M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 maja 2000

Marks & Spencer wybrał RKCR/Y&R jako AOR

Brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer po latach wahania zdecydowała się na wybór AOR. Został nią londyński oddział agencji Rainey...

29 maja 2000

Nowy system sprzedaży Amplico Life i letnia kampania

Amplico wprowadziło nowy system doradztwa ubezpieczeniowego oparty o analizę potrzeb klienta. Agenci tego towarzystwa będą wyposażeni w specjalne formularze, które...

29 maja 2000

Andrzej Olszewski został formalnie prezesem OBOP-u

Olszewski, który zastąpił na stanowisku szefa OBOP-u Wojciecha Pawlaka, został w piątek formalnie mianowany na stanowisko prezesa. Wcześniej pełnił obowiązki...

29 maja 2000

Odmienione cukierki Mamba

Cukierki rozpuszczalne Mamba, produkowane przez firmę Storck i sprzedawane w Polsce od 1991 r. zmieniły opakowania, a wszystkie kostki opatrzono...

29 maja 2000

Nowy szef muzyczny w warszawskiej Esce

Radio Eska Warszawa, należące do holdingu ZPR SA, ma nowego szefa muzycznego. Została nim Sylwia Pawłowska, która pracowała wcześniej w...

29 maja 2000

"XL" przestaje ukazywać się w druku i trafia do Internetu

"Miesięcznik XL" Wydawnictwa Prasowego Twój Styl przestaje ukazywać się w druku. Pożegnalnym numerem jest wydanie czerwcowe, które właśnie trafia na...

29 maja 2000

Prezerwatywy dla edukacji

Rozpoczęcie długofalowych inwestycji w Polsce zapowiada Szwedzkie Towarzystwo Kształtowania Seksualnego RFSU. Fundusze pozyskiwane ze sprzedaży prezerwatyw RFSU wesprą działalność Towarzystwa...

29 maja 2000

Media YoYo.pl w Remedia

Niezależna agencja mediowa Remedia została wybrana do obsługi mediowej kampanii portalu YoYo.pl, która ruszy w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. YoYo.pl...

30 maja 2000

Bezpłatna "Zielona Gazeta" zawieszona po pół roku istnienia

"Zielona Gazeta", bezpłatna gazeta ogłoszeniowa, zawiesza działalność. Wystartowała pół roku temu w kilku miastach Polski, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi....

30 maja 2000

Princessa o nowym smaku - owoców leśnych

W czerwcu Goplana wprowadzi na rynek kolejną wersję wafla w czekoladzie Princessa. Tym razem będzie to wafel o smaku owoców...

30 maja 2000

Jet Line drukuje dla Seity

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line zorganizowała kampanię reklamową na nośnikach wielkoformatowych dla francuskiego koncernu tytoniowego Seita. Francuski inwestor jest właścicielem...

30 maja 2000

McCann Communications społecznie

Na uroczystość otwarcia trzeciej w Polsce Wioski Dziecięcej SOS w Siedlcach McCann Communications zaprojektowała dwa plakaty, które są reprodukcją obrazu...

30 maja 2000

Przegląd Reader's Digest ma pięć lat

Pierwszy numer polskiej edycji ukazał się 26 maja 1995 roku. Teraz magazyn ma 600 tysięcy egzemplarzy nakładu, 95 proc. sprzedaje...

31 maja 2000

Przedłużają się negocjacje TVN z SBS

Do połowy czerwca ma zostać sfinalizowana transakcja wykupu 33 proc. akcji TVN przez amerykański koncern SBS Broadcasting. Zgodnie z podpisaną...

31 maja 2000

Lord Media koordynuje kampanię reklamową Seity

W uzupełnieniu wczorajszej informacji na temat kampanii reklamowej organizowanej na nośnikach wielkoformatowych reklamy zewnętrznej dla koncernu tytoniowego Seita, podajemy, że...

31 maja 2000

Pomyślne wyniki Tchibo

W ub.r. obroty Tchibo wyniosły 464,3 mln zł. Tym samym firma uzyskała najwyższe obroty wśród producentów kawy w Polsce. Według...

31 maja 2000

Nowa kampania Philipsa

Philips wprowadził na rynek miniwieżę i wieżę z CD recorderem. Premierze towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Euro RSCG. Głównym...

