M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 sierpnia 2005

Rusza kampania wprowadzająca markę Orange

PTK Centertel rozpoczyna rebranding sieci Idea na Orange - właśnie rusza kampania reklamowa. Na billboardach pojawiły się reklamy wprowadzające markę...

31 sierpnia 2005

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello ultra

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową - chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do...

31 sierpnia 2005

Wojciech Czuk nowym szefem marketingu Ambry

Ambra SA, producent m.in. win musujących Dorato i wermutów Cin & Cin, ma nowego szefa marketingu. Został nim Wojciech Czuk,...

31 sierpnia 2005

WSiP promuje podręczniki w akcji marketingu reakcji

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) we współpracy z agencją Next Generation Interactive rozpoczęły interaktywny program promocyjny oparty na konkursie. Akcja...

31 sierpnia 2005

Hexeline chce znacznie odmłodzić grupę docelową, rusza z kampanią

Hexeline, producent damskiej odzieży o tej samej nazwie, wprowadza istotne zmiany w swojej strategii marketingowo-sprzedażowej. - Odmładzamy nasze kolekcje i...

31 sierpnia 2005

"Popcorn" w wersji z gadżetem i bez gadżetu od najbliższego wydania

Ukazał się pierwszy numer miesięcznika "Popcorn" w wersji z gadżetem za 5 zł i bez gadżetu za 2 zł. Kolejne...

31 sierpnia 2005

Nike sponsorem i współtwórcą Run Warsaw, rusza kampania

Nike Poland został sponsorem i współtwórcą (wspólnie z władzami Warszawy) masowego biegu, który ma na stałe zagościć w kalendarzu tego...

1 września 2005

No-Spa reklamuje się w konwencji filmu Jima Jarmuscha

Spoty reklamowe w konwencji filmu "Noc na ziemi" Jima Jarmuscha przygotowała agencja Publicis na potrzeby kampanii reklamowej leku rozkurczowego No-Spa...

1 września 2005

We wrześniu ukaże się pierwszy numer "Passio"

We wrześniu zadebiutuje na rynku prasy magazyn "Passio" wydawnictwa Interwest. Jako kwartalnik o nakładzie 10 tys. egz. będzie dostępny głównie...

1 września 2005

Rusza największa kampania w historii Reserved, pokazuje kierunek, w którym pójdzie marka

LPP SA rozpoczyna dziś kampanię pod hasłem: "every fashion Reserved for me". Jak twierdzi Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP SA,...

1 września 2005

Artur Gryglas został account managerem Front Design

Artur Gryglas dołączył do zespołu Front Design, obejmując stanowisko account managera. Będzie odpowiedzialny za koordynację projektów oraz kontakty z kluczowymi...

1 września 2005

Dr Irena Eris wycofała z rynku kosmetyki marki Privi

Spółka Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" zrezygnowało ze sprzedaży kosmetyków kolorowych pod marką Privi. Powodem wycofania się z rynku były...

1 września 2005

Infor Manager chce obudowywać markę swojego magazynu poprzez eventy

Infor Manager, wydawca miesięcznka "Manager Magazin", w ramach działań "brand extension" chce obudowywać markę swojego magazynu m.in. poprzez eventy. Pierwszym...

1 września 2005

Polsat rozpoczął pierwszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii

Telewizja Polsat rozpoczęła multimedialną kampanię reklamową pod hasłem "Pora na Polsat". - Chcemy pokazać nowy wizerunek Polsatu w oparciu o...

1 września 2005

"Tygrys" Michalczewski rozpoczyna współpracę z grupą ubezpieczeniową Ergo

Dariusz Michalczewski, słynny "Tygrys", wieloletni mistrz świata w boksie zawodowym, rozpoczyna współpracę z siecią HMI, dystrybutorem produktów ubezpieczeniowych Ergo Hestia....

1 września 2005

Tomasz Borchowiec nowym szefem marketingu Link4

Tomasz Borchowiec, do niedawna dyrektor marketingu firmy Ambra SA, obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4. Elżbieta...

1 września 2005

Volvo promuje dynamiczny model S60 z nowymi silnikami

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię samochodu S60. Przygotowała ją agencja Brainshop U-Boot i dom mediowy MindShare Polska, a część internetową...

