M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 sierpnia 2005

Best poszerzy ofertę o kolejne wielosalowe kina sieci Helios

Do końca 2005 roku liczba kin obsługiwanych brokersko przez Best Marketing Promotion Agency zwiększy się o kolejne kina wielosalowe sieci...

10 sierpnia 2005

Patrycja Sawicz przechodzi z Dow Jones do Grey Worldwide Warszawa

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zatrudniła trzy nowe osoby - Patrycja Sawicz została account directorem, Joanna Fryzowska dołączyła do działu...

10 sierpnia 2005

Indesit Company Polska chce wzmocnić pozycję w sektorze chłodnictwa

Producent sprzętu AGD Indesit Company Polska zamierza wzmocnić swoją pozycję w sektorze chłodniczym (lodówki, lodówko-zamrażarki). - Rok 2004 był dla...

10 sierpnia 2005

Agros wprowadza nowe dżemy egzotyczne

Agros Nova Sp. z o.o., właściciel marki Łowicz, wprowadza pod nią nową serię dżemów o egzotycznych smakach pod nazwą Śniadania...

10 sierpnia 2005

Anna Masiak dołączyła do domu mediowego Optimedia

Anna Masiak dołączyła do zespołu domu mediowego Optimedia. Objęła stanowisko out of home media buyera. Poprzednio była związana z outdoorową...

10 sierpnia 2005

Business Press szuka środków na spłatę zadłużenia

Spółka Business Press szuka partnera, który przejąłby wydawanie miesięcznika "Businessman Magazine". Wydawca nie wyklucza także możliwości udzielenia licencji i sprzedaży...

10 sierpnia 2005

"Detektyw Rutkowski" zadebiutuje na rynku we wrześniu

Phoenix Press Media wyda pierwszy numer miesięcznika "Detektyw Rutkowski". Magazyn będzie ukazywał się w nakładzie 100 tys. egz., cena jednego...

10 sierpnia 2005

Klukowski przestał pełnić funkcję kierownika działu promocji PGNiG

Marcin Klukowski objął stanowisko sales & account managera w Call Center Poland w dziale wielojęzycznego call center obsługującego klientów z...

10 sierpnia 2005

IMPartner przygotował serwis internetowy Henryki Bochniarz

Agencja interaktywna IMPartner przygotowała serwis internetowy dla popieranej przez Partię Demokratyczną Henryki Bochniarz kandydującej w wyborach prezydenckich. Serwis przygotowany został...

10 sierpnia 2005

V&P przygotowała kampanię promocyjną piwa marki Redd's

Agencja reklamowa V&P prowadzi działania wspierające sprzedaż piwa Redd's (Kompania Piwowarska) w ramach nowej kampanii promocyjnej pod hasłem "Skąd to...

10 sierpnia 2005

TBWA/PR rozpocznie obsługę public relations marki Agnesi

Agencja TBWA/PR wchodząca w skład TBWA/Communication Group wygrała przetarg na prowadzenie działań public relations włoskich makaronów Agnesi. Umowa z firmą...

10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

10 sierpnia 2005

List: Tomasz Zięba o "Playboyu" plus odpowiedź redakcji

"W związku z kolejną już nieprawdziwą informacją zamieszczoną przez "Media & Marketing" w dniu 5 sierpnia 2005 roku, a odnoszącą...

10 sierpnia 2005

Rams i Kowalczuk dołączyły do zespołu Scholz & Friends Warszawa

Agnieszka Rams dołączyła do 10-osobowego działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa jako senior art director. Dotychczas pracowała na...

10 sierpnia 2005

Robbie Williams będzie gwiazdą kolejnej kampanii reklamowej Radia Zet

Megagwiazda brytyjskiej muzyki pop Robbie Williams wystąpi w najbliższej kampanii reklamowej Radia Zet należącego do holdingu Eurozet, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

10 sierpnia 2005

Wiewiórski został dyrektorem kreatywnym Leo Burnett Ukraina

Jarosław Wiewiórski rozpocznie we wrześniu br. pracę w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Leo Burnett (Publicis Groupe) na stanowisku dyrektora...

10 sierpnia 2005

Agencja reklamowa Goahead realizuje projekty dla Roberts Europe

Agencja reklamowa Goahead odpowiada za prace nad tworzeniem identyfikacji wizualnej dla Roberts Europe - międzynarodowej firmy spedycyjnej powstałej na bazie...

