M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 sierpnia 2005

Neuron zajmie się obsługą public relations firmy Mediarecovery

Firma Mediarecovery wybrała w konkursie ofert agencję Neuron, powierzając jej bezterminową obsługę w zakresie public relations. Mediarecovery specjalizująca się w...

12 sierpnia 2005

A Linea zajmie się obsługą projektu dla koncernu paliwowego PKN Orlen

Agencja reklamowa A Linea wygrała przetarg na obsługę projektu raportu rocznego 2004 dla PKN Orlen. Liczba i nazwy agencji reklamowych...

12 sierpnia 2005

Goldfinger rozpoczął obsługę reklamową sieci sklepów 5-10-15

Agencja reklamowa Goldfinger rozpoczęła współpracę z firmą Komex, do której należy sieć sklepów z ubraniami dla dzieci o nazwie 5-10-15....

12 sierpnia 2005

Sony Ericsson wprowadza K750i - najważniejszy debiut w 2005 r.

Sony Ericsson wprowadza na rynek nowy telefon komórkowy K750i - zaawansowany multimedialnie i wyposażony w aparat cyfrowy. Ma być najważniejszą...

12 sierpnia 2005

Centertel zadowolony z promocji Lato bez Opłat przedłuża ją bezterminowo

Operator telefonii komórkowej PTK Centertel przedłuża bezterminowo promocję Lato bez Opłat w Jednej Idei. Pierwotnie promocja miała trwać od 20...

12 sierpnia 2005

Magazyn studentów "Semestr" wesprze sprzedaż akcją "Upoluj studenta"

Na październik br. zaplanowano setny numer miesięcznika "Semestr", który wsparty zostanie kampanią promocyjną "Upoluj studenta". Magazyn, funkcjonujący na rynku od...

12 sierpnia 2005

Anna Wiąckiewicz została account executive w MTR Media

Anna Wiąckiewicz objęła stanowisko account executive w agencji MTR Media. Do jej obowiązków będzie należała współpraca z takimi klientami jak...

12 sierpnia 2005

Ferrero konsoliduje budżet mediowy Tic Taca w domu mediowym Carat Polska

Ferrero Polska przekazała obsługę budżetu mediowego marki Tic Tac domowi mediowemu Carat Polska, który od wielu lat planuje i kupuje...

12 sierpnia 2005

Edyta Pawłowicz została dyrektorem marketingu Multikina

Edyta Pawłowicz została dyrektorem marketingu sieci multipleksów Multikino (ITI Group). Zastąpiła na tym stanowisku Edytę Tomikowską, której dalsze plany zawodowe...

12 sierpnia 2005

Dorota Król przejdzie z Mediaedge:cia do biura reklamy Polsatu

Dorota Król, dotychczas TV buyer w domu mediowym Mediaedge:cia, rozpocznie wkrótce pracę w PM, biurze reklamy Polsatu. Na stanowisku starszego...

12 sierpnia 2005

Swaczyński zastąpił Stefanowicza na stanowisku redaktora naczelnego "Bravo"

Robert Swaczyński pełniący od sierpnia 2002 r. funkcję redaktora naczelnego "Bravo Sport" objął stanowisko naczelnego "Bravo" (oba tytuły należą do...

12 sierpnia 2005

Masterprint XL przygotuje wielkie formaty do jesiennej kampanii Reserved

Drukarnia Masterprint XL przygotuje wielkoformatowe reklamy zewnętrzne do jesiennej kampanii reklamowej Reserved, marki odzieżowej LPP. W kampanii będą użyte m.in....

12 sierpnia 2005

TVN SA zarobił 412 mln zł w I poł. br., na cały rok prognozuje 784 mln zł

TVN SA w II kwartale br. miał 361 mln zł przychodu ze sprzedaży netto, czyli w I poł. br. stacja...

12 sierpnia 2005

TVP rozstrzygnęła przetargi badawcze związane z TV Polonia i iTVP

Biuro marketingu i promocji Telewizji Polskiej rozstrzygnęło dwa kolejne przetargi badawcze. Firma ARC Rynek i Opinia przygotuje badanie oferty TV...

12 sierpnia 2005

Robert Makłowicz wystąpił w reklamach proszku do prania E

PZ Cussons zaangażował do najnowszej reklamy proszku E popularnego publicystę kulinarnego Roberta Makłowicza. Promuje on nową formułę proszku E, który...

12 sierpnia 2005

Aktorka Małgorzata Pieńkowska wystąpi w reklamach marki Claris

Navo - Polska Grupa Dystrybucyjna wprowadza na rynek linię środków czystości pod marką Claris. Seria znajdzie się w sprzedaży w...

12 sierpnia 2005

Zdrowe Życie tworzy sieć sklepów z żywnością ekologiczną

Z inicjatywy Stowarzyszenia Zdrowe Życie ma powstać w Polsce sieć sklepów z żywnością ekologiczną pod nazwą Zdrowe Życie. Do końca...

12 sierpnia 2005

Clear Channel i Radiostacja promują wspólny pakiet reklamowy

Clear Channel Poland (CCP), firma reklamy zewnętrznej, i Radiostacja przygotowały wspólny pakiet reklamowy - School & Music. Miks outdoorowo-radiowy łączący...

12 sierpnia 2005

Wydawnictwo Bauer może przekształcić "Fun Club" w samodzielny tytuł

Wydawnictwo Bauer jest zadowolone z dotychczasowych wyników tytułu "Fun Club". Według danych wydawcy sprzedano 122 tys. egz. pierwszego numeru wydanego...

12 sierpnia 2005

Wanilia prowadzi happening, którego bohaterami są krasnoludki

Agencja reklamowa Wanilia opracowała koncepcję "zakrasnoludnienia" Wrocławia. W ramach tych działań w najpiękniejszych zakątkach miasta pojawiły się brązowe statuetki krasnoludków....

12 sierpnia 2005

Browar Belgia został nowym właścicielem piwa Grünengold

Browar Belgia jest nowym właścicielem piw Grünengold, Kronengold i Kronengold Mocne należących wcześniej do Beta Consulting. Kielecka firma planuje odświeżenie...

12 sierpnia 2005

"Newsweek Polska" i Wydawnictwo W.A.B. wprowadzają wspólny produkt

Tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) oraz wydawnictwo W.A.B. wprowadziły do sprzedaży książkę pt. "Wszystkie dni lata". Od początku lipca...

16 sierpnia 2005

Wojciech Majewski dołączył do FFCreation

Multimedialna agencja reklamowa FFCreation poszerzyła skład personalny o Wojciecha Majewskiego, który objął nowo utworzoną funkcję senior programmera. Wcześniej pracował w...

16 sierpnia 2005

"Fakt" przygotował album poświęcony Benedyktowi XVI

Album zatytułowany "Benedykt XVI. Nasz nowy papież" będzie kolejną publikacją dołączoną do dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). Dotychczas ukazały się...

16 sierpnia 2005

Nestle organizuje konkurs fotograficzny City After Eight

Nestle Polska, które jest producentem m.in. czekoladek After Eight, organizuje konkurs fotograficzny dla amatorów i zawodowców pod hasłem City After...

16 sierpnia 2005

BRE utworzy sieć emFinanse zajmującą się pośrednictwem kredytowym

BRE Bank utworzy sieć kilkunastu placówek pod szyldem emFinanse, które będą zajmowały się sprzedażą kredytów samochodowych, hipotecznych i gotówkowych. Pierwszy...

16 sierpnia 2005

Edyta Bach odchodzi z wydawnictwa Ozon Media

Edyta Bach, PR manager wydawnictwa Ozon Media, odejdzie z firmy. Nieznany jest powód jej rozstania się z wydawcą tygodnika "Ozon"....

16 sierpnia 2005

RR Donnelley chce przejąć 100 proc. akcji Poligrafii SA

Koncern drukarski RR Donnelley & Sons, właściciel RR Donnelley w Polsce, zamierza przejąć całość firmy Poligrafia SA. W tym celu...

16 sierpnia 2005

IDG Poland wprowadza nowy tytuł dla menedżerów największych firm

Wydawnictwo IDG Poland wprowadzi na rynek nowy magazyn "CEO Magazyn Kadry Zarządzającej". Miesięcznik zastąpi magazyn "CXO". Pismo będzie się ukazywało...

16 sierpnia 2005

Kaszuba zapowiada multimedialną kampanię reklamową Polski

Polska będzie reklamowana w światowych mediach na przełomie września i października br. - zapowiada Marcin Kaszuba, wiceminister gospodarki w Ministerstwie...

16 sierpnia 2005

Ministerstwo Gospodarki przyjęło projekt Wally'ego Olinsa dotyczący promocji Polski

Creative Tension, myśl Wally'ego Olinsa, wokół której miałaby się w przyszłości koncentrować idea promocji Polski, została zdaniem Marcina Kaszuby, wiceministra...

16 sierpnia 2005

Inverse przygotowuje projekt strategiczny dla Browaru Belgia

Firma doradztwa strategicznego Inverse działająca w ramach TBWA Communication Group rozpoczyna realizację kolejnego projektu strategicznego dla Browaru Belgia. Projekt związany...

16 sierpnia 2005

Wokalistka Agnieszka Chylińska została ambasadorem marki House

Artman SA, właściciel marki House, doszedł do porozumienia z managementem wokalistki Agnieszki Chylińskiej w kwestii współpracy podczas wrześniowego festiwalu w...

16 sierpnia 2005

Men at Work przygotowała kampanię reklamową marki Constar

Firma marketing services Men at Work przygotowała kampanię informacyjną marki Constar należącej do grupy Animex. Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy...

16 sierpnia 2005

Czytelnicy "Faktu" wybierają hasło reklamowe dla Skody Fabii

Dziennik "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, oraz Skoda Auto Polska przeprowadzą wspólną akcję promocyjną. W ramach projektu przygotowano konkurs,...

16 sierpnia 2005

Henkel zapowiada kampanię reklamową Bref Natural Balance

Nowy produkt Henkla Bref Duo-Aktiv Natural Balance zostanie wsparty intensywną kampanią startującą w połowie sierpnia br. Nowa linia zawieszek toaletowych...

16 sierpnia 2005

Agnieszka Keller product managerem magazynów telewizyjnych Wydawnictwa Bauer

Agnieszka Keller obejmie funkcję product managera tytułów telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Ostatnio związana była z wydawnictwem Agora, gdzie pełniła funkcję...

16 sierpnia 2005

Broker FM zamyka I półrocze zyskiem netto 9,25 mln zł

Grupa Broker FM odnotowała po I półroczu 2005 r. zysk netto na poziomie 9,25 mln zł. 8,73 mln zł to...

16 sierpnia 2005

Wydawnictwo PiM wprowadzi na rynek "Chichot", jesienią kolejny magazyn

Spółka PiM, wydawca magazynu "Premiery", wprowadzi na rynek magazyn satyryczny "Chichot". Pismo ukaże się na początku września br. Miesięcznik zadebiutuje...

16 sierpnia 2005

Krzysztof Sakho został head of commercial affairs w Endemol Neovision

Krzysztof Sakho, do niedawna strategic planner w domu mediowym PanMedia Western, po trzech latach przerwy wrócił do pracy w firmie...

16 sierpnia 2005

TP SA rozpoczęła kampanię reklamową Neostrady 6 MB/s

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową promującą nową opcję szybkiego dostępu do internetu Neostrada TP 6 MB/s....

16 sierpnia 2005

Power Media realizuje pierwsze kampanie na ekranach plazmowych

Na monitorach z sieci monitorów zainstalowanych w aptekach przez firmę Power Media reklamują się pierwsi klienci. Reklamy m.in. Apapu, Zyrtecu,...

16 sierpnia 2005

Radio WAWa dziesięciokrotnie zwiększyło moc nadawania we Wrocławiu

Radio WAWa uruchomiło we Wrocławiu nadajnik o mocy 1kW, dziesięciokrotnie silniejszy niż ten, który działał do tej pory. Stacja nadaje...

16 sierpnia 2005

DDB Warszawa rozpocznie obsługę sieci sklepów Leader Price

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpocznie długoterminową współpracę z siecią supermarketów Leader Price. Sieć należy do grupy Geant Polska. Wybór agencji...

16 sierpnia 2005

AMS rozwija dotychczasowe sieci i nie wyklucza poszerzenia portfolio

Firma reklamy zewnętrznej AMS koncentruje inwestycje w dalszy rozwój nośników typu citylight poster (clp) i backlite. - Wychodzenie z recesji...

16 sierpnia 2005

SP "Polityka" będzie rozwijać strategię obudowywania brandu swojego głównego tytułu

Spółdzielnia Pracy "Polityka" (SP "Polityka") będzie rozwijać strategię obudowywania marki swojego głównego tytułu - tygodnika "Polityka". Zdaniem Piotra Zmelonka, dyr....

16 sierpnia 2005

San Markos realizuje miniprojekt wizerunkowy dla STOEN SA

Agencja reklamowa San Markos przygotowała wizerunkową akcję reklamową dla dostawcy energii elektrycznej STOEN SA. Kampania toczy się wyłącznie w Warszawie,...

16 sierpnia 2005

Just przygotował dla BPH projekt wsparcia sprzedaży "Pożyczki od ręki"

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Banku BPH najnowszą kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów o nazwie "Pożyczka od ręki". Głównym nośnikiem...

16 sierpnia 2005

Tomasz Trela przechodzi z Diageo do Levi Strauss Poland

Tomasz Trela obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży ds. kluczowych rynków grupy wschodnioeuropejskiej w Levi Strauss Poland. Pracę w firmie rozpocznie pod...

17 sierpnia 2005

Janmedia tworzy serwis korporacyjny dla Pekao SA

Agencja Janmedia Interactive zapowiada na początek września uruchomienie nowego serwisu internetowego dla klientów korporacyjnych Pekao SA. Projekt ten jest owocem...