M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 września 2005

PIKE porozumiała się z TVN w sprawie nieodpłatnego rozpowszechniania TVN i TVN Siedem

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zawarła porozumienie ze spółką TVN w sprawie nieodpłatnego rozpowszechniania programów TVN i TVN Siedem. Podpisane...

23 września 2005

BBDO będzie wiodącą agencją TP SA, a Testardo - wspomagającą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) potwierdziła oficjalnie rozstrzygnięcie prowadzonego od maja br. przetargu strategiczno-kreatywnego. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną...

23 września 2005

Aleksandra Trochimiuk została dyr. zarządzającym Lowe Activation

Aleksandra Trochimiuk została dyrektorem zarządzającym Lowe Activation - działu marketing services w agencji reklamowej Lowe GGK. 1 października br. zastąpi...

23 września 2005

Tetley modyfikuje wizerunek i planuje wsparcie w telewizji

Tetley Polska planuje kampanię reklamową herbat Tetley. Trzon kampanii stanowić będzie telewizja. Pozycjonowanie marki ulegnie zmianie, co zostanie zasygnalizowane w...

23 września 2005

Webtel, OgilvyInteractive i OgilvyOne przygotowały platformę Smailme

Firma Webtel oraz agencje OgilvyInteractive i OgilvyOne przygotowały platformę marketingu bezpośredniego pod nazwą Smailme. Pozwala ona marketerom na interaktywną komunikację...

23 września 2005

Magdalena Misztal, media manager PTK Centertel, rozstaje się z firmą

Magdalena Misztal, która od roku pełniła funkcję media managera w firmie PTK Centertel, rozstanie się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

23 września 2005

UOKiK bada, czy "Przegląd Sportowy" nie naruszył przepisów o konkurencji

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) bada, czy wydawnictwo Marquard Media Polska, obniżając cenę dziennika "Przegląd Sportowy" tylko na Śląsku,...

23 września 2005

Flora Pro Activ wykorzysta w komunikacji obchody światowego Dnia Serca

Flora Pro Activ została partnerem głównym obchodów światowego Dnia Serca. Marka będzie towarzyszyć dwóm głównym imprezom, które odbędą się 25...

23 września 2005

Ostateczne wyniki kontroli w BR TVP będą znane w przyszłym tygodniu

W czasie spotkania z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji Jan Dworak, prezes zarządu TVP, zapowiedział, że ostateczne wyniki kontroli w...

23 września 2005

Renault promuje Dacię Logan jako "logiczny wybór"

Renault Polska rozpoczął miesięczną kampanię produktową modelu Dacii Logan pod hasłem "Logiczny wybór". Chce zachęcić do kupna tego auta ze...

23 września 2005

IQ Marketing zachęca do kontaktu za pomocą komunikatora Skype

Agencja marketing services IQ Marketing zachęca swoich potencjalnych klientów do nawiązania kontaktu z agencją za pomocą internetowego komunikatora głosowego OnetSkype....

23 września 2005

Sieć Blue FM zmieni nazwę i format muzyczny

Sieć Blue FM działająca w ramach grupy radiowej Agory SA ma wkrótce zmienić nazwę i format muzyczny, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

23 września 2005

Sprostowanie: DDB Warszawa, a nie BBDO Warszawa, w przetargu Allianz

Do informacji opublikowanej w DS "MMP" 22 września br. na temat przetargu reklamowego towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz Polska wkradł się błąd....

23 września 2005

KRRiTV zawiesza postępowanie w sprawie przejęcia udziałów w Nadawcy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do czasu wyjaśnienia kwestii reprezentacji zarządu spółki Nadawca (właściciela warszawskiej koncesji Radia Plus) zawiesza postępowanie...

23 września 2005

Rieber Foods wspiera reklamą sprzedaż kawy zbożowej Anatol

Rieber Foods Polska SA, który pod swoją marką Delecta poza deserami w proszku i sosami warzywnymi oferuje też kawę zbożową...

23 września 2005

Dzienisz, Sano i Malinowski w zespole menedżerskim DD Media

Michał Dzienisz i Malek Sano objęli funkcje dyrektorów ds. klientów strategicznych i będą odpowiedzialni za działania new business i rozwój...

23 września 2005

PKO BP rusza z intensywną kampanią reklamową kredytów hipotecznych

W najbliższy poniedziałek PKO Bank Polski SA (PKO BP), największy w kraju bank detaliczny, rozpocznie kampanię reklamową kredytu hipotecznego Własny...

