Tylko jedna polska praca trafiła na short-listę w kat. film festiwalu reklamowego Cannes Lions 2005. Wyróżniona została zrealizowana przez agencję...

27 czerwca 2005

Polki "typowe", "nowoczesne" i "konserwatywne" w raporcie o seksualności Polek

Polski Lek, producent preparatu Vamea wspomagającego funkcje seksualne u kobiet, opublikował wyniki "Raportu o życiu seksualnym Polek w XXI wieku"....

27 czerwca 2005

Lego planuje silną ofensywę w mediach w IV kwartale

Lego w Polsce przygotowuje się do intensywnych działań reklamowych jesienią i w okresie przedświątecznym 2005 r. W planach jest w...

27 czerwca 2005

"Metro" pod własnym logotypem "Słoneczne Metro" w wakacje w weekendy nad morzem

Dziennik bezpłatny "Metro" (Agora SA) do 13 sierpnia będzie rozdawany w 17 nadmorskich kurortach w piątki i w soboty. Wakacyjna...

27 czerwca 2005

Biedronka dziękuje swoim dostawcom w kampanii telewizyjnej

Agencja Publicis zrealizowała dla firmy Jeronimo Martins kolejny spot reklamowy z okazji 10-lecia istnienia w Polsce należącej do niej sieci...

27 czerwca 2005

Media i rozrywka będą rosły 7,3 proc. rocznie, obraz rynku zmieniają internet i Chiny - raport PwhC

Światowy rynek rozrywki i mediów jest obecnie w najlepszej kondycji od 2000 r. i będzie rósł w tempie 7,3 proc....

27 czerwca 2005

Paweł Polok dyrektorem generalnym działu druku i przetwarzania obrazu HP Polska

Paweł Polok obejmie 1 lipca stanowisko dyrektora generalnego działu druku i przetwarzania obrazu w HP Polska. Działowi temu podlegają najbardziej...

27 czerwca 2005

Jak dotąd ponad 2 tys. publikacji w dziennikach Polskapresse w ramach akcji Masz Prawo Wiedzieć

Osiem dzienników regionalnych Poskapresse podsumowało pierwsze miesiące trwającej od września ub.r. na łamach dzienników akcji społecznej Masz Prawo Wiedzieć. Celem...

27 czerwca 2005

Agencja Lothar Bohm rozszerzyła współpracę z Maspeksem Wadowice

Warszawski oddział agencji Lothar Bohm, specjalizującej się w projektowaniu tożsamości wizualnej marek i produktów, poszerzył swoją współpracę z Maspeksem Wadowice,...

27 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw i MPG Media Planning Group przygotowały kampanię dotyczącą oferty dziecięcej Cyfry Plus

Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, rozpoczyna kampanię reklamową dotyczącą kanałów dziecięcych w ofercie tej platformy. Za strategię...

27 czerwca 2005

Mather Communications przygotowała kampanię soków Hortex Leon

Agencja Mather Communications przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowej linii produktów dla dzieci Hortex Leon. Dwie wersje reklamy telewizyjnej...

27 czerwca 2005

Sami Swoi informują w kampanii o roamingu i najniższych stawkach na stacjonarne

Polkomtel SA dla swojej usługi pre-paidowej Sami Swoi przygotował wakacyjną kampanię reklamową, w której informuje o nowych usługach roamingu oraz...

27 czerwca 2005

Essenza buduje w Polsce sieć sklepów odzieży marki Esz, markę obsłuży Upstairs Y&R

Włoska firma odzieżowa Essenza, która uruchamia w Polsce sieć swoich sklepów firmowych, całościową obsługę reklamową powierzyła agencji Upstairs Young &...

27 czerwca 2005

Michalis Michael obejmie pozycję head of global online and panels w Synovate

Michalis Michael wyjeżdża do amerykańskiego oddziału firmy badawczej Synovate, gdzie obejmie stanowisko head of global online and panels. Dotąd jako...

27 czerwca 2005

Katarzyna Gordian nowym account executive w Polymus

Katarzyna Gordian jest nowym account executive w dziale marketingu bezpośredniego agencji Polymus. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji artystyczno-reklamowej Megasound...

27 czerwca 2005

Grupa ABK zwraca uczestnikom koszty Letniej Akademii PR

Grupa ABK, organizator szkolenia Letnia Akademia PR, zwróciła koszty kursu zgodnie z żądaniami uczestników. Jak mówi Gerard Parzelski, organizator Akademii,...

