M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 czerwca 2005

Interia przygotowała na lato fotograficzno-eventową akcję promocyjną

Interia przygotowała na lato nietypową akcję promocyjną. Odbywać się ona będzie w ramach akcji "Koncertowe lato", która jest cyklem 20...

28 czerwca 2005

Stanisław Iwanowski zastąpi Katarzynę Wasiluk w PanMedia Western

Stanisław Iwanowski dołączy do PanMedia Western jako media planner/buyer. Zajmie się planowaniem prasy, radia i outdooru w teamie, z którym...

28 czerwca 2005

Media 5 finalizuje rozmowy na temat zakupu klubu Polonia Warszawa

Media 5, biuro reklamy kanałów telewizyjnych Tele 5 i Polonia 1, finalizuje rozmowy na temat zakupu klubu piłkarskiego Polonia Warszawa....

28 czerwca 2005

Ewa Niezbecka będzie z-cą dyrektora wydawniczego w Wydawnictwie Bauer

Ewa Niezbecka objęła stanowisko z-cy dyrektora wydawniczego czasopism popularnych ds. redakcyjnych w Wydawnictwie Bauer. Jest to nowe stanowisko w strukturach...

28 czerwca 2005

"Exklusiv" ma w planach na wrzesień ogólnopolską kampanię

"Exklusiv", miesięcznik lifestyle'owy (wydawca Valkea Media) przygotowuje się do ogólnopolskiej kampanii we wrześniu. Wykorzystywane będą tytuły prasowe, rozgłośnie, nośniki przy...

28 czerwca 2005

Wrangler zrywa z kowbojami, lansuje wizerunek przygody i odkrywania świata

VF Polska Distribution wesprze sprzedaż jesienno-zimowej kolekcji ubrań marki Wrangler kampanią prasową i outdoorową w wybranych miastach, będą to citylighty...

28 czerwca 2005

Antalis poszerza asortyment folii służących grafice pojazdowej

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, poszerza asortyment folii służących rozwojowi grafiki pojazdowej w ramach reklamy mobilnej. Od...

28 czerwca 2005

Tatuum otworzy sklepy w centrach Ikei w Rosji i na Ukrainie

Spółka Kan, właściciel marki Tatuum, podpisała umowę z Ikeą. Otworzy sklepy z odzieżą w centrach handlowych trzeciej generacji, które Ikea...

28 czerwca 2005

Niskie ceny najważniejszym wabikiem przyciągającym do sklepu według Axciom

Dla większości Polaków najważniejszymi czynnikami decydującymi o miejscu robienia zakupów są niskie ceny, wynika z danych firmy Axciom, która przeanalizowała...

28 czerwca 2005

EL2 i Wapacz.pl połączyły siły - fuzja na rynku m-commerce

EL2, firma zajmująca się m-biznesem, w szczególności m-marketingiem, oraz EnterNet, właściciel serwisu Wapacz.pl, dostawca rozrywki mobilnej, dokonały fuzji. Wapacz.pl stał...

28 czerwca 2005

Zjazd ZKDP wybiera ponownie Izabellę Jabłońską na stanowisko prezesa PBC

Izabella Jabłońska decyzją zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) ponownie została wybrana na stanowisko prezesa zarządu spółki Polskie Badania Czytelnictwa...

28 czerwca 2005

Lavazza lansuje wizerunek marki ekskluzywnej, współpracuje z IKERa

Lavazza, marka kawy z segmentu super premium, nawiązała współpracę z firmą IKERa, producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych, pojawiając się we wspólnej...

28 czerwca 2005

Aleksandra Majewska PR i new business managerem w agencji Schulz

Aleksandra Majewska objęła stanowisko PR i new business managera w agencji reklamowej Schulz. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Jego...

28 czerwca 2005

Nokia wprowadza nową serię telefonów Nseries; prawdopodobne wsparcie reklamowe

Nokia wprowadza na polski rynek nową serię telefonów Nseries. Tworzą ją trzy modele: N90 - multimedialny smartfon fotograficzny (jako pierwszy...

28 czerwca 2005

Strona AMS-u w Katalogu Ciekawych Stron

Strona internetowa AMS-u, firmy reklamy zewnętrznej, została wyróżniona w Katalogu Ciekawych Stron. Adres "www.ams.com.pl" dołączył do wartych odwiedzenia zdaniem redaktorów...

28 czerwca 2005

L'Oreal reklamuje nowy szampon Garnier Fructis

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa nowego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia (L'Oreal). Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy (w sprzedaży...

