M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 kwietnia 2000

Panadol lekiem na podatki

SmithKline Beecham zorganizował akcję pod hasłem "Panadol przynosi ulgę podatnikom", skierowaną do osób, które nie rozliczyły się jeszcze z fiskusem....

20 kwietnia 2000

Giftpack UDV i nowe opakowania Broka

Koncern alkoholowy United Distillers & Vinters (UDV) Polska rozpoczął wiosenną promocję dwóch marek ze swojego portfolio. Są to Gordon's Gin...

21 kwietnia 2000

Teresa Golanowska odchodzi ze Stršer Polska

Były prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, Janusz Malinowski, ma zostać nowym menedżerem kierującym Grupą Stršer. Tym samym, ze...

21 kwietnia 2000

Norwedzy promują ryby

Norweska Rada Eksportu Produktów Rybnych (NSEC), prowadzi od kilku lat aktywne działania promujące spożycie ryb wśród polskiego społeczeństwa. Rada nie...

21 kwietnia 2000

Z misją rozwoju i upowszechniania wiedzy geograficznej

Dotychczasowy dochód z Wielkiej Wystawy Fotograficznej "National Geographic" w wysokości 525 tys. zł wydawca tytułu Đ G+J RBA, przeznaczył na...

21 kwietnia 2000

Porozumienie w sprawie proszków

Kilka lat temu Europejskie Stowarzyszenie Producentów Detergentów i Środków Czystości (AISE) przeprowadziło rozmowy z przedstawicielami Unii Europejskiej, w wyniku których...

21 kwietnia 2000

Dalsze inwestycje Avonu w Polsce

Avon Cosmetics rozbuduje swoją fabrykę kosmetyków w Garwolinie. Będzie ona produkować kosmetyki dla dla ponad 20 krajów w Europie i...

21 kwietnia 2000

ACNielsen na wyłączność z Nestle, Cussons i Unileverem

Trzej giganci rynku FMCG zdecydowali się korzystać wyłącznie z badań sprzedaży detalicznej ACNielsen Đ poinformowała cypryjska centrala firmy. ACNielsen zwyciężył...

25 kwietnia 2000

Nowy prezes IWP i najnowsze uchwały Izby

Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej", został prezesem Izby Wydawców Prasy (IWP). Tak postanowiło we środę, 19 kwietnia, VI...

25 kwietnia 2000

Nowe ubezpieczenie PZU Życie i zmiany w dwu innych

PZU Życie wprowadza od 1 maja nowe indywidualne ubezpieczenie na życie, które łączy funkcje kapitałowe i ochronne. Ubezpieczenie otrzymało nazwę...

25 kwietnia 2000

Coty Polska rozpoczyna kampanię dla Adidas Woman Sport

Seria kosmetyków dla kobiet Adidas Woman Sport została wzbogacona o nowe produkty. Obok zapachów pojawiły się nowe linie zapachowe: active...

25 kwietnia 2000

Goldfinger PR będzie obsługiwać Marks & Spencer

Brytyjska firma Marks & Spencer zmieniła w Polsce agencję PR. Do końca lutego była nią McCann Communications, obecnie jest to,...

25 kwietnia 2000

Grupa Outdoor rezygnuje z oferty GfK Polonia

Jak informuje Lech Kaczoń, szef Grupy Outdoor, zajmującej się reklamą zewnętrzną, firma ta zamierza przystąpić do konsorcjum badawczego, które finansuje...

25 kwietnia 2000

Raisio wprowadziło Masmix Extra Śmietankowy

Raisio Polska Foods wprowadziło na rynek nowość w kategorii Miksów - Masmix Extra Śmietankowy. Po raz pierwszy w tej kategorii...

26 kwietnia 2000

Czy nowa oferta Tymbarku zagrozi pozycji Horteksu?

Maspex Wadowice ma szansę stać się w tym roku liderem rynku soków i napojów, wyprzedzając swojego największego rywala - Hortex....

26 kwietnia 2000

Zmiany personalne w Hewlett-Packard

Pawel Malak został nowym dyrektorem działu commercial customer organisation w Hewlett-Packard Polska. Jest związany z HP od 5 lat, poprzednio...

