M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 sierpnia 2005

IQ Marketing promuje margarynę Delma Extra

Agencja BTL-owa IQ Marketing na zlecenie Unilever Polska SA przygotowała promocję margaryny marki Delma Extra do sklepów detalicznych pod hasłem...

24 sierpnia 2005

Wrześniowy i październikowy numer "Glamour" wspierany w mediach

Dwie najbliższe edycje magazynu "Glamour" (G+J Media) wspierać będzie kampania w telewizji, radiu (RMF FM, Radio Zet), na citylightach, w...

24 sierpnia 2005

Wrześniowa "Pani" z wsparciem promocyjnym, właściwa kampania w przyszłym roku

Najbliższy, wrześniowy numer "Pani" (Wydawnictwo Bauer) otrzyma wsparcie reklamowe w telewizji. Tomasz Namysł, członek zarządu Bauera odpowiedzialny m.in. za prasę...

24 sierpnia 2005

Bauer testowo ograniczy wydatki na promocję "Świata Kobiety"

Wydawnictwo Bauer zamierza przetestować sprzedaż miesięcznika "Świat Kobiety" w momencie obniżenia wydatków na promocję. Wydawca nie podaje, do jakiego poziomu...

24 sierpnia 2005

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania edukacyjna "Godzina z Esselte"

Kampanię "Godzina z Esselte" przygotowała agencja On Board PR, która od czerwca br. prowadzi działania public relations na rzecz Esselte...

24 sierpnia 2005

Wyższy nakład katalogu wydawnictwa Unit o zegarkach "Chronos Top Class"

Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe podniosło nakład rocznika "Katalog Zegarki. Chronos Top Class" do 20 tys. egz. z ubiegłorocznego poziomu 14...

24 sierpnia 2005

Amica przekonuje projektantów i konsumentów do swojego sprzętu

Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, rozpoczęła akcję promocyjną skierowaną zarówno do projektantów studiów mebli kuchennych, jak i do klientów...

24 sierpnia 2005

Tytuł "Praca i Życie za Granicą" reklamuje się na jedynce "Faktu"

Dwutygodnik "Praca i Życie za Granicą" (Andersen Press) zareklamował się na pierwszej stronie "Faktu". Jak przekazał Tomasz Kamiński, dyrektor wydawniczy...

24 sierpnia 2005

Rozpoczęła się trzecia edycja Złotych Spinaczy ZFPR

Związek Firm Public Relations w Polsce ogłosił terminy zgłoszeń i przebiegu tegorocznego konkursu Złote Spinacze. Jak co roku ma on...

24 sierpnia 2005

Advertiva rozpoczyna obsługę reklamową Vabbi Factory Outlet

Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Semax, właścicielem marki Vabbi Factory Outlet (wcześniej - Factory Outlet). Advertiva przeprowadzi cykl działań...

24 sierpnia 2005

"Pani Domu" najprawdopodobniej wkrótce zmieni makietę i ustali cenę na ok. 1 zł

Tygodnik "Pani Domu" (Axel Springer Polska) ma wkrótce zmienić makietę i obniżyć cenę egzemplarzową, według nieoficjalnych informacji. Wydawca nie komentuje...

24 sierpnia 2005

Toyota prawdopodobnie uruchomi w Polsce detaliczny bank internetowy

Toyota Bank Polska pracuje najprawdopodobniej nad projektem detalicznego banku internetowego. Byłby to czwarty bank internetowy w Polsce, po mBanku, Inteligo...

24 sierpnia 2005

Agnieszka Michalska dołączyła do zespołu Internet Media Services

Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...

24 sierpnia 2005

Kilkanaście nowości w jesiennej ramówce TVN24 i stacji tematycznych TVN-u

Redakcje TVN24 i stacji tematycznych TVN Style, TVN Turbo oraz TVN Meteo wprowadzą jesienią kilkanaście nowości programowych. W przypadku kanału...

25 sierpnia 2005

SC Johnson Polska wprowadził markę Oust i wspiera ją w mediach

Firma SC Johnson poszerzyła portfolio produktów dostępnych w Polsce o markę Oust. Jak powiedziała Magdalena Jańczuk-Zdunek, senior key account z...

25 sierpnia 2005

Wojciech Krajewski został event managerem w Eskadrze-Promarket

Wojciech Krajewski objął nowo utworzone stanowisko event managera w agencji marketing services Eskadra-Promarket. Krajewski pracował wcześniej jako specjalista ds. marketingu...