31 maja 2000

"Play" i "Komputer Świat Gry" Axel Springer dla fanów gier

Axel Springer Polska wydało "Play" - nowy dwumiesięcznik o grach komputerowych i konsolowych. Wydawnictwo zdecydowało się też usamodzielnić magazyn "Komputer...

1 czerwca 2000

Stršer Polska poszerza ofertę

W ofercie handlowej firmy reklamy zewnętrznej Stršer Polska znalazły się tablice reklamowe O.K. Plakat z Krakowa, Exit z Poznania oraz...

1 czerwca 2000

ARC wprowadza europejski standard badań internautów

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podpisała umowę o współpracy z brytyjską NOP Research Group. Umowa dotyczy wprowadzenia standardów badań...

1 czerwca 2000

Bliski koniec euroczeków i nowe logo na kartach płatniczych

Liczba transakcji międzynarodowych dokonywanych za pomocą euroczeków spadła w ciągu ostatnich 10 lat z ponad 42 mln do ponad 10...

1 czerwca 2000

Agros łączy siły

Grupa kapitałowa Agros zdecydowała się połączyć cztery niezależnie do tej pory działające spółki - Agros-Fortuna, Agros-Białystok, Agros-Tarczyn i Agros-Łowicz -...

1 czerwca 2000

Infor przygotowuje kalendarze. Pierwszy raz - z reklamami.

Po raz pierwszy Wydawnictwo Infor stworzyło możliwość zamieszczania reklam w swoich, wydawanych od 8 lat, profesjonalnych kalendarzach dla różnych grup...

1 czerwca 2000

Stroer Polska poszerza ofertę

W ofercie handlowej firmy reklamy zewnętrznej Stroer Polska znalazły się tablice reklamowe O.K. Plakat z Krakowa, Exit z Poznania oraz...

1 czerwca 2000

ARC wprowadza europejski standard badań internautów

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podpisała umowę o współpracy z brytyjską NOP Research Group. Umowa dotyczy wprowadzenia standardów badań...

1 czerwca 2000

Bliski koniec euroczeków i nowe logo na kartach płatniczych

Liczba transakcji międzynarodowych dokonywanych za pomocą euroczeków spadła w ciągu ostatnich 10 lat z ponad 42 mln do ponad 10...

1 czerwca 2000

Agros łączy siły

Grupa kapitałowa Agros zdecydowała się połączyć cztery niezależnie do tej pory działające spółki - Agros-Fortuna, Agros-Białystok, Agros-Tarczyn i Agros-Łowicz -...

1 czerwca 2000

Infor przygotowuje kalendarze. Pierwszy raz - z reklamami.

Po raz pierwszy Wydawnictwo Infor stworzyło możliwość zamieszczania reklam w swoich, wydawanych od 8 lat, profesjonalnych kalendarzach dla różnych grup...

2 czerwca 2000

Bimer Mazurczak przygotował kampanię dla Kasztelana

Agencja reklamowa Bimer Mazurczak przygotowała pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową dla piwa bezalkoholowego Kasztelan. Jego producentem jest Kasztelan Browar Sierpc SA,...

2 czerwca 2000

Utkane z barw natury

Pod tym hasłem agencja AMS Studio 4 rozpoczęła nową akcję promocyjną dla największej w środkowowschodniej Europie fabryki dywanów - Angella...

2 czerwca 2000

Dwie kampanie JWT/Parintex

W maju rozpoczęły się dwie kampanie przygotowane przez agencjęĘJWT/Parintex. Kampania dla kawy Jacobs Merido składa się z dwóch części: promocyjnej...

2 czerwca 2000

Cadbury wprowadza na rynek wafelki Bam

Cadbury pod koniec maja wprowadzi na rynek wafelki BAM, o nadzieniu orzechowym, oblane czekoladą. Charakteryzują się one jeszcze jedną cechą...

2 czerwca 2000

Kolorowa miarka dla dzieci w "Super Expressie"

"Super Express" w swoim wczorajszym ogólnopolskim wydaniu przygotował prezent z okazji Dnia Dziecka. Jest to kolorowa, z obrazkami, miarka dla...