11 sierpnia 2005

Mood Media prowadzi wewnętrzną kampanię Galerii Kazimierz

Mood Media, agencja wyspecjalizowana w aroma- i audiomarketingu, zarządza wewnętrzną kampanią Galerii Kazimierz w Krakowie. Mood Media zapewnia oprawę muzyczną...

11 sierpnia 2005

Egmont wyda dwa nowe tytuły - "Maxer" i "Teletubisie"

Pod koniec września ukaże się pierwszy numer miesięcznika "Teletubisie" wydawnictwa Egmont. Pismo adresowane będzie do najmłodszych dzieci w wieku 2-3...

11 sierpnia 2005

Nowy regionalny reality show będzie jedną z głównych pozycji ramówki AXN

Kanał tematyczny AXN wyprodukuje przygodowy serial reality "The Amazing Race - Central Europe". Po raz pierwszy serial zostanie zrealizowany poza...

11 sierpnia 2005

Philip Morris wprowadza markę papierosów Next

Philip Morris Polska SA wprowadza na rynek międzynarodową markę papierosów Next. Ma to być nowoczesna i dynamiczna marka przeznaczona dla...

11 sierpnia 2005

Paweł Sadaj operatorem i grafikiem w Odeonie

Odeon Rybarczyk Productions poszerza skład personalny. Jedną z nowo zatrudnionych osób jest Paweł Sadaj. Rozpoczął on pracę na stanowisku operatora...

11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

11 sierpnia 2005

Żywiec wprowadza tłoczoną puszkę i zaakcentuje ten fakt w kampanii

Grupa Żywiec SA rozpocznie w połowie sierpnia br. kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek nowej, tłoczonej do wewnątrz puszki...

11 sierpnia 2005

Agencje Martin & Jacob i ABM inicjują Polskie Stowarzyszenie Marketingu Agrarnego

Agencja Martin & Jacob i Agencja Badań Marketingowych (ABM) starają się o powołanie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Agrarnego. Organizacja skupiać będzie...

11 sierpnia 2005

Reserved przebudowuje strategię komunikacji, planuje dalszy rozwój sieci sklepów

Od jesieni marka Reserved zmienia strategię i komunikację. Reserved przestaje być tylko lifestyle'ową marką typu "casual" dla wszystkich, a staje...

11 sierpnia 2005

Olga Korolec rozpocznie pracę w departamencie marketingu KP

Olga Korolec, dotychczasowy zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA), rozpocznie pracę w departamencie marketingu Kompanii Piwowarskiej...

11 sierpnia 2005

Vectra poszerza dostęp do usługi Vectranet w Świętokrzyskiem

Vectra, operator telewizji kablowej w Polsce, uruchamia na terenie Starachowic Vectranet, usługę dostępu do internetu przez gniazdko telewizji kablowej. To...

11 sierpnia 2005

Przychody OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I połowie roku

Przychody z działalności operacyjnej grupy OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I półroczu 2005 r. wobec analogicznego okresu ubiegłego...

11 sierpnia 2005

ConSensus Technology oferuje zapachowe druki reklamowe

Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology wprowadza na rynek nową usługę, która umożliwia drukowanie materiałów reklamowych z wybraną kompozycją zapachową. Prowadzone...

11 sierpnia 2005

RPM Sound & Voices wprowadza zmiany do serwisu internetowego

Bank głosów RPM Sound & Voices uprościł i uporządkował swoją witrynę internetową, dzięki której klienci firmy mogą wybierać głos do...

11 sierpnia 2005

Magdalena Gnypek dołączyła do biura reklamy Marquard Media

Magdalena Gnypek dołączyła do biura reklamy miesięczników "Playboy", "CKM" i "Voyage" wydawanych przez Marquard Media Polska. Została jednym z handlowców...

11 sierpnia 2005

Tyskie podpisało umowę o sponsoringu strategicznym Wisły

Potwierdziły się doniesienia, iż nowym sponsorem strategicznym Klubu Sportowego "Wisła Kraków" po rezygnacji Ery zostało piwo Tyskie. Na konferencji prasowej...

