M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 września 2005

Portal Gazeta.pl wprowadza targetowanie behawioralne

Portal Gazeta.pl wprowadził nowe narzędzie do planowania kampanii internetowych - tzw. targetowanie behawioralne. Narzędzie to umożliwia emisję reklam na podstawie...

19 września 2005

Magdalena Sokalska marketing managerem w VitaDirect

Magdalena Sokalska została marketing managerem w firmie VitaDirect, działającej w segmencie marketingu bezpośredniego i sprzedaży detalicznej. Ostatnio pracowała w firmie...

19 września 2005

Agros stawia na humor w reklamach dżemów marki Łowicz

Hawajczyk w szafie, a Turek w lodówce - to pomysły kreatywne, dzięki którym Agros Nova Sp. z o.o. ze swoją...

19 września 2005

Studio DN przygotowało projekty opakowań musów owocowych Dr Oetker

Studio DN Design Group opracowało tożsamość wizerunkową nowych musów owocowych Słodka Chwila firmy Dr Oetker. Projekty opakowań produktów zrealizowano zgodnie...

19 września 2005

"Foyer" zdobyło najwięcej nagród podczas III edycji konkursu Chimera

Jury trzeciej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" zdecydowało o nieprzyznawaniu nagrody głównej Grand Prix (w 2004 r. otrzymał je tygodnik...

19 września 2005

Cezary Zieliński został senior copywriterem w MRM/Momentum

Do działu kreacji firmy marketing services MRM/Momentum dołączył Cezary Zieliński. Obejmie stanowisko senior copywritera. Jest wielokrotnym laureatem konkursów Złota Strzała...

19 września 2005

Suzan Giżyńska została trzecim dyrektorem kreatywnym w Just

Suzan Giżyńska objęła stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Just, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie trzecim dyrektorem kreatywnym w firmie, pełniąc...

19 września 2005

Jasieński/Stadnicki realizują najnowszy projekt reklamowy Expandera

Grupa kreatywna Jasieński/Stadnicki przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla brokera finansowego, firmy Expander. Jej celem jest umocnienie marki spółki w świadomości...

19 września 2005

"Gazeta Wyborcza" wprowadza nowy stołeczny dodatek "Żółte Strony"

"Gazeta Wyborcza" wprowadzi w październiku nowy stołeczny dodatek pod nazwą "Żółte Strony". Będzie poświęcony ogłoszeniom drobnym i opatrzony praktycznym "Informatorem...

19 września 2005

Galposter wprowadza oznakowanie paliw marki Verva w sieci PKN Orlen

Firma Galposter otrzymała zlecenie z PKN Orlen SA na realizację kompletnego oznakowania stacji związanego z nowym produktem koncernu. Zamówienie obejmuje...

20 września 2005

Lotos Oil reklamuje nowe oleje syntetyczne

16 września wystartowała kampania reklamowa Lotos Oil SA, której celem jest budowanie pozycji lidera świadomościowego w kategorii olejów silnikowych poprzez...

20 września 2005

Monini reklamuje się w internecie, planuje intensywne działania PR

Firma Monini S.p.A, producent oliw z oliwek, rozpoczęła długofalową kampanię promocyjną. Kampania, przygotowana przez agencję Feedback/Hill and Knowlton przewiduje zwiększenie...

20 września 2005

Marka Rexona partnerem płyty edukacyjnej w "Gazecie Wyborczej"

"Gazeta Wyborcza" dołącza do dzisiejszego numeru płytę z prezentacją multimedialną "Matura 2006 - Ustna prezentacja z języka polskiego". Patronem płyty...

20 września 2005

Lufthansa wzmacnia swój wizerunek, celując w klasę biznes

Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...

20 września 2005

On Board Public Relations opracowuje indeks wartości korporacyjnych w Polsce

Agencja On Board Public Relations przygotuje część międzynarodowego raportu dotyczącego wartości korporacyjnych "Corporate Values Index". Przedsięwzięcie jest realizowane w 15...

20 września 2005

Lucyna Koba będzie dyrektorem strategicznym PanMedia Western

Lucyna Koba obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w domu mediowym PanMedia Western, do którego wraca po ponadpółtorarocznej przerwie związanej z urlopem...

