M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 września 2005

MM Communications organizuje premierę Mercedesa klasy S

Agencja MM Communications organizuje dla DaimlerChrysler Automotive Polska imprezę premierową Mercedesa klasy S. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie MM Communications...

21 września 2005

Advanced PR pracuje z Valeant Pharmaceuticals International

Agencja Advanced Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Valeant Pharmaceuticals International. Na jej zlecenie zajmie się programem PR dla preparatu...

21 września 2005

Bankier.pl tworzy europejską bazę przetargów w ramach projektu UE

Portal finansowy Bankier.pl został zaproszony do współtworzenia europejskiego projektu ETIS (European Tender Information System) - międzynarodowego systemu informacyjnego o przetargach...

21 września 2005

Partner of Promotion pracuje dla Zakładów Chemicznych "Police" SA

Agencja PR Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Zakładami Chemicznymi "Police" SA. Agencja będzie wspomagać nowego klienta przede wszystkim poprzez...

21 września 2005

Firma Chanel partnerem programu w TVN Style

Firma Chanel została partnerem nowego programu w jesiennej ramówce TVN Style. Program pod tytułem "Szkoła makijażu Chanel" pokazywany będzie w...

21 września 2005

"Przygody Misia Bruno" - pierwsza edukacyjna seria książkowa Edipresse dla młodszych dzieci

Wydawnictwo książkowe Edipresse Polska rozpoczęło wydawanie "Przygód Misia Bruno", nowej edukacyjnej serii przeznaczonej dla dzieci młodszych, w wieku 3-7 lat....

21 września 2005

Promocja "Życia na Gorąco" ma przekonać do tytułu marketerów i media plannerów

Agencja reklamowa Schulz przygotowała promocję tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer). Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w...

21 września 2005

Marka Idea pojawiła się w 120 tys. spotów reklamowych

Markę Idea znało 9 na 10 Polaków, była najlepiej ocenianym i najchętniej polecanym przez użytkowników operatorem komórkowym w kraju -...

21 września 2005

Telekomunikacja Polska partnerem dodatku "Faktu" o internecie

Telekomunikacja Polska została partnerem dzisiejszego dodatku do dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) - "Internet Fakt". 16-stronicowy dodatek jest wsparty działaniami...

21 września 2005

KRRiTV ma zastrzeżenia do debaty kandydatów na prezydenta, nadawcy czekają na decyzję PKW

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przeanalizowali protesty, które wpłynęły m.in. od SdPl, SLD, Samoobrony i Komitetu Wyborczego Henryki Bochniarz...

21 września 2005

Dariusz Samul copywriterem w Polymusie

Do działu kreacji agencji Polymus dołączył Dariusz Samul, obejmując stanowisko copywritera. Przeszedł do agencji z MRM/Momentum, gdzie pracował m.in. dla...

21 września 2005

Michał Dzienisz strategic client directorem w DD Media

Michał Dzienisz objął stanowisko strategic client directora w DD Media, wydawcy bezpłatnego dziennika "Dzień dobry". Zastąpił Emiliano Castagnę, który pracuje...

21 września 2005

IQ Marketing realizuje programy motywacyjne dla ZT Kruszwica

Rozpoczęły się dwa równoległe programy motywacyjne skierowane do partnerów handlowych firmy ZT Kruszwica. Koncepcję i mechanizm projektów opracowały wspólnie ZT...

21 września 2005

Galposter do końca września zlikwiduje departament reklamy internetowej

Spółka Galposter do końca tego miesiąca zlikwiduje departament reklamy internetowej - Galposter Online. W strukturach spółki pozostaną dwa działy -...

21 września 2005

Expert Monitor zamierza w najbliższych miesiącach rozszerzyć monitoring radia

Firma badawcza Expert Monitor zamierza powiększyć zasięg swojego monitoringu rynku radiowego. Obecnie monitoring reklam radiowych Expert Monitora oparty na Sound...

22 września 2005

Biuro reklamy TVN zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w TVN Gra

Sprzedażą czasu reklamowego w TVN Gra, nowym kanale grupy TVN, który zostanie uruchomiony 3 października br., zajmuje się biuro reklamy...

22 września 2005

Dorota Staszewska reklamuje szampony Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowego szamponu Head & Shoulders Ocean Energy. W firmie reklamowym wystąpiła Dorota Staszewska,...

