M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 września 2005

Business Software Alliance postraszy użytkowników pirackich programów

Business Software Alliance (BSA), międzynarodowa organizacja zrzeszająca producentów oprogramowania komputerowego, rozpoczyna kampanię w Polsce. Obejmie ona prasę i internet, potrwa...

13 września 2005

Harper Hygienics promuje w punktach sprzedaży płatki Clean O''Peel

Firma Harper Hygienics rozpoczęła akcję promocyjną nowych płatków do peelingu marki Clean O''Peel. Działania promocyjne są prowadzone we własnym zakresie...

13 września 2005

Natalia Hatalska-Woźniak została kierownikiem zespołu komunikacji w Wirtualnej Polsce

Natalia Hatalska-Woźniak objęła stanowisko kierownika zespołu komunikacji w spółce Wirtualna Polska, właścicielu portalu wp.pl. Dotychczas na tym stanowisku był wakat....

13 września 2005

Supermedia Interactive przygotowała projekt dla SKOK Stefczyka

Agencja interaktywna Supermedia Interactive przygotowała prezentację multimedialną w technologii flash dla instytucji finansowej SKOK im. Franciszka Stefczyka. Zadaniem agencji było...

13 września 2005

IAB Polska przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej

Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej. Do tej pory organizacja miała formułę stowarzyszenia. Ostatnie...

13 września 2005

Agencja public relations Mediagram poszerzyła zakres usług o projektowanie BTL i www

Agencja public relations Mediagram poszerzyła zakres usług o projektowanie identyfikacji wizualnej i materiałów BTL oraz tworzenie stron internetowych. Na potrzeby...

13 września 2005

Business Centre Club udzielił rekomendacji firmie badawczej Pentor

Pentor już szósty rok z rzędu uzyskał rekomendację Business Center Club (BCC), organizacji przedsiębiorców założonej w 1991 roku. Uzyskując rekomendację,...

13 września 2005

UOKiK podejrzewa Polifarb o naruszenie prawa antymonopolowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie antymonopolowe, które wyjaśni, czy Polifarb Cieszyn-Wrocław naruszył prawo, ustalając ceny minimalne na...

13 września 2005

Paralotna i Testardo Red Cell pracują nad materiałami BTL dla Orange

Agencja reklamowa Paralotna zajmuje się kreacją materiałów BTL dla marki Orange (wcześniej Idea) firmy PTK Centertel. Współpraca Paralotnej z Ideą...

13 września 2005

Reklama Tour de Pologne pojawi się na 200 ekranach Cityboard Media

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media została patronem mediowym wyścigu kolarskiego Tour de Pologne UCI Pro Tour. Już po raz drugi...

13 września 2005

Wydawnictwo ViMedia rozpoczęło wydawanie magazynu "Eden"

Portfolio wydawnictwa ViMedia poszerzyło się o nowy tytuł - magazyn "Eden" (o planach jego wydawania informowaliśmy w DS "MMP" z...

13 września 2005

Agencja public relations PR Kwadrat rozpocznie obsługę marki Nobilia

Agencja PR Kwadrat rozpoczęła obsługę marki Nobilia należącej do firmy Słodkie Upominki. Działania agencji dotyczą media relations oraz wsparcia udziału...

14 września 2005

Anna Pasińska ponownie dyr. strategicznym MRM/Momentum

Anna Pasińska jest ponownie dyr. strategicznym w agencji marketing services MRM/Momentum. Z agencji z powodów osobistych odeszła w kwietniu br.,...

14 września 2005

Piotr Stolarski zajmie się od strony graficznej projektem Direct Publishing

Piotr Stolarski objął stanowisko grafika w Direct Publishing (wydawca miesięcznika "Cafe") i ma zająć się nowym projektem tego wydawcy. Michał...

14 września 2005

Promocja "Niezbędnika Inteligenta", kwartalnego dodatku "Polityki"

"Niezbędnik Inteligenta", kulturalno-publicystyczny bezpłatny dodatek "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), ustalił częstotliwość na kwartalną. Właśnie ukazał się numer tygodnika z szóstym...

14 września 2005

Filmy i seriale dominują w jesiennej ramówce TVN Siedem, produkcja własna - później

W jesiennej ramówce TVN Siedem dominować będą przede wszystkim propozycje filmowe. - Od kilku sezonów stawiamy przede wszystkim na ofertę...

14 września 2005

Kazimierczak account directorem w Brain, zmiany struktury działu obsługi klienta

Michał Kazimierczak, pełniący ostatnio funkcję growth and new business managera w agencji McCann-Erickson, od 15 września rozpoczyna pracę w agencji...

