M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2005

Morski Studio opracowało akcję prosprzedażową dla Skody Superb

Morski Studio Graficzne przygotowało akcję prosprzedażową dla Skody Superb. Agencja zaprojektowała pakiet mailingowy, insert do prasy i layout reklamy prasowej,...

15 września 2005

Chipita Poland prowadzi promocję SMS-ową marki 7-Days

Chipita Poland prowadzi promocję SMS-ową marki 7-Days. Celem akcji jest wzrost sprzedaży oraz kreowanie wizerunku produktu. W promocyjnych opakowaniach croissantów...

15 września 2005

Mediaedge:cia zakończył restrukturyzację po sukcesach new business

Mediaedge:cia zakończył rozbudowę i restrukturyzację zespołu związaną z dynamicznym rozwojem firmy po paśmie zwycięstw nowobiznesowych. W trzech kwartałach br. agencja...

16 września 2005

Grzymkowska odchodzi z agencji reklamowej Gruppa 66 Ogilvy

Agnieszka Grzymkowska odchodzi z agencji reklamowej Gruppa 66 Ogilvy, gdzie piastowała funkcję group account directora (informowaliśmy o tym w DS...

16 września 2005

Samsung będzie reklamował nowości AGD do końca roku

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczyna kampanię reklamową poświęconą nowym produktom AGD w technologii Silver Nano (pralki, lodówki, odkurzacze,...

16 września 2005

Anna Wróblewska szefem marketingu Vox Industrie

Anna Wróblewska objęła stanowisko dyrektora marketingu firmy Vox Industrie. Wróciła do firmy po dwuletniej przerwie. W tym czasie kierowała marketingiem...

16 września 2005

Film kabaretu Mumio jednak bez product placementu

W filmie zatytułowanym "Highway", opartym na scenariuszu przygotowanym przez kabaret Mumio, znany z reklam marki Plus, nie będzie sponsoringu rzeczowego....

16 września 2005

Seat reklamuje promocje cenowe

Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową dla Iberia Motor Company SA, głównego importera samochodów Seat. Po kampanii "Seat...

16 września 2005

Rekordowa cena za spot przy filmie "Karol - człowiek, który został papieżem" w TVN

Telewizja TVN otworzyła cennik na październik br. Jednym z ważniejszych wydarzeń w ramówce TVN-u w tym miesiącu jest telewizyjna premiera...

16 września 2005

Centertel rozpoczyna II fazę rebrandingu, rusza kampania wizerunkowa Orange i nowa oferta

W poniedziałek marka Orange oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku i jednocześnie rozpocznie się druga faza przemiany marki Idea w Orange....

16 września 2005

Nowy Opel Zafira reklamowany w mediach i przez akcje specjalne

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek nowego Opla Zafirę (General Motors). Kampania ATL budująca świadomość marki i generująca...

16 września 2005

"Murator", wsparty kampanią, z trzyodcinkową serią "Urządzamy dom" na CD

Przez trzy najbliższe numery miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) będzie dołączać tematyczne płyty CD, które stworzą poradnikową kolekcję "Urządzamy dom". Z...

16 września 2005

US Pharmacia buduje świadomość marki Vigor poprzez kampanię telewizyjną

US Pharmacia rozpoczęła kampanię telewizyjną leku OTC (dostępnego bez recepty) Vigor. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Red 8 Communications...

16 września 2005

Lodowy bar Wyborowej w Pałacu Kultury

Wyborowa SA postawiła gigantyczną konstrukcję lodową w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Marketer 15 września zaprezentował dwa lodowe bary, ktorych...

16 września 2005

Paralotna zrealizowała kampanię reklamową dla Kia Rio

Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla nowego modelu Kia Rio. Kampania podkreśla, że w zależności od potrzeb konsumenci mogą wybrać pomiędzy...

16 września 2005

Martin & Jacob przygotowuje kolejną edycję badania Agribus

W październiku Agencja Badań Marketingowych (ABM) na zlecenie agencji reklamowej Martin & Jacob rozpocznie realizację badania Agribus 2005. Badanie, przeprowadzane...

16 września 2005

"Mandaryna" - znana twarz po raz pierwszy na okładce "Samego Zdrowia"

Miesięcznik "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) po raz pierwszy ma znaną twarz na okładce. Magazyn zaprosił na nią i do...