26 kwietnia 2000

Cyfra Plus: RTL7 zamiast Polsatu

Wolne miejsce po programach Polsatu, które przed Świętami Wielkanocnymi zniknęły z oferty platformy Cyfra Plus, zajął kanał RTL7. Sygnał włączono...

26 kwietnia 2000

Kolejny etap spirytusowej bitwy

Belvedere Dystrybucja (BD) rozpoczęła kampanię informacyjną, która dotyczy jednego z jej produktów - wódki Jan III Sobieski. Ma ona związek...

26 kwietnia 2000

Ruszyła kampania ubezpieczeń na życie Norwich Union

Firma, która w tym roku rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń na życie, rozpoczęła też kampanię przygotowaną przez agencję D'Arcy. Kampania rozpoczęła się...

27 kwietnia 2000

102 zgłoszenia w IV edycji konkursu Złota Strzała

Dziś zbierze się jury IV edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała, organizowanego przez redakcję "Media i Marketing Polska". Jury w...

27 kwietnia 2000

Polskie Radio w Cyfrze Plus

Od wczoraj abonenci platformy Cyfra Plus mogą słuchać dwóch najpopularniejszych programów Polskiego Radia: PR1 i PR3. Umowę o współpracy podpisano...

27 kwietnia 2000

Wyruszył diagnostyczny autobus Allianz

W kwietniu towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz po raz 3. rozpoczęło akcję zmierzającą do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Specjalny autobus diagnostyczny Allianz...

27 kwietnia 2000

Marlboro wciąż na czele wśród billboardów

Według ostatnich badań SMG/KRC Poland, które dotyczą postrzegania kampanii realizowanych na billboardach, najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej uzyskały reklamy papierosów Marlboro...

27 kwietnia 2000

Singular Polska w Ogilvy & Mather

Agencja Ogilvy & Mather pozyskała nowego klienta. Jest nim Singular Polska, strategiczny partner IBM, dostawca oprogramowania i kompletnych rozwiązań IT...

27 kwietnia 2000

Papieskie wydanie specjalne tygodnika "Naj"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ma nowy dodatek specjalny Đ od połowy kwietnia do 10 czerwca jest w sprzedaży "Jan Paweł...

27 kwietnia 2000

SCA Hygiene Products i Schiesser prowadzą wspólną promocję

Promocja obu firm jest adresowana do młodych kobiet. Uczestniczki mogą wygrać wycieczkę do ciepłych krajów i 300 kompletów bielizny Schiesser....

28 kwietnia 2000

Prawnicy Cyfry Plus badają reklamy Polsatu

Niektóre elementy spotów reklamowych promujących dekodery Polsatu Cyfrowego są niezwykle podobne do reklam Cyfry Plus - uważają przedstawiciele tej platformy...

28 kwietnia 2000

Stacje Texaco w nowych barwach

Zakończył się proces zmiany wystroju firmowego przejmowanych przez koncern Shell stacji Texaco w Polsce. Dzięki przejęciu 16 stacji Texaco, Shell...

28 kwietnia 2000

Ile jest w Polsce nośników

Światło dzienne ujrzał kolejny raport ilościowy Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej. Zestawienie klasyfikuje nośniki reklamy zewnętrznej w czterech grupach: powierzchnie o formacie...

28 kwietnia 2000

Zbiór prezentacji z dziedziny budownictwa i wyposażenia wnętrz

Nakładem Wydawnictwa MURATOR ukaże się publikacja pod nazwą "Nowości 2000". Będzie to bezpłatny dodatek o objętości 256 stron, dołączony do...

28 kwietnia 2000

Unia Europejska - kierunek ekspansji Roleskiego

Firma Roleski, trzeci w Polsce, po Winiarach i Bestfoods, producent majonezu, rozpoczyna negocjacje z sieciami handlowymi na terenie Unii Europejskiej,...

28 kwietnia 2000

Cadbury Wedel zmienia wizerunek batonika "Picnic".

Z przeprowadzonych przez Cadbury Wedel badań wynika, że "Picnicowi" brakowało jednorodnego pozycjonowania i stałej komunikacji produktu, stwarzającej podstawy do budowania...

2 maja 2000

At Media podpisało kontrakt z MTV i Hallmark

At Media, należący do United Pan-Europe Communications dom sprzedaży czasu reklamowego w tematycznych kanałach kablowych, zwyciężyło w przetargach na sprzedaż...