2 czerwca 2000

Koncern Future Network kupił wydawnictwo Silver Shark

Brytyjski potentat w branży wydawniczej, Future Network, nabył wrocławskie wydawnictwo Silver Shark, specjalizujące się w magazynach o grach komputerowych i...

2 czerwca 2000

Rusza VIVA Polska

12 czerwca rozpocznie nadawanie VIVA Polska, polskiej wersji niemieckiego kanału telewizji muzycznej. Sześciogodzinny codzienny program będzie nadawany jako okno w...

2 czerwca 2000

Bimer Mazurczak przygotował kampanię dla Kasztelana

Agencja reklamowa Bimer Mazurczak przygotowała pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową dla piwa bezalkoholowego Kasztelan. Jego producentem jest Kasztelan Browar Sierpc SA,...

2 czerwca 2000

Utkane z barw natury

Pod tym hasłem agencja AMS Studio 4 rozpoczęła nową akcję promocyjną dla największej w środkowowschodniej Europie fabryki dywanów - Angella...

2 czerwca 2000

Dwie kampanie JWT/Parintex

W maju rozpoczęły się dwie kampanie przygotowane przez agencjęĘJWT/Parintex. Kampania dla kawy Jacobs Merido składa się z dwóch części: promocyjnej...

2 czerwca 2000

Cadbury wprowadza na rynek wafelki Bam

Cadbury pod koniec maja wprowadzi na rynek wafelki BAM, o nadzieniu orzechowym, oblane czekoladą. Charakteryzują się one jeszcze jedną cechą...

2 czerwca 2000

Kolorowa miarka dla dzieci w "Super Expressie"

"Super Express" w swoim wczorajszym ogólnopolskim wydaniu przygotował prezent z okazji Dnia Dziecka. Jest to kolorowa, z obrazkami, miarka dla...

2 czerwca 2000

Koncern Future Network kupił wydawnictwo Silver Shark

Brytyjski potentat w branży wydawniczej, Future Network, nabył wrocławskie wydawnictwo Silver Shark, specjalizujące się w magazynach o grach komputerowych i...

2 czerwca 2000

Rusza VIVA Polska

12 czerwca rozpocznie nadawanie VIVA Polska, polskiej wersji niemieckiego kanału telewizji muzycznej. Sześciogodzinny codzienny program będzie nadawany jako okno w...

5 czerwca 2000

Drugi rok współpracy

Agencja AMC Studio 4 podpisała umowę na drugi rok współpracy z firmą Geberit. Ma ona charakter full service, oprócz działań...

5 czerwca 2000

Organizacje branżowe reklamy zewnętrznej połączą się

Wszystko wskazuje na to, że branża reklamy zewnętrznej będzie miała jedną wspólną reprezentację. Prawdopodobnie już niedługo Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej zostanie...

5 czerwca 2000

Cadbury Wedel z okazji Dnia Dziecka

Z okazji Dnia Dziecka firma Cadbury Wedel przekazała 100 różnym placówkom 4,5 tony słodyczy. Ofiarowane słodycze trafiły m.in. do Centrum...

5 czerwca 2000

"Super Express" pierwszą polską gazetą w prestiżowym klubie

"Super Express" został członkiem prestiżowego Międzynarodowego klubu Prasy Kolorowej - International Newspaper Color Quality Club. Członkostwo w klubie jest przyznawane...

5 czerwca 2000

"Cogito" wprowadziło rubrykę o modzie i urodzie

Najnowszy numer dwutygodnika "Cogito" (wydawca: Agencja Wydawnicza Aga-Press) po raz pierwszy ma nową rubrykę na temat mody i urody, pod...

5 czerwca 2000

Seria Makler Cussons Uroda ma dwa nowe zapachy

Cussons Uroda wzbogaciła serię Makler o nowe wody toaletowe - Makler Deep Blue i Makler Fresh Touch. Ich orientacyjna cena...

5 czerwca 2000

Schauma do włosów farbowanych Henkla - debiut na rynku

Henkel wprowadza na rynek szampon Schauma do włosów farbowanych. Wprowadzenie będzie wspierane kampanią reklamową w telewizjach ogólnopolskich. W sklepach pojawią...

5 czerwca 2000

Drugi rok współpracy

Agencja AMC Studio 4 podpisała umowę na drugi rok współpracy z firmą Geberit. Ma ona charakter full service, oprócz działań...