M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 września 2005

"Imagine" - globalna kampania brandingowa Samsunga startuje w Polsce

Samsung Electronics rozpoczyna w Polsce kampanię brandingową, która jest częścią kampanii globalnej. Ma ona ocieplić wizerunek marki Samsung, dobudować do...

27 września 2005

Nowa odsłona kampanii "I've got the power" Fortuny

Wczoraj ruszyła druga odsłona telewizyjnej kampanii soków Fortuny przygotowanej dla Agros Novej przez DDB Warszawa i MediaCom Warszawa (o starcie...

27 września 2005

Finał ME w siatkówce kobiet miał większą widownię niż wieczory wyborcze

Z danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research wynika, że finał Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet, zwycięski dla polskiej reprezentacji, w...

27 września 2005

MOne, dział internetowy sieci MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction

Na początku 2006 r. mOne, struktura zajmująca się mediami interaktywnymi w ramach sieci mediowej MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction....

27 września 2005

Agora dołączy do "Gazety Telewizyjnej" płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"

Agora dołączy do najbliższego piątkowego wydania "Gazety Telewizyjnej", stałego dodatku do "Gazety Wyborczej", płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"....

27 września 2005

Partner ASM pracuje dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA

Agencja Partner ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Są to...

27 września 2005

Agencje G7 i Jet przygotowały promocję pralek marki Siemens

Agencja reklamowa G7 przygotowała kreację materiałów BTL na potrzeby promocji pralek Siemens z programem outdoor (do prania i impregnowania odzieży...

27 września 2005

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na Wielki Konkurs Fotograficzny "National Geographic Polska"

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na pierwszą edycję Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu "National Geographic Polska" w ciągu trzech miesięcy od...

27 września 2005

"Newsweek" jak dziennik - wyniki wyborów kilkanaście godzin po zamknięciu lokali

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) we wczorajszym wydaniu, kilkanaście godzin po zamknięciu lokali wyborczych, zamieścił "blok wyborczy", a w nim...

27 września 2005

"Farmer", magazyn dla rolników, planuje promocję, zmiany w formule i zawartości

"Farmer", dwutygodnik skierowany do rolników, będzie intensywniej promowany. Jego wydawca, Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA (PWR SA), zapowiada także zmiany w...

27 września 2005

Canal Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową stacji

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania...

27 września 2005

Suzuki wkracza w drugą fazę kampanii wspierającej Grand Vitarę

Suzuki Motor Poland rozpoczyna drugą fazę kampanii nowej generacji Grand Vitary. Hasło: "Veni, vidi...", eksponowane na outdoorze i w prasie...

27 września 2005

PCM oferuje bazę konsumentów zainteresowanych kartami płatniczymi

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) oferuje marketerom bazę konsumentów zainteresowanych kartami płatniczymi. Z badań przeprowadzonych przez PCM metodą CATI wynika, że...

27 września 2005

SAR uruchamia Szkołę Strategii z rocznymi kursami tworzenia strategii reklamowych

W ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych rozpocznie działalność Szkoła Strategii SAR. Zaoferuje ona roczny cykl wykładów i ćwiczeń praktycznych z zakresu...

27 września 2005

Bank BPH reklamuje kredyt na biletach PKP

Bank BPH zdecydował się na promocję na biletach PKP swojej oferty kredytowej. Kampania na nośnikach Ad-verto realizowana jest na ośmiu...

27 września 2005

DD Media promuje magazyn "Dzień dobry Student"

Pod hasłem "Sprzedaż kategorycznie zakazana" rusza promocja magazynu kolorowego DD Media "Dzień dobry Student". Pismo w nakładzie 100 tys. egz....

27 września 2005

CR Media płaci za udziały w Nadawcy, zaognia się walka o warszawskie Radio Plus

Spółka CR Media zapłaciła za udziały w Nadawcy, spółce będącej właścicielem warszawskiej koncesji Radia Plus Łagodne Przeboje. Zdaniem CR Media...