2 maja 2000

Cukierki Hops! dla najmłodszych

Leaf Poland wprowadza na rynek cukierki Hops! w dwóch nowych, orzeźwiających smakach: kwaśne z witaminą C i tropikalne z witaminą...

2 maja 2000

Łaciate w większych kartonach

Agencja D'Arcy przygotowała kampanię promującą sprzedawane od połowy kwietnia mleko Łaciate w 1,5-litrowych opakowaniach. Trzy 15-sekundowe filmy powstały w Metro...

2 maja 2000

Compensa i Hestia na razie oddzielnie

Po zakupie 60,13 proc. akcji Alte Leipziger Europa, Munich Re stał się właścicielem pakietów akcji Hestii (ubezpieczenia majątkowe) i Alte...

2 maja 2000

Pięć lat "DIGIT" i konkurs na najlepszą grafikę komputerową

Redakcja miesięcznika "DIGIT" (poprzednia nazwa "Publish i Macworld"), wydawanego przez IDG Poland SA, już po raz drugi zorganizowała wśród swoich...

2 maja 2000

Supradyn chce podbić aktywnych konsumentów

Firma Roche, producent preparatu wielowitaminowego Supradyn, rozpoczęła szeroko zakrojoną akcję promującą ten produkt jako "nieodzowny dla ludzi aktywnych". Pierwszym krokiem...

2 maja 2000

Plakaty reklamowe w wagonach kolejowych

Firma Mi Promocja zaoferowała wynajem ramek reklamowych o formacie A3 w pociągach InterCity. Ich sieć liczy 3 120 powierzchni ekspozycyjnych....

4 maja 2000

Istotne zmiany personalne w Centertelu

Od 15 maja nowym dyrektorem marketingu PTK Centertel będzie Tomasz Rochowicz, który wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach w Multichoice-FilmNet i...

4 maja 2000

Wojciech Pawlak odszedł z OBOP-u

Po osiemnastu miesiącach pracy na stanowisku prezesa OBOP (tj. od momentu objęcia większościowego pakietu akcji tej firmy przez Taylor Nelson...

4 maja 2000

Demoskop o reklamie zewnętrznej

Najprawdopodobniej pod koniec maja br. będzie znany najnowszy raport pt. "Postawy polskich konsumentów wobec reklamy zewnętrznej", sporządzany i publikowany co...

4 maja 2000

Wyjątkowy dodatek pisany brajlem w "Gazecie Olsztyńskiej"

Dzisiejsza "Gazeta Olsztyńska" ukazała się z wyjątkowym dodatkiem. Jest on przeznaczony dla osób niewidzących i pisany brajlem. Wkładka tego typu...

4 maja 2000

Sonda i McDonald's promują wspólnie

W połowie maja rozpoczęła się partnerska promocja McDonald's Polska i firmy Sonda. Do każdego zestawu Happy Meal dołączony zostanie sok...

4 maja 2000

Konkurs konsumencki firmy Scholler

"Moda rządzi się smakiem" - to tytuł tegorocznego konkursu konsumenckiego, organizowanego przez producenta lodów - firmę Scholler i agencję Hager....

5 maja 2000

Budżet medialny obligacji w The Media Edge

Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu medialnego kampanii obligacji skarbowych Skarbu Państwa. Kampania reklamowa papierów wartościowych...

5 maja 2000

Cyfra Plus testuje przesył w sieci

Platforma Cyfra Plus zakończyła testy z przesyłem pakietu cyfrowego w sieciach kablowych. Przez trzy miesiące (od grudnia ub.r. do marca...

5 maja 2000

Wizja TV dla zuchwałych

Agencja Reactor będzie obsługiwać nowy program motywacyjny dla dystrybutorów Wizji TV. Program nazywa się Wizja dla Zuchwałych i przewiduje wiele...

5 maja 2000

Słodki klient agencji J. Walter Thompson/Parintex

Agencja JWT/Parintex wygrała przetarg na obsługę firmy Delecta SA, w którym brały udział cztery agencje. Współpraca z nowym klientem rozpoczęła...

5 maja 2000

Rynek lodów w Polsce stabilizuje się

Według najnowszych badań ACNielsen, rynek lodów w Polsce stabilizuje się. Producenci lodów zanotowali w ub.r. o wiele mniejszą dynamikę sprzedaży...