M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 września 2005

D-Link chce zwiększyć świadomość marki, rusza z kampanią w prasie

D-Link Polska, producent urządzeń do bezprzewodowej komunikacji sieciowej, startuje z kampanią. W prasie pojawią się dwa różne layouty ze wspólnym...

2 września 2005

Prokom Software dołączył do sponsorów Sopot Festival 2005 w TVN-ie

Firma Prokom Software SA jest trzecim sponsorem Sopot Festival 2005 w telewizji TVN. Firma będzie dostarczać technologie wspomagające relacje z...

2 września 2005

Prymat będzie reklamował 10-lecie marki Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw, przygotował promocję konsumencką i wspierającą ją intensywną kampanię reklamową z okazji 10-lecia obecności na rynku marki...

2 września 2005

RMF i Zetka prezentują jesienne ramówki

Startują jesienne ramówki w Radiu Zet i RMF FM. Zetka wprowadza zmiany programowe pod hasłem "Czułe granie" - od 5...

2 września 2005

Grupa Żywiec kończy letni cykl promocji Królewskiego spektakularnym eventem

Grupa Żywiec kończy letni cykl działań promocyjnych piwa Królewskie spektakularnym eventem. Impreza "Pożegnanie lata" odbędzie się 4 września na Polach...

2 września 2005

Unilever promuje Knorra wśród matek z dziećmi w wieku szkolnym

Unilever realizuje jesienną akcję promocyjną marki Knorr pod hasłem "Zakręcona szkoła". Celem projektu jest wzrost sprzedaży promowanych produktów Knorra w...

2 września 2005

Żubr prowadzi akcję wykorzystującą ambient media

Kompania Piwowarska SA realizuje projekt reklamowy z wykorzystaniem ambient mediów pod nazwą "Żubr czeka na okazje" dla marki piwa Żubr....

2 września 2005

Agencja Nicety realizuje projekty dla Pampers (P&G) na 11 rynkach

Wrocławska agencja reklamowa Nicety stworzyła dla marki Pampers (P&G) kreację materiałów POS oraz direct to consumer, która obejmuje osiem krajów...

2 września 2005

Adidas przygotowuje start globalnej kampanii "Impossible field" w Polsce

Adidas Polska ruszy w przyszłym tygodniu z kampanią "Impossible field". Będzie to polska odsłona kampanii toczącej się od lipca w...

2 września 2005

TVN przez dwa miesiące będzie promował jesienne nowości

Telewizja TVN rozpoczęła dwumiesięczną ogólnopolską kampanię wspierającą nowości w jesiennej ramówce - seriale: "Magda M.", "Anioł Stróż", "Niania" i program...

2 września 2005

Finnair reklamuje loty do Kantonu w Chinach

Fińskie linie lotnicze Finnair reklamują nowo uruchomione loty z Warszawy do Kantonu, stolicy prowincji Guangdong w południowych Chinach. Loty odbywają...

2 września 2005

Vichy Laboratoires rozbudowuje linię kosmetyków Oligo 25

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska wprowadziło na rynek nowy produkt Oligo 25 pod oczy. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji...

2 września 2005

Szymon Dobrzyński został zastępcą Marka Hanckego w TP SA

Szymon Dobrzyński objął stanowisko zastępcy dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Będzie je łączył z dotychczasową...

2 września 2005

Gorzkowski już oficjalnie prezesem Wydawnictwa Zwierciadło, wiosną dwa nowe tytuły

Od września Krzysztof Gorzkowski został już oficjalnie prezesem zarządu Wydawnictwa Zwierciadło, wydawcy miesięcznika "Zwierciadło". Przez ostatnie 3 miesiące pełnił funkcję...

5 września 2005

FTM wprowadza narzędzie sprzedaży online reklamy Follow The Movie

Spółka FTM, specjalizująca się w reklamie kinowej typu Follow The Movie (czyli kampaniach przy konkretnym filmie), wprowadza na rynek narzędzie...

5 września 2005

Grupa Onet wykupuje akcje portalu i chce sprzedać Wydawnictwo Pascal

Grupa Onet.pl SA (notowana na GPW) nabyła brakujące jej do tej pory 25 proc. akcji portalu Onet (Onet.pl SA) i...

