M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 lipca 2005

Kamińska-Lampart i Skorupski zostają w Axel Springer Polska

Zarząd Axel Springer Polska poinformował, iż Ewa Kamińska-Lampart pozostaje na stanowisku dyrektora marketingu gazety codziennej "Fakt", zaś Karol Skorupski będzie...

12 lipca 2005

Tempes został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu GMAC

Krzysztof Tempes objął w GMAC Commercial Finance stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Będzie odpowiadać za realizację strategii sprzedaży i rozwoju...

12 lipca 2005

Adam Jankowski pełni obowiązki managing directora Tequila/Digital

Adam Jankowski pełni obowiązki managing directora w Tequila/Digital, interaktywnej strukturze działającej w ramach TBWA Communication Group. Przejął je po odejściu...

12 lipca 2005

Wojciech Szymczyk będzie realizował projekty internetowe dla Heyah

Wojciech Szymczyk został specjalistą ds. internetu w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zajmie się realizacją projektów internetowych dla marki telefonii komórkowej Heyah....

13 lipca 2005

Sprzedaż netto tablic Stroera osiągnęła w czerwcu 10,5 mln zł

W czerwcu br. Stroer odnotował sprzedaż netto wszystkich tablic na poziomie 10,5 mln zł. Oznacza to wzrost o 15 proc....

13 lipca 2005

Ryanair w nowej promocji przewrotnie komentuje wyniki LOT-u

Tanie linie lotnicze Ryanair przygotowały specjalną promocję cenową: 15 tys. biletów na samoloty z Polski do Londynu i Frankfurtu można...

13 lipca 2005

Szymon Daniłowicz przeszedł z Carat Polska do Initiative Warszawa

Szymon Daniłowicz został zatrudniony w Initiative Warszawa na stanowisku media plannera/buyera. Pracuje obecnie w teamie obsługującym Carlsberg Polska, ale prawdopodobnie...

13 lipca 2005

Marcin Kudełka będzie współprowadzącym poranny program w Radiostacji

Marcin Kudełka prawdopodobnie zastąpi Monikę Dąbrowską u boku Łukasza Szmela jako prowadzący poranną audycję Radiostacji. Informację potwierdziła Magdalena Kramska-Kink, rzecznik...

13 lipca 2005

Nikon wykorzystuje wielki format w kampanii nowej lustrzanki cyfrowej

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną odsłonę kampanii promującej lustrzankę cyfrową model D50. Kampania eksponowana jest na wielkich formatach...

13 lipca 2005

Wzrasta rola Jacka Utki, dyr. artystycznego "Pulsu Biznesu", i znaczenie dziennika w koncernie Bonnier

Jacek Utko, dyrektor artystyczny "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska), koordynuje prace nad nowymi makietami dzienników przejętych lub przygotowywanych przez koncern...

13 lipca 2005

Tele2 będzie reklamował nowe taryfy z naliczaniem sekundowym

Tele2 Polska wprowadza trzy nowe taryfy z naliczaniem sekundowym połączeń dla klientów indywidualnych. W nowej ofercie minuta połączenia lokalnego w...

13 lipca 2005

Agencja EP Creative pracuje nad kampaniami Parkera i Paper Mate

Sanford, producent artykułów piśmienniczych, wystartuje w połowie sierpnia z dwiema kampaniami reklamowymi. Pierwsza obejmie markę Parker. Będzie bazować na 15...

13 lipca 2005

"Manager Magazin" systematycznie promowany chce zwiększyć sprzedaż

Radio Zet, PR3 i wybrane tytuły prasowe obejmie kampania reklamowa sierpniowego wydania "Manager Magazin" (Wydawnictwo Infor Manager). Kampania wystartuje 21...

13 lipca 2005

Maria Tarapata odchodzi z Optimediów, zakłada restaurację

Maria Tarapata, senior media buyer w domu mediowym Optimedia, odchodzi z firmy. Jej decyzja związana jest z nowymi planami zawodowymi....

13 lipca 2005

Agencja Genero przygotowała serwis internetowy Pizzy Hut

Pod adresem www.pizzahut.pl uruchomiono nowy serwis internetowy sieci restauracji Pizza Hut. Modyfikację serwisu przeprowadzono zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Zawiera on...

13 lipca 2005

Agata Pazdyka została senior advertising brand managerem w G+J Polska

Do biura reklamy G+J Polska dołączyła Agata Pazdyka. Objęła stanowisko senior advertising brand managera. Pazdyka weszła w skład zespołu reklamowego...