28 czerwca 2005

McDonald's rozpoczął kampanię z siostrami Williams promującą aktywny styl życia

McDonald's Polska rozpoczął kampanię, w której występują słynne tenisistki Venus i Serena Williams. Celem akcji jest promowanie aktywnego stylu życia...

28 czerwca 2005

Fiat planuje wakacyjną kampanię Pandy wycelowaną w target kobiecy

Fiat Auto Poland przeprowadzi wakacyjną kampanię kierowaną do kobiet. Jej bohaterem będzie model Panda, a dokładniej jego specjalna wersja przygotowana...

28 czerwca 2005

Centralwings nawiązują do reklam konkurenta - WizzAir

Tanie linie lotnicze Centralwings, należące do PLL LOT SA, w swojej najnowszej internetowej kampanii reklamowej nawiązują do reklam swojego konkurenta...

28 czerwca 2005

PepsiCo przejmuje dystrybucję piwa Beck's

PepsiCo przejmuje w Polsce dystrybucję piwa Beck's - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jest to marka z portfolio koncernu InBev, która do...

28 czerwca 2005

W Radiu Złote Przeboje ruszył konkurs "Mniej więcej"

Od wczoraj na antenie Radia Złote Przeboje (Agora SA) prowadzony jest konkurs "Mniej więcej". Słuchacze, którzy dodzwonią się do prowadzącego...

28 czerwca 2005

Dax Cosmetics sponsoruje pogodę w TVN Meteo i TVN24, organizuje eventy nad morzem

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics, producent m.in. ochronnych preparatów do opalania z filtrami UVA/UVB, w pięciu nadmorskich miejscowościach (Międzyzdroje, Pobierowo, Niechorze,...

28 czerwca 2005

Danone wspiera sprzedaż Danonków za pomocą akcji promocyjnej

Komunikację związaną z ogólnopolską promocją konsumencką dla marki Danonki (Danone), realizowaną pod hasłem: "Zbierz kolekcję świetlików", przygotowała agencja S4. Do...

28 czerwca 2005

Beiersdorf-Lechia wprowadza nowe dezodoranty Nivea Deo Pure

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży nowe kobiece dezodoranty Nivea Deo Pure. Jest to linia antyperspirantów dostępnych w sprayu lub w...

28 czerwca 2005

Wyższe wpływy "Wysokich Obcasów" jako efekt powstania działu sprzedaży tytułu

Wpływy reklamowe "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku dla kobiet "Gazety Wyborczej", od marca do maja br. wyniosły wg cenników 9,1 mln...

28 czerwca 2005

Polskie biuro agencji PR Fleishman-Hillard koordynuje globalne działania PR dla polskich firm

Polskie biuro agencji public relations Fleishman-Hillard zajmuje się koordynacją działań, dzięki którym polskie firmy mogą realizować projekty PR na całym...

28 czerwca 2005

UIP reklamuje "Madagaskar" na megatramach

Dystrybutor kinowy UIP promuje film "Madagaskar" na warszawskich tramwajach opakowanych w reklamy formatu megatram. Firma Business Consulting Media Miejskie, odpowiedzialna...

28 czerwca 2005

Point Group przejęła agencję marketingu mobilnego adMobile

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego" i nowy właściciel tytułu "Machina", przejęła agencję marketingu mobilnego adMobile, należącą dotychczas...

29 czerwca 2005

"Pilot Club Magazine" nowym klientem Ad Meritum

Ad Meritum, spółka CR Media, będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w miesięczniku "Pilot Club Magazine". Wydawcą tytułu, skierowanego do...

29 czerwca 2005

Jerzy Karwelis został prezesem ZKDP

Jerzy Karwelis został prezesem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Zjazd ZKDP wyłonił też zarząd. W jego skład weszli także poza...

29 czerwca 2005

On Board PR będzie pracować dla Raiffeisen Evolution

Agencja public relations On Board PR zajmie się doradztwem w zakresie PR-u korporacyjnego oraz obsługą sieci rodzinnych centrów handlowo-usługowych Ferio...

29 czerwca 2005

Wykorzystanie internetu w badaniach w Polsce wciąż raczkuje

Popularność internetu jako narzędzia wspierającego prace instytutów badawczych stale rośnie. Według najnowszych danych Esomaru (światowa organizacja zrzeszająca osoby działające w...

29 czerwca 2005

Profi prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię TV dań gotowych

Wielkopolska Wytwórnia Żywności "Profi" rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną, w której promuje dania gotowe. Strategię i kreację kampanii...