5 września 2005

Sony debiutuje z kanałem AXN Sci-Fi, a w przyszłym roku z AXN Crime

Sony Pictures Television International (SPTI) uruchomi w Polsce jeszcze w tym roku nowy kanał tematyczny AXN Sci-Fi. Ramówka stacji będzie...

5 września 2005

Sośnierz i Waliczek dołączyli do kreacji Scholz & Friends Warszawa

Dział kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa powiększył się o team kreatywny w składzie Katarzyna Sośnierz, senior copywriter, i...

5 września 2005

Renault wspiera akcję promocyjną i sprzedaż limitowanej serii Laguny

Renault przeprowadzi we wrześniu br. dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich będzie miała charakter prosprzedażowy "z wizerunkiem w tle". Tematycznie...

5 września 2005

Interia uruchomiła serwis Moto TV z programami wideo o tematyce motoryzacyjnej

Portal internetowy Interia uruchomił serwis wideo o tematyce motoryzacyjnej - Moto TV. Zdaniem przedstawicieli portalu jest to pierwszy w polskim...

5 września 2005

Piotr Górski będzie kierował marką Winiary w Nestle Polska

Piotr Górski został dyrektorem działu wyrobów kulinarnych (grupy zajmującej się wyrobami pod marką Winiary) w Nestle Polska SA. Krzysztof Ogórek,...

5 września 2005

Karolina Kozak new business managerem domu produkcyjnego Real World Productions

Karolina Kozak objęła stanowisko new business managera domu produkcyjnego Real World Productions. To nowe stanowisko w firmie. Real World Productions...

5 września 2005

KBC zapowiada teaserem debiut nowej wizualizacji Kredyt Banku i Warty

Kredyt Bank i TUiR Warta wprowadzają nową wizualizację - nawiązującą do kolorystyki używanej przez ich głównego akcjonariusza - belgijską grupę...

5 września 2005

Opus Film rozmawia z potencjalnymi sponsorami filmu kabaretu Mumio

Opus Film, studio filmowe, które rozpocznie wkrótce produkcję komedii "Highway", opartej na scenariuszu przygotowanym przez twórców kabaretu Mumio, rozmawia z...

5 września 2005

Wydawca "Echa Miasta" przygotował intensywne działania promocyjne

"Echo Miasta", bezpłatny dziennik ukazujący się od połowy czerwca br. w czwartki, a od początku września także w niedziele, rozpoczął...

5 września 2005

Wrześniowy "National Geographic" w całości poświęcony Afryce

Wrześniowy numer "National Geographic" (G+J RBA) jest numerem jednotematycznym. W całości poświęcony został Afryce. Na okładce wydania nie ma zdjęcia,...

5 września 2005

GP Battery (Poland) organizuje konkurs fotograficzny i wspiera go kampanią

GP Battery (Poland) organizuje konkurs fotograficzny pod nazwą I FotoMaraton GP, który ma na celu popularyzację fotografii oraz prezentację najnowocześniejszych...

5 września 2005

Edelman Polska wprowadza Program Globalnej Jakości Edelman

Agencja public relations Edelman Polska, oddział sieciowej agencji Edelman, wprowadziła w biurze w Warszawie Program Globalnej Jakości Edelman (Edelman Global...

5 września 2005

Zakłady mięsne PMB reklamują w telewizji Kindziuka

Ruszyła największa w historii zakładów mięsnych PMB SA kampania reklamowa Kindziuka. Spoty promujące wędlinę emitowane są w TVN. Kampania wykorzystuje...

5 września 2005

Marta Maćkowiak dołączyła do zespołu MediaCom Warszawa

Marta Maćkowiak została zatrudniona w domu mediowym MediaCom Warszawa na stanowisku junior out of home media buyera. Dołączyła do dwuosobowego...

5 września 2005

Andrzej Dąbrowski prezesem zarządu Philip Morris Polska

Andrzej Dąbrowski został nowym prezesem zarządu Philip Morris Polska. Pracę w Philip Morris rozpoczął w 1997 r. jako kierownik w...

5 września 2005

Axel Springer wyda więcej na reklamę "Pani Domu" niż Bauer na "Tinę", 1 zł ceną docelową

Zakładane inwestycje Axel Springer Polska w kampanię reklamową i promocję nowej "Pani Domu" będą większe niż Wydawnictwa Bauer w relaunch...

