M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 września 2005

Wydawnictwo Murator będzie rozwijać projekty pozawydawnicze

Wydawnictwo Murator będzie w najbliższych miesiącach rozbudowywać aktywność pozawydawniczą. - Te działania będziemy prowadzić równolegle z pracami nad rozwijaniem marek...

6 września 2005

Ponikowski marketing managerem i p.o. dyrektorem w warszawskim oddziale Argo Card

Wojciech Ponikowski objął stanowisko marketing managera w warszawskim oddziale Argo Card, firmy produkującej karty plastikowe (płatnicze, chipowe etc.). Jednocześnie pełni...

6 września 2005

Andrzej Halicki z GGK PR startuje w wyborach do Sejmu RP

Andrzej Halicki, dyr. generalny GGK PR (należącej do Lowe Group), wystartuje w nadchodzących wyborach do Sejmu RP. Jest kandydatem z...

6 września 2005

Motorola wspiera kampanią model V3 Razr, designerski produkt z portfolio

Motorola Polska rozpoczyna kampanię wspierającą tegoroczny okręt flagowy - telefon V3 Razr. Jest to kontynuacja działań z początku br., kiedy...

6 września 2005

Starcom Next przygotował internetowy projekt dla piwa marki Miller Genuine Draft

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa piwa marki Miller Genuine Draft należącego do Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). Kampania w internecie...

6 września 2005

Wydawca "Fluidu" i "DosDedos" intensyfikuje działania reklamowe

"Fluid" i "DosDedos" wydawnictwa Cicha Lipa będą mieć trzymiesięczną kampanię (wrzesień-listopad) obejmującą outdoor, prasę, internet, radio i telewizję. W całości...

6 września 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych zakończyło pierwszy etap Badania Prasy Lokalnej

Zakończył się pierwszy etap Badania Prasy Lokalnej (BPL). Firma badawcza Millward Brown SMG/KRC dokonała analizy i zaprezentowała profil czytelnika prasy...

6 września 2005

Wydawca "Echa Miasta" wprowadza nowe formy dystrybycji dziennika

Bezpłatny dziennik "Echo Miasta", który w minioną niedzielę zadebiutował z wydaniem sobotnio-niedzielnym, wprowadza innowacyjne kanały dystrybucji. W sobotnie popołudnia gazeta...

6 września 2005

CH Promenada wykorzystuje w reklamach motywy znanych bajek

Na początku września br. ruszyła nowa kampania reklamowa centrum handlowego Promenada przygotowana przez agencję reklamową Paralotna. Jesienna kampania jest pierwszym...

6 września 2005

Gaweł, wiceprezes TVP, złożył pozwy przeciw Dziedzicowi i Milewskiej

Piotr Gaweł, członek zarządu TVP SA ds. marketingu i reklamy, złożył w prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa zniesławienia przez Tomasza...

6 września 2005

Grzegorz Haftarczyk dołączył do zarządu Grupy Wydawniczej "Polskapresse"

Grzegorz Haftarczyk, prezes Polskapresse Oddział Prasa Krakowska, został także mianowany wiceprezesem zarządu całej Grupy Wydawniczej "Polskapresse". Haftarczyk odpowiada za funkcjonowanie...

6 września 2005

Miele i producent proszku Jelp prowadzą wspólną akcję promocyjną

Do maja 2006 r. trwać będzie wspólna akcja promocyjna producenta proszku do prania Jelp oraz Miele, producenta sprzętu AGD. Obie...

6 września 2005

Wydawnictwo Bauer podnosi cenę "Tiny" do 95 gr

Wydawnictwo Bauer podniosło cenę egzemplarzową tygodnika "Tina" z 50 gr do 95 gr. Mimo podwyżki "Tina" pozostanie najtańszym z poradniczych...

6 września 2005

PTC planuje udostępnienie nowych narzędzi marketingu mobilnego

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) planuje udostępnienie nowych narzędzi marketingu mobilnego. Swoją ofertą firma chce zainteresować marketerów, agencje reklamowe i firmy...

6 września 2005

Elżbieta Wójcik dyrektorem marketingu ING Nationale-Nederlanden

Elżbieta Wójcik, była dyrektor marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4, z którym rozstała się niedawno, została dyrektorem pionu marketingu Towarzystwa Ubezpieczeń na...

