M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 września 2005

GE Money Bank tworzy biuro PR, szefową Aleksandra Kwiatkowska przechodząca z Raiffeisena

Aleksandra Kwiatkowska, przez ostatnie 6 lat pracująca w Raiffeisen Bank Polska, a ostatnio na stanowisku dyrektora biura PR i rzecznika...

9 września 2005

ITVP poszerza ofertę programów dostępnych za pośrednictwem internetu

ITVP, projekt prowadzony przez Telewizję Polską w zakresie telewizji interaktywnej, poszerza ofertę programów dostępnych za pośrednictwem internetu. Wprowadza na swoje...

9 września 2005

McDonald's wesprze kampanią Dni Otwartych Drzwi

Restauracje McDonald's po raz drugi w tym roku przeprowadzą akcję Dni Otwartych Drzwi. Odbędzie się ona w dniach 24-25 września....

9 września 2005

Komórki górą nad telefonami stacjonarnymi - wynika z badania Telecom Team

Pod koniec czerwca 2005 roku liczba aktywnych kart SIM w Polsce przekroczyła 25,3 mln, a linii sieci stacjonarnych - 12,7...

9 września 2005

Anna Więckowska account directorem w agencji S4

Anna Więckowska, ostatnio account manager w agencji McCann Erickson Polska, objęła stanowisko account directora w warszawskim oddziale agencji reklamowej S4....

9 września 2005

"Olivia" sprzedała w sierpniu br. powyżej 400 tys. egz., najwięcej od dwóch lat

Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało o ostatnich wynikach sprzedaży miesięcznika "Olivia", która w sierpniu br. miała przekroczyć 400 tys. egz....

9 września 2005

Sprostowanie: Awanse w Optimediach

Adrianna Stępniewska i Anna Milewska, dotychczas na stanowiskach senior media plannerów w domu mediowym Optimedia, awansowały na stanowiska account managerów,...

9 września 2005

Rzecznik TVP: wyprowadzanie pieniędzy z TVP niemożliwe, ale kontrola trwa

Zdaniem Jarosława Szczepańskiego, rzecznika TVP, z punktu widzenia obowiązujących w TVP regulacji prawnych sugerowana przez Tomasza Dziedzica, prezesa firmy Thomas...

12 września 2005

Sharp rozpoczyna kampanię telewizorów LCD "More to See"

Rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp pod hasłem "More to See" prowadzona równolegle w całej Europie. Kampania obecna będzie...

12 września 2005

Sprzedaż trzech numerów "Świata Kobiety" wyniosła powyżej 520 tys. egz.

Sprzedaż miesięcznika "Świat Kobiety" po trzech pierwszych numerach, według danych Wydawnictwa Bauer, wyniosła średnio 524 tys. egz. W okresie lipiec-sierpień...

12 września 2005

PiS wydał dotychczas najwięcej na kampanię wyborczą wg TNS OBOP

Ponad 17 mln zł według danych cennikowych zarobiły stacje telewizyjne na kampanii wyborczej w okresie 1 marca - 7 września...

12 września 2005

TPP zwiększa nakłady wybranych wydań "Metropolu"

Wydawnictwo TPP zwiększyło nakłady wybranych wydań "Metropolu". Od dziś warszawskie wydanie poniedziałkowe i środowe będzie ukazywało się w nakładzie 200...

12 września 2005

MBank wyda na kampanię reklamową kilka milionów złotych

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania wizerunkowa mBanku - pierwsza od ponad dwóch lat. BRE Bank, do którego należy mBank, przeznaczył na...

12 września 2005

Egmont wprowadzi magazyn shoppingowy dla dzieci "MaXer"

Wydawnictwo Egmont pracuje nad magazynem shoppingowym skierowanym do dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat oraz do ich rodziców o...

12 września 2005

"Elle" i Diverse wspierają program pomocy dzieciom ulicy

Październikowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), nagłaśniające akcję "Ulica nie jest dla dzieci", wspiera kampania. Wydawca informuje o nowym numerze miesięcznika...

12 września 2005

Saatchi & Saatchi rozbudowuje dział strategii

Do zespołu strategicznego agencji Saatchi & Saatchi dołączył Krzysztof Miazek, który objął stanowisko junior strategic plannera. Wcześniej pracował w warszawskiej...

12 września 2005

Agencja TFC zajmie się obsługą PR Fabryki Farb i Lakierów "Śnieżka" SA

Firma Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA nawiązała współpracę z agencją Task Force Consulting (TFC), która zajmie się korporacyjną i...