5 września 2005

Agora zmienia layout "Gazety Praca" i przygotowała wsparcie promocyjne

Wydawnictwo Agora SA zmieniło sposób prezentowania ogłoszeń i wygląd poniedziałkowego dodatku do "Gazety Wyborczej" - "Gazeta Praca". Wprowadzono podział na...

5 września 2005

Falczyńska i Staniec rozpoczęli pracę w Publishing Partners

Do zespołu domu produkcyjnego Publishing Partners, należącego do TBWA/Communication Group, dołączyły dwie nowe osoby. Olga Falczyńska objęła stanowisko client service...

5 września 2005

Zygmunt Brzozowski, prezes Universal McCann, odchodzi z agencji

Zygmunt Brzozowski, prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, przechodzi na emeryturę, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W piątek nie udało nam się...

5 września 2005

Sting, Kayah i Makowiecki wystąpią podczas pierwszego megaeventu marki Orange

PTK Centertel, który w ramach zmiany nazwy sieci Idea na Orange organizuje koncert Stinga w Warszawie, rozpoczął wczoraj (w niedzielę...

5 września 2005

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza nowy męski zapach Mexx Ice Touch

Firma Cosmopolitan Cosmetics wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków dla mężczyzn Mexx Ice Touch. W jej skład wchodzi dziewięć produktów,...

5 września 2005

Radio PiN zaplanowało jesienne działania reklamowe

Radio PiN przygotowuje jesienną kampanię reklamową, której start zaplanowano na 19 lub 20 września br. Będzie wykorzystywała ten sam layout...

5 września 2005

PZL przygotował nową kampanię reklamową Oleju Kujawskiego

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" SA rozpoczęły nową kampanię reklamową wspierającą markę Oleju Kujawskiego. Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych. Reklamy...

5 września 2005

Elite Cafe finalizuje przejęcie spółki MK Cafe

Po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Elite Cafe sfinalizowała transakcję przejęcia MK Cafe. Elite uzyska prawa do marki...

5 września 2005

Stella Pack przeprowadzi pierwszą w historii firmy kampanię wizerunkową

Firma Stella Pack, zajmująca się dystrybucją produktów Stella Pack i Super Baba, przeprowadzi pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową. Spółka...

5 września 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Carrefour

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...

5 września 2005

Murator reorganizuje biuro reklamy, Dygasiewicz-Piwko i Kawęcki kierują głównymi działami

Wydawnictwo Murator reorganizuje biuro reklamy. Firma uporządkowała strukturę biura. W miejsce dotychczasowych kilku wydzielono dwa główne podmioty: Dział Budowa i...

5 września 2005

Robbie Williams wspiera nowe hasło reklamowe Radia Zet

Robbie Williams, europejska gwiazda muzyki rozrywkowej, wystąpi w najnowszej reklamie Radia Zet (o pracach nad projektem informowaliśmy w DS "MMP"...

5 września 2005

Aster wzmacnia wizerunek marki i promuje produkt Triple Play

Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął jesienną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i sprzedażowym. Rozpoczynająca się we wrześniu br....

6 września 2005

Canal Plus Cyfrowy wspiera reklamą nową ofertę pakietową Cyfry Plus

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczęła kampanię reklamową Cyfry Plus informującą o nowej ofercie platformy. Celem akcji jest zapoznanie konsumentów z...

6 września 2005

Joanna Frąckowiak PR managerem w Microsoft Polska

Joanna Frąckowiak dołączyła do zespołu public relations firmy Microsoft Polska na stanowisko PR managera. Do jej obowiązków będzie należało koordynowanie...

6 września 2005

JWT Polska planuje całkowitą przebudowę struktur

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy struktura organizacyjna agencji reklamowej JWT Polska ma ulec całkowitej przebudowie. Nowa organizacja ma się opierać...

6 września 2005

Piotr Radziszewski oficjalnie dyrektorem biura programowego TVP

Piotr Radziszewski oficjalnie objął stanowisko dyrektora biura programowego TVP SA. Do połowy maja br. dyrektorem biura był Maciej Mrozowski. Prezes...

6 września 2005

HBO Central Europe wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO

HBO Central Europe (HBO CE) wprowadzi w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO. Informację tę ogłosił Jim Helfgott,...