6 września 2005

Oglądalność Sopot Festival 2005 w TVN jednak poniżej oczekiwań

Wyniki oglądalności Sopot Festival 2005 w telewizji TVN wypadły poniżej oczekiwań stacji. - Rzeczywiście mierzyliśmy nieco wyżej, ale na szczegółowe...

6 września 2005

Tok FM planuje niestandardowe działania promocyjne

Prawdopodobnie w październiku br. ruszy kampania promocyjna Radia Tok FM (Agora SA). Po raz pierwszy stacja skorzysta z usług zewnętrznej...

6 września 2005

Zmiany merytoryczne i layoutowe w tytułach Feniks Media Group

"Magazyn Przyszłego Studenta" i magazyn akademicki "Eurostudent" należące do wydawnictwa Feniks Media Group zostały odświeżone. "Magazyn Przyszłego Studenta" postawił na...

6 września 2005

Macro Art Poland pracuje przy projekcie Carrefour TV

Ruszył pilotażowy program Carrefour TV - w hipermarkecie Carrefour Wileńska umieszczono monitory reklamowe. Promują się na nich m.in. Nestle, Unilever,...

6 września 2005

Iwona Kmita pokieruje redakcją "Czterech Kątów"

Iwona Kmita, dotychczas z-ca redaktora naczelnego "Poradnika Domowego", przejęła obowiązki naczelnego miesięcznika "Cztery Kąty". W późniejszym okresie obejmie funkcję naczelnego....

6 września 2005

"Financial Times" będzie dystrybuowany w sieci Point Press

Sieć Point Press dołączyła do swojej prasowej oferty amerykański dziennik "Financial Times". Obecnie firma zajmuje się dystrybucją 28 tytułów. Sieć...

6 września 2005

Sieć kawiarni Daily Cafe wprowadziła usługę Kawa na telefon

Sieć kawiarni Daily Cafe wprowadziła pierwszą w Polsce usługę dostawy kawy - Kawa na telefon. Dostawa będzie realizowana na wyznaczonym...

6 września 2005

Wojciech Bauman odszedł z Kompanii Piwowarskiej SA

Wojciech Bauman, dyrektor ds. eksportu, odszedł z Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). Objął funkcję dyrektora generalnego sieci sklepów Chata Polska....

6 września 2005

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model 307

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek nowego Peugeota 307. Kampania potrwa do końca września br.,...

6 września 2005

Bank BPH jednoczy bankomaty, oferując wypłaty bez prowizji w całym kraju

Bank BPH oferuje klientom, którzy założą nowe konto Sezam Max, wypłaty pieniędzy we wszystkich bankomatach w całej Polsce (również innych...

6 września 2005

Ruszył konkurs reklamy internetowej Webstarfestival

Rozpoczął się Webstarfestival - ogólnopolski konkurs reklamy internetowej i stron www. Od wczoraj można zgłaszać i głosować na wybrane strony,...

6 września 2005

Nurkiewicz zastępuje Czuprynę w Ciszewski Public Relations

Magdalena Nurkiewicz, dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji Ciszewski Public Relations, została prezesem tej firmy. Przejęła tym samym obowiązki Krzysztofa Czupryny. Zmiana...

6 września 2005

Janowska i Hryniewicz wystąpili w najnowszych reklamach ZOM

Zarząd Oczyszczania Miasta (ZOM) rozpoczął realizację drugiej części kampanii społecznej "Warszawa stolicą czystości". Hasła kampanii to: "Śmieć przykładem - segreguj...

6 września 2005

AGB Polska zmienia nazwę na AGB Nielsen Media Research

Firma badawcza AGB Polska zajmująca się analizami oglądalności telewizji zmieniła nazwę na AGB Nielsen Media Research. Krok ten jest konsekwencją...

7 września 2005

Maspex reklamuje markę Kubuś z okazji jej 10-lecia

Z okazji 10-lecia istnienia na rynku marki Kubuś (soki marchwiowe dla dzieci) jej producent Maspex Wadowice przygotował promocję konsumencką, którą...

7 września 2005

Empik po raz pierwszy skorzysta z usług domu mediowego

Empik, sieć sprzedaży produktów kultury, po raz pierwszy w historii swojej działalności zleci planowanie i zakup mediów do kampanii domowi...

7 września 2005

Scholz & Friends Warszawa ma szansę zostać regionalną centralą kreacji

Według Piotra Batogowskiego, dyrektora generalnego agencji Scholz & Friends Warszawa, nie jest wykluczone, że polska agencja stanie się regionalnym hubem...

