M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 lipca 2005

Edipresse Polska wprowadzi na rynek nowy magazyn parentingowy

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadzi na rynek nowy magazyn parentingowy. Nowe pismo będzie się ukazywało co miesiąc. Wydawca nie ujawnia na...

11 lipca 2005

Konsorcjum Marketingowe QST zrealizowało europejską sesję zdjęciową dla P&G

Konsorcjum Marketingowe QST po raz drugi zrealizowało dla marki Pampers (Procter & Gamble) sesję fotograficzną o tematyce dziecięcej. Jej efektem...

11 lipca 2005

Studio Vidoqi przygotowało spoty konkursu firmy Hexal i pisma "Zdrowie"

Studio filmowo-reklamowe Vidoqi zrealizowało spot telewizyjny i kinowy promujący konkurs Lekarz Niezwykły 2005 organizowany przez firmę farmaceutyczną Hexal i miesięcznik...

11 lipca 2005

Hochland planuje intensywne wsparcie reklamowe żółtych serów

Hochland Polska planuje intensywne wsparcie reklamowe dotychczas praktycznie niewspieranej kategorii produktowej: żółtych serów w plastrach. Silna kampania ma ruszyć na...

11 lipca 2005

Nowy Samsung Digimax i5 będzie reklamowany w prasie i na outdoorze

Samsung wprowadza dziś do sprzedaży nowy model cyfrowego aparatu fotograficznego: Digimax i5. To aparat typu compact, który posiada metalową obudowę,...

11 lipca 2005

Ponad 3 mln zł ma wynieść budżet na kampanię "Pani" do końca br.

Ponad 3 mln zł przewiduje wydanie do końca br. na promocję miesięcznika "Pani" jego nowy wydawca Wydawnictwo Bauer. Planowaną kampanię...

11 lipca 2005

Nowa seria kulinarna "Gazety Wyborczej", tym razem "Kulinarny Atlas Lata"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła publikację kolejnego, po "Kulinarnym Atlasie Świata", cyklu poświęconego kuchni. Jest to "Kulinarny Atlas Lata". Nową serię stworzy...

11 lipca 2005

Ewa Brzóska-Kadula dyrektorem marketingu programowego Polsatu

Ewa Brzóska-Kadula, która kilka tygodni temu dołączyła do pionu strategii i komunikacji telewizji Polsat, objęła stanowisko dyrektora działu marketingu programowego...

11 lipca 2005

Tequila przygotowała projekt Idea Fair Play w ramach Idea Ekstraklasy

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotowała projekt Idea Fair Play, który jest częścią platformy Idea Ekstraklasa. Idea Fair Play to akcja,...

11 lipca 2005

"Siła z gór" - nowa kampania i nowe pozycjonowanie wody Żywiec Zdrój

Pod hasłem "Siła z gór" ruszyła nowa kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój (Danone), której celem jest zbudowanie nowego pozycjonowania tej...

11 lipca 2005

Mirosław Kępiński managing directorem Maxusa, nowej agencji GroupM

GroupM uruchomiła w Polsce dom mediowy Maxus. Managing directorem nowej agencji został Mirosław Kępiński, dotychczas group account director Mediaedge:cia, związany...

11 lipca 2005

Operatorzy tracą rocznie 60 mln zł z powodu kradzieży sygnału TV, Stowarzyszenie Sygnał startuje z kampanią

Operatorzy telewizji kablowej i platform cyfrowych tracą rocznie 60 mln zł z powodu kradzieży sygnału telewizyjnego - wynika z wyliczeń...

11 lipca 2005

Monika Gabryelewicz będzie dyrektorem biura reklamy "Echa Miasta"

Monika Gabryelewicz obejmie w przyszłym tygodniu stanowisko dyrektora warszawskiego biura reklamy bezpłatnej gazety "Echo Miasta". Jej zastępcą będzie Marek Kaczmarski,...

11 lipca 2005

Agata Sądej-Stanek specjalistą ds. marketingu w PPUH Woseba

Agata Sądej-Stanek została zatrudniona w dziale marketingu PPUH Woseba jako specjalista ds. marketingu. PPUH Woseba jest producentem kaw, ma w...

11 lipca 2005

Paweł Tuliński, wiceprezes i dyr. marketingu Kotlinu, odszedł z firmy

Paweł Tuliński rozstał się z firmą Kotlin Sp. z o.o., w której był wiceprezesem i dyrektorem marketingu. Zastąpi go Monika...

11 lipca 2005

Euro RSCG 4D realizuje promocyjną kampanię plenerową dla Morlin

Agencja marketing services Euro RSCG 4D rozpoczęła Sezon Piracki obejmujący cykl letnich eventów plenerowych dla marki Morliny (Grupa Animex) zaplanowanych...