29 czerwca 2005

Philips wprowadza nowe odtwarzacze muzyki cyfrowej

Philips Polska wprowadza do sprzedaży nowe cyfrowe odtwarzacze audio GoGear. Na razie nie ma jeszcze planów ich wsparcia. Cztery nowe...

29 czerwca 2005

Lufthansa zaczyna swoją największą do tej pory kampanię w Polsce

Polski oddział linii lotniczych Lufthansa rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową. Jej główne hasło to: "Warto przeżyć taką chwilę"....

29 czerwca 2005

Sergiusz Pinkwart szefem działu zagranicznego w "Gali"

Sergiusz Pinkwart jest nowym szefem działu zagranicznego tygodnika "Gala" (G+J Polska). Wcześniej tę samą funkcję pełnił w dwutygodniku "Viva!". W...

29 czerwca 2005

K2 Internet przygotowała trzy serwisy www dla Coca-Coli

Agencja interaktywna K2 Internet uruchomiła trzy nowe serwisy dla Coca-Coli. CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, w...

29 czerwca 2005

Marian Marek Przybylski po 15 latach odszedł z "Głosu Wielkopolskiego"

Marian Marek Przybylski nie jest już prezesem Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego". Kierował tym dziennikiem 15 lat. Udziałowcy (holenderska...

29 czerwca 2005

Studio DN wykonało projekty opakowań dla marki Decor firmy Dr Oetker Polska

Studio DN wykonało nowe opakowanie serii polew do ciast Decor dla firmy Dr Oetker Polska. Odświeżono projekt graficzny - zmodernizowano...

29 czerwca 2005

"Exklusiv" rozstrzygnął konkurs graficzny Grafex

Jakub Rebelka jest zwycięzcą konkursu Grafex ogłoszonego przez miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media). Konkurs dotyczył form przedstawienia tematów: Excesy, Expresje i...

29 czerwca 2005

Martis powiększa dział obsługi klienta

Zespół agencji reklamowej Martis powiększył się o dwóch account executive: Iwonę Michalską i Krzysztofa Daneckiego. Michalska odpowiada za współpracę z...

29 czerwca 2005

Paola będzie promować latem markę R 20 wśród młodych konsumentów

Firma Paola rozpoczyna działania promocyjne związane z marką napoju energetyzującego R 20. W działaniach wykorzystany zostanie wizerunek zespołu muzycznego Łzy....

29 czerwca 2005

Magazyn "n.p.m." zachęca media plannerów, by planowali z nim wakacje

Magazyn poświęcony turystyce górskiej "n.p.m." (Dom Wydawniczy "Kruszona") przeprowadza wysyłkę tytułu do środowiska media plannerów. Pismo opakowane w specjalnie przygotowaną...

29 czerwca 2005

Royal Unibrew konsoliduje budżety reklamowe, nie wyklucza przetargów reklamowych

Firma Royal Unibrew Polska, należąca do koncernu Royal Unibrew A/S, konsoliduje budżety reklamowe wszystkich swoich marek piwa. Spółka powstała w...

29 czerwca 2005

Ela Skrzypek w Young Design Entrepreneur of the Year 2005

Ela Skrzypek, współwłaścicielka studia Bakalie Visual Art & Design będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowego konkursu Young Design Entrepreneur of...

29 czerwca 2005

Peter Gress odchodzi z DaimlerChrysler Automotive Polska

Peter Gress, dyrektor handlowy działu samochodów osobowych w DaimlerChrysler Automotive Polska, odchodzi z firmy. Informację tę potwierdził Tomasz Nieborek, manager...

29 czerwca 2005

Canal Plus Cyfrowy ma zastrzeżenia do ustawy o kinematografii

Spółka Canal Plus Cyfrowy jest gotowa zaakceptować opłatę na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, jednak przy zastrzeżeniu, że będzie mieć...

29 czerwca 2005

Agencja B&J wyłoniła dział event-ambient

W agencji B&J powstał nowy dział wyspecjalizowany w organizacji eventów i akcji specjalnych. Jak mówi Agnieszka Litarowicz, new business manager...

29 czerwca 2005

Tequila promuje nowe dania Knorra w hipermarketach

W sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr Unilever Polska - Knorr Pizza, Kebab...

29 czerwca 2005

Marek Sawejko szefem badań jakościowych w dziale custom research GfK Polonia

Marek Sawejko został szefem badań jakościowych w dziale custom research services w firmie GfK Polonia. Przez ostatnie 3,5 roku był...