12 września 2005

Nobilia nowym klientem PR Kwadrat

Agencja public relations PR Kwadrat wzbogaciła portfolio o markę Nobilia, producenta delikatesowych koszy upominkowych. Zakres obsługi obejmuje m.in. media relations,...

12 września 2005

Branża PR dynamicznie się rozwija, ale ma swoje problemy wg panelistów Forum Ekonomicznego w Krynicy

Podczas tegorocznego szczytu ekonomicznego w Krynicy Zdrój (polskie Davos) poruszony został m.in. problem wartości i etyki w reklamie i public...

12 września 2005

Klub Prasy Biznesowej chce wypracować standardy dla swojego sektora wydawniczego

Klub Prasy Biznesowej (KPB) chce wspólnie promować swoje tytuły. W skład klubu, który zawiązał się w br., wchodzą obecnie wydawcy...

12 września 2005

Rozbudowana witryna Studia DN ma integrować działania projektowe

Studio DN, firma specjalizująca się w projektach związanych z identyfikacją wizualną, rozbudowuje swoją witrynę internetową. Strona zawierać będzie dodatkowe informacje...

12 września 2005

Maciej Lisowski odchodzi z Braina, prawdopodobnie wraca do Gruppy 66 Ogilvy

Maciej Lisowski, który w lipcu rozstał się z agencją Gruppa 66 Ogilvy, by w agencji Brain podjąć pracę na stanowisku...

12 września 2005

PIKE chce reprezentować nie tylko środowisko telewizji kablowych

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Komunikacji Kablowej zmieniła nazwę na Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Zdaniem Jerzego Straszewskiego, prezesa zarządu izby, zmiana...

12 września 2005

Piotr Pokrzywa prawdopodobnie dyr. generalnym SMB

Piotr Pokrzywa prawdopodobnie obejmie stanowisko dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Sam zainteresowany nie potwierdził ani...

12 września 2005

"Eurostudent" poszerza sieć kolportażową; jego wydawca tworzy stanowisko specjalisty ds. PR

"Magazyn Akademicki Eurostudent" (wydawnictwo Feniks Media Group) rozbudowuje sieć kolportażową. W tej chwili ma w 25 największych miastach akademickich w...

12 września 2005

"Mastermix" i "Blackstacja" od dzisiaj na antenie Radiostacji

Dwa nowe programy - "Mastermix" i "Blackstacja" - od tego tygodnia będą stałymi punktami ramówki Radiostacji. "Mastermix", nadawany od poniedziałku...

12 września 2005

Marzena Reinert została dyrektorem promocji w Edipresse Polska

Marzena Reinert objęła stanowisko dyrektora promocji m.in. magazynów "Uroda" i "Dom & Wnętrze" w Edipresse Polska. Zastąpiła Izabelę Zaleską, która...

12 września 2005

Jet Media zainstaluje 1 tys. ekranów reklamowych na stacjach Orlenu

Jet Media, firma rozwijająca na polskim rynku projekt narrowcastingu, będzie wyłącznym operatorem ekranów reklamowych na stacjach PKN Orlen. Do grudnia...

12 września 2005

Wspólny program McDonald'sa i Crayoli

McDonald's startuje z nowym programem dla dzieci. Do każdego zestawu dołączona będzie zabawka firmy Crayola. Równolegle z promocją prowadzony będzie...

12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

12 września 2005

Maruszeczko i Sieradzki prawdopodobnie zajmą się reklamą nowego dziennika Agory

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki ma się zająć przygotowaniem kreacji kampanii reklamowej dla nowego projektu dziennika Agory SA,...

12 września 2005

Katarzyna Walo i Krzysztof Zawadzki w dziale reklamy miesięcznika "Boutique"

Magazyn dla młodych kobiet "Boutique" (wydawnictwo ViMedia) powiększył dział handlowy. Dołączyły do niego dwie osoby: Katarzyna Walo, ostatnio związana z...

12 września 2005

Time zmienia nazwę i format stacji Gold FM w Łodzi i Warszawie, ruszają Eski Rock

Grupa radiowa Time zmieniła nazwę i format muzyczny dwóch swoich stacji nadających dotychczas w Warszawie i Łodzi pod nazwą Gold...

12 września 2005

"Auto Świat" w zmienionym layoucie i strukturze, w nieco niższej cenie

Tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) od numeru, który dziś wszedł na rynek, ma nową formułę. Jego cena egzemplarzowa została...

