M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 sierpnia 2005

E.P. Creative Services współpracuje z International Paper

Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services będzie obsługiwała firmę International Paper Kwidzyn SA. Przygotuje adaptację reklam pochodzących z brukselskiej centrali...

2 sierpnia 2005

AMS i TBWA realizują akcję pod hasłem "Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej"

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa oraz firma reklamy zewnętrznej AMS przygotowały społeczną kampanię antynikotynową. Celem kampanii jest sprowokowanie dyskusji społecznej wokół tematu...

2 sierpnia 2005

Dobrochna Abramowska account executive w agencji On Board PR

Dobrochna Abramowska objęła stanowisko account executive w agencji On Board PR. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży...

2 sierpnia 2005

Joanna Włodarczyk, dyr. ds. sprzedaży "Super Expressu", przechodzi do "Faktu"

Joanna Włodarczyk, dyrektor ds. sprzedaży w biurze reklamy i ogłoszeń "Super Expressu" (Media Express), odchodzi z wydawnictwa i przechodzi do...

2 sierpnia 2005

Era wykorzystuje nowy, ekskluzywny format reklamowy na antenie TVN24

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, prowadzi kampanię reklamową usługi blue connect z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego na antenie stacji...

2 sierpnia 2005

Sigma na czele rankingu agencji PR tygodnika "Warsaw Business Journal"

Agencja public relations Sigma International Poland otwiera pierwszą piątkę nowego rankingu polskich firm PR przygotowanego przez anglojęzyczny tygodnik o polskim...

2 sierpnia 2005

"Polityka" wydaje "Rewolucję Solidarności" i kontynuuje serię o ważnych wydarzeniach

W nakładzie 100 tys. egzemplarzy "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wprowadzi specjalną publikację "Rewolucja Solidarności". O objętości 108 stron, w cenie...

2 sierpnia 2005

Inquiry kończy prace nad projektem badawczym "Kosmetyczka Polki"

Firma badawcza Inquiry finalizuje prace nad pierwszą edycją raportu "Kosmetyczka Polski", który analizuje pozycję poszczególnych marek na rynku kosmetyków kolorowych...

2 sierpnia 2005

Magnifico odpowiada za PR firmy Hepi, dystrybutora Mebli Stylowych

Magnifico, agencja PR, do grona stałych klientów pozyskała firmę Hepi, dystrybutora ręcznie rzeźbionych Mebli Stylowych. W ofercie Hepi są m.in....

2 sierpnia 2005

Coty Polska wspiera reklamą sprzedaż kremu po goleniu marki Adidas

Firma kosmetyczna Coty Polska rozpoczęła kampanię reklamową kremu po goleniu marki Adidas. Produkt ten jest przeznaczony do pielęgnacji twarzy mężczyzn....

2 sierpnia 2005

Małgorzata Łokieć kierownikiem działu analiz marketingowych BR TVP

Małgorzata Łokieć, do niedawna group head w domu mediowym Universal McCann, rozpoczęła pracę w Biurze Reklamy TVP na stanowisku kierownika...

2 sierpnia 2005

Wyjaśnienie: Mediatak rozbudowuje dział handlowy

W nawiązaniu do informacji o rozbudowie zespołów firmy Mediatak opublikowanej w DS "MMP" z 1 sierpnia br. informujemy, że poprawna...

2 sierpnia 2005

Kolejna edycja reality show "Bar" lokomotywą jesiennej ramówki TV4

Firma producencka ATM Grupa rozpoczęła prace nad 6. edycją programu reality show "Bar". Nowy program "Bar Europa" będzie pokazywany od...

2 sierpnia 2005

MTV Networks Polska rozbudowuje zespół public relations

Polski oddział MTV rozbudowuje zespół public relations. Dominika Płaza rozpoczyna pracę na stanowisku specjalisty ds. PR. Z MTV związana jest...

2 sierpnia 2005

Andrzej Szpalerski rozstał się z Optimum Media OMD

Andrzej Szpalerski opuścił zespół domu mediowego Optimum Media OMD. Pracował w teamie odpowiadającym za planowanie i zakup mediów m.in. dla...

2 sierpnia 2005

Agencja V&P zmienia strukturę zespołów field-marketingowych

Dział promocji agencji reklamowej V&P zmienił podział regionalny działań field-marketingowych i wyodrębnił cztery makroregiony. Menedżerami regionów zostali: Małgorzata Tomczyk (wschód-północ),...

2 sierpnia 2005

Galposter zajmie się projektem rebrandingowym Kredyt Banku

Departament Corporate Identity spółki Galposter wygrał przetarg na kompleksową obsługę procesu rebrandingu Kredyt Banku. - Belgijski inwestor Kredyt Banku, grupa...