11 lipca 2005

Reklamodawcy chcą rozmawiać z nadawcami o panelu telemetrycznym

Najwięksi reklamodawcy należący do Stowarzyszenia ProMarka zaprosili przedstawicieli trzech głównych stacji telewizyjnych na spotkanie, podczas którego chcą rozmawiać na temat...

11 lipca 2005

"Wróżka" i "Weranda" promowane nad Bałtykiem, "Wróżka" także w Warszawie

"Wróżka" i wnętrzarska "Weranda", dwa miesięczniki wydawnictwa Te-Jot, mają letnią promocję w 27 miejscowościach nadmorskich. Tytuły będą eksponowane na kasetonach...

11 lipca 2005

Pięć nowych osób w zespole agencji PR Sigma International (Poland)

Pięć nowych osób dołączyło do zespołu agencji PR Sigma International (Poland) Ltd. Są to: Anna Król zatrudniona na stanowisku senior...

11 lipca 2005

Grupa Trenerska "Klamka" wydaje gejowski magazyn lifestyle'owy "Ayor"

W połowie lipca zadebiutuje na rynku magazyn "Ayor". Nowy miesięcznik klubowo-lifestyle'owy będzie dystrybuowany bezpłatnie w klubach na terenie Polski w...

11 lipca 2005

Danone wybrał OMD i GroupM do obsługi mediowej

Koncern Danone rozstrzygnął już częściowo globalny przetarg mediowy. OMD (Omnicom) oraz GroupM (WPP) to grupy domów, które wytypował do obsługi...

11 lipca 2005

Reckitt Benckiser promuje markę Air Wick przez loterię konsumencką

Reckitt Benckiser promuje markę Air Wick przez loterię konsumencką. Akcja przebiega pod hasłem "Odwiedź najpiękniejsze ogrody świata". Do udziału w...

11 lipca 2005

Christian Lainer w zarządzie SAR oraz inne decyzje podjęte podczas walnego zgromadzenia SAR

Christian Lainer, prezes TBWA/Communication Group w Polsce, został nowym członkiem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Anna Lubowska, Marek Janicki i...

12 lipca 2005

Agnieszka Lizoń stworzy komórkę internetową w PanMedia Western

Agnieszka Lizoń dołączy we wrześniu br. do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Będzie odpowiedzialna za planowanie internetu do kampanii reklamowych...

12 lipca 2005

Rosiewicz dyrektorem promocji i PR, Sroga dyrektorem działu obsługi klienta w RRM

Ewa Rosiewicz obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora promocji i PR w RRM. Pracowała dotąd jako dyrektor działu obsługi klienta. Teraz...

12 lipca 2005

Boots Healthcare reklamuje Nurofen Ultra Fast w radiu

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową przeciwbólowego leku OTC Nurofen Ultra Fast. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu...

12 lipca 2005

Według AGB w I półroczu telewizje zarobiły na reklamach 2,6 mld zł

Według AGB Polska w I półroczu 2005 r. wpływy z reklam i plansz sponsorskich głównych stacji wyniosły 2,633 mld zł...

12 lipca 2005

Tomasz Rzepniewski odchodzi z CR Media Consulting

Tomasz Rzepniewski rozstaje się z CR Media Consulting. Kończy pracę w dziale internetowym, gdzie zaczynał jako junior media planner/buyer, a...

12 lipca 2005

JWT Polska będzie koordynowała obsługę reklamową Unilevera w naszym regionie

Agencja reklamowa JWT Polska będzie koordynowała międzynarodowe działania reklamowe dla wybranych marek z portfolio koncernu Unilever w regionie Europy Środkowo-Wschodniej....

12 lipca 2005

Media 5 i Polonia Warszawa mogą sfinalizować umowę jeszcze w tym tygodniu

Umowa między Media 5 (biurem reklamy Tele 5) i klubem piłkarskim Polonia Warszawa prawdopodobnie zostanie sfinalizowana w tym tygodniu. Wcześniej...

12 lipca 2005

Dominika Borzym-Żak została regional account directorem w JWT Polska

Dominika Borzym-Żak objęła stanowisko regional account directora w agencji reklamowej JWT Polska. Została kierownikiem zespołu agencyjnego odpowiedzialnego za koordynację działań...

12 lipca 2005

"Polityka" propaguje sudoku - japońskie krzyżówki cyfrowe

"Polityka" (wydawca: "Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotowała wydanie specjalne na lato z japońskimi krzyżówkami cyfrowymi "Sudoku". W nakładzie 150 tys. egz.,...

12 lipca 2005

"Elle" rozbuduje merytorycznie jesienne wydania i wesprze je widoczną promocją

Dwa jesienne numery "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) będą mieć specjalny charakter. W wydaniu październikowym znajdzie się obszerne dossier modowo-urodowe, a...