22 września 2005

Grupa radiowa Time podnosi średnio o 16 proc. ceny reklam

Grupa radiowa Time na początku października br. wprowadzi nowy cennik reklamowy. Zmieni się koszt reklamy w całej sieci. Cenniki lokalne...

22 września 2005

CAM Media tworzy strukturę o nazwie CAM Retail Ticket

CAM Media uruchomiła nowy dział o nazwie CAM Retail Ticket. Ma się specjalizować w sprzedaży powierzchni reklamowej na odwrocie rachunków...

22 września 2005

Szpor i Wojtulewicz przechodzą z Wundermana do McCann-Erickson

Zespół kreatywny w składzie Wojciech Szpor i Marcin Wojtulewicz ma rozpocząć pracę w agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

22 września 2005

IWP wzywa polityków, aby wypowiedzieli się w sprawie wolności prasy

Izba Wydawców Prasy (IWP), Helsińska Fundacja Praw Człowieka oraz Centrum Monitoringu Wolności Prasy wystosowały apel do polityków i kandydatów do...

22 września 2005

Zmiany w dziale kreacji RPM Sound & Voices

RPM Sound & Voices, producent dźwięku do spotów radiowych i telewizyjnych, wzmocnił zespół. Dołączyła do niego Beata Usarz, która objęła...

22 września 2005

Dr Irena Eris wspiera działaniami BTL sprzedaż dermokosmetyków Pharmaceris

Firma marketing services Peppermint Medical realizuje działania BTL dla Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris w zakresie promocji sprzedaży serii dermokosmetyków...

22 września 2005

Avon poszerza grupę docelową marki Anew Alternative

Firma kosmetyczna Avon Cosmetics Polska prowadzi kampanię reklamową przeciwzmarszczkowego kremu Anew Alternative. Po raz pierwszy przekaz reklamowy preparatu przeciwzmarszczkowego został...

22 września 2005

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie serwisu informacyjnego i prognozy pogody

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie do ramówki serwisu informacyjnego i prognozy pogody. Nowe propozycje programowe mogą pojawić się jeszcze w listopadzie...

22 września 2005

Sieć Aster rozpoczyna kampanię produktową telewizji cyfrowej

Spółka Aster City Cable, właściciel m.in. sieci kablowej Aster, rozpoczyna kampanię produktową telewizji cyfrowej. Potrwa ona do końca br. Hasło...

22 września 2005

"Fakt Kobieta" testuje zwiększenie częstotliwości i przeprowadza kampanię

Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", testuje zwiększenie częstotliwości kierowanego do pań dodatku do dziennika "Fakt Kobieta". Na terenie województw: mazowieckiego,...

22 września 2005

Katarzyna Cichopek wystąpi w reklamach perfum Creation Lamis

Agencja reklamowa Capitol przygotowała kampanię reklamową perfum Creation Lamis z portfolio firmy Starion Poland. W reklamach wystąpi Katarzyna Cichopek, gwiazda...

22 września 2005

Krystyna Loska użyczyła głosu w reklamach radiowych leku Lekosen

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała kampanię reklamową dla Lekosenu, preparatu nasennego, którego producentem jest Lek Polska. Emisja reklam rozpoczęła...

22 września 2005

Koberska i Mieszkowska awansowały w strukturach agencji Fresh

Kamila Koberska oraz Katarzyna Mieszkowska awansowały w ramach działu obsługi klienta agencji reklamowej Fresh. Koberska od września br. pełni funkcję...

22 września 2005

BR TVP planuje podwyżkę CPP w 2006 r. nawet do 15 proc.

Biuro Reklamy TVP, które w połowie października br. zaprezentuje ofertę handlową na 2006 r., planuje w przyszłym roku podniesienie średniego...

22 września 2005

Danone realizuje program grantowy "Masz pomysł? Podziel się posiłkiem!"

Danone zaprosił do współpracy organizacje społeczne, które mogą zgłaszać swoje pomysły związane z walką z niedożywieniem dzieci w ramach programu...

22 września 2005

Zentropy Partners Polska przygotowała kampanię i badania dla firmy Durex

Agencja interaktywna Zentropy Partners Polska (część McCann WorldGroup) przeprowadziła badania dotyczące zachowań seksualnych Polaków - Durex Global Sex Survey 2005....