20 września 2005

Tele2 "śpiewająco" reklamuje ofertę połączeń lokalnych

"Love song" - to nowa reklama operatora telekomunikacyjnego Tele2 Polska, w której portfele i portmonetki jego klientów wyśpiewują miłosne zwrotki...

20 września 2005

Uzupełnienie: Sensors PR odpowiedzialna za działania PR dla marki Springfield

W nawiązaniu do informacji podanej w Dziennym Serwisie "MMP" 16 września br. informujemy, że agencja Sensors PR prowadzi aktualnie rozmowy...

20 września 2005

W Valkea Media powstały dwa piony wydawnicze

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...

20 września 2005

Filary Polskiej Gospodarki "Pulsu Biznesu" mają drugą edycję

Kampania autopromocyjna w dzienniku "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska), w tygodniku "Wprost" i dwutygodniku "BusinessWeek" wspiera drugą edycję Filarów Polskiej...

20 września 2005

Piotr Płocharski odchodzi ze Spin Communications, prawdopodobnie zakłada własną firmę

Piotr Płocharski, szef agencji Spin Communications (grupa BBDO Warszawa), odszedł z agencji. Chwilowo jego funkcję sprawuje Jacek Hensler, dyr. generalny...

20 września 2005

Zadebiutuje "Financial Director Polska" - magazyn dla dyrektorów finansowych

Miesięcznik "Financial Director Polska" skierowany do dyrektorów finansowych największych przedsiębiorstw w Polsce zadebiutuje w końcu września. Wydawcą magazynu na licencji...

20 września 2005

Jacek Hensler prezesem grupy BBDO Warszawa, plany inwestycyjne

Piotr Niedziela, dyrektor finansowy i dotychczasowy prezes zarządu agencji grupy BBDO Warszawa, ustąpił ze stanowiska i pełni obecnie funkcję dyr....

20 września 2005

Andrzej Adamczyk dyrektorem programowym wszystkich stacji Złote Przeboje Agory

Andrzej Adamczyk, do tej pory szef programu Radia Złote Przeboje we Wrocławiu, obejmie stanowisko dyrektora programowego wszyskich 16 stacji złotoprzebojowych...

20 września 2005

"Wprost" z publicystycznym dodatkiem, "BusinessWeek" z nową stroną internetową

Tytuły Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR Wprost) wprowadzają nowe elementy. Aktualne wydanie tygodnika "Wprost" ukazało się z dodatkiem publicystycznym "Europartia -...

20 września 2005

E.P. Creative Services reklamuje pióra Parkera

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...

20 września 2005

Brytyjska marka Burberry wkracza na polski rynek

Blisko 150-letnia klasyczna angielska marka Burberry od września jest już dostępna w Polsce. Pierwszy salon tego domu mody otworzyła spółka...

20 września 2005

Oświadczenie: Best nie ma podstaw do rozwiązania umowy z FTM

W nawiązaniu do informacji "Best i FTM jednak nie będą współpracować, Best wypowiada umowę", która ukazała się w DS "MMP",...

20 września 2005

Proximity Poland wiosną po raz pierwszy przeprowadzi sieciowe badanie o nazwie Retalizator

Proximity Poland, firma BTL-owa należąca do grupy BBDO Warszawa, planuje wiosną przyszłego roku po raz pierwszy w Polsce przeprowadzenie sieciowego...

20 września 2005

Kampania zmienionego "Fakt TV" z udziałem znanych sportowców

Rusza kampania odświeżonego "Fakt TV", dodatku telewizyjnego dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). "Fakt TV" ze zmianami (inna nawigacja, nowy layout)...

20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

20 września 2005

Agencja PR Primoloko ma stronę internetową autorstwa 3 Cube

Agencja PR Primoloko obchodząca właśnie pierwsze urodziny założyła stronę internetową. Autorem strony jest 3 Cube z Wrocławia. Strona powstała na...

20 września 2005

Kampania wesprze promocję posiłków w słoiczkach i musów owocowych BoboVita

Wsparcie medialne otrzyma startująca 3 października promocja posiłków w słoiczkach i musów owocowych BoboVita (marka Nutricia Polska). Hasłem kampanii jest:...