27 czerwca 2005

Grupa Polskapresse wyda na nową drukarnię minimum 40 mln zł

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" wybuduje nową drukarnię na Górnym Śląsku. Zakład poligraficzny powstanie w dzielnicy Milowice w Sosnowcu, w katowickiej specjalnej...

27 czerwca 2005

Grupa Animex organizuje cykl imprez promujących markę Morliny

Grupa Animex przeprowadzi akcję eventową promującą markę Morliny. Promocję przygotowała agencja Euro RSCG 4D. W okresie wakacyjnym odbędzie się cykl...

27 czerwca 2005

"WiK" dołączony do "Wprost" przedstawi kalendarz letnich imprez w całej Polsce

"Wprost" (AWR "Wprost"), które wejdzie na rynek za tydzień, 4 lipca, ukaże się - po raz pierwszy - nie z...

27 czerwca 2005

Cityboard Media zaktualizowała badania efektywności

Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, od czerwca posługuje się zaktualizowanymi danymi o przewidywanej efektywności kampanii. Instytut GfK Polonia pod koniec...

27 czerwca 2005

KreacjaPro realizuje mailing dla ING Lease

KreacjaPro prowadzi akcję mailingową, która jest elementem kampanii leasingu nieruchomości dla ING Lease. Jest on skierowany do osób podejmujących decyzje...

27 czerwca 2005

Telewizje tematyczne powołają stowarzyszenie promujące ich ofertę wśród reklamodawców i kablówek

Telewizje tematyczne chcą powołać stowarzyszenie promujące tego typu kanały wśród reklamodawców i operatorów kablowych. Inicjatorem projektu jest m.in. TV Biznes,...

27 czerwca 2005

Communication Unlimited w nowej siedzibie będzie organizować wystawy sztuki współczesnej

Oficjalnemu otwarciu nowej siedziby agencji reklamowej Communication Unlimited towarzyszyło otwarcie wystawy wybranych dzieł z kolekcji Muzeum Rzeźby Współczesnej w Orońsku....

27 czerwca 2005

Klub Mediowy SAR i Pro Marka pracują nad zbiorem "dobrych praktyk" regulujących rynek audytu mediowego

Klub Mediowy SAR i przedstawiciele stowarzyszenia Pro Marka pracują nad dokumentem regulującym zagadnienie audytów mediowych. Dokument ten, będący zbiorem dobrych...

27 czerwca 2005

Lubieniecka i Pokrzywa odchodzą z zarządu DW "Życie"

Joanna Lubieniecka i Piotr Pokrzywa mają odejść z zarządu Domu Wydawniczego "Życie", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ich dalsze plany zawodowe nie...

27 czerwca 2005

Małgorzata Domagalik ponownie naczelną "Pani"

Małgorzata Domagalik ponownie objęła stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Pani", który ponad tydzień temu został kupiony przez Wydawnictwo Bauer. Poprzednim właścicielem...

27 czerwca 2005

IGRZ i władze miasta rozważają rozpisanie konkursu na wyposażenie Warszawy w meble miejskie

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej chciałaby we współpracy z władzami miasta Warszawy przeprowadzić konkurs na wyposażenie miasta w meble miejskie. Jak...

27 czerwca 2005

Corporate Profiles Consulting wprowadza metodę SignBank - przewidywania zmian i trendów

Corporate Profiles Consulting podobnie jak inne spółki należące do sieci DDB wykorzysta w swojej pracy nową metodę Sign Bank -...

27 czerwca 2005

Broker FM promuje letnią ofertę handlową

Broker FM wprowadził wakacyjną ofertę cenową. Dodatkowe spoty warte 10 proc. wartości netto całej kampanii otrzymują reklamodawcy promujący się na...

27 czerwca 2005

Onet stawia na multimedia w swojej nowej wersji serwisu Wiadomości

Onet.pl uruchomił nową wersję jednego ze swoich czołowych serwisów informacyjnych www.wiadomosci.onet.pl. Założeniem portalu jest, by nowy serwis w pełni wykorzystywał...

27 czerwca 2005

Elektrim deklaruje, że sprzeda Vivendi udziały w PTC za 650 mln euro

W piątek na spotkaniu z dziennikarzami Piotr Nurowski, prezes Elektrim SA, kontrolującego 48 proc. udziałów Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC, operator...