M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 lipca 2005

Jan Dybczyński i Dariusz Rosiak odchodzą z Ozon Media

Jan Dybczyński, prezes wydawnictwa Ozon Media, i Dariusz Rosiak, redaktor naczelny tygodnika "Ozon", złożyli rezygnację. Nie wiadomo, jaka jest przyczyna...

19 lipca 2005

Aflofarm wprowadzi na rynek suplementy diety w gift boksach

Firma Aflofarm Fabryka Leków zamierza wprowadzić na rynek produkowane przez siebie suplementy diety w tzw. gift boksach oraz eleganckich metalowych...

19 lipca 2005

Agencja Emka przygotowała wizerunkową kampanię CDM Pekao SA

Agencja reklamowa Emka, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię reklamową Centralnego Domu Maklerskiego (CDM) Pekao SA. Kampania przebiega w prasie...

19 lipca 2005

Toyota rozpoczęła kampanię taktyczno-wizerunkową z Corollą w roli głównej

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wakacyjną. Ma ona częściowo wizerunkowy charakter, jednak komunikacja koncentruje się wokół taktycznego przekazu wspierającego samochód...

19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

19 lipca 2005

"Metro" Agory promowane rysunkową postacią Jurka

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, rozpoczęło nową akcję promocyjną. Jej bohaterem jest Jurek, ludzik "Metra" - rysunkowa postać, wakacyjny komentator...

19 lipca 2005

Paul Bachowski dołączył do zespołu strategicznego DougFaberFamily

Paul Bachowski objął stanowisko researchera w dziale strategicznym agencji reklamowej DougFaberFamily. Od wielu miesięcy był stażystą w firmie. Wcześniej nie...

19 lipca 2005

AMS ma największe udziały w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA dysponuje największymi udziałami w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według szacunkowych danych...

19 lipca 2005

Sigma obsłuży regionalnie firmę logistyczną Wincanton Trans European

Wincanton Trans European, europejska firma logistyczna, podpisała roczny kontrakt z agencją Sigma International (Poland) Ltd na inicjowanie i koordynowanie działań...

19 lipca 2005

Marta Timofiejczyk dołączyła do działu obsługi klienta DDB Warszawa

Marta Timofiejczyk objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Zajmie się obsługą budżetów reklamowych firm Agros, Philips i...

19 lipca 2005

Partner ASM przygotuje akcje merchandisingowe dla spółki Florpak

Partner ASM zorganizuje akcje merchandisingowe dla spółki Florpak zajmującej się m.in. konfekcjonowaniem warzyw strączkowych. Celem akcji jest kształtowanie wizerunku produktów...

19 lipca 2005

Agencja Reklamowa WAWa stworzyła dwuosobowy dział marketingu

Agencja Reklamowa WAWa, zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w ponadregionalnej sieci Radio WAWa, stworzyła dwuosobowy dział marketingu. Tworzą go Mirosława...

19 lipca 2005

Engine stworzyła nową witrynę Heyah

Agencja interaktywna Engine wykonała nowy serwis internetowy dla marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Witryna ma nowy design (choć przy utrzymaniu...

19 lipca 2005

Bartłomiej Ślusarczyk dyrektorem Centrum Reklamy w Grupie Wydawniczej "Infor"

Bartłomiej Ślusarczyk jest nowym dyrektorem Centrum Reklamy w Grupie Wydawniczej "Infor" SA. Dotychczas obowiązki te pełnił Wiesław Piątek, który w...

19 lipca 2005

GfK prognozuje wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży telefonów komórkowych

Według doniesień instytutu GfK Polonia sprzedaż telefonów komórkowych w Polsce w roku 2004 wyniosła ok. 5 mln sztuk. W porównaniu...

19 lipca 2005

Magazyn "Filipinka" bez redaktora naczelnego

Dorota Górnicka-Urban, redaktor naczelna magazynu "Filipinka", odeszła z Wydawnictwa Bauer. Powód jej rozstania z firmą nie jest znany. Górnicka-Urban swoją...

19 lipca 2005

Nivea rozdaje swoje produkty klientom sklepów Quiosque i Sunset Suits

Agencja V&P przygotowała na zlecenie firmy Nivea Polska specjalną akcję samplingową kosmetyków. Akcją zostaną objęci klienci sklepów Quiosque i Sunset...