20 września 2005

Ruch SA chce pozyskać z debiutu giełdowego 120 mln zł

Firma kolporterska Ruch SA planuje pozyskanie 120 mln zł z oferty publicznej, co ma nastąpić w przyszłym roku. Obecnie trwają...

20 września 2005

Baza Acxiomu Srebrni i Złoci uwzględnia 150 tys. klientów zainteresowanych produktami premium

Acxiom Polska oferuje nowy produkt - bazę tematyczną Srebrni i Złoci uwzględniającą 150 tys. wymagających i lepiej sytuowanych klientów. W...

20 września 2005

Orlen wprowadza paliwa Verva ze wsparciem kampanii autorstwa Mather Communications

PKN Orlen wprowadza do sprzedaży paliwa Verva. Jest to produkt z kategorii premium, który ma podnosić osiągi samochodu i przedłużać...

20 września 2005

Axel Springer wprowadził do sprzedaży dwa wydania specjalne "Pani Domu"

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadziło na rynek dwa wydania specjalne tygodnika "Pani Domu" - "Mieszkanie" i "Dziecko". Numery specjalne tygodnika...

20 września 2005

Agencja Red 8 wzmacnia dział kreacji

Dział kreacji agencji Red 8 Communications Group został wzmocniony o dwie nowe osoby: Jarosław Goleniewski został senior copywriterem, a Piotr...

20 września 2005

Lek Polska promuje Persen z pomocą Peppermint Medical

Producent leków Lek Polska rozpoczął akcję "Sprawdź, jak działa Persen". Działania związane są z wprowadzeniem na rynek małego opakowania leku...

21 września 2005

Digital One zaprojektowała serwis wyborczy dla TVN24

Agencja Digital One przygotowała projekt graficzny stron okolicznościowego serwisu internetowego poświęconego wyborom parlamentarnym i prezydenckim, który funkcjonuje jako część serwisu...

21 września 2005

Juha Tilli zastąpi Lecha Buzalskiego na stanowisku prezesa Metsä Tissue

Stanowisko prezesa Metsä Tissue SA w Polsce obejmie Fin Juha Tilli. Dotychczasowy prezes Lech Buzalski, który przez ostatnie trzy lata...

21 września 2005

Anna Moczulska będzie z-cą redaktora naczelnego "Marie Claire"

Anna Moczulska objęła stanowisko z-cy redaktora naczelnego miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Redakcją miesięcznika kieruje Paulina Stolarek-Marat. Ostatnio Moczulska...

21 września 2005

Agencja Albedo Marketing przygotowała promocję dla marki Ariston

Agencja reklamowa Albedo Marketing przygotowała promocję dla marki Ariston firmy Indesit Company Polska. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację...

21 września 2005

Oświadczenie: Best może wystąpić przeciwko FTM na drogę sądową

Marek Kurkowski, prezes zarządu Best-Marketing Promotion Agency, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie w związku z publikacją w serwisie z...

21 września 2005

Magdalena Jagiełło obejmie stanowisko PR managera w RRM

Magdalena Jagiełło obejmie nowo utworzone stanowisko PR managera w RRM, domu sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji. Jagiełło zajmie się...

21 września 2005

Best-Marketing Promotion Agency obniża ceny produkcji reklam

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency obniżył ceny transferu materiałów reklamowych z nośnika elaktronicznego na taśmę filmową 35 mm i...

21 września 2005

Piotr Czajkowski zasiada w zarządzie Neolit Media

Piotr Czajkowski został przyjęty w skład zarządu Domu Brokerskiego "Neolit Media". Będzie łączył nową funkcję ze stanowiskiem dyrektora generalnego spółki,...

21 września 2005

Diego Luna i Peter Cincotti twarzami marki Ermenegildo Zegna

Paradise Group reklamuje nową kolekcję luksusowej włoskiej odzieży męskiej Ermenegildo Zegna. Kampania prowadzona w tytułach prasowych promuje linię Z Zegna...

21 września 2005

Anna Borowska dołączyła do agencji Martis

Do działu obsługi klienta agencji Martis dołączyła Anna Borowska. Jest ona absolwentką SWPS. Zaczynała od pracy w recepcji w agencjach...

21 września 2005

Oceanic wprowadza nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic wprowadzi na rynek nową semiselektywną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy AA Plus Hydra Rich....