"Imagine" - globalna kampania brandingowa Samsunga startuje w Polsce
Samsung Electronics rozpoczyna w Polsce kampanię brandingową, która jest częścią kampanii globalnej. Ma ona ocieplić wizerunek marki Samsung, dobudować do...
Samsung Electronics rozpoczyna w Polsce kampanię brandingową, która jest częścią kampanii globalnej. Ma ona ocieplić wizerunek marki Samsung, dobudować do...
Wczoraj ruszyła druga odsłona telewizyjnej kampanii soków Fortuny przygotowanej dla Agros Novej przez DDB Warszawa i MediaCom Warszawa (o starcie...
Z danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research wynika, że finał Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet, zwycięski dla polskiej reprezentacji, w...
Na początku 2006 r. mOne, struktura zajmująca się mediami interaktywnymi w ramach sieci mediowej MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction....
Agora dołączy do najbliższego piątkowego wydania "Gazety Telewizyjnej", stałego dodatku do "Gazety Wyborczej", płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"....
Agencja Partner ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Są to...
Agencja reklamowa G7 przygotowała kreację materiałów BTL na potrzeby promocji pralek Siemens z programem outdoor (do prania i impregnowania odzieży...
Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na pierwszą edycję Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu "National Geographic Polska" w ciągu trzech miesięcy od...
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) we wczorajszym wydaniu, kilkanaście godzin po zamknięciu lokali wyborczych, zamieścił "blok wyborczy", a w nim...
"Farmer", dwutygodnik skierowany do rolników, będzie intensywniej promowany. Jego wydawca, Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA (PWR SA), zapowiada także zmiany w...
Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania...
Suzuki Motor Poland rozpoczyna drugą fazę kampanii nowej generacji Grand Vitary. Hasło: "Veni, vidi...", eksponowane na outdoorze i w prasie...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) oferuje marketerom bazę konsumentów zainteresowanych kartami płatniczymi. Z badań przeprowadzonych przez PCM metodą CATI wynika, że...
W ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych rozpocznie działalność Szkoła Strategii SAR. Zaoferuje ona roczny cykl wykładów i ćwiczeń praktycznych z zakresu...
Bank BPH zdecydował się na promocję na biletach PKP swojej oferty kredytowej. Kampania na nośnikach Ad-verto realizowana jest na ośmiu...
Pod hasłem "Sprzedaż kategorycznie zakazana" rusza promocja magazynu kolorowego DD Media "Dzień dobry Student". Pismo w nakładzie 100 tys. egz....
Spółka CR Media zapłaciła za udziały w Nadawcy, spółce będącej właścicielem warszawskiej koncesji Radia Plus Łagodne Przeboje. Zdaniem CR Media...
Wydawnictwo Agora wstrzymało na razie prace nad nową makietą dziennika "Gazeta Wyborcza". Informację tę potwierdził Piotr Pacewicz, zastępca redaktora naczelnego...
Agnieszka Stolarska rozstała się z grupą medialną DD Media, gdzie od 1,5 roku pracowała jako specjalistka ds. public relations. Jej...
Rada nadzorcza TVP na dzisiejszym posiedzeniu będzie omawiać m.in. wstępne wyniki kontroli, jaką przeprowadzono w Biurze Reklamy TVP po ujawnieniu...
Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Kampania ma...
Agencja trzy,14 event marketing & field management przygotuje otwarcie piewszego w Polsce Instytutu Diora. Koncepcja eventu będzie nawiązywała do trzech...
Nokia wprowadza submarkę XpressMusic dla telefonów z rozbudowanymi funkcjami muzycznymi. Ma ona "wprowadzić porządek" do portfolio Nokii, ułatwiając konsumentom rozpoznawanie...
Spółka OnePlayFrame (OPF) podpisała z Polskim Radiem umowę, na mocy której nadawca przekazał spółce licencję na wykorzystanie utworów i efektów...
Do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus włączona została stacja Trace TV - francuski kanał muzyczny poświęcony kulturze i muzyce miejskiej....
Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych uruchomiło nową stronę internetową pod adresem: www.sar.org.pl. Przygotował ją zespół Zentropy Partners. Znalazły się w niej informacje...
Tim Hennessey został szefem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w sieci Lowe (regionowi temu podlega polska agencja Lowe GGK). Hennessey jest z...
Piotr Gruszczyński, dotychczasowy dyr. kreacji Upstairs Young & Rubicam (o jego odejściu informowaliśmy w piątkowym DS "MMP"), rozpoczyna pracę w...
Hubert Musiał został nowym redaktorem naczelnym "Tele Magazynu" (Grupa Wydawnicza "Polskapresse"). Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Jabłońską, która została wicenaczelną....
Dariusz Kazimierski, koordynator ds. projektów organizacyjnych w dziale kontrolingu Biura Reklamy TVP, rozstanie się z firmą. Nie ujawnia na razie,...
Jury dziewiątej edycji festiwalu reklamowego Złote Orły będzie przewodniczył Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer BBDO Warszawa. Pozostali członkowie składu sędziowskiego...
Do 100 proc. wzrosły udziały Orkli Press Polska w spółce R-press, wydawcy dziennika "Gazeta Codzienna Nowiny" ukazującego się w województwie...
Listopadowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), od dziś na rynku, jest wzmocnione kampanią telewizyjną, internetową i promocją w miejscach sprzedaży. Jest...
W ubiegłym tygodniu miało miejsce spotkanie przedstawicieli Polsatu, TVN i TVP, podczas którego ustalono wspólne stanowisko stacji w sprawie projektu...
Konrad Serafin, dyrektor zarządzający i współudziałowiec Media Strategy Warsaw zajmującej się konsultingiem mediowym, odszedł z firmy. Jaroslav Kovarik, managing director...
Oficjalnie na początku miesiąca zainaugurowała działalność BenQ Poland Sp. z o.o., która jest filią tajwańskiego koncernu BenQ Corporation produkującego elektronikę...
W telewizji, prasie, kinach i internecie przez 1,5 miesiąca będzie trwała kampania reklamowa telefonów komórkowych marki Siemens pod hasłem "Poczuj...
RRM, dom sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji, opracował dwie promocyjne oferty cenowe, które prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu trafią...
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, rozpoczął intensywną kampanię reklamową promującą ofertę bezprzewodowego dostępu do sieci internet w ramach...
Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", prognozuje, że zamknie rok 2005 wynikiem na poziomie ok. 50 mln zł przychodów i...
Marquard Media Polska planuje w perspektywie kilku miesięcy przeprowadzenie kampanii wizerunkowej, która będzie komunikować, że "Przegląd Sportowy" to poważna sportowa...
Koncern L'Oreal Polska wprowadza na rynek nową maskarę Volume Shocking marki L'Oreal Paris. Jak powiedziała Renata Egryova, senior product manager...
Anna Wojtyra rozpoczęła pracę w Carat Polska na stanowisku media assistant. Dołączyła do działu zakupu telewizji. Anna Wojtyra nie była...
Rafał Krzywoszyński został zatrudniony w Beyond Interactive (część domu mediowego MediaCom Warszawa) na stanowisku interactive media plannera/buyera. Krzywoszyński pracował ostatnio...
Firma Coty Polska wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków firmowanych wizerunkiem i nazwiskiem znanego piłkarza Davida Beckhama. Jest to największa...
Agencja Focus Advertising, dotychczas pozycjonującą się jako dostarczająca klientowi pełnych rozwiązań już na etapie badań poprzedzajacych powstanie briefu (agencja dysponuje...
Nowy dyrektor generalny Piotr Pokrzywa zapowiada rewitalizację Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Najbliższe plany to m.in. przekształcenie organizacji w izbę gospodarczą,...
Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika...
Rafał Ziemkiewicz nie będzie prowadził poranków w Radiu Tok FM (Agora SA). Ewa Wanat, naczelna stacji, podjęła decyzję o rozstaniu...