25 sierpnia 2005

List do redakcji: Bauer utrzyma promocję "Świata Kobiety" na dotychczasowym poziomie

List do redakcji: "Szanowni Państwo, we wczorajszej rozmowie z dziennikarkami "MMP" poinformowałem je o częściowym ograniczeniu wydatków na promocję magazynu...

25 sierpnia 2005

Marek Borówka dyrektorem generalnym Lenovo, pokieruje także jej marketingiem

Lenovo Technology Polska oficjalnie zainaugurowała wczoraj działalność w Polsce. Jest to polski oddział globalnego giganta rynku komputerowego i elektroniki użytkowej...

25 sierpnia 2005

Jacek Tryfon przechodzi z Upstairs Young & Rubicam do Gruppy 66 Ogilvy

Jacek Tryfon, dotychczas broadcast production manager w agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam, z początkiem września przechodzi do Gruppy 66...

25 sierpnia 2005

Lenovo szykuje na zimę działania launchowe, na razie z agencjami IBM-a

Lenovo Technology Polska, rozpoczynający właśnie działalność polski oddział globalnego giganta komputerowo-elektronicznego, przygotowuje strategię wprowadzenia nowej marki na polski rynek. Chiński...

25 sierpnia 2005

Reserved rozpoczyna pierwszą kampanię wspierającą nową strategię tej marki

Reserved (LPP SA) rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji Young & Fashion pod hasłem: "REcollection!". Jak wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP...

25 sierpnia 2005

Hachette ogłosiło przegląd ofert przed wejściem nowego tytułu i w okresie rewitalizacji "Filmu"

Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...

25 sierpnia 2005

Nowy model finansowania badań czytelnictwa PBC budzi wątpliwości małych wydawców

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) opracowała założenia badania PBC 2006. Istotna proponowana zmiana dotyczy sposobu finansowania badania. Każdy wydawca występujący...

25 sierpnia 2005

Czteryczwarte realizuje nowe logotypy dla Krakusa

Wkrótce na rynku pojawią się zupy i produkty owocowo-warzywne pod marką Krakus z nową identyfikacją wizualną. Autorem "liftingu" jest agencja...

25 sierpnia 2005

We wrześniu ruszy trzymiesięczna kampania reklamowa "Ozonu" warta 4 mln zł

Wydawnictwo Ozon Media rozpocznie we wrześniu br. trzymiesięczną kampanię reklamową tygodnika "Ozon". Jej budżet wyniesie 4 mln zł. Wydawca oczekuje,...

25 sierpnia 2005

Sprostowanie: IQ Marketing promuje margarynę Delma Extra

W informacji we wczorajszym DS "MMP" na temat promocji margaryny Delma Extra skierowanej do sklepów detalicznych pojawił się błąd w...

25 sierpnia 2005

"Avanti" będzie miało własną kolekcję odzieży

Na zlecenie "Avanti" (Agora SA) duet Paprocki & Brzozowski zaprojektował kolekcję ubrań firmowanych marką magazynu. Ubrania będą dostępne w sprzedaży...

25 sierpnia 2005

Ewa Wagner awansowała na stanowisko brand managera w Hyper Hygienics

Ewa Wagner, dotychczas specjalista ds. marketingu w firmie Hyper Hygienics, awansowała na stanowisko brand managera marki Cleanic Dzidziuś. Wagner jest...

25 sierpnia 2005

TVP proponuje na jesień nowe seriale, publicystykę, wyborcze debaty i filmy

Cztery nowe seriale i cztery nowe programy publicystyczne w Jedynce oraz trzy nowe programy rozrywkowe, jeden publicystyczny, a także cztery...

25 sierpnia 2005

Marta Obłuska rozpoczęła pracę w agencji Leo Burnett Warszawa

Marta Obłuska, do niedawna account manager w agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam, rozpoczęła pracę w Leo Burnett Warszawa. Prawdopodobnie...

26 sierpnia 2005

Iwona Harris account executive w Interdeco

Zespół Interdeco Hachette Advertising Polska powiększył skład personalny o Iwonę Harris. Stanowisko account executive obejmie ona 1 września br., zastępując...

26 sierpnia 2005

Artegence przygotowała nowy serwis Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

Agencja interaktywna Artegence stworzyła nowy serwis internetowy dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA (PWPW SA). Ma on wspomóc budowę wizerunku...

26 sierpnia 2005

Prima planuje wielomiesięczną promocję z konkursem, mailingiem i działaniami POS

Prima SA planuje rozpoczęcie w połowie września akcji promocyjnej kawy mielonej Prima Impresja. Główne hasło akcji brzmieć będzie: "Kolekcja pięknych...

26 sierpnia 2005

E-point zajmie się całościową obsługą internetowych kampanii Raiffeisen Banku

Agencja e-point będzie obsługiwać kampanie internetowe Raiffeisen Bank Polska przez najbliższe 12 miesięcy. O wygraniu przez e-point przetargu Raiffeisen Bank...

26 sierpnia 2005

Troje nowych specjalistów w agencji Great Open House

Great Open House, agencja marketingu bezpośredniego, zatrudniła troje nowych specjalistów. Są to: Katarzyna Drozdowska, Anna Józefowska oraz Mieszko Elas. Katarzyna...

26 sierpnia 2005

Agora przygotowuje projekt pisma typu wellness dla kobiet

Pion czasopism Agory pracuje nad projektem magazynu kierowanego do kobiet, które chcą dbać o sylwetkę, kondycję i urodę. Obecnie wydawnictwo...

26 sierpnia 2005

Rusza wizerunkowa kampania ING Nationale-Nederlanden z Markiem Kondratem

ING Nationale-Nederlanden rusza z kampanią wizerunkową "Co by było gdyby?". Jej celem jest poinformowanie klientów o szerokich kompetencjach ING NN,...

26 sierpnia 2005

OS3 Multimedia przygotowała serwis internetowy dla Donalda Tuska

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała serwis internetowy dla Donalda Tuska (www.tusk.pl), który ma być elementem jego kampanii prezydenckiej. Wczoraj miał...

26 sierpnia 2005

Magazyn "Wróżka" prowadzi promocję prenumeraty

Miesięcznik "Wróżka" (wydawnictwo Te-Jot) prowadzi promocję prenumeraty do końca września. Czytelnicy mogą zamówić pismo w tej ofercie w cenie 4,90...

26 sierpnia 2005

Hachette zamierza w ciągu 1,5 roku podnieść sprzedaż "Marie Claire" do 80 tys. egz.

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Magazine chce poprawić sprzedaż miesięcznika "Marie Claire". Satysfakcjonujący poziom rozpowszechniania pisma to 80 tys. egz. Ten wynik...

26 sierpnia 2005

Szersza forma piątkowego "Super Expressu", zmieniony dodatek telewizyjny dziennika

"Super Express" (Media Express) zmodyfikuje wydanie weekendowe. Po raz pierwszy w nowej formule ukaże się w piątek 2 września. Największe...

26 sierpnia 2005

Katarzyna Wiater awansowała na stanowisko zastępcy dyr. ds. mediów Starcomu

Katarzyna Wiater, dotychczas account director w domu mediowym Starcom, awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. mediów w tej agencji. -...

26 sierpnia 2005

DDB autorem kampanii relaunchowej Fortuny (Agros Nova)

Agros Nova kontynuuje relaunch swojej głównej marki soków i napojów owocowych Fortuna. Właśnie ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca zupełnie nową komunikację...

26 sierpnia 2005

CB4 poszerza portfolio o nowych klientów

Agencja CB4 realizująca kampanie na nośnikach w pociągach PKP (I i II kl. oraz trójmiejska SKM) i taksówkach przygotowała kampanie...

26 sierpnia 2005

Discipline Media Group przygotowała nową witrynę Optimum Media OMD

Ruszyła nowa strona internetowa domu mediowego Optimum Media OMD. Autorem projektu jest agencja Discipline Media Group. Przewodni motyw graficzny występujący...

26 sierpnia 2005

Paulina Burdek dołączyła do Demo Effective Launching

Paulina Burdek dołączyła do zespołu agencji Demo Effective Launching. Objęła stanowisko operatora DTP. Jej zadaniem jest projektowanie i przygotowywanie materiałów...

26 sierpnia 2005

Brytyjski Media Audits przejmuje polski Media Check Point; powstanie Media Audits Polska

Brytyjska firma audytorska Media Audits i założona w ub.r. przez Arkadiusza Marszałka polska firma zajmująca się audytem mediowym Media Check...

26 sierpnia 2005

Rusza nowa kampania GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową, która ma wypromować nową ofertę kredytu konsolidacyjnego pod nazwą "Dobry Kredyt". Dotychczas "Dobry...

26 sierpnia 2005

BBC Polska otrzymało radiową koncesję w Warszawie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała wczoraj koncesję na częstotliwość 99,5 MHz w Warszawie radiu BBC Polska. Stacja będzie miała...

29 sierpnia 2005

OS3 wykonała nowy serwis dla marki Łowicz

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała nowy serwis internetowy sniadaniaswiata.pl promujący nową egzotyczną linię dżemów marki Łowicz (Agros Nova). Zawiera on...