1 września 2005

Rusza kampania promująca loterie Lotek

Wystartowała kampania reklamowa Totalizatora Sportowego promująca loterie pieniężne Lotek. Przebiega pod hasłem "Lotek. Wygraj 500 000 zł". Kampania objęła m.in....

1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

1 września 2005

Nowe serwisy w portalach - Kobieta.onet.pl i Tlumacz.interia.pl

Onet i Interia uruchomiły nowe serwisy. Nowy serwis Onetu to Kobieta. Jego kontent łączy dotychczasowe dwa oddzielne obszary tematyczne prezentowane...

1 września 2005

TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji - wkrótce kolejne osoby

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji o dwie nowe osoby. Arkadiusz Pawlik zaczął pracę na stanowisku senior art directora. Wcześniej...

1 września 2005

Tchibo odnotowało najlepsze udziały od 2000 r.

Producent kawy Tchibo Warszawa odnotował rekord w udziałach rynkowych, licząc od 2000 r. Według danych ACNielsen za okres czerwiec-lipiec, Tchibo...

1 września 2005

Unilever w kampanii informuje o szkolnej promocji Ramy

Na początku września br. rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Rama (Unilever Polska SA). Ma ona za zadanie poinformować konsumentów...

1 września 2005

The Lorenz Bahlsen Snack-World promuje Hugo w hipermarketach

W hipermarketach w całej Polsce rozpoczęła się akcja promocyjna chrupek Hugo z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Celem działań prowadzonych...

1 września 2005

Niezdecydowani czy przeciwni Ad.Pointowi? Trwają rozmowy dyrektorów stacji Plusa

Wczoraj lub dziś do KRRiTV trafić miało stanowisko abp. Józefa Michalika dotyczące przejęcia udziałów w spółce Nadawca (właściciel warszawskiej rozgłośni...

1 września 2005

Grupa Boryszew wybrała Martis Consulting

Martis Consulting Sp. z o.o. powiązana z agencją reklamową Martis SA (Martis jest jednym z udziałowców), podpisała umowę na obsługę...

1 września 2005

Reorganizacja BRiO "Super Expressu", dołączy Marcin Gudowicz z "Ozonu"

Biuro reklamy i ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu", przeprowadziło reorganizację. Powstały nowe stanowiska: dyrektora sprzedaży agencyjnej i dyrektora sprzedaży...

1 września 2005

Reklamodawcy zapoznali się ze stanowiskiem audytorów w sprawie kodeksu zasad SAR-u

Przedstawiciele reklamodawców należących do Stowarzyszenia ProMarka zapoznali się ze stanowiskiem firm zajmujących się audytem mediowym w sprawie projektu kodeksu dobrych...

1 września 2005

Acxiom oferuje bazy konsumentów mieszkających w pobliżu hipermarketów

Acxiom Polska oferuje bazy danych klientów mieszkających w obszarach oddziaływania hipermarketów. Rozwiązanie ma wspierać działania promocyjne prowadzone przez konkretne sklepy...

1 września 2005

Agencja fotograficzna Flash Press Media powiększa ofertę

Oferta agencji fotograficznej Flash Press Media powiększyła się o kilkanaście nowych kolekcji z portfolio Getty Images. Wśród nich są kolekcje...

1 września 2005

MTV rozpocznie emisję reality show "Soundwave Backstage Pass"

MTV Polska rozpocznie 4 września br. emisję produkowanego w Polsce programu "Soundwave Backstage Pass", który ma być jedną z najważniejszych...

2 września 2005

Katarzyna Siedlik została specjalistą ds. marketingu magazynu "Avanti"

Katarzyna Siedlik objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu w magazynie shoppingowym "Avanti" wydawanym przez Agorę SA. Zastąpiła Edytę Pawłowicz, która odeszła...

2 września 2005

Promocja Polski w zagranicznych mediach prawdopodobnie wystartuje 22 września

Kampania reklamująca Polskę, którą przygotowuje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (patrz DS "MMP" z 16 sierpnia) prawdopodobnie wystartuje 22...

2 września 2005

Producent odzieży Troll Market wprowadza na rynek markę Body Police

Firma odzieżowa Troll Market, właściciel marek Troll i TrendStation, wprowadza na rynek nową markę - Body Police. Marką tą objęta...

