M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 września 2005

Google otworzy w IV kwartale biuro w Polsce obsługujące całą Europę Środkowo-Wschodnią

Google otworzy w Polsce biuro. Poprzez stronę google.com/jobs oraz poprzez kilka serwisów firm rekrutacyjnych Google prowadzi obecnie rekrutację zespołu na...

8 września 2005

Elite Cafe przejmuje MK Cafe i "znacząco" zwiększy budżet reklamowy

Elite Cafe Sp. z o.o. za 100 mln zł kupiła prawa do marki MK Cafe od jej dotychczasowych właścicieli -...

8 września 2005

ZigZap rozbudowuje formułę głównych propozycji programowych

Kanał telewizyjny ZigZap, skierowany do młodego widza, wprowadza zmiany do jesiennej ramówki. Przede wszystkim rozszerzono formułę głównych formatów programowych: "Maqulatura",...

8 września 2005

Magazyn "Villa" wydawnictwa Migut Media promowany na stacjach Shell

Wydawnictwo Migut Media SA poszerzyło dystrybucję swego miesięcznika "Villa". Tytuł jest we wrześniu promowany i sprzedawany na stacjach benzynowych Shell,...

8 września 2005

Wola Park - nowe marki: Tommy Hilfiger, Matinee Vernal i karta kredytowa z Multibankiem

Ubrania z metką Tommy'ego Hilfigera wkrótce będą dostępne w centrum handlowym Wola Park. Na powierzchni 251 mkw. sprzedawane będą ubrania...

8 września 2005

Hortex Holding promuje soki Vitaminka

Firma Hortex Holding SA ruszyła z kampanią reklamową soków przecierowych Vitaminka. W kampanii wykorzystano stary spot reklamowy przygotowany przez agencję...

8 września 2005

Kieszonkowe dzieci wynosi 50-76 zł miesięcznie według raportu Ipsos

Dwie trzecie rodziców daje swoim dzieciom w wieku 4-18 lat przynajmniej raz na jakiś czas kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok....

8 września 2005

BP Polska wspiera reklamą markę paliwa BP Ultimate

Firma paliwowa BP Polska rozpoczyna jesienną kampanię marki paliwa BP Ultimate. Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktu oraz edukację...

8 września 2005

Agora przygotowała lokalną ofertę pakietową

Agora SA przygotowała ofertę pakietową dotyczącą Krakowa. W skład pakietu wchodzą: "Gazeta Wyborcza", krakowskie "Metro" i Radio Wanda Złote Przeboje....

8 września 2005

EFL podjął współpracę z MindShare Polska

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) zdecydował się na współpracę z MindShare Polska. Najbliższa kampania zrealizowana we współpracy z tym domem ruszy...

8 września 2005

Bezpłatne "Metro" Agory podnosi nakłady w Warszawie

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, podniesie od 9 września nakłady w wybrane dni w Warszawie. Tym samym zwiększy się nakład...

8 września 2005

TBWA i AMS kontynuują kampanię antynikotynową

Agencja TBWA i firma reklamy zewnętrznej AMS kontynuują kampanię antynikotynową, której pierwsze hasło "Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej" wywołało...

8 września 2005

Październikowe wydanie "Dlaczego" ma być wyraźniej zmienione

Miesięcznik studencki "Dlaczego" będzie się zmieniał. Wyraźniej przeobrażone ma być wydanie październikowe. Pierwsze zmiany uwidacznia już numer wrześniowy. - Nie...

8 września 2005

Dział obsługi klienta McCann-Erickson ulega przebudowie

Z agencją McCann-Erickson rozstało się dwóch pracowników działu obsługi klienta: Michał Kazimierczak, growth and new business manager, i Konrad Zielniewicz,...

8 września 2005

Iwona Kołodziejek zastępcą dyrektora w Optimedia Poland, Szysz dołączyła do agencji

Iwona Kołodziejek, dotychczas account director w domu mediowym Optimedia Poland odpowiedzialna za obsługę firmy L'Oreal Polska, awansowała na stanowisko deputy...

8 września 2005

Marcin Wojtulewicz odchodzi z Wundermana do McCann-Erickson

Marcin Wojtulewicz, senior copywriter z agencji Wunderman (grupa Y&R), rozstał się z agencją. Od listopada dołączy on do działu kreacji...

8 września 2005

Kredyt Bank i Warta wydadzą 20 mln zł na rebranding, który ma poprawić wizerunek i zwiększyć sprzedaż

Kredyt Bank i Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" (TUiR Warta) liczą, że dzięki rozpoczętemu właśnie rebrandingowi poprawią swój wizerunek i...