13 lipca 2005

"SoundWave Backstage Pass" głównym jesiennym formatem MTV Polska

Program "SoundWave Backstage Pass" ma być głównym formatem jesiennej ramówki MTV Polska. Będzie to 9-odcinkowy cykl utrzymany w konwencji reality...

13 lipca 2005

Redd's i Algida reklamują się na nośnikach Clear Channel w hipermarketach

Marka Redd's z portfolio Kompanii Piwowarskiej i lody Algida (Unilever) promują się na nośnikach indoorowych Clear Channel Poland. Stopery i...

13 lipca 2005

Nowi dyrektorzy w Plivie Kraków, Michał Nitka nadzoruje marketing firmy

Hrvoje Perković objął funkcję dyrektora zarządzającego firmy farmaceutycznej Pliva Kraków. Równocześnie stanowisko dyrektora generalnego objął Michał Nitka. To nowe stanowiska...

13 lipca 2005

"Marie Claire" pokazuje zdjęcia w księgarni i klubie Czuły Barbarzyńca

"Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) organizuje pierwszą wystawę zdjęć w księgarni i klubie Czuły Barbarzyńca na warszawskim Powiślu. Zostaną zaprezentowane...

13 lipca 2005

BP rozpoczyna loterię konsumencką w stylu lat 70.

Na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą "Loteria jak za dawnych lat". Utrzymana jest ona...

13 lipca 2005

VNU NV kupuje firmę IMS Health, decyzje dotyczące polskiego oddziału IMS Health zapadną później

Holenderska firma VNU NV, właściciel sieci badawczej Nielsen, w tym polskiego oddziału ACNielsen, sfinalizowała rozmowy na temat zakupu amerykańskiej firmy...

13 lipca 2005

Pro Media House promuje ofertę Szkoła

Dom mediowy Pro Media House wprowadził nowy media miks pod nazwą Szkoła. Oferta ma zapewniać dotarcie do osób, które rozpoczynają...

13 lipca 2005

Dragon Rouge przygotowała logo Polski i Ukrainy na ME 2012

Agencja Dragon Rouge przygotowała dla Polskiego Związku Piłki Nożnej logo Polski i Ukrainy jako kandydatów do organizacji turnieju finałowego Mistrzostw...

13 lipca 2005

Autorzy i kompozytorzy domagają się od KRRiTV gwarancji na większą obecność audycji z polskim repertuarem

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) spotkali się z przedstawicielami Związku Polskich Autorów i Kompozytorów ZAKR. Zdaniem zarządu ZAKR...

13 lipca 2005

Studio DN zrealizowało projekty na 70. rocznicę urodzin Polpharmy

Studio DN przygotowało na zlecenie firmy Polpharma obchodzącej w tym roku 70. rocznicę istnienia okolicznościowy album, prezentację multimedialną oraz wystawę....

13 lipca 2005

Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska, Jack Daniel's otrzyma mocniejsze wsparcie

Największy dystrybutor alkoholi importowanych premium Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska. Firma ma ponad 50 proc. rynku alkoholi importowanych....

14 lipca 2005

L'Oreal Polska nadal z domem mediowym Optimedia

Koncern L'Oreal Polska będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Optimedia. Informację tę potwierdził Szymon Marek, prezes Optimedia. Bliższe szczegóły na...

14 lipca 2005

Colgate-Palmolive adaptuje spot Lady Speed Stick z Marią Szarapową

Firma Colgate-Palmolive Poland rozpoczęła kampanię reklamową kosmetyków Lady Speed Stick. W akcji wykorzystano międzynarodowy spot reklamowy, w którym wystąpiła rosyjska...

14 lipca 2005

"Literatura w szpilkach" - nowa seria książkowa G+J Polska dla kobiet

Wydawnictwo G+J Polska przygotowało kolejną kolekcję książkową do sprzedaży kioskowej. Pierwsza pozycja z nowej serii "Literatura w szpilkach" z logo...

14 lipca 2005

Magdalena Ziemak account managerem w Kofeinie

Magdalena Ziemak dołączyła do zespołu agencji reklamowej Kofeina. Pracuje na stanowisku account managera. Przejęła część obowiązków Elżbiety Krupy, dyr. obsługi...

14 lipca 2005

Firma a2 oferuje reklamę na samochodach Smart

Firma a2, właściciel powierzchni indoorowych m.in. w szkołach i na uczelniach, poszerzyła portfolio o reklamę na samochodach marki Smart. Obecnie...