2 sierpnia 2005

Marta Radziwonik-Buławska awansowała na stanowisko strategic plannera w Polymusie

Marta Radziwonik-Buławska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji Polymus Integrated Communication. Pracuje w agencji od czerwca 2004 r., najpierw...

2 sierpnia 2005

Maspex Wadowice został właścicielem marki Plusssz

Grupa Maspex Wadowice weszła w posiadanie 100 proc. akcji węgierskiej firmy Plusssz Vitamin Kft. Tym samym portfolio wadowickiej firmy poszerzyło...

2 sierpnia 2005

Jacek Wlazło dyrektorem działu obsługi klienta i członkiem zarządu w Lowe GGK

Jacek Wlazło objął stanowisko dyrektora działu obsługi klienta oraz członka zarządu w agencji reklamowej Lowe GGK. W agencji oprócz nadzorowania...

2 sierpnia 2005

Giovanni Caporioni został nowym dyr. kreacji agencji Schulz

W agencji reklamowej Schulz obowiązki dyrektora kreatywnego obejmie Włoch Giovanni Caporioni. Dotychczas p.o. dyr. kreacji była Regina Młynarska, która pozostanie...

2 sierpnia 2005

Według AGB Polska czas emisji reklam wydłużył się o 119 godzin

Z monitoringu AGB Polska wynika, że w lipcu br. w porównaniu z lipcem 2004 r. wpływy z reklamy głównych stacji...

2 sierpnia 2005

Bartłomiej Szmaj przechodzi z Kompanii Piwowarskiej do Pepsi Americas

Bartłomiej Szmaj odchodzi z Kompanii Piwowarskiej i jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, będzie pracował w firmie Pepsi Americas. Ma tam odpowiadać...

2 sierpnia 2005

Clear Channel Poland oferuje sieć dedykowaną City Young Wakacje

Clear Channel Poland (CCP) sprzedaje kampanie reklamowe na nośnikach typu citylight z sieci City Young Wakacje. To kolejna, tym razem...

2 sierpnia 2005

Nowoczesna Firma i Gemius zrealizują badania rynku telemarketingowego

Portal Nowoczesna Firma i firma badawcza Gemius zrealizują badania rynku telemarketingowego. Będzie to jedno z nielicznych tego rodzaju opracowań w...

2 sierpnia 2005

AR Anny Turkiewicz przygotowała reklamy promujące Szczecin

Szczecin prowadzi kampanię reklamową związaną z obchodami Szczecińskich Jubileuszy (w tym roku przypada m.in. 60-lecie polskiej administracji w Szczecinie). Grupę...

2 sierpnia 2005

Samulak dołączyła do zespołu firmy marketing services Rossegger BTL

Magdalena Samulak rozpoczęła pracę w firmie marketing services Rossegger BTL w dziale klientów strategicznych. Wcześniej pracowała na stanowisku account managera...

2 sierpnia 2005

Adamski został account executive w agencji Albedo Marketing

Do zespołu agencji reklamowej Albedo Marketing dołączył Artur Adamski. Objął stanowisko account executive, a do jego głównych obowiązków będzie należała...

2 sierpnia 2005

Stanisław Jędrzejewski został nowym członkiem KRRiTV

Stanisław Jędrzejewski został powołany przez prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego na członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jest ekspertem rynku medialnego, zwłaszcza...

2 sierpnia 2005

Hekkelstrand i Gałuszka dołączyli do zespołu Ad Fabrika FCB

Zuzanna Hekkelstrand została account directorem w agencji reklamowej Ad Fabrika FCB. Wcześniej pracowała jako account director w Leo Burnett Warszawa...

2 sierpnia 2005

ACR przygotował kampanię e-reklamową dla Sanitec Koło

Interaktywny dom mediowy ACR realizuje kampanię reklamową z użyciem nowych technologii dla producenta sprzętu łazienkowego Sanitec Koło. Głównym założeniem akcji...

3 sierpnia 2005

Cityboard Media prowadzi wakacyjną kampanię autopromocyjną

Pod hasłem "Natura Cityboard Media" ruszyła wakacyjna kampania autopromocyjna firmy reklamy zewnętrznej. Efektywność, zasięg oraz indywidualne podejście do klienta -...

3 sierpnia 2005

Agata Patkowska dyrektorem marketingu Garnier i Maybelline w L'Oreal Polska

Agata Patkowska awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek Garnier i Maybelline New York w L'Oreal Polska. Zastąpiła Dorotę Chociszewską, która...

3 sierpnia 2005

Rusza kampania promująca nową usługę webhostingową Home.pl

Dostawca rozwiązań webhostingowych, firma Home.pl, wprowadza na rynek nową ofertę kierowaną do małych firm o nazwie Business Starter. Jest to...