8 września 2005

"Twój Styl" rusza z kampanią na rzecz walki z rakiem i dołącza różową bransoletkę

Miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) od najbliższego numeru rozpoczyna kampanię na rzecz walki z rakiem. W ramach tej akcji do...

8 września 2005

SkyEurope reklamuje się na autobusach

Słowackie tanie linie lotnicze SkyEurope na początku września rozpoczęły nową kampanię reklamową na pojazdach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi....

8 września 2005

Edipresse Polska obniża cenę egzemplarzową "Przyjaciółki" do 1,50 zł

Wydawnictwo Edipresse Polska obniżyło cenę egzemplarzową tygodnika "Przyjaciółka" z 2,60 na 1,50 zł. Obniżka dotyczy wydania bez gadżetu. - Musimy...

8 września 2005

Grupa Żywiec zaprezentowała wyniki finansowe i pozycje swoich marek po I półroczu br.

Grupa Żywiec SA podsumowała pozycje marketingowe swoich marek podczas konferencji związanej z prezentacją wyników finansowych spółki po pierwszym półroczu. Według...

8 września 2005

TV4 wprowadzi jesienną ramówkę pod koniec września, więcej autorskich produkcji

TV4 wprowadzi jesienną ramówkę pod koniec września. Obok zapowiadanych wcześniej programów "Bar Europa" (szósta edycja reality show) i teleturnieju "Taxi"...

8 września 2005

KRRiTV przyjęła rozporządzenie w sprawie konkursu na naziemne częstotliwości cyfrowe

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęli rozporządzenie w sprawie konkursu na rezerwację częstotliwości na naziemne rozpowszechnianie programów RTV...

8 września 2005

Wejchert, Walter i Valsangiacomo sprzedali część swoich akcji TVN SA

ITI Holdings SA (ITI Group), notowany na luksemburskiej giełdzie papierów wartościowych, poinformował, że banki inwestycyjne CA-IB oraz J.P. Morgan Securities...

9 września 2005

Oliwia Sierota-Albarnoz odeszła z BBDO, dział obsługi klienta większy o 8 nowych osób

Z agencją reklamową BBDO Warszawa rozstała się z początkiem września br. Oliwia Sierota-Albarnoz, account supervisor. Jej dalsze plany zawodowe nie...

9 września 2005

Beata Santorek specjalistą ds. reklamy w Radiu Kolor

Beata Santorek została zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. reklamy w biurze reklamy Radia Kolor. Wcześniej pracowała w Radiu Plus, gdzie...

9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...

9 września 2005

Procter & Gamble wprowadza markę Olay na masowy rynek

Koncern Procter & Gamble zdecydował o wprowadzeniu marki kosmetyków pielęgnacyjnych Olay na masowy rynek. Marka, której debiut miał miejsce dwa...

9 września 2005

Tomasz Leszko nowym kierownikiem w Cadbury Wedel

Tomasz Leszko został nowym kierownikiem w dziale marketingu odpowiedzialnym za kategorie cukierków i produktów dla dzieci w Cadbury Wedel. Ostatnio...

9 września 2005

Mariusz Pitura dołączył do kreacji TBWA/Warszawa

Mariusz Pitura dołączył do agencji reklamowej TBWA/Warszawa, gdzie objął stanowisko senior copywritera. Poprzednio pracował w agencji McCann-Erickson. Obsługiwał m.in. marki:...

9 września 2005

Gigaboard przygotował kampanię wielkoformatową Centralwings

Ruszyła kampania wielkoformatowa linii lotniczych Centralwings przygotowana przez firmę Gigaboard Polska. Zasięg promocji obejmuje Warszawę, Katowice i Kraków; suma wykorzystanych...

9 września 2005

Tomasz Bochenek odpowiada za marketing i sprzedaż Microsoftu w Europie Środkowo-Wschodniej

Tomasz Bochenek, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoftu, awansował w strukturach koncernu i został dyrektorem generalnym ds. sprzedaży i marketingu na...

9 września 2005

Podravka wprowadza nową przyprawę Vegetę Ziołową i wesprze ją kampanią

Podravka wprowadza na rynek nowy produkt Vegetę Ziołową. Przyprawa została w nowej wersji wzbogacona o pomidory oraz bukiet 7 ziół...

9 września 2005

Danone wycofał marki Danio Batonik i Danao

Firma Danone Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży marki Danio Batonik wprowadzonej do sprzedaży w czerwcu 2002 roku. -...

