M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 października 2005

Robert Bakalarski odchodzi z Grey do McCann-Erickson

Robert Bakalarski, dotychczas pełniący funkcję account directora w Grey Worldwide Warszawa, zaczyna dziś pracę w McCann-Erickson na takim samym stanowisku....

10 października 2005

Philips wprowadził nowe golarki elektryczne SmartTouch

Philips Polska wprowadził na rynek nową linię golarek elektrycznych SmartTouch. Produkt wyróżnia system zaawansowanych głowic golących, które dopasowują się do...

10 października 2005

Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie agencji Romana Fedorczuka

Ruszyło postępowanie karne w sprawie przywłaszczenia przez agencję Event Management Polska autorstwa utworów na szkodę Elwiry Nowakowskiej, byłej dyrektor kreatywno-strategicznej...

10 października 2005

Philips rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży solariów domowych

Philips Polska rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży solariów domowych. Początkowo produkty tego rodzaju będzie można kupić w ośmiu halach Makro Cash...

10 października 2005

Paola rozpoczyna działania promocyjne Soków Domowych w sieciach handlowych

Firma Paola od października do grudnia przeprowadzi cykl akcji promocyjnych dla marki Sok Domowy. Szeroko zakrojone działania w największych sieciach...

10 października 2005

Cyfra Plus prowadzi kampanię wizerunkową i dołącza do oferty ESPN Classic Sport

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii wizerunkowej platformy Cyfra Plus. Spot telewizyjny wyreżyserował Maciej Żak....

10 października 2005

Zarząd TVP zwolnił Andrzeja Czaplińskiego, dyrektora WOT

Zarząd TVP zwolnił z obowiązku świadczenia pracy Andrzeja Czaplińskiego, dyrektora Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego (WOT). Stało się to po tym, jak...

10 października 2005

ING Bank Śląski reklamuje Otwarte Konta Oszczędnościowe

Od 8 października trwa kampnia ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy głównie Otwartych Kont Oszczędnościowych. W telewizji pojawiły się filmy z...

10 października 2005

TVP1 wprowadza nowe pasmo popołudniowe

TVP1 wprowadza nowe pasmo "Popołudnie z Jedynką". Nadawane będzie ono od godz. 15.00 od poniedziałku do piątku - w każdym...

10 października 2005

Dibi wchodzi na polski rynek kosmetyki profesjonalnej, planuje dzialania PR i reklamowe

Dibi, przedstawiciel włoskiego rynku kosmetyki profesjonalnej, wchodzi do Polski. Spółka wprowadza jednocześnie trzy marki: Dibi, Olos oraz Spazio Uomo. Dibi...

10 października 2005

Biblia pod patronatem "Faktu" ponownie w sprzedaży

Dziś w wybranych punktach sprzedaży prasy pojawi się drugi nakład Biblii rodzinnej wydanej przez Axel Springer Polska oraz Wydawnictwo M....

10 października 2005

Aparat cyfrowy za bloga - internetowy konkurs Actimela

"Podejmij wyzwanie Actimela" - pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna marki Actimel (Danone). W sieci dostępny jest już wspierający akcję...

10 października 2005

Saatchi ratuje honor Polski w Portorożu

Saatchi & Saatchi uratowała honor Polski, zdobywając dla nas jedyną w głównym konkursie Nowej Europy w Portorożu nagrodę - Brązowy...

11 października 2005

Radiowa kampania wspiera promocję Castrol Lubricants

Agencja Gruppa 66 Ogilvy przygotowała dwa spoty radiowe (Radio Zet, Trójka, Eska oraz Antyradio) wspierające promocję zorganizowaną przez Castrol Lubricants....

11 października 2005

GIF nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklam Nurofenu

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe zaprzestanie reklamy produktu leczniczego Nurofen, leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty, z portfolio firmy Boots...

11 października 2005

Wirtualna Polska wraca do pomysłu Netmanii, chce pozyskać nowych lojalnych użytkowników

Wirtualna Polska powraca do pomysłu na duży konkurs dla internautów o nazwie Netmania. Po raz pierwszy portal zorganizował go w...

11 października 2005

Wiśniewski został kierownikiem sprzedaży agencyjnej w Glob Media

Marcin Wiśniewski dołączył do zespołu sprzedaży w firmie ambient-mediowej Glob Media, gdzie objął stanowisko kierownika sprzedaży agencyjnej. Wcześniej pracował w...

11 października 2005

Telewizja Apteczna "Power Media" pojawi się w aptekach ORFE

Firma Power Media podpisała umowę o współpracy z aptekami należącymi do Grupy Kapitałowej ORFE i hurtowego ramienia tej spółki giełdowej...

11 października 2005

Wieczór wyborczy w TVP1 oglądało ponad 5 mln widzów

Według danych AGB Nielsen Media Research wieczór wyborczy związany z I turą wyborów prezydenckich 9 października oglądało w TVP1 5,2...

11 października 2005

Ilona Wiśniowska dyrektorem reklamy i promocji Radia dla Ciebie

Ilona Wiśniowska, dotychczasowy szef biura reklamy Radia dla Ciebie, awansowała na stanowisko dyrektora reklamy i promocji. Objęcie przez nią nowego...

11 października 2005

Do 35 mln zł przeznaczy Orkla na dwie inwestycje poligraficzne

Orkla Press Polska rozbudowuje bazę poligraficzną. Na dwa cele: budowę nowej drukarni w Tarnobrzegu i unowocześnienie drukarni w Białymstoku, przeznaczy...

11 października 2005

Marcin Tobiasz zajmuje się promocją "Życia Warszawy"

Marcin Tobiasz został specjalistą ds. promocji w Domu Prasowym, wydawcy "Życia Warszawy". Ostatnio pracował w wydawnictwie ViMedia, wydawcy magazynów "Boutique",...

11 października 2005

Tygodnik "Rewia" utrzymuje ponad 300-tysięczną sprzedaż egzemplarzową

Wydawnictwo Bauer poinformowało o utrzymującej się od dwóch kwartałów ponad 300-tysięcznej sprzedaży egