M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 sierpnia 2005

Megger i Hryń dołączyły do zespołu promocji agencji V&P

Agencja reklamowa V&P zatrudniła nowe osoby w dziale promocji. Funkcje promotion executive objęły Małgorzata Megger (wcześniej Man Star Trucks) i...

19 sierpnia 2005

Festiwal filmowy Multikina i Martini

Brainshop U-boot jest autorem koncepcji Festiwalu Koktajli Filmowych "Podwójne Martini" organizowanego przez sieć Multikino (Grupa ITI), a sponsorowanego przez Bacardi...

19 sierpnia 2005

Uzupełnienie: IQ Marketing pracuje przy akcji "Smaruj do szkoły z Ramą"

W uzupełnieniu wiadomości, jaka ukazała się w DS "MMP" 17 lipca br. o akcji Unilevera "Smaruj do szkoły z Ramą",...

19 sierpnia 2005

Paweł Sito buduje redakcję młodzieżową opolskiego oddziału TVP, pracuje nad nowym projektem wydawniczym

Paweł Sito będzie tworzył redakcję młodzieżową opolskiego oddziału Telewizji Polskiej. Jak mówi Jacek Kruczkowski, dyrektor oddziału, pierwsze programy Sity pojawią...

19 sierpnia 2005

Danone i Fundacja Polsat ruszają z akcją "Podziel się posiłkiem"

1 września ruszy kolejna edycja akcji edukacyjno-społecznej "Podziel się posiłkiem", której celem jest pomoc niedożywionym dzieciom. Organizatorem akcji jest firma...

22 sierpnia 2005

Nestle będzie reklamować dwa nowe warianty Kit Kat

Nestle Polska SA wprowadza na rynek dwa nowe warianty batonów Kit Kat: Kit Kat Peanut Butter i Kit Kat 3paluszki....

22 sierpnia 2005

Best MPA i KTR pokażą prace nagrodzone na tegorocznym Festiwalu Reklamy w Cannes

Best-Marketing Promotion Agency i Klub Twórców Reklamy przy wsparciu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych organizują pokaz prac nagrodzonych na tegorocznym 52. Cannes...

22 sierpnia 2005

Big Star rozpocznie kampanię jesienno-zimowej kolekcji

Big Star Ltd. rozpoczyna kampanię najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji odzieży. - Intensywne działania planujemy na wrzesień i październik, potem w listopadzie...

22 sierpnia 2005

Gadu-Gadu w nowej wersji będzie bardziej multimedialny, wkrótce debiut

Gadu-Gadu Sp. z o.o., właściciel najpopularniejszego polskiego komunikatora internetowego, zapowiada wprowadzenie multimedialnej wersji programu. Gadu-Gadu 7.0, bo tak ma brzmieć...

22 sierpnia 2005

Wittchen pojawi się z reklamą w kanałach tematycznych TVN

Firma Wittchen, producent ekskluzywnej galanterii skórzanej, przygotowuje kampanię reklamową, która obejmie luksusowe magazyny kobiece, tygodniki opinii i kanały tematyczne TVN...

22 sierpnia 2005

Kreacja Paralotnej dla Time School of English

Agencja Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla szkoły języka angielskiego Time School of English pod hasłem "Angielski wiele zmienia". Celem kampanii...

22 sierpnia 2005

Tomasz Dembiński został partnerem w agencji reklamowej San Markos

Tomasz Dembiński zajmie się pracą nad strategią rozwoju agencji reklamowej San Markos oraz pozyskiwaniem nowego biznesu w związku z objęciem...

22 sierpnia 2005

Media-Tech rozpoczął pierwszą w historii kampanię wizerunkową

Firma Media-Tech Polska Sp. z o.o., importer i producent akcesoriów komputerowych, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową pod hasłem...

22 sierpnia 2005

Salma Hayek reklamuje nową szminkę Shine Supreme firmy Avon

Avon Cosmetics Polska rozpoczął kampanię reklamową nowej linii szminek Shine Supreme. W kampanii wykorzystano wizerunek aktorki Salmy Hayek. Adaptację spotu...

22 sierpnia 2005

Koledzy chcą pozycjonować się jako zewnętrzny dział kreatywny

Firma Koledzy Strategia & Kreacja założona przez Rafała Betlejewskiego i Radosława Żabińskiego, rozpoczęła realizację pierwszych projektów. Zamierza oferować swoje usługi...

22 sierpnia 2005

Józef Dutkiewicz może odejść z agencji reklamowej Cytryna

Józef Dutkiewicz, senior art director agencji reklamowej Cytryna, ma odejść z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Sam Dutkiewicz odmawia komentarza w...

22 sierpnia 2005

Media Concept przygotował mediaplan dla Wólczanki

Media Concept zaplanował i zakupił media dla kampanii wizerunkowej Wólczanki. Do celów akcji wykorzystanych zostanie ponad 1000 billboardów, backlightów i...

22 sierpnia 2005

Stroer sprzedaje powierzchnię na pojazdach VeloTaxi

Stroer sprzedaje powierzchnię reklamową na taksówkach rowerowych VeloTaxi. Pojazdy kursują głównie po Starym i Nowym Mieście, docierając do stref niedostępnych...

22 sierpnia 2005

British Airways chce wyjaśnień w sprawie najnowszej kampanii reklamowej LOT-u

Brytyjskie linie lotnicze British Airways (BA) oczekują od Polskich Linii Lotniczych LOT wyjaśnień, dlaczego koncepcja najnowszej kampanii reklamowej LOT-u "Pod...

22 sierpnia 2005

Marcin Piekarski odszedł z działu multimediów wydawnictwa G+J

Marcin Piekarski, dyrektor działu multimediów w wydawnictwie G+J Polska, odszedł z firmy. Jego obowiązki przejęła Małgorzata Walkowska, która obecnie łączy...

22 sierpnia 2005

Pakiet Clear Channel i Radiostacji od dzisiaj w sprzedaży

School & Music - wspólny pakiet reklamowy Clear Channel Poland i Radiostacji, jest już w sprzedaży. Oferta skierowana jest do...

22 sierpnia 2005

Rynek reklamy w I poł. br. wzrósł o 10,8 proc. w stosunku do I poł. ub.r. według Starlinka

Według szacunków domu mediowego Starlink w I połowie br. wartość netto rynku reklamy wyniosła 2,404 mld zł. W stosunku do...

22 sierpnia 2005

Bols odświeża wizerunek Bols Vodka

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła nową butelkę i odświeża wizerunek swojego flagowego produktu - wódki Bols. W ciągu swej...

22 sierpnia 2005

Peppermint Medical planuje w br. przychody na poziomie 5-6 mln zł

Agencja Peppermint Medical planuje w br. uzyskanie przychodów na poziomie 5-6 mln zł. Firma od niedawna działa samodzielnie po wydzieleniu...

22 sierpnia 2005

Agata Materkowska będzie dyrektorem wydawniczym pism luksusowych Bauera

Agata Materkowska, dotychczas wydawca grupy pism luksusowych w G+J Polska, rozstaje się z firmą. Obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego pism luksusowych...

22 sierpnia 2005

Kampania znacznie zwiększyła świadomość marki Cisowianka i jej sprzedaż

Znajomość reklamy wody mineralnej Cisowianka zadeklarowało w lipcu br. 15 proc. badanych Polaków. W tym samym czasie Nałęczowianka i nowo...

22 sierpnia 2005

Seat rozpoczął kampanię taktyczną "Czerwone światło dla używanych"

Iberia Motor Company (Seat) rozpoczęła kampanię taktyczną pod hasłem: "Czerwone światło dla używanych". Kampania wspiera ofertę przygotowaną z myślą o...

22 sierpnia 2005

CEDC przejmuje Bolsa za 270 mln dol.

Central European Distribution Corporation (CEDC) poinformował o finalizacji transakcji zakupu udziałów Botapol Holding BV, która jest właścicielem 100 proc. udziałów...

23 sierpnia 2005

Suzuki rozpoczyna kampanię telewizyjną Swifta, przygotowuje launch Grand Vitary

Suzuki rozpoczyna kampanię telewizyjną nowej generacji modelu Swift. Jak mówi Joanna Wątor, account executive agencji Wizard obsługującej kreatywnie Suzuki Motor...

23 sierpnia 2005

Danone promuje Actimel przy okazji zbliżającego się roku szkolnego

W związku z nadchodzącą gorączką zakupów przed 1 września Danone postanowił wzmocnić wizerunek Actimela jako marki troszczącej się o zdrowie...

23 sierpnia 2005

US Pharmacia reklamuje herbatę XennaFix

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął kampanię reklamową nowego preparatu - herbaty XennaFix. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Rozgłośnia. Za...

23 sierpnia 2005

Delecta zmienia pozycjonowanie - reklamuje produkty słone

Należąca do Rieber Foods Polska SA marka Delecta zmienia pozycjonowanie i po raz pierwszy reklamuje w telewizji i prasie produkty...

23 sierpnia 2005

Klienci Media Strategy rozpoczęli przekazywanie danych do TV Price Pool Audit

Klienci firmy Media Strategy zajmującej się audytem mediowym składają u notariusza dane finansowe dotyczące ich aktywności reklamowej w telewizji w...

23 sierpnia 2005

Ruszyła prywatna kampania społeczna "Zakończyć, by ocalić"

W związku z obchodami 25. rocznicy wydarzeń sierpniowych, których efektem było utworzenie NSZZ "Solidarność", na billboardach i citylightach w całym...

23 sierpnia 2005

Paulina Stolarek-Marat naczelną "Marie Claire"

Paulina Stolarek-Marat objęła stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Dotychczas pełniła funkcję z-cy redaktora naczelnego tego tytułu....

23 sierpnia 2005

Maja Krämer założyła Wydawnictwo ADR adresowane do rolników

Maja Krämer założyła nową firmę Wydawnictwo ADR, którego jest właścicielką. Do lata ub.r. Maja Krämer była dyrektorem strategicznym Wydawnictwa Murator....

23 sierpnia 2005

"Echo Miasta" od września będzie dziennikiem, wydawca kończy budowę stołecznego biura reklamy

Spółka Media4mat od 4 września br. zwiększy częstotliwość wydawania bezpłatnej gazety "Echo Miasta". Dotychczas tytuł ukazywał się tylko w czwartki,...

23 sierpnia 2005

Eurobank planuje na początek września start nowej linii komunikacji

Eurobank planuje na początek września start dużej kampanii obejmującej m.in. telewizję. Jak wyjaśnia Maciej Szczechura, dyrektor ds. komunikacji Eurobanku, kampania...

23 sierpnia 2005

Agencja Cumulus przygotowała eventy towarzyszące kampanii Janusza Palikota

Agencja Cumulus z Lublina obsługuje eventowo kampanię wyborczą Janusza Palikota, kandydata na posła na Sejm RP reprezentującego Platformę Obywatelską (PO),...

23 sierpnia 2005

Best rozpoczyna współpracę z firmą FTM, licząc na wzrost sprzedaży oferty Follow The Movie

Best Marketing Promotion Agency rozpoczyna współpracę z firmą FTM, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy kinowej wyłącznie typu Follow The...

23 sierpnia 2005

Wartość rynku reklamowego przekroczy 6 mld zł w 2007 r. wg CR Mediów

Autorzy Ad.media Raportu wydawanego przez firmę CR Media Consulting prognozują, że w ciągu najbliższych dwóch lat wartość rynku reklamowego w...

23 sierpnia 2005

Zmiany cen za reklamę w "Pani" związane z redukcją poziomu udzielanych dotąd rabatów

W miesięczniku "Pani" od wydania październikowego będą obowiązywały nowe ceny powierzchni reklamowych. Cena całej strony prawej zmniejszy się o 19...

23 sierpnia 2005

Reklama łączona okazała się najskuteczniejsza w prasie

Zgodnie z najnowszymi wynikami badań PRO Media House i Uniwersytetu Jagiellońskiego spośród takich dróg przekazu jak radio, outdoor i prasa...

23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

23 sierpnia 2005

Kampania "Manager Magazin" wraz z promocją Złotej Karty American Express

"Manager Magazin" (Wydawnictwo Infor Manager) ma większą kampanię wydania wrześniowego w stosunku do kampanii towarzyszących poprzednim numerom. Rozbudowanie mediaplanu wiąże...

24 sierpnia 2005

"Auto Tydzień" będzie miesięcznikiem, wydawca podwaja nakład

"Auto Tydzień", tygodnik motoryzacyjny, od września będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym. Wydawca pisma - Grupa C2 Sp. z o.o....

24 sierpnia 2005

Anna Mekier przeszła z biura reklamy Clear Channel do Media Concept

Anna Mekier odeszła z biura reklamy Clear Channel Poland, gdzie pracowała na stanowisku account executive. Rozpoczęła pracę w domu mediowym...

24 sierpnia 2005

Jesienią ruszy kolejna odsłona działań reklamowych Inco Veritas

Niestandardowa kampania reklamowa firmy Inco Veritas wykorzystująca elementy public relations przygotowana została przez agencję Philip Morgan. Jesienna odsłona polegać ma...

24 sierpnia 2005

Joanna Szczodry przechodzi z Lowe GGK do Raiffeisen Banku

Joanna Szczodry rozstaje się z zespołem agencji reklamowej Lowe GGK. Stanowisko account managera, które ostatnio zajmowała, pozostaje na razie nieobsadzone....

24 sierpnia 2005

Jarosław Trzaskoma nowym dyr. operacyjnym agencji Allegro

Jarosław Trzaskoma objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego w agencji public relations Allegro Event & Conference Agency. Trzaskoma pracował wcześniej...