7 września 2005

Unilever startuje z dwiema promocjami konsumenckimi

Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilevera: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona"....

7 września 2005

G+J wypracował w I półr. br. ponad 220 mln zł przychodów z reklam i sprzedaży

Wydawnictwo G+J Polska osiągnęło w I półr. br. 223,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i z reklam (z reklam na...

7 września 2005

Rowland Communications uczestnikiem Programu Giełdowych Firm Partnerskich

Agencja Rowland Communications została uczestnikiem Programu Giełdowych Firm Partnerskich. Celem programu jest wspieranie podmiotów poszukujących finansowania na rynku publicznym. Program...

7 września 2005

Tchibo rozpoczyna sprzedaż produktów nieżywnościowych w nowych sklepach

15 września Tchibo otworzy pierwszy sklep z ofertą kaw oraz produktów nieżywnościowych (o planach firmy w tym zakresie pisaliśmy w...

7 września 2005

San Markos realizuje program motywacyjny Whirlpool Polska

Agencja San Markos zwyciężyła w przetargu na realizację programu lojalnościowego dla Whirlpool Polska. Program przebiega pod hasłem "Jazda po kasę",...

7 września 2005

Maciej Lipski ma odpowiadać za stronę wydawniczą dziennika "Fakt"

Maciej Lipski ma rozpocząć pracę w wydawnictwie Axel Springer Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ma odpowiadać za dziennik "Fakt" od strony...

7 września 2005

Wydawnictwo Bauer będzie dalej inwestować w dwutygodnik "Bravo"

Wydawnictwo Bauer będzie inwestować w "Bravo", dwutygodnik dla młodzieży. Według danych od wydawcy sprzedaż ostatnich wydań tytułu wyraźnie wzrosła do...

7 września 2005

Nestle Waters promuje Nałęczowiankę za pomocą konkursu

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję...

7 września 2005

Planete wprowadza pasmo dokumentalne dla dzieci

Kanał dokumentalny Planete wprowadza od 5 listopada specjalne pasmo weekendowe zawierające filmy dokumentalne dla dzieci. To pierwsze tego typu pasmo...

7 września 2005

Monika Ścianek została szefem marketingu firmy Ontrack

Monika Ścianek objęła stanowisko szefa marketingu Ontrack - firmy zajmującej się odzyskiwaniem danych. Ścianek jest odpowiedzialna za koordynowanie działań w...

7 września 2005

Soraya wprowadza nową linię kosmetyków dla młodych

Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy Care & Control. Produkty skierowane są przede...

7 września 2005

Ciężarówka promuje nowy model maszynki do golenia Gillette M3Power

6 września ruszyła w Warszawie akcja promocyjna nowej maszynki do golenia dla mężczyzn Gillette M3Power. Celem akcji jest zapewnienie konsumentom...

7 września 2005

Lubawa rozpoczyna współpracę z Cartoon Planet, w planach wspólna sieć sklepów

Firma Lubawa rozpoczęła współpracę ze spółką Cartoon Planet. W wyniku umowy produkty oferowane przez spółkę zależną od Lubawy - firmę...

7 września 2005

"Polityka" jest liderem sprzedaży wśród tygodników opinii i przygotowuje się do jubileuszu

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) okazała się najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w pierwszym półroczu br. i w czerwcu według danych...

7 września 2005

Kraft Foods wprowadzi nową markę słodyczy

Kraft Foods Polska SA w ciągu najbliższych 2-3 tygodni wprowadzi na rynek zupełnie nową markę słodyczy. Launchowi będzie towarzyszyło wsparcie...

8 września 2005

Tadeusz Żórawski zostanie nowym prezesem Universal McCann

Tadeusz Żórawski, dotychczas strategic media planning director w domu mediowym Universal McCann, 1 października br. obejmie stanowisko prezesa Universal McCann....

8 września 2005

Sport & Business Foundation chce rozwijać działania związane z marketingiem sportowym

Przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu powołano Sport & Business Foundation. Prezesem fundacji został Piotr Matecki, odpowiedzialny za marketing klubu Lech...

8 września 2005

Silk Media wyda pierwszy numer magazynu "Foto Akt"

W połowie października na rynku zadebiutuje magazyn fotograficzny "Foto Akt" wydawnictwa Silk Media. "Foto Akt" będzie kwartalnikiem poświęconym fotografii kobiecego...