3 sierpnia 2005

Marcin Gudowicz złożył rezygnację z funkcji szefa reklamy "Ozonu"

Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy w wydawnictwie Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Nie komentuje tej...

3 sierpnia 2005

"Gazeta Prawna" przejdzie gruntowne zmiany, Jarosław Sroka oficjalnie w redakcji

Grupa Wydawnicza "Infor" zamierza gruntownie przebudować "Gazetę Prawną". Bardzo mocnym atutem dziennika ma być dział gospodarczy. Jak mówi Jarosław Sroka,...

3 sierpnia 2005

Miesięcznik "Marketing w Praktyce" zmienia właściciela

Wydawnictwo Marketing w Praktyce nabyło prawa własnościowe do pełnego wykorzystania nazwy handlowej "Marketing w Praktyce" od Grupy Wydawniczej "Infor" SA....

3 sierpnia 2005

"Gazeta Sport", dodatek "Gazety Wyborczej", reklamuje się na billboardach

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) reklamuje poniedziałkowe wydanie swego dodatku "Gazeta Sport". Wykorzystuje w tym celu 1000 billboardów i 1500 citylightów...

3 sierpnia 2005

Vectra będzie rozwijać usługę telefonii cyfrowej

Operator telewizji kablowej Vectra będzie rozwijać usługę stacjonarnej telefonii cyfrowej. Firma zakończyła właśnie pierwszy etap wdrażania usługi Vectratele. Dostęp do...

3 sierpnia 2005

LOT startuje z kampanią będącą realizacją nowej strategii przewoźnika

Na początku sierpnia ruszyła najnowsza kampania Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez agencję Gruppa 66 Ogilvy (Gruppa 66 Ogilvy i...

3 sierpnia 2005

KP SA reklamuje piwo Tyskie jako sponsora Expo 2005

Kompania Piwowarska SA (KP SA) rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Tyskie, które jest głównym sponsorem Polskiej Wystawy Narodowej na...

3 sierpnia 2005

TP buduje w internecie społeczność wokół serwisu amatorskich rozgrywek

Agencja interaktywna Digital One zaprojektowała serwis Pucharu TP im. Marka Wielgusa przeznaczonego dla młodzieżowych zespołów piłkarskich. Celem projektu jest wzmocnienie...

3 sierpnia 2005

Locomotiva chce pozycjonować się jako agencja reklamowa full service

Agencja reklamowa Locomotiva po przejęciu w niej udziałów przez Włodzimierza Retelskiego zamierza pozycjonować się na rynku jako firma oferująca usługi...

3 sierpnia 2005

Philips wspiera linię przenośnych odtwarzaczy GoGear

Lipcowy launch cyfrowych odtwarzaczy audio Philipsa (patrz DS "MMP" z 29 czerwca) wkrótce doczeka się wsparcia BTL-owego. Firma objęła bowiem...

3 sierpnia 2005

Agnieszka Przewłoka accountem w Optimum Media OMD, nowe osoby w firmie

Agnieszka Przewłoka objęła stanowisko accounta w Optimum Media OMD. To nowe stanowisko w firmie. Wcześniej pracowała w tym domu mediowym...

3 sierpnia 2005

Acxiom oferuje bardziej szczegółowe mapy do celów marketingowych

Acxiom Polska oferuje nowe, bardziej szczegółowe mapy cyfrowe miast Polski do celów marketingowych. Materiały te mogą służyć np. planowaniu rozmieszczenia...

3 sierpnia 2005

Andrzej Jeziorek p.o. dyrektorem oddziału TVP w Bydgoszczy

Prezes TVP Jan Dworak powierzył pełnienie obowiązków dyrektora Oddziału Terenowego TVP w Bydgoszczy Andrzejowi Jeziorkowi. Zastąpił on na tym stanowisku...

3 sierpnia 2005

Eskadra Promarket realizuje akcję dla Blend-a-Med Whitening Impressions

Agencja marketing services Eskadra Promarket realizuje ogólnopolską akcję promocyjną pasty do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions z portfolio Procter & Gamble....

3 sierpnia 2005

Polsat zapowiada fragmentaryzację widowni pasm wieczornych i nowości na jesień

Telewizja Polsat zapowiada, że jesienią kontynuować będzie konsekwentną strategię zainaugurowaną prawie dwa lata temu, polegającą na budowaniu kilkuletniej oferty programowej...

3 sierpnia 2005

Beata Leszko przejdzie z BR TVP do Mediaedge:cia

Beata Leszko, specjalista ds. obsługi klienta w dziale trafficu Biura Reklamy TVP, rozstanie się z firmą i prawdopodobnie przejdzie do...