11 sierpnia 2005

Avon ruszył z kampanią rekrutującą konsultantki

Avon Cosmetics Polska rozpoczął kampanię reklamową, której celem będzie rekrutacja nowych konsultantek. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja G7. Planowaniem...

11 sierpnia 2005

TP SA reklamuje Neostradę na smartach agencji a2

Telekomunikacja Polska SA reklamuje usługę Neostrada 6 Mb/s na samochodach marki Smart, nowym nośniku z portfolio agencji a2. Kampania rozpoczęła...

11 sierpnia 2005

Bank Nordea reklamuje w internecie rachunki Nordea Progres

Nordea Bank Polska reklamuje w internecie promocję dla posiadaczy rachunków oszczędnościowych Nordea Progres. Kampania obejmuje e-mailing na darmowych kontach pocztowych...

11 sierpnia 2005

Hochland wprowadza topione sery pleśniowe Valbon Creme Camembert

Hochland Polska wprowadza na rynek topione sery pleśniowe o nazwie Valbon Creme Camembert. Sprzedawane będą w plastikowych kubkach o gramaturze...

11 sierpnia 2005

"Metropol" podniesie od września ceny reklam i nakłady

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", wprowadzi zmiany w cenniku reklam gazety. Według nowego cennika m.in. o 14 proc. wzrośnie...

11 sierpnia 2005

PTC będzie reklamować Tanie Numerki w Erze Tak Tak

Polska Telefonia Cyfrowa dla użytkowników telefonów na kartę Tak Tak w sieci Era wprowadza nową ofertę - mogą oni rozmawiać...

11 sierpnia 2005

Wspólna kampania House i CD Projekt

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA -...

11 sierpnia 2005

Małgorzata Nocuń zrezygnowała z pracy w Ozon Media

Małgorzata Nocuń, product manager w Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska - dowiedzieliśmy się nieoficjanie. Do...

11 sierpnia 2005

Adriana Niecko przeszła z TVP do Banku BPH, gdzie odpowiada za komunikację i marketing

Adriana Niecko, znana m.in. z prowadzenia "Teleexpressu" prezenterka TVP, przeszła do Banku BPH, gdzie objęła stanowisko szefa zespołu komunikacji i...

12 sierpnia 2005

TAI zmieniła layout wortalu gospodarczego 9477.pl

Wortal gospodarczy Telefonicznej Agencji Informacyjnej (TAI) - www.9477.pl - po ponaddwuletniej obecności w internecie zmienił strukturę i szatę graficzną. Impulsem...

12 sierpnia 2005

Hanus i Lampasiak awansowali w dziale strategicznym TBWA/Warszawa

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa awansowała pracowników działu strategicznego. Bartek Hanus, dotychczas strategic planner, awansował na stanowisko senior strategic plannera, a Rafał...

12 sierpnia 2005

Prezes UOKiK krytykuje nielegalne praktyki promocyjne w supermarketach

Decyzją dr. Cezarego Banasińskiego, prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wielkopowierzchniowe sieci handlowe Elea, Real oraz Morfea powinny zaprzestać błędnego...

12 sierpnia 2005

IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki Algida w hipermarketach

Koncern Unilever Polska po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej w punkcie sprzedaży firmie IMIGe Poland. Kampania reklamowa promująca lody...

12 sierpnia 2005

Trzy nowe kanały TVP na początku 2006 r., docelowo 9 nowych stacji

Zarząd TVP podjął strategiczną decyzję o uruchomieniu na przełomie stycznia i lutego 2006 r. trzech nowych kanałów tematycznych. Szczegóły na...

12 sierpnia 2005

TVP chce mieć własne multipleksy związane z naziemną telewizją cyfrową

Kierownictwo TVP przesłało list do przewodniczącej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) Danuty Waniek, w którym nakreśliło strategię nadawcy publicznego...

12 sierpnia 2005

Kompania Piwowarska szuka agencji BTL do projektu dla marki Redd's

Kompania Piwowarska prowadzi przegląd ofert dotyczących obsługi nowego projektu marketing services dla marki piwa Redd's, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele browaru...

12 sierpnia 2005

Goodyear Polska ma wspierać nowe opony zimowe działaniami PR

Grupa Goodyear Polska przygotowuje projekt wspierania sprzedaży nowych opon zimowych ze swojego portfolio. Główny nacisk w komunikacji zostanie położony na...