9 września 2005

Bujarska-Ciszek zajmie się marketingiem brandów US Pharmacii na rynkach zagranicznych

Joanna Bujarska-Ciszek objęła stanowisko dyrektora marketingu eksportu w EU Pharmacii, firmie utworzonej w ramach struktur koncernu farmaceutycznego US Pharmacia. Będzie...

9 września 2005

Iwona Kluszczyńska w jury Eurobest

W tegorocznej, 18. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Eurobest 2005 jedynym jurorem z Polski będzie Iwona Kluszczyńska - creative director z...

9 września 2005

Masterfoods rozpoczyna kampanię nowych sosów Uncle Ben's

Masterfoods Polska startuje z kampanią reklamową nowych sosów do podgrzania Uncle Ben's. Są to smaki reprezentujące kuchnie: śródziemnomorską, meksykańską i...

9 września 2005

TVN chce zwiększyć widownię na południu Polski

Od 10 września na kanale Niezależnej Telewizji Lokalnej (NTL) będzie można oglądać telewizję TVN. Na razie będzie to nadawanie testowe....

9 września 2005

Totalizator Sportowy promuje Multilotka

Totalizator Sportowy promuje kampanią grę Multilotek. Działania reklamowe potrwają do połowy października br. - obejmą telewizję (TVP, Polsat), radio (Radio...

9 września 2005

Dr. Oetker reklamuje Mussy Owocowe Słodka Chwila

Dr. Oetker rozpoczął intensywną miesięczną kampanię reklamową Mussu Owocowego Słodka Chwila. Lokalną kreację (jak zawsze w przypadku tego brandu) przygotowała...

9 września 2005

Dorota Wolnicka-Szcześniak przeszła z Lunaparku do Platige Image

Dorota Wolnicka-Szcześniak, dotychczasowy menedżer zarządzający studia postprodukcyjnego Lunapark, odeszła z firmy. Powody jej decyzji nie zostały ujawnione. Obecnie rozpoczęła współpracę...

9 września 2005

Urbańska przechodzi z ITI do Cutcut, struktury Corporate Profiles DDB

Monika Urbańska, producent ze studia ITI Film Studio, dołączyła do zespołu Cutcut, wewnętrznej struktury Corporate Profiles DDB Group, która zajmuje...

9 września 2005

Grzegorz Zalewski dyrektorem marketingu Renault Polska

Grzegorz Zalewski jest nowym dyrektorem marketingu w Renault Polska. Pracuje w tej firmie od początku jej istnienia, czyli od 1991...

9 września 2005

Launch Clio III - najważniejsza tegoroczna premiera Renault i start długoterminowej ofensywy w segmencie B

Renault Polska wprowadzi na początku października na polski rynek nową generację modelu Clio. - Debiut Renault Clio to zdecydowanie najważniejsze...

9 września 2005

Idea: zainteresowanie koncertem Stinga przerosło nasze oczekiwania

PTK Centertel, który z okazji zmiany marki Idea na Orange organizuje 24 września br. w Warszawie wielki koncert Stinga i...

9 września 2005

Produkt Roku przygotował kolejny etap kampanii reklamowej konkursu

Spółka Produkt Roku rozpoczęła drugą w tym roku kampanię reklamową programu marketingowego "Produkt Roku. Wybór Konsumentów". W reklamach skierowanych do...

9 września 2005

Ruszają dwa nowe projekty specjalne Agory; w sprzedaży z "Gazetą" film o Papieżu na DVD

Agora SA kontynuuje wydawanie kolekcji specjalnych. We wrześniu br. ruszą dwie serie: przewodniki turystyczne "Podróże Marzeń" (30 części) i bajki...

9 września 2005

Phoenix Press rozpoczął kampanię dwutygodnika "Sukcesy i Porażki"

Ruszyła kampania "Sukcesów i Porażek", dwutygodnika z historiami wziętymi z życia i poradami dla kobiet. Spot emitowany jest w TVP1,...

9 września 2005

Agnieszka Garsztka awansowała w MediaComie Warszawa

Agnieszka Garsztka, dotychczas communication planner w domu mediowym MediaCom Warszawa, awansowała na stanowisko senior communication plannera. Garsztka jest związana z...

9 września 2005

Best i FTM jednak nie będą współpracować, Best wypowiada umowę

Best Marketing Promotion Agency (Best) nie będzie jednak współpracować z firmą FTM w zakresie sprzedaży reklamy kinowej typu Follow The...