19 lipca 2005

Wysoka skuteczność orientalnej kampanii BTL-owej dla Stolicy

Agencja Max Arpp przygotowała nietypową akcję BTL-ową dla Messenger Service Stolica SA. Celem akcji było zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą Stolicy....

19 lipca 2005

Wakacyjna promocja Idei z kreacją agencji Paralotna

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą "Wakacyjne...

19 lipca 2005

Samsung będzie promować telefon SGH-D500 podczas regat w Sopocie

Samsung Electronics Polska współpracuje przy organizacji regat Sopot Match Race, które odbędą się na przełomie sierpnia i września. Podczas tej...

19 lipca 2005

Maja Meissner-Filipek pokieruje Interdeco Hachette Advertising Polska

Maja Meissner-Filipek 1 października obejmie funkcję dyrektora generalnego Interdeco Hachette Advertising Polska. Do tej pory funkcję tę sprawowała Yvette Żółtowska-Darska,...

1 sierpnia 2005

PTK Centertel partnerem Idei Ekstraklasy w Canal Plus oraz gry Liga Menedżerów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media nawiązał współpracę z Polską Telefonią Komórkową (PTK) Centertel, której marka Idea została głównym sponsorem...

1 sierpnia 2005

Fundacja Dajesz Pracę PL zachęca w reklamach do spędzania wakacji w kraju

Ruszyła wakacyjna kampania społeczna "Odkryj Polskę na nowo". Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji,...

1 sierpnia 2005

Diverse przygotowuje kampanię wizerunkową, która wesprze kolekcję jesienno-zimową

Marka odzieżowa Diverse przygotowuje na jesień br. kampanię wizerunkową, która jednocześnie ma wspierać sprzedaż kolekcji jesień-zima 2006. Rozpocznie się ona...

1 sierpnia 2005

TNS i AGB mają przygotować projekt połączonego panelu telemetrycznego

Firmy Taylor Nelson Sofres i AGB Nielsen Media Research zostały poproszone przez głównych nadawców telewizyjnych o przygotowanie projektu połączenia dwóch...

1 sierpnia 2005

Emiliano Castagna wraca do pracy w branży reklamy zewnętrznej

Emiliano Castagna opuszczający wkrótce stanowisko sales & new business directora w DD Media wraca do Włoch. Będzie odpowiadał za rozwój...

1 sierpnia 2005

Andersen Press promuje magazyn "Praca i życie za granicą"

Wydawnictwo Andersen Press prowadzi kampanię reklamową dwutygodnika "Praca i życie za granicą". Kreacja kampanii została przygotowana we własnym zakresie. W...

1 sierpnia 2005

Semi Line promuje nową linię plecaków na nośnikach reklamy zewnętrznej

Firma Semi Line, producent m.in. plecaków młodzieżowych, turystycznych i tornistrów, rozpoczęła miesięczną kampanię wizerunkowo-produktową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zarówno kreację,...

1 sierpnia 2005

Dom sprzedaży Mediatak rozbudowuje dział handlowy

Firma Mediatak, dom prasy regionalnej, zwiększyła zatrudnienie w dziale handlowym. Do działu rozwoju i sprzedaży dołączyli: Adrian Bartoszewski (poprzednio pracował...

1 sierpnia 2005

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w I półroczu br. o 7,5 proc. według Starlinka

Według wstępnych estymacji domu mediowego Starlink wartość netto rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu 2005 r. wyniosła 1 mld 198...

1 sierpnia 2005

FFCreation twórcą prezentacji programu partnerskiego Ery Biznes

Agencja reklamowa FFCreation kontynuuje działania dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Najnowszym zrealizowanym projektem jest prezentacja programu partnerskiego dla klientów biznesowych Era...

1 sierpnia 2005

Metro wysłało zapytania ofertowe do Clear Channel, AMS i Metromedia

Metro Warszawskie wysłało zapytania ofertowe do trzech firm reklamowych w sprawie obsługi sieci nośników reklamowych zlokalizowanych na terenie stołecznej kolei...

1 sierpnia 2005

Skubiszewski skomponował muzykę do reklam piwa Carlton Draught

Cezary Skubiszewski jest autorem muzyki do najnowszych reklam piwa Carlton Draught należącego do brytyjskiego browaru Carlton & United Beverages. Nowy...

1 sierpnia 2005

Cross Media PR rozpocznie obsługę firmy Easy Forex Poland

Firma public relations Cross Media PR ma nowego klienta. Jest nim firma Easy Forex Poland. Podpisana umowa dotyczy doradztwa w...

