M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 sierpnia 2005

Multico wesprze wrześniowe wydanie "Sukcesu" kampanią wartą 700 tys. zł

Spółka Multico, wydawca tytułu "Sukces", wesprze wrześniowe urodzinowe wydanie magazynu kampanią promocyjną wartą ok. 700 tys. zł. Średni miesięczny budżet...

29 sierpnia 2005

Kolejne roszady w marketingu Kompanii Piwowarskiej, Kłosowski odchodzi

Wojciech Kłosowski, dotychczas marketing manager w Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA), odpowiedzialny za markę Lech, pod koniec sierpnia br. rozstaje...

29 sierpnia 2005

Redan SA bez dyrektora marketingu, spółka pracuje nad nowymi koncepcjami marketingowymi

Grzegorz Kozok, dyrektor marketingu Redan SA, odszedł ze spółki. Redan SA to właściciel kilku odzieżowych marek, m.in. Top Secret, Adesso,...

29 sierpnia 2005

Nowy program publicystyczny pojawi się na antenie Polsatu

"Polska głosuje", nowy program publicystyczny, zadebiutuje w Polsacie 1 września. Będzie to cotygodniowy 45-minutowy cykl prezentujący Polakom programy poszczególnych polityków...

29 sierpnia 2005

Monika Holder nowym accountem w NoS/BBDO

Monika Holder, która przez ostatnie 2 lat pracowała jako account manager w agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton, przeszła do...

29 sierpnia 2005

GE Money Bank wprowadza nową nazwę sieci sprzedaży - Dobry Kredyt - Otwarte Centrum Kredytowe

Dobry Kredyt - Otwarte Centrum Kredytowe to nowa ujednolicona nazwa sieci pośredników współpracujących z GE Money Bankiem, którzy do tej...

29 sierpnia 2005

Patrycja Witkowska przechodzi z Radia 94 do CR Media Consulting

Patrycja Witkowska, dotychczas specjalista ds. promocji w Radiu 94 należącym do grupy Ad.point, rozpoczęła pracę w CR Media Consulting na...

29 sierpnia 2005

Reporter podniósł budżet marketingowy o 50 proc., jesienią ruszy kampania

Firma odzieżowa Reporter będzie znaczniej intensywniej niż dotąd promowała swoje kolekcje w mediach. Budżet na promocję marki wzrósł o 50...

29 sierpnia 2005

Era rozwija Omnix i premiuje stałych klientów

Era (Polska Telefonia Cyfrowa) rozwija swój serwis multimedialny Era Omnix - uruchomiła właśnie nową Strefę MTV ze zdjęciami gwiazd MTV...

29 sierpnia 2005

Październikowe "Dziecko" w rekordowym 200-tysięcznym nakładzie

Miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) podniesie nakład wydania październikowego do 200 tys. egz. Aktualne wrześniowe wydanie ukazało się w liczbie 135...

29 sierpnia 2005

"Metro" przygotowało na dziś popołudniówkę poświęconą rocznicy podpisania porozumień sierpniowych

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, przygotowało na dziś popołudniowe wydanie poświęcone 25. rocznicy podpisania porozumień sierpniowych. Popołudniówka "Metra" ukaże się...

29 sierpnia 2005

Edipresse Polska zapowiada podwojenie w tym roku zysku operacyjnego

Wydawnictwo Edipresse Polska w tym roku podwoi swój zysk operacyjny w stosunku do ub.r. Taką informację przekazała Izabela Bochenek, dyrektor...

29 sierpnia 2005

Natalia Hatalska-Woźniak odchodzi z działu PR Nivea Polska

Natalia Hatalska-Woźniak, obecnie PR manager w Nivea Polska, odchodzi z firmy. Z koncernem kosmetycznym była związana od trzech lat. Na...

29 sierpnia 2005

MediaCom Warszawa zaprezentuje się na VI Kongresie Badaczy Rynku i Opinii

Dom mediowy MediaCom Warszawa przeprowadzi dwie prezentacje podczas VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, który odbędzie się w dniach 20-21...

29 sierpnia 2005

Axel Springer obniża cenę "Pani Domu" do 50 groszy

Axel Springer Polska obniżył cenę egzemplarzową tygodnika "Pani Domu" do 50 gr. Dotychczas w wersji bez dodatku trzeba było za...

29 sierpnia 2005

Onet uruchamia serwis wyborczy z kontentem wideo

Onet.pl uruchomił specjalny serwis poświęcony w całości wyborom parlamentarnym. Poza kontentem tekstowym poświęconym tematyce wyborów w serwisie zamieszczane też będą...

29 sierpnia 2005

Onet wprowadza partnerski system reklamowy OnetKontekst

Onet.pl wprowadza do swojej oferty reklamowej narzędzie OnetKontekst. Jest to pionierski tego typu projekt na polskim rynku - umożliwi wyświetlanie...

29 sierpnia 2005

Jest zgoda Episkopatu na inwestycje ZPR-ów w sieć Radia Plus

Episkopat Polski wstępnie zaakceptował ofertę Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR), właściciela sieci Radia Eska i Gold FM oraz Eska Rock, dotyczącą...

30 sierpnia 2005

Just i Media Concept przygotowały działania dla marki Tubądzin

Ceramika Tubądzin, producent ceramiki łazienkowej, rozpoczęła kolejny etap działań reklamowych prowadzonych pod hasłem "Stylista twojego wnętrza". Działania potrwają do końca...

30 sierpnia 2005

"Harvard Business Review Polska" podnosi ceny reklam średnio o 10 proc.

Miesięcznik "Harvard Business Review Polska" ("HBRP") zmienia cennik reklam od 1 września. Ceny wzrosną o średnio 10 proc. Jest to...

30 sierpnia 2005

Ewa Czekała pokieruje marketingiem, a Magdalena Borkowska działaniami PR 4fun.tv

1 września Ewa Czekała obejmie stanowisko dyrektora marketingu stacji telewizyjnej 4fun.tv. Równocześnie PR managerem stacji zostanie Magdalena Borkowska. Obie związane...

30 sierpnia 2005

Przychody Bankier.pl za I półrocze br. wyniosły tyle, ile za cały rok ubiegły

Portal finansowy Bankier.pl ogłosił wyniki finansowe za I półrocze br. Przychody za ten okres były takie same jak w całym...

30 sierpnia 2005

Tomasz Bartnik przechodzi z BrandConnection do Zenithmedia

Tomasz Bartnik, dotychczas junior media planner/buyer w domu mediowym BrandConnection, rozpocznie we wrześniu pracę w Zenithmedia na stanowisku junior media...

30 sierpnia 2005

Jakub Jasiński kieruje działem mediów w Polskiej Telefonii Cyfrowej

Jakub Jasiński, dotychczas starszy specjalista w dziale mediów Polskiej Telefonii Cyfrowej, po okresie próbnym awansował na stanowisko kierownika tego działu....

30 sierpnia 2005

Awanse w agencji ARRS Effectica

Agencja ARRS Effectica awansowała na stanowiska creative group headów Krzysztofa Cichockiego, Roberta Awizyna i Grzegorza Twaroga. Kierują oni pracą trzyosobowych...

30 sierpnia 2005

Plus GSM sprzedaje muzykę

Sieć komórkowa Plus GSM (Polkomtel SA) we współpracy z firmą e-Muzyka Sp. z o.o. uruchomiła sklep internetowy z muzyką w...

30 sierpnia 2005

Radek Szwankowski i Paweł Łakomy w dziale farmaceutycznym CasusBTL

W agencji CasusBTL event & direct marketing do działu zajmującego się obsługą branży farmaceutycznej dołączyli Radek Szwankowski oraz Paweł Łakomy....

30 sierpnia 2005

Hennes & Mauritz wprowadzi nową submarkę dla odzieży dżinsowej - &denim

Hennes & Mauritz (H&M) wprowadzi na rynek nową submarkę &denim, którą obejmie odzież dżinsową. Jak mówi Marta Grabowska, rzecznik polskiego...

30 sierpnia 2005

TBWA i Komitet Ochrony Praw Dziecka przygotowały kampanię przeciwko agresji

Agencja TBWA na zlecenie Komitetu Ochrony Praw Dziecka (KOPD) przygotowała kampanię promującą akcję społeczną "Agresja zabija". Jej celem jest zwrócenie...

30 sierpnia 2005

Mirosława Łomnicka będzie szefem marketingu "Ozonu"

Mirosława Łomnicka pokieruje działaniami marketingowymi tygodnika "Ozon" w wydawnictwie Ozon Media. Taką informację przekazał Michał Jeżewski, prezes zarządu Ozon Media....

30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

30 sierpnia 2005

Bauer, G+J, Edipresse na razie nie obniżą cen tygodników poradnikowych dla pań

Wydawnictwo Bauer na razie nie zmieni ceny egzemplarzowej "Tiny", po tym jak Axel Springer Polska ustalił cenę "Pani Domu" na...

30 sierpnia 2005

Prima stawia na rodzinny wizerunek kawy Prima Finezja

Na początku września rusza telewizyjna kampania reklamowa kawy mielonej Prima Finezja z portfolio Prima SA. Jej celem jest budowanie wizerunku...

30 sierpnia 2005

Axel Springer uruchamia wrocławskie wydanie "Faktu"

Wydawnictwo Axel Springer na początku września br. rozpocznie publikowanie wrocławskiego wydania dziennika "Fakt". Dotychczas regionalne dodatki ukazywały się w Warszawie,...

30 sierpnia 2005

Kraft Foods atakuje pozycję Wedla, wprowadzając Milka Alpejskie Mleczko

Kraft Foods Polska SA wprowadza na rynek nowy produkt - piankę w czekoladzie pod nazwą Milka Alpejskie Mleczko - i...

30 sierpnia 2005

Nokia rusza z projektem multimedialnej gry 20 Lives, wspiera ją kampanią

Nokia rozpoczyna projekt 20 Lives. Jest to rodzaj multimedialnej gry fabularnej dla użytkowników komórek, z silnym akcentem marketingowym. 20 Lives...

31 sierpnia 2005

Cropp Town rusza z jesienną kampanią pod hasłem "Bek tu skul"

LPP SA rozpoczyna kampanię dla swojej marki młodzieżowej Cropp Town. Akcja prowadzona jest pod hasłem: "Bek tu skul" i związana...

31 sierpnia 2005

Merlin.pl i inni - ranking najlepszych e-sklepów według Money.pl i "Wprost"

Serwis finansowy Money.pl i tygodnik "Wprost" przygotowały ranking polskich sklepów internetowych. Według twórców rankingu w naszym kraju działa obecnie ok....

31 sierpnia 2005

"Tina" jednak po 50 gr i ok. 2 mln zł na promocję tytułu we wrześniu

Wydawnictwo Bauer jednak obniży cenę egzemplarzową "Tiny" do 50 groszy w wersji bez gadżetu. Pismo dziś trafi do sprzedaży. Dwa...

31 sierpnia 2005

Atlantic bez szefa marketingu

Zofia Jaroszek, do niedawna dyrektor marketingu firmy odzieżowej Atlantic, odeszła z niej. Nie wiadomo, jakie są jej dalsze plany zawodowe....

31 sierpnia 2005

Nowa linia kosmetyków Eris będzie reklamowana jesienią

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza na rynek nową serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet po 35. roku życia - ReACT....

31 sierpnia 2005

"TopSpeed" - będzie nowy magazyn o Formule 1 i sportach motorowych

Orange Media, wydawca magazynu muzycznego "Teraz Rock", wprowadzi nowy tytuł do segmentu miesięczników motoryzacyjnych. 22 września ma wejść na rynek...

31 sierpnia 2005

Spółka PiM od września silnie wesprze magazyn "Premiery", wyda też dwa nowe tytuły

Spółka PiM, wydawca miesięcznika popkulturalnego "Premiery", zapowiada we wrześniu powrót z silną kampanią wspierającą dla swego tytułu we wszystkich mediach....

31 sierpnia 2005

Molus został junior art directorem w Schulz Design

Czesław David Molus został junior art directorem w Schulz Design, dziale agencji reklamowej Schulz, który zajmuje się projektowaniem opakowań. To...

31 sierpnia 2005

Animex promuje Berlinki loterią SMS-ową

Na początku września Animex rozpocznie promocję konsumencką marki Berlinki. Akcja pod hasłem "Są Berlinki, są pieniądze" oparta jest na mechanizmie...

31 sierpnia 2005

TVN24 przygotowuje specjalny serwis związany z wyborami

Telewizja TVN24 uruchamia specjalny serwis internetowy "Wybory 2005". Serwis w całości poświęcony jest tematyce jesiennych wyborów prezydenckich i parlamentarnych oraz...

31 sierpnia 2005

Broker FM zatrudnił dwie osoby do sprzedaży RMF Classic w Warszawie

Dominika Dudziak i Adam Mostowy na stanowiskach handlowców w Broker FM zajmą się sprzedażą czasu reklamowego w warszawskiej stacji RMF...

31 sierpnia 2005

Nowy dziennik Michała Sołowowa może nazywać się "Dziennik 24"

Nowy dziennik, który powstaje w ramach wydawnictwa Dom Prasowy Sp. z o.o., może mieć tytuł "Dziennik 24", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

31 sierpnia 2005

"Taxi" - nowy teleturniej w jesiennej ramówce TV4

Jedną z nowych propozycji kanału TV4 w jesiennej ramówce będzie teleturniej "Taxi". Program wyprodukuje wrocławska firma ATM, która wcześniej pracowała...

31 sierpnia 2005

Strychowski polskim ambasadorem The John Caples International Awards

Jacek Strychowski, business development & marketing director z Lowe Activation, został w Polsce ambasadorem znanego konkursu kreatywnego branży usług direct-marketingowych...