27 września 2005

Agora wstrzymała prace nad nową makietą "Gazety Wyborczej"

Wydawnictwo Agora wstrzymało na razie prace nad nową makietą dziennika "Gazeta Wyborcza". Informację tę potwierdził Piotr Pacewicz, zastępca redaktora naczelnego...

27 września 2005

Agnieszka Stolarska odeszła z DD Media

Agnieszka Stolarska rozstała się z grupą medialną DD Media, gdzie od 1,5 roku pracowała jako specjalistka ds. public relations. Jej...

27 września 2005

Konsekwencje kontroli w BR TVP mogą objąć poprzednie i obecne kierownictwo biura

Rada nadzorcza TVP na dzisiejszym posiedzeniu będzie omawiać m.in. wstępne wyniki kontroli, jaką przeprowadzono w Biurze Reklamy TVP po ujawnieniu...

27 września 2005

Wojciech Mann reklamuje bonusy w Heyah

Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Kampania ma...

27 września 2005

Agencja trzy,14 zorganizuje otwarcie Instytutu Diora

Agencja trzy,14 event marketing & field management przygotuje otwarcie piewszego w Polsce Instytutu Diora. Koncepcja eventu będzie nawiązywała do trzech...

27 września 2005

Nokia wprowadza brand XpressMusic dla telefonów

Nokia wprowadza submarkę XpressMusic dla telefonów z rozbudowanymi funkcjami muzycznymi. Ma ona "wprowadzić porządek" do portfolio Nokii, ułatwiając konsumentom rozpoznawanie...

27 września 2005

OnePlayFrame rozpoczyna współpracę z Polskim Radiem

Spółka OnePlayFrame (OPF) podpisała z Polskim Radiem umowę, na mocy której nadawca przekazał spółce licencję na wykorzystanie utworów i efektów...

27 września 2005

Trace TV ma poszerzyć ofertę stacji muzycznych dostępnych w Polsce

Do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus włączona została stacja Trace TV - francuski kanał muzyczny poświęcony kulturze i muzyce miejskiej....

27 września 2005

93 nominacje w Effie Awards 2005

Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...

27 września 2005

SAR ma nową stronę internetową, zaprasza do Polski Martina Lindstroma

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych uruchomiło nową stronę internetową pod adresem: www.sar.org.pl. Przygotował ją zespół Zentropy Partners. Znalazły się w niej informacje...

10 października 2005

Tim Hennessey dyrektorem regionalnym Lowe

Tim Hennessey został szefem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w sieci Lowe (regionowi temu podlega polska agencja Lowe GGK). Hennessey jest z...

10 października 2005

Piotr Gruszczyński zaczyna pracę w McCann-Erickson

Piotr Gruszczyński, dotychczasowy dyr. kreacji Upstairs Young & Rubicam (o jego odejściu informowaliśmy w piątkowym DS "MMP"), rozpoczyna pracę w...

10 października 2005

Hubert Musiał nowym naczelnym "Tele Magazynu"

Hubert Musiał został nowym redaktorem naczelnym "Tele Magazynu" (Grupa Wydawnicza "Polskapresse"). Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Jabłońską, która została wicenaczelną....

10 października 2005

Dariusz Kazimierski odchodzi z Biura Reklamy TVP

Dariusz Kazimierski, koordynator ds. projektów organizacyjnych w dziale kontrolingu Biura Reklamy TVP, rozstanie się z firmą. Nie ujawnia na razie,...

10 października 2005

Przemysław Bogdanowicz przewodniczącym jury Złotych Orłów

Jury dziewiątej edycji festiwalu reklamowego Złote Orły będzie przewodniczył Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer BBDO Warszawa. Pozostali członkowie składu sędziowskiego...

10 października 2005

Orkla ma 100 proc. w R-press, spółce wydającej "Nowiny" na Podkarpaciu

Do 100 proc. wzrosły udziały Orkli Press Polska w spółce R-press, wydawcy dziennika "Gazeta Codzienna Nowiny" ukazującego się w województwie...

10 października 2005

Kampania listopadowego "Elle" o rekordowej objętości

Listopadowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), od dziś na rynku, jest wzmocnione kampanią telewizyjną, internetową i promocją w miejscach sprzedaży. Jest...