14 września 2005

"Young Club" rozszerza dystrybucję o Warszawę, pismo ma nowego licencjobiorcę

Magazyn młodzieżowy "Young Club", od kwietnia dystrybuowany bezpłatnie w Sopocie, od października będzie dostępny w Warszawie. Licencję na wydawanie tytułu...

14 września 2005

"Auto Firmowe" podniosło nakład do 50 tys. egzemplarzy

"Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM), miesięcznik skierowany do małych i średnich firm użytkujących samochody, podniósł nakład do 50 tys. egz. Tytuł...

14 września 2005

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosferze

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosfera Strategic Marketing Consultancy. Od ponad 10 lat zajmuje się badaniami rynkowymi. Przez ostatnie cztery...

14 września 2005

Ewa Michalak odeszła z działu marketingu grupy Animex

Ewa Michalak, marketing manager w dziale marketingu grupy Animex, odeszła z firmy. Decyzję podjęła z powodów osobistych. Obecnie poszukiwany jest...

14 września 2005

Śnieżka SA wprowadziła farby Disney do malowania dziecięcych pokoi

Firma Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA wprowadziła na rynek kolekcję farb i akcesoriów do malowania pokojów dziecięcych Disney. Są...

14 września 2005

Agora SA zaprzestała sprzedaży badań Agora Monitoring

Agora SA nie będzie prowadziła sprzedaży badań Agora Monitoring dotyczących rynku reklamy prasowej. Jak przekazała Beata Kruczek, dyrektor ds. komunikacji...

14 września 2005

Wawel promuje czekolady serii Lekka na basenach

Firma Wawel prowadzi działania reklamowe bezcukrowej czekolady Wawel Lekka na warszawskich pływalniach krytych. W kampanii wykorzystano nośniki oferowane przez firmę...

14 września 2005

Axel Springer uruchamia sprzedaż internetowych wydań "Newsweeka" i "Forbesa"

Wydawnictwo Axel Springer Polska uruchomiło sprzedaż elektronicznych wydań tygodnika "Newsweek" oraz miesięcznika "Forbes". Oba magazyny będą dostępne na witrynie www.e-wydania.pl....

14 września 2005

Saatchi & Saatchi w kampanii PCK zachęca do honorowego krwiodawstwa

Agencja Saatchi & Saatchi po 7 latach ponownie nawiązała współpracę z Polskim Czerwonym Krzyżem. - Zgłosiliśmy się do PCK z...

14 września 2005

E.P. Creative Services promuje Paper Mate

Do końca września potrwa kampania outdoorowo-internetowa marki Paper Mate z portfolio Sanford Polska przygotowana przez agencję Elżbieta Pełka Creative Services....

14 września 2005

Miesięcznik "Rodzice" będzie dostępny w wersji z gadżetem i bez gadżetu

Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska będzie wydawać dwie wersje miesięcznika "Rodzice". W połowie września ukaże się numer pisma w wersji...

14 września 2005

Pismo "Arte" chce wypełnić lukę w segmencie tytułów kulturalnych

We wrześniu ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika kulturalnego "Arte". Wydawcą jest Studio Alef. Redakcja pisma mieści się w Krakowie....

14 września 2005

DDB Warszawa przygotowała reklamy oleju Venusz na rynki Litwy, Łotwy i Estonii

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała film reklamowy dla nowej marki oleju Venusz, który jest wprowadzany na rynki Łotwy, Litwy i...

14 września 2005

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera. Usługę w zakresie logistyki realizuje firma Data Concept. Marketerzy otrzymują...

14 września 2005

DougFaberFamily w finale konkursu towarzyszącego Golden Drum

Praca "Clock" autorstwa Adama Szczepockiego i Tomasza Suski z agencji reklamowej DougFaberFamily znalazła się w finale konkursu towarzyszącego tegorocznemu festiwalowi...

14 września 2005

Getin Bank i DougFaberFamily podpisały umowę o współpracy

Getin Bank i agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) podpisały umowę o świadczeniu usług reklamowych. DFF będzie odpowiedzialna za debiut reklamowy marki...

15 września 2005

Uzupełnienie: Stargraphics, a nie DougFaberFamily, startuje w przetargu Ernst & Young

W nawiązaniu do informacji w DS "MMP" z 5 września informujemy, że agencja Stargraphics, należąca do grupy DougFaberFamily, a nie...