16 września 2005

Polacy pożyczają pieniądze przede wszystkim w PKO BP

Prawie jedna trzecia Polaków - 29 proc. - deklaruje, że zaciągnęłaby kredyt lub pożyczkę gotówkową, gdyby nie miała wystarczających środków...

16 września 2005

Wydanie specjalne Mediatak i Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Dom prasy regionalnej Mediatak przygotował we współpracy z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym (PTK) bezpłatne wydanie specjalne "Pamiętaj o sercu". Dodatek będzie...

16 września 2005

TVN Gra wystartuje na początku października, a TVN Med w I kwartale 2006 r.

Nowy kanał tematyczny Grupy ITI TVN Gra wystartuje 3 października, w ósmą rocznicę uruchomienia kanału TVN. Informację tę potwierdził Piotr...

16 września 2005

KP SA rozpoczęła telewizyjną kampanię marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...

16 września 2005

Dwoje nowych redaktorów naczelnych w wydawnictwie IDG Poland SA

Gabriela Żółtaniecka została redaktorem naczelnym nowego magazynu wydawnictwa International Data Group Poland SA (IDG) "CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu", a Zbigniew...

16 września 2005

Dariusz Wieromiejczyk dyrektorem kreatywnym w agencji Communication Unlimited

Agencja Communication Unlimited ma nowego dyrektora kreatywnego. Został nim Dariusz Wieromiejczyk. Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Communication Unlimited Paweł Kowalewski...

16 września 2005

Telewizja Puls wprowadza zmiany w produkcjach własnych

Telewizja Puls w jesiennej ramówce wprowadza zmiany w produkcjach własnych. Nową scenografię ma "Puls Wieczoru", program publicystyczny realizowany na żywo....

16 września 2005

Rafał Biegała dołączył do zarządu Radiostacji

Rafał Tomasz Biegała został przyjęty w skład zarządu Radiostacji (Eurozet). Będzie trzecią osobą w zarządzie, obok mecenas Aldony Figurskiej i...

16 września 2005

Philips wprowadza nową strategię komunikacji; w GSM zwiększy nacisk na rynek detaliczny

Philips Polska wprowadza nową korporacyjną strategię pozycjonowania i komunikacji. Marketer zapowiada, że od przyszłego roku w sprzedaży telefonów komórkowych większy...

16 września 2005

Axel Springer Polska wprowadza zmiany w layoucie i nawigacji dodatku TV do "Faktu"

Axel Springer Polska jeszcze we wrześniu wprowadzi zmiany w dodatku telewizyjnym do dziennika "Fakt". "Fakt TV" otrzyma m.in. nowy layout...

16 września 2005

"Kredyt na gębę" to nowe hasło reklamowe w kampanii DomBanku

Agencja reklamowa DougFaberFamily rozpoczęła realizację kolejnej kampanii reklamowej dla DomBanku. "Kredyt na gębę" - pod takim hasłem reklamowany jest przez...

16 września 2005

TVP2 zmieni formułę i oprawę "Panoramy"

Na przełomie września i października TVP2 wprowadzi zmiany w swoim programie informacyjnym "Panorama". Zmieniona i unowocześniona ma zostać formuła -...

16 września 2005

Po wstępnej kontroli w BR TVP zarząd składa zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez kilku pracowników firmy

Telewizja Polska składa do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez kilku pracowników i współpracowników TVP SA. To pierwszy efekt...

16 września 2005

Greya opuszcza szef działu DTP oraz czterech pracowników działu kreacji

Agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa opuścił dotychczasowy szef działu DTP Agnieszka Sobocińska. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Redukcji...

19 września 2005

Pekao liczy na dalszy wzrost kredytów hipotecznych i wspiera je reklamą w TV

Bank Pekao SA rozpoczął miesięczną kampanię telewizyjno-internetową promującą ofertę kredytów hipotecznych. Kampania, którą od strony kreacji przygotowała agencja Leo Burnett...

19 września 2005

Kampania i konkurs na 10. urodziny miesięcznika "Focus"

Wchodzący dziś na rynek październikowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska) jest jego wydaniem na 10. urodziny, co wydawca podkreśla działaniami...

19 września 2005

Miesięcznik "Machina" kierowany przez Piotra Metza wróci na początku 2006 r.