10 października 2005

Telewizje porozumiały się w sprawie projektu połączenia paneli TV

W ubiegłym tygodniu miało miejsce spotkanie przedstawicieli Polsatu, TVN i TVP, podczas którego ustalono wspólne stanowisko stacji w sprawie projektu...

10 października 2005

Konrad Serafin odszedł z Media Strategy Warsaw

Konrad Serafin, dyrektor zarządzający i współudziałowiec Media Strategy Warsaw zajmującej się konsultingiem mediowym, odszedł z firmy. Jaroslav Kovarik, managing director...

10 października 2005

BenQ Poland rozpoczyna działalność; Kinga Kozicka odpowiada za marketing telefonów komórkowych

Oficjalnie na początku miesiąca zainaugurowała działalność BenQ Poland Sp. z o.o., która jest filią tajwańskiego koncernu BenQ Corporation produkującego elektronikę...

10 października 2005

Ruszyła kampania linii telefonów Siemens 75

W telewizji, prasie, kinach i internecie przez 1,5 miesiąca będzie trwała kampania reklamowa telefonów komórkowych marki Siemens pod hasłem "Poczuj...

10 października 2005

Dwie promocyjne oferty cenowe RRM-u trafią w tym tygodniu do klientów

RRM, dom sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji, opracował dwie promocyjne oferty cenowe, które prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu trafią...

10 października 2005

McCann-Erickson autorem nowej kampanii Plus GSM

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, rozpoczął intensywną kampanię reklamową promującą ofertę bezprzewodowego dostępu do sieci internet w ramach...

10 października 2005

"Puls Biznesu" potroi w tym roku zysk netto, w planach więcej reklamy i nowy cykliczny projekt

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", prognozuje, że zamknie rok 2005 wynikiem na poziomie ok. 50 mln zł przychodów i...

10 października 2005

Marquard planuje działania wizerunkowe dla "Przeglądu Sportowego"

Marquard Media Polska planuje w perspektywie kilku miesięcy przeprowadzenie kampanii wizerunkowej, która będzie komunikować, że "Przegląd Sportowy" to poważna sportowa...

10 października 2005

L'Oreal wprowadza na rynek nową maskarę i planuje silne wsparcie reklamowe

Koncern L'Oreal Polska wprowadza na rynek nową maskarę Volume Shocking marki L'Oreal Paris. Jak powiedziała Renata Egryova, senior product manager...

10 października 2005

Anna Wojtyra dołączyła do Carat Polska

Anna Wojtyra rozpoczęła pracę w Carat Polska na stanowisku media assistant. Dołączyła do działu zakupu telewizji. Anna Wojtyra nie była...

10 października 2005

Rafał Krzywoszyński interactive media plannerem w Beyond Interactice

Rafał Krzywoszyński został zatrudniony w Beyond Interactive (część domu mediowego MediaCom Warszawa) na stanowisku interactive media plannera/buyera. Krzywoszyński pracował ostatnio...

10 października 2005

Coty Polska wprowadza na rynek linię kosmetyków David Beckham Instinct

Firma Coty Polska wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków firmowanych wizerunkiem i nazwiskiem znanego piłkarza Davida Beckhama. Jest to największa...

10 października 2005

Agencja Focus Advertising repozycjonuje się, wzmacnia kreację

Agencja Focus Advertising, dotychczas pozycjonującą się jako dostarczająca klientowi pełnych rozwiązań już na etapie badań poprzedzajacych powstanie briefu (agencja dysponuje...

10 października 2005

Piotr Pokrzywa zapowiada rewitalizację SMB

Nowy dyrektor generalny Piotr Pokrzywa zapowiada rewitalizację Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Najbliższe plany to m.in. przekształcenie organizacji w izbę gospodarczą,...

10 października 2005

Bongrain realizuje w kampanii nową strategię dla marki Tartare

Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika...

10 października 2005

Tok FM rozstał się z Rafałem Ziemkiewiczem

Rafał Ziemkiewicz nie będzie prowadził poranków w Radiu Tok FM (Agora SA). Ewa Wanat, naczelna stacji, podjęła decyzję o rozstaniu...