23 września 2005

Stoen partnerem marketingowym klubu piłkarskiego Legia Warszawa

Dostawca energii elektrycznej Stoen SA i klub piłkarski Legia Warszawa zawarły umowę o współpracy marketingowej. Firma będzie m.in. reklamowała się...

23 września 2005

Optimedia opakowały auta Smart reklamą perfum Emporio Armani

Dom mediowy Optimedia przygotował kampanię reklamową perfum Emporio Armani "Emporio City Glam" na samochodach Smart. Pojazdy poruszają się po ulicach...

23 września 2005

Babyloon i Carat Polska realizują projekt dla Phoenix Press

Wydawnictwo Phoenix Press przygotowało kolejny etap kampanii dwutygodnika z historiami dla kobiet i poradami "Sukcesy i Porażki". Spot zrealizowało Studio...

23 września 2005

Sieć stacji benzynowych Statoil rusza z promocją i kampanią reklamową

Na stacjach benzynowych Statoil ruszyła loteria konsumencka pod hasłem "Rajd z Subaru" (nagrodą główną jest auto Subaru Impreza). Loteria jest...

23 września 2005

Donimirski i Ślusarczyk kierują sprzedażą reklam w grupie Infor

Centrum Reklamy Gazety Prawnej i Centrum Rozwoju Reklamy to dwie nowe struktury powołane w tym tygodniu w Grupie Wydawniczej "Infor"....

23 września 2005

Supermedia Interactive przygotowała projekt dla Tchibo

Producent kawy Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym jest agencja Supermedia Interactive....

23 września 2005

Eurosport jako jedyna stacja telewizyjna pokaże mecz Groclin - Lens

Eurosport jako jedyna stacja w Polsce przeprowadzi bezpośrednią relację z rewanżowego meczu pierwszej rundy Pucharu UEFA Groclin Grodzisk Wielkopolski -...

26 września 2005

Nowa kampania tygodnika "Ozon" ma podkreślać zmiany w piśmie

Ozon Media rozpoczyna kampanię reklamową swojego tygodnika "Ozon". Strategię i kreację przygotował we własnym zakresie dział marketingu wydawcy. Media zaplanował...

26 września 2005

Nestle promuje wafelki Princessa

Nestle Polska SA rozpoczęła promocję konsumencką połączoną z reklamą telewizyjną wafelków marki Princessa. Pula nagród wynosi 400 tys. zł (konsumenci,...

26 września 2005

Od teaserów rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku PKO BP

Z początkiem października Bank PKO BP, największy z banków detalicznych w kraju, rusza z intensywną kampanią wizerunkową. Rozpocznie się ona...

26 września 2005

Konrad Bedyński przechodzi z Initiative Warszawa do Starcomu

Konrad Bedyński przechodzi z Initiative Warszawa do Starcomu. Bedyński rozpoczął pracę z Initiative na początku br. na stanowisku media plannera/buyera....

26 września 2005

Millward Brown SMG/KRC wdraża analizy lojalności o nazwie Walker

Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC zamierza poszerzyć portfolio produktów o analizy lojalności i satysfakcji klientów autorstwa amerykańskiej firmy Walker Information....

26 września 2005

Carotella sponsorem popularnych seriali w TVP i Polsacie

Maspex Wadowice, producent soków marchwiowo-owocowych Carotella, został z tą marką sponsorem trzech popularnych seriali telewizyjnych: "Klan" w TVP1, "Na dobre...

26 września 2005

Clear Channel Poland wznawia akcję Pozytywne Poniedziałki

Clear Channel Poland (CCP) po wakacyjnej przerwie wznawia akcję Pozytywne Poniedziałki. Prowadzona w ramach programu Pozytywne Miasto akcja CCP polega...

26 września 2005

Just realizuje duży projekt wizerunkowy dla portalu aukcyjnego Allegro

Agencja reklamowa Just przygotowała dla portalu aukcyjnego Allegro największy projekt wizerunkowy w historii funkcjonowania tej firmy w Polsce, dowiedzieliśmy się...

26 września 2005

PR produktowy zdominował konkurs Złote Spinacze 2005

W tegorocznej edycji konkursu na najlepsze kampanie public relations Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations weźmie udział rekordowa...

26 września 2005

Magazyn "Pozytyw" i studio Melon we wspólnej akcji "Fotoplastikon"

Miesięcznik o fotografii i fotografowaniu "Pozytyw" (Yours Media House) wraz ze studiem fotograficznym Melon po raz pierwszy zorganizowały akcję pod...