22 września 2005

Euro RSCG 4D przygotowała loterię promocyjną dla marki Ambi Pur

Rozpoczyna się promocja konsumencka dla marki Ambi Pur należącej do Sara Lee Household and Body Care Poland Sp. z o.o.,...

22 września 2005

Telewizja WTK wprowadza do ramówki nowe magazyny tematyczne

Telewizja WTK nadająca program na terenie Poznania i Wielkopolski wprowadza zmiany do jesiennej ramówki. Pasmo wieczorne zdominują programy informacyjne. Sztandarowy...

22 września 2005

TVP, TVN i Polsat nie pokażą debaty kandydatów na Prezydenta RP

Najwięksi telewizyjni nadawcy ogólnopolscy: TVP, TVN i Polsat, podjęli decyzję o rezygnacji z transmisji debaty kandydatów na urząd Prezydenta RP....

22 września 2005

Polskie Radio chce odmłodzić grupę odbiorców Programu I

Polskie Radio SA przygotowało drugi etap wizerunkowej kampanii reklamowej Programu I (PR1) (pierwszy - wiosenny etap kampanii - obejmował okres...

22 września 2005

Artur Waliszewski odchodzi z zarządu spółki Onet.pl

Artur Waliszewski, członek zarządu i dyrektor portalu Onet.pl SA, odchodzi z pracy w spółce. Pracował w niej od początku jej...

22 września 2005

Onet.pl wprowadza do oferty narzędzie reklamowe In-Stream VideoAd

Portal Onet.pl poszerzył portfolio formatów reklamowych o In-Stream VideoAd, który pozwala na prezentację filmów reklamowych. Spot emitowany jest na stronach...

22 września 2005

Katarzyna Głowacka szefem marketingu Aviko na Europę Centralną i Wschodnią

Katarzyna Głowacka, dotychczas kierownik działu marketingu firmy Farm Frites Poland, awansowała w strukturze koncernu i objęła funkcję szefa marketingu Aviko...

22 września 2005

Małgorzata Sermanowicz-Rupala dyrektorem sprzedaży New Age Media

Małgorzata Sermanowicz-Rupala, dotychczas head of sales department w New Age Media, awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży firmy. W...

22 września 2005

Allianz Polska chce wykorzystać w reklamach wizerunek Roberta Kubicy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem...

23 września 2005

Według TNS OBOP polski konsument marzy o aucie marki Mercedes

Mercedes to samochód, który chciałby mieć co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny, wynika z...

23 września 2005

Parkiet Media po przejęciu przez Presspublicę zachowa samodzielność

Parkiet Media, wydawca "Gazety Giełdy Parkiet", po przejęciu przez Presspublicę zachowa samodzielność redakcyjną i formalnoprawną. Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", kupiła...

23 września 2005

PKP Intercity zamierza wybrać agencje do długofalowej obsługi reklamowej

PKP Intercity Sp. z o.o. planuje kolejne działania reklamowe. Po wyborach parlamentarno-prezydenckich przewoźnik chce zrealizować następną kampanię z wykorzystaniem telewizji...

23 września 2005

Budżet najbliższej promocji Polski w mediach światowych wyniesie 1,4 mln zł

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) zaplanowała sześciotygodniową, wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. Jej całkowity koszt wyniesie...

23 września 2005

Estymator chce wznowić realizację badań prasy, radia i telewizji

Firma badawcza Estymator Jacka Chołoniewskiego przygotowuje się do wznowienia ogólnopolskich badań mediów: czytelnictwa prasy, słuchalności radia i oglądalności telewizji. Badania...

23 września 2005

Tomasz Karasiński odwołany z zarządu Eurozetu

Tomasz Karasiński został odwołany ze stanowiska członka zarządu Eurozetu. Karasiński, związany ze spółką od 2001 r., przestaje też pełnić funkcję...

23 września 2005

Masterprint XL pracuje dla Telewizji Kablowej Poznań SA

Masterprint XL, drukarnia wielkoformatowa, wyprodukowała materiały do kampanii promocyjnej Telewizji Kablowej Poznań SA. Billboardy, citylighty, backlighty i siatki z przeplotem...

23 września 2005

TVP rozpocznie cyfrowe nadawanie programów za pośrednictwem satelitów Astry

Telewizja Polska podpisała umowę o długofalowej współpracy z firmą SES Astra w sprawie cyfrowego nadawania przez satelitę programu telewizyjnego. TVP...