14 lipca 2005

Paralotna przygotowała kampanię reklamową modelu Kia Rio Sedan

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Kia Rio Sedan. Reklama podkreśla, że nowe Rio zaprojektowano od...

14 lipca 2005

Dwa nowe kanały AXN wystartują jesienią, kolejne dwa w 2006 r.

Sony Pictures Television International uruchomi jesienią br. dwa nowe telewizyjne kanały tematyczne marki AXN w Polsce. Będą to stacje AXN...

14 lipca 2005

"Mam dziecko" osiągnęło rekordową dla siebie sprzedaż i najlepszą w segmencie w kwietniu br.

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, w kwietniu br. osiągnął rekordową sprzedaż w swojej historii, o czym poinformował wydawca na...

14 lipca 2005

Unilever promuje Nudle Knorr w kinach letnich w nadmorskich miejscowościach

Unilever Polska rozpoczął akcję promocyjną popularyzującą markę Nudle Knorr, której główną atrakcją jest kino letnie. Letnie pokazy filmów odbędą się...

14 lipca 2005

"Życie Handlowe" patronem ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży

"Życie Handlowe" (wydawca: Media Direct) zostało wybrane na patrona medialnego tegorocznej edycji ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego celem jest przypominanie...

14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

14 lipca 2005

Wizz Air rozwija marketing i chce osiągnąć pozycję lidera w regionie

Wizz Air, węgierska tania linia lotnicza (zarejestrowana w Wielkiej Brytanii) latająca z Polski od wiosny ub.r., twierdzi, że jest już...

14 lipca 2005

Peppermint Medical został samodzielną firmą marketingową

Agencja reklamowa Peppermint wydziela Peppermint Medical jako osobną firmę. Do tej pory Medical, zajmujący się usługami marketingowymi dla klientów farmaceutycznych,...

14 lipca 2005

Carlsberg Polska uruchomi w Pucku wioskę Carlsberga

Carlsberg Polska uruchomi nad Bałtykiem w najbliższy weekend wioskę Carlsberga. Będzie zlokalizowana nad Zatoką Pucką. Carlsberg Village będzie stylizowana na...

14 lipca 2005

Oficjalne dane sprzedażowe pierwszych wydań "Ozonu" niższe od wcześniej szacowanych

Z najnowszych dostępnych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że rozpowszechnianie płatne dwóch pierwszych numerów tygodnika "Ozon" (Ozon Media) wyniosło...

14 lipca 2005

Ryanair rozszerza działalność na polskim rynku

Irlandzkie tanie linie lotnicze Ryanair będą latały również z Krakowa. Od końca października i początku listopada br. linie będą latały...

14 lipca 2005

Anna Matuszewska account managerem w FFCreation

Anna Matuszewska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej FFCreation na stanowisko account managera. Jej zadaniem będzie prowadzenie projektów związanych z tworzeniem...

14 lipca 2005

Toolbox zrealizuje projekt dla firmy farmaceutycznej Novartis

Toolbox Creative Communications podpisał umowę na działania PR z koncernem farmaceutycznym Novartis. Kontrakt obejmuje prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej atopowego zapalenia...

14 lipca 2005

Domino realizuje lokalny projekt dla Reserved i CH Manhattan

Agencja reklamowa Domino Siły Kreatywne realizuje wspólną kampanię wizerunkową centrum handlowego Manhattan w Gdańsku oraz marki Reserved. W przekazie wykorzystano...

14 lipca 2005

Ciszewski PR, Comtica i Testardo Red Cell przygotują projekt Samsunga

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zajmie się organizacją tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games 2005...

15 lipca 2005

Zielona Budka sponsoruje turnieje plażowej piłki siatkowej i nożnej

Zielona Budka zaangażowała się w sponsoring turniejów plażowej piłki siatkowej i plażowej piłki nożnej. - Sponsoring traktujemy jako ważny i...

15 lipca 2005

Marek Juraniec przestał kierować marketingiem spółki Wawel SA

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu producenta słodyczy Wawel SA. Powody jego rezygnacji nie zostały ujawnione. Juraniec pracował w...

15 lipca 2005

Link4 straszy kierowców parkingowymi wymuszaczami

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 w swojej najnowszej kampanii reklamowej "straszy" kierowców tzw. samozwańczymi parkingowymi. W filmie reklamowym pt. "Parking", przygotowanym przez...