12 lipca 2005

Jacek Wlazło i kierownictwo Springera nie komentują pogłosek o możliwości jego odejścia

Jacek Wlazło, dyrektor marketingu korporacyjnego Axel Springer Polska, według naszych nieoficjalnych informacji opuści wydawnictwo. Jacek Wlazło nie potwierdził tych doniesień...

12 lipca 2005

TVP prawdopodobnie odmówi udziału w projekcie Polskiego Operatora Telewizyjnego

Telewizja Polska (TVP) prawdopodobnie odmówi udziału w pracach spółki Polski Operator Telewizyjny (POT), która zajmuje się budową naziemnej telewizji cyfrowej....

12 lipca 2005

G+J powiększył objętość nowego magazynu "Feniks"

Objętość drugiego numeru magazynu "Feniks" (G+J Polska) została powiększona z 84 do 100 stron. W wydaniu tym sprzedano 1,5 strony...

12 lipca 2005

Jarosław Grzesica konsultantem ds. komunikacji marketingowej w PTC

Jarosław Grzesica został konsultantem ds. komunikacji marketingowej dla marki Heyah z portfolio Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora telefonii komórkowej. Ostatnio...

12 lipca 2005

Dyrup reklamuje farby w prasie wnętrzarskiej, współpracuje z teatrem Roma

Duński producent farb firma Dyrup prowadzi kampanię reklamową w prasie wnętrzarskiej. W sierpniowych wydaniach magazynów "Dom & Wnętrze" i "Cztery...

12 lipca 2005

Idea wspiera Popa serią eventów w nadmorskich kurortach

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, przygotował 1,5-miesięczną kampanię eventową pod hasłem "Pop całodobowy", w trakcie której będzie wspierał swoją...

12 lipca 2005

"Przekrój" zmniejszył objętość i koncentruje się na dodatkach do tytułu

Przez wakacje tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) ma mniejszą objętość. Ostatni dostępny numer ma 76 stron, poprzedni miał 92. "Przekrój" dochodził...

12 lipca 2005

W kwietniu br. "Tygodnik Powszechny" zanotował rekordowy wzrost sprzedaży

"Tygodnik Powszechny" w kwietniu br. zanotował rekordowy wzrost sprzedaży. Według szacunków wydawcy na podstawie danych ZKDP sprzedaż egzemplarzowa pisma wzrosła...

12 lipca 2005

Gra Samotnik elementem komunikacji marketingowej ING Car Lease Polska

Agencja marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała nową kampanię dla firmy ING Car Lease Polska. Jej celem było pozyskanie jak największej...

12 lipca 2005

Cadbury Wedel może drastycznie ograniczyć wydatki reklamowe, zmienia politykę sprzedażową

Tegoroczne wydatki reklamowe Cadbury Wedel mogą być nawet o kilkadziesięt procent niższe od zakładanych i deklarowanych w mediach na początku...

12 lipca 2005

Studio Graficzne K zaprojektowało nową witrynę kanału Planete

Kanał telewizyjny Planete uruchomił nową witrynę internetową. Strona zyskała nową szatę graficzną i nawigację. Rozbudowano m.in. dział informacji o programingu...

12 lipca 2005

Ewa Ołów przeszła z Mediaedge:cia do Universal McCann

Ewa Ołów, dotychczas TV buyer w domu mediowym Mediaedge:cia, rozpoczęła pracę w Universal McCann na stanowisku media plannera w zespole...

12 lipca 2005

Królewskie prowadzi akcję BTL wiążącą markę z czasem wolnym

Grupa Żywiec prowadzi dla piwa Królewskie akcję BTL wiążącą tę markę z czasem wolnym. W poszczególnych okresach trwania promocji realizowanej...

12 lipca 2005

TBWA będzie obsługiwać globalny budżet Danone'a razem z Y&R, w Polsce bez zmian

Koncern Danone zdecydował się na globalne przekazanie części swojego budżetu reklamowego agencji TBWA Worldwide. Przez ostatnie siedem lat jedyną agencją,...

12 lipca 2005

Vignon dyrektorem EasyJet odpowiedzialnym za Polskę, Capodistrias nadal kieruje marketingiem

Tanie linie lotnicze EasyJet, obecne w Polsce od roku, nominowały Szwajcara Philippe'a Vignona na stanowisko country manager commercial odpowiedzialnego za...

12 lipca 2005

CEDC zapłaci ponad 1 mld zł za Polmos Białystok

Firma Central European Distribution Corporation (CEDC) porozumiała się ze skarbem państwa i za 61 proc. akcji prywatyzowanego Polmosu Białystok zapłaci...

12 lipca 2005

Reklamodawcy z ProMarki zaprosili do rozmów audytorów mediowych

Reklamodawcy skupieni w stowarzyszeniu ProMarka zaprosili przedstawicieli czterech audytorów mediowych na spotkanie, które ma dotyczyć rozwoju rynku audytowego w Polsce....