1 sierpnia 2005

Magazyn "Eurostudent" po raz kolejny liderem badania "Studenci"

Magazyn "Eurostudent" jest najchętniej czytanym pismem przez studentów, wynika z tegorocznych badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Badanie opierało się...

1 sierpnia 2005

TVP finalizuje umowy ze sponsorami festiwalu Jedynki Sopot

Festiwal Jedynki Sopot ma być, poza Festiwalem Piosenki Polskiej w Opolu, głównym letnim eventem muzycznym Telewizji Polskiej. Na 19 i...

1 sierpnia 2005

Jolanta Zbieg przestała kierować sprzedażą reklam w House of Publishing

Jolanta Zbieg odeszła z wydawnictwa House of Publishing, gdzie od kilku miesięcy kierowała działem sprzedaży. Zastąpi ją Michael Lucas, który...

1 sierpnia 2005

Gdańskie wydanie "Gazety Wyborczej" z serią dodatków o Solidarności

"Gazeta Wyborcza" dołączy do gdańskiego wydania serię bezpłatnych dodatków związanych z 25. rocznicą porozumień sierpniowych i powstania Solidarności. Łącznie ukaże...

1 sierpnia 2005

Ruch SA wypracował 12 mln zł zysku netto w I półroczu br.

Firma dystrybucyjna Ruch SA osiągnęła 12 mln zł zysku netto w I półroczu br. Według danych firmy przychody ze sprzedaży...

1 sierpnia 2005

UOKiK zakazuje publikacji reklam Herbat Odchudzających Ojca Krzysztofa

Decyzją prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezarego Banasińskiego Zakład Produkcyjny Ojca Krzysztofa powinien zaprzestać reklamowania Herbat Odchudzających. Zdaniem Urzędu...

1 sierpnia 2005

Robert Gietko został koordynatorem ds. marketingu w Neinver Polska

Robert Gietko objął stanowisko koordynatora ds. marketingu w firmie deweloperskiej Neinver Polska. Jednym z projektów spółki Neinver jest centrum outlet...

1 sierpnia 2005

Samsung będzie promował telefony X480 i X640 przy filmie "Fantastic Four"

Samsung Electronics Polska przeprowadzi w sierpniu br. akcję promocyjną związaną z wchodzącym na ekrany filmem "Fantastic Four". Samsung na poziomie...

1 sierpnia 2005

Wyjaśnienie: Euro RSCG 4D w przetargu na BTL marki Lecha

W nawiązaniu do informacji o przetargu na obsługę BTL marki piwa Lech (opublikowanej w DS "MMP" z 29 lipca br.)...

1 sierpnia 2005

IAB Polska będzie patronować nowemu konkursowi reklamy internetowej

IAB (Interactive Advertising Bureau) Polska będzie patronować nowemu konkursowi reklamy internetowej. Impreza prawdopodobnie będzie się nazywać Webstarfestival i może się...

1 sierpnia 2005

Peugeot informuje w reklamach o obniżce cen samochodów

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii informującą o obniżce cen na samochody osobowe i dostawcze Peugeot "Uwaga!...

1 sierpnia 2005

Według GfK Polonia rynek IT w Polsce uległ znaczącej transformacji

Z badań firmy GfK Polonia wynika, że najbardziej istotnym czynnikiem mającym wpływ na rynek IT było wejście Polski do Unii...

1 sierpnia 2005

Skrzynecki odpowiada w HP za kontakty z partnerami handlowymi

Jędrzej Skrzynecki od 1 sierpnia 2005 r. stanął na czele organizacji SPO (Solution Partners Organisation), obejmując stanowisko dyrektora ds. współpracy...

2 sierpnia 2005

Matwis odchodzi z Upstairs Y&R, grupa zakłada spółkę Raymond

Z agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam odchodzi Tomasz Matwis, szef działu DTP (będzie pracował do końca sierpnia br.). Jego...

2 sierpnia 2005

Marc Schmitz i Joanna Krzysztof dołączyli do zespołu Neolit Media

Marc Schmitz jako key account manager oraz Joanna Krzysztof jako account manager assistant rozpoczęli pracę w Domu Brokerskim "Neolit Media"...

2 sierpnia 2005

Chudzik i Mazurek utworzą nowy zespół kreatywny DFF

Zespół kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) od 1 września powiększy się o nowy team kreatywny. Joanna Mazurek obejmie stanowisko copywritera,...