26 września 2005

Oświadczenie: Organizatorzy pokazu Cannes Lions przepraszają G7

Marek Kurkowski, prezes zarządu firmy Best, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W dniu 22 września 2005 roku...

26 września 2005

MindShare Polska odpowiada za kampanię marki Dal Pesca

Dom mediowy MindShare Polska zajmie się obsługą budżetu mediowego marki Dal Pesca firmy Wilbo SA. Pod brandem Dal Pesca sprzedawane...

26 września 2005

4Fame Branding i MediaCom Warszawa realizują projekt dla marki CCC

Agencja reklamowa 4Fame Branding oraz dom mediowy MediaCom Warszawa przygotowały jesienną kampanię reklamową dla producenta obuwia CCC. 4Fame Branding jest...

26 września 2005

Eden Springs Poland prowadzi akcję eventową w centrach handlowych

Dział event marketingu agencji Trzy,14 organizuje dla firmy Eden Springs Poland akcję promocyjną prezentującą system dostaw wody źródlanej Eden. Akcja...

26 września 2005

Miesięcznik kulturalny "Foyer" przestanie się ukazywać

Miesięcznik kulturalny o teatrze i ludziach teatru "Foyer" przestanie się ukazywać. Dowiedzieliśmy się o tym nieoficjalnie, ale wiadomość potwierdziły zachowujące...

26 września 2005

Dr. Oetker wspiera kampanią nowe Musli Lekkie Vitalis

Firma Dr. Oetker wprowadza na rynek nowy wariant Musli Lekkie Vitalis - mieszanki prażonych zbóż, owoców i ziaren - i...

26 września 2005

Stefan Dembinski nowym dyr. generalnym produktów luksusowych w L'Oreal Polska

Stefan Dembinski objął stanowisko dyrektora generalnego działu produktów luksusowych w koncernie L'Oreal Polska. Będzie odpowiedzialny za takie marki jak: Biotherm,...

26 września 2005

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102 FM

Radio PiN 102 FM rozpoczęło jesienną kampanię reklamową. W działaniach wykorzystano hasło "Radio smakoszy dźwięku" znane z poprzedniej kampanii. Działania...

26 września 2005

LU Polska wspiera markę ciastek Petitki Go

Spółka LU Polska należąca do Danone'a rozpoczęła kampanię reklamową, która ma umocnić świadomość marki ciastek Petitki Go. W lipcu producent...

26 września 2005

"Auto Świat" będzie ukazywał się z dodatkiem "Market"

Tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) raz w miesiącu będzie publikował dodatek "Market". Suplement będzie poświęcony rynkowi samochodów używanych. Pojawi...

26 września 2005

Peppermint Medical pracuje dla marki Cholinex

Agencja Peppermint Medical rozpoczęła pracę dla marki Cholinex z portfolio GlaxoSmithKline Pharmaceuticals (GSK). Agencja przygotowała materiały POS skierowane do farmaceutów...

26 września 2005

Wrześniowy numer "Dziecka" uzyskał sprzedaż 110 tys. egz.

Sprzedaż wrześniowego numeru "Dziecka" (Agora SA) wyniosła 110 tys. egz. według szacunków wydawcy. Jak informują przedstawiciele Agory, to najlepszy wynik...

26 września 2005

Partner of Promotion ma zespół osób z certyfikatem dostępu do dokumentów niejawnych

Agencja PR Partner of Promotion oddaje do dyspozycji wybranych klientów nowy zespół specjalistów mających państwowe certyfikaty bezpieczeństwa i dostępu do...

26 września 2005

Wojtkowska awansowana do struktur Nissan Europe

Joanna Wojtkowska, starszy specjalista ds. marketingu dealerskiego i public relations, kończy pracę w Nissan Poland 30 września br. Pozostaje jednak...

26 września 2005

Polskie Radio Bis rozpoczyna kampanię wizerunkową

Polskie Radio Bis rozpoczyna akcję wizerunkową. Hasło kampanii, którą przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B, brzmi: "BIS - Bardzo Inna...

27 września 2005

Anita Gwizdek, marketing manager w Lisnerze, odchodzi z firmy

Anita Gwizdek, dotychczas marketing manager w firmie Uniq Lisner Sp. z o.o., odchodzi ze spółki. Na razie nie ma osoby,...