12 września 2005

Banki popełniają błędy w merchandisingu - wynika z badania PMT Marketing System

Banki popełniają błędy w merchandisingu - wynika z badania firmy PMT Marketing System specjalizującej się w merchandisingu. W ok. 15...

12 września 2005

Jacek Sapa nowym szefem reklamy "Ozonu", z tytułu odchodzi Leszek Marcinkowski, szef produkcji

Jacek Sapa zostanie nowym szefem reklamy tygodnika "Ozon" (Ozon Media). Wydawca nie podał informacji na temat jego doświadczenia zawodowego. Jacek...

13 września 2005

Monika Sobieszewska zastąpiła Jacka Biskupskiego w Gonnabe

Monika Sobieszewska została nowym art directorem w agencji reklamowej Gonnabe. Zastąpiła na tym stanowisku Jacka Biskupskiego, który rozstał się z...

13 września 2005

Karolina Łappo i Patrycja Kühn założyły agencję reklamową Ad Ants

Na rynku reklamy pojawiła się nowa agencja reklamowa o nazwie Ad Ants. Założyły ją Karolina Łappo, odpowiedzialna za obsługę klienta...

13 września 2005

Infront oferuje polskim nadawcom prawa do Mundialu 2006 za blisko 20 mln euro

Telewizja Polsat i Telewizja Polska są zainteresowane zakupem praw do transmisji na żywo spotkań mistrzostw świata w piłce nożnej w...

13 września 2005

Allegro i Bank Zachodni WBK wprowadzają wspólną kartę i przygotowują wsparcie

Internetowy serwis aukcyjny Allegro i Bank Zachodni WBK wprowadzają wspólny pakiet usług bankowych. W jego skład wchodzą: karta debetowa Visa...

13 września 2005

MSG-Media przygotowuje publikację na temat historii telewizji kablowej w Polsce

Wydawnictwo MSG-Media przygotowuje publikację pod tytułem "Od kablówki do komunikacji elektronicznej - historia telewizji kablowej w Polsce". Ma ona być...

13 września 2005

EBay przejmuje Skype'a - konsekwencje na rynku polskim

EBay poinformował o przejęciu luksemburskiej firmy Skype Technologies. Wartość transakcji wyniosła blisko 2,6 mld dol. w gotówce i w akcjach...

13 września 2005

"Poradnik Domowy" intensywnie wspierany na swoje 15. urodziny

Intensywna kampania reklamowa towarzyszyć będzie jubileuszowemu, październikowemu wydaniu "Poradnika Domowego" (Agora SA). Numer wejdzie na rynek w środę 14 września...

13 września 2005

Nakład "Dziecka" w kolejnych miesiącach powinien ustalić się na poziomie 150 tys. egz.

"Dziecko", magazyn dla rodziców Agory SA, ustali nakład na poziomie minimum 150 tys. egz. w kolejnych miesiącach. Wydanie październikowe, które...

13 września 2005

Reorganizacja i awanse w dziale marketingu "Rzeczpospolitej", Wojdyło szefem reklamy

Wydawnictwo Presspublica przeprowadziło reorganizację działu marketingu. W ramach nowych struktur powołano sekcje, którymi kierują poszczególni kierownicy. Do marketingu dołączono również...

13 września 2005

"Gala" przygotowała wydanie specjalne "Gala Prezydencka" w nakładzie 170 tys. egz.

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) przygotował wydanie specjalne poświęcone wyborom prezydenckim "Gala Prezydencka". Publikacja znalazła się w samodzielnej sprzedaży w cenie...

13 września 2005

Gruppa 66 Ogilvy potwierdza powrót Lisowskiego do agencji

Tomasz Bałuk, prezes i managing director Gruppy 66 Ogilvy, potwierdził informację o tym, że Maciej Lisowski ponownie rozpocznie pracę w...

13 września 2005

Emilia Zalewska-Jackowska nowym dyrektorem wydawniczym w Migut Media

Emilia Zalewska-Jackowska objęła stanowisko dyrektora wydawniczego w Migut Media, wydawcy m.in. miesięcznika "Villa". Będzie odpowiedzialna za wydania specjalne "Villa Apartamenty"....

13 września 2005

Marcin Popieluch został new business managerem w Great Open House

Marcin Popieluch objął stanowisko new business managera w firmie marketing services Great Open House. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych Hager...

13 września 2005

Mieszko wprowadza nowości do portfolio i planuje wsparcie reklamowe

Producent słodyczy Mieszko SA przygotował na sezon jesień/zima 2005/2006 debiut kilku nowości produktowych. We wrześniu br. w sprzedaży pojawi się...