15 września 2005

Kimberly-Clark reklamuje pieluszki Huggies SuperFlex

Firma Kimberly-Clark ruszyła z kampanią reklamową jednorazowych pieluszek Huggies SuperFlex. Jak powiedział Piotr Nagalski, marketing manager marki Huggies na obszar...

15 września 2005

WCS planuje powołanie struktury BTL; trwają prace nad stworzeniem firmy internetowej

Spółka Worldwide Communication Services (WCS), do której należą firmy Red 8, Synergy i Synergy Czechy, planuje do końca września powołanie...

15 września 2005

Ministerstwo Infrastruktury wyda ponad 5 mln zł na kampanię o zapinaniu pasów bezpieczeństwa

Ministerstwo Infrastruktury i działająca pod jego auspicjami Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) zorganizowały pierwszą ogólnopolską kampanię społeczną apelującą o...

15 września 2005

HBO Polska odkodowuje czasowo trzy kanały i wspiera je promocją

Pod koniec września HBO Polska odkoduje czasowo sygnał telewizyjnych kanałów filmowych: HBO, HBO2 i Cinemax. Odkodowany program kanałów będzie można...

15 września 2005

Ruch SA dywersyfikuje działalność, otworzył minimarkety

Firma kolporterska Ruch SA otworzyła trzy minimarkety pod marką Ruch w Słubicach, Sieradzu i Przemyślu. Są to nowoczesne sklepy, z...

15 września 2005

Weronika Szwarc-Bronikowska dyrektorem zarządzającym MediaOn

Weronika Szwarc-Bronikowska została dyrektorem zarządzającym w domu mediowym MediaOn. Zastąpiła na tym stanowisku Roberta Zygiera, który jako prezes agencji jednocześnie...

15 września 2005

Pod koniec września ruszy kampania telewizyjna i prasowa CCC

Pod koniec września ruszy kampania promująca ofertę spółki CCC, producenta obuwia. Obejmie głównie telewizję i prasę, w momencie jej rozpoczęcia...

15 września 2005

"Metropol" co czwartek z dodatkiem muzyczno-rozrywkowym "MTV Metropol"

"Metropol" od dzisiaj w wydaniu czwartkowym ma nowy dodatek przygotowany wraz ze stacją muzyczną MTV - "MTV Metropol". Nakład tego...

15 września 2005

Nova Communications Group rozmawia z potencjalnymi inwestorami

Nova Communications Group rozważa możliwość rozwoju firmy poprzez wejście do jakiegoś holdingu komunikacyjnego. Dariusz Stokowski, managing partner/CEO Nova Communications Group,...

15 września 2005

Piotr Pokrzywa oficjalnie nominowany na dyr. generalnego SMB

Piotr Pokrzywa objął stanowisko dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Potwierdziły się więc nasze nieoficjalne informacje, które podaliśmy w DS...

15 września 2005

Wsparcie promocyjne dla październikowego "Muratora" propagującego akcję edukacyjną

Październikowe wydanie "Muratora" (Wydawnictwo Murator) wspiera promocja związana z rozstrzygnięciem konkursu, który jest częścią akcji edukacyjnej magazynu "Cieplejszy dom -...

15 września 2005

Wysoka sprzedaż "Pani" skłania wydawcę do podniesienia jej nakładu

Wydawnictwo Bauer zadecydowało o podniesieniu nakładu miesięcznika "Pani" do 160 tys. egzemplarzy, począwszy od wydania październikowego. Poprzednio nakład wynosił 140...

15 września 2005

SAR zbiera od agencji po 3 tys. zł na polską imprezę w czasie Golden Drum

Podczas rozpoczynającego się 2 października festiwalu reklamowego Golden Drum organizowana w ramach Wieczorów Narodowych polska impreza będzie w tym roku...

15 września 2005

IAB: Polski rynek e-reklamy osiągnie w tym roku wartość ok. 145 mln zł

Nawet 145 mln zł netto może wynieść wartość rynku reklamy internetowej na koniec br., wynika ze wstępnych prognoz IAB Polska...

15 września 2005

Energa sponsorem koszykarskiego klubu Czarni Słupsk

Koncern energetyczny Energa SA został sponsorem tytularnym klubu koszykówki Czarni Słupsk. W związku z tym w sezonie 2005/2006 drużyna występować...

15 września 2005

Toyota rozpoczyna wizerunkową kampanię technologii D-4D i Avensis

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wizerunkową modelu Avensis z silnikiem w technologii D-4D. Jest to druga fala tegorocznej komunikacji tej...