Miesięcznik "Machina" ma wrócić na rynek na początku 2006 r., poinformował Tomasz Biedrzycki, odpowiedzialny za koordynowanie prac nad realizacją projektu...

19 września 2005

Rafał Ponewczyński account managerem w agencji TBWA/Warszawa

Rafał Ponewczyński rozpoczął prace w dziale obsługi klienta w agencji TBWA/Warszawa na stanowisku account managera. Dołączył do zespołu obsługującego Lukas...

19 września 2005

Media Direct organizuje Oscary FMCG - konkurs dla producentów z branży FMCG

Media Direct, wydawca "Życia Handlowego" i "Kosmetyków", przeprowadza po raz pierwszy konkurs dla producentów z branży FMCG - Oscary FMCG....

19 września 2005

Silfarm i Sygma Bank Polska wprowadzają kartę kredytową na zakup leków i poszukują agencji

Katowicka hurtownia farmaceutyczna Silfarm i Sygma Bank wprowadzają wspólny produkt - kartę kredytową dla pacjentów na zakup leków (limit kredytowy...

19 września 2005

L'Oreal wprowadza serum przeciw zmarszczkom mimicznym i planuje kampanię

L'Oreal Polska wprowadza na rynek serum przeciw zmarszczkom mimicznym marki L'Oreal Paris. W październiku br. ruszy kampania reklamowa tego preparatu....

19 września 2005

Starcom zajmie się pierwszą telewizyjną kampanią Black Red White

Producent mebli Black Red White wybrał dom mediowy Starcom do obsługi swojego budżetu mediowego. - O wyborze Starcomu przesądził przetarg,...

19 września 2005

Finał fuzji IMS Health i ACNielsen nastąpi w II kwartale 2006 r.

Finał fuzji dwóch firm badawczych IMS Health i ACNielsen również w Polsce nastąpi w II kwartale 2006 r. To konsekwencja...

19 września 2005

Elżbieta Urbaczka przechodzi ze Starcomu do MediaComu Warszawa

Elżbieta Urbaczka, dotychczasowy strategic planning consultant w domu mediowym Starcom, obejmie nowo utworzone stanowisko client service directora w domu mediowym...

19 września 2005

Andreas Moller nowym prezesem zarządu Vogel Burda Communications

Andreas Moller objął stanowisko prezesa zarządu wydawnictwa Vogel Burda Communications. Przez ostatnich kilka miesięcy wydawnictwem kierował Markus Witt, który zastąpił...

19 września 2005

TVN i Polsat uzgodnili stanowisko w sprawie połączonego panelu telemetrycznego

Stacje telewizyjne TVN i Polsat zapoznały się już z projektem połączonego panelu telemetrycznego, jaki opracowały firmy Taylor Nelson Sofres i...

19 września 2005

Krzysztof Ziółkowski nowym accountem w agencji reklamowej Martis

Krzysztof Ziółkowski dołączył do działu account agencji reklamowej Martis. Z branżą reklamową jest związany od dziewięciu lat, ostatnio jako account...

19 września 2005

Oświadczenie IWP w sprawie ograniczania wolności prasy i swobody przepływu informacji

Zarząd Izby Wydawców Prasy przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "Izba Wydawców Prasy z zaniepokojeniem zwraca uwagę na...

19 września 2005

Bartosz Orczykowski szefem komórki pism biznesowych w Ad Meritum

Bartosz Orczykowski rozpocznie pracę w Ad Meritum, spółce CR Media świadczącej usługi biura reklamy. Orczykowski rozstaje się z biurem reklamy...

19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

19 września 2005

Radio Zet przeznaczy 900 tys. zł na nagrody w konkursie "Czułe wygrywanie"

Pod hasłem "Czułe wygrywanie" rusza konkurs Radia Zet, w którym słuchacze będą mogli wygrać nagrody za łączną kwotę 900 tys....

19 września 2005

GonnaBe zaprojektowała serię opakowań dla Zdrovitu

Agencja reklamowa GonnaBe zaprojektowała serię opakowań dla preparatów firmy Natur Produkt Zdrovit. Na rynek wprowadzane są kolejne preparaty z linii...

19 września 2005

Dariusz Frąckowiak szefem działu projektów sprzedażowych w SG Marketing Services

Dariusz Frąckowiak awansował na szefa działu projektów sprzedażowych w agencji SG Marketing Services. Z agencją związany jest od samego początku...