2 września 2005

Danone wycofuje markę Łąki Warmii

Firma Danone Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży marki Łąki Warmii (serki do smarowania, śmietany, kefiry), która zadebiutowała na...

2 września 2005

Media Direction OMD pracuje dla odzieżowej marki Mango

Hiszpańska firma odzieżowa Mango powierzyła budżet mediowy na polskim rynku domowi mediowemu Media Direction OMD. Przetarg był koordynowany z Hiszpanii....

2 września 2005

Nestle reklamuje Nałęczowiankę na outdoorze

Wczoraj w 23 największych miastach Polski ruszyła kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej (Nestle Waters Polska). Celem kampanii jest budowanie wśród...

2 września 2005

CAM Media uruchomi czwartą dywizję

CAM Media wprowadzi wkrótce do struktur firmy nowy dział. Szefowie agencji nie zdradzają jego specjalizacji. Trwa rekrutacja osoby, która pokieruje...

2 września 2005

Marquard planuje nowe tytuły, w przyszłym roku elektroniczny "Playboy"

Marquard Media Polska późną jesienią br. uruchomi nowy tytuł prasowy. Będzie to polska wersja magazynu licencyjnego. Wydawnictwo nie zdradza nazwy...

2 września 2005

Portal eGospodarka.pl uruchomił serwis o poradnikach biznesowych

Powstał serwis www.ksiazki.egospodarka.pl w ramach portalu eGospodarka.pl. Pod nowym adresem można znaleźć książki biznesowe, nowości oraz popularne poradniki dotyczące zarządzania...

2 września 2005

Eski w Krakowie, Rzeszowie i Zamościu mają nowych dyrektorów zarządzających

Trzy stacje należące do sieci Eska mają nowych dyrektorów zarządzających. Bartosz Wilczyński objął funkcję dyrektora zarządzającego w Radiu Eska Kraków....

2 września 2005

Maciej Petrycki dołączy do zespołu biura reklamy tygodnika "Wprost"

Maciej Petrycki dołączy do zespołu biura reklamy tygodnika "Wprost" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost"). Obejmie stanowisko konsultanta ds. reklamy. Maciej Petrycki dotychczas...

2 września 2005

Raiffeisen Bank Polska zwycięzcą trzeciej edycji rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka"

Raiffeisen Bank Polska został zwycięzcą trzeciej edycji rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka". W ubiegłym roku był w tym zestawieniu na drugim...

2 września 2005

Ad Fabrika FCB rozbudowuje zespół obsługi klienta

Do zespołu agencji Ad Fabrika FCB dołączyła Anna Luks na stanowisko account managera. Będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za obsługę...

2 września 2005

Beata Dzięgielewska została dyrektorem wydawniczym "Dobrych Rad"

Beata Dzięgielewska objęła stanowisko dyrektora wydawniczego miesięcznika "Dobre Rady" w wydawnictwie Burda Polska. Ostatnio Dzięgielewska była związana z wydawnictwem Te-Jot,...

2 września 2005

DDB Warszawa przygotowuje reklamy dla Orange - Ekstraklasa

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowuje nowe filmy reklamowe związane z Orange Ekstraklasa - PTK Centertel, a więc sieć Idea, a...

2 września 2005

Małgorzata Wrona wraca z Ad Meritum do "Cafe"

Małgorzata Wrona odchodzi z Ad Meritum, gdzie przez ostatnie pół roku pracowała jako szef zespołu obsługującego tytuły Feniks Media Group....

2 września 2005

Music Press Group - nowe wydawnictwo specjalizujące się w branżowych tytułach muzycznych

Powstało nowe wydawnictwo Music Press Group w celu wydawania branżowych tytułów muzycznych. Właścicielem wydawnictwa jest Dariusz Domański, jednocześnie prezes firmy...

2 września 2005

Kanał TV Biznes włączony do oferty programowej sieci Aster

Od września do oferty programowej sieci kablowej Aster dołączona zostaje stacja TV Biznes. TV Biznes to kanał informacyjno-publicystyczny o tematyce...

2 września 2005

Nowy zespół e-marketingowy w Tequila/Digital

Tequila/Digital, agencja interaktywna należąca do TBWA/Communication Group, zatrudniła nowych pracowników, tworząc zespół odpowiedzialny za realizowanie projektów e-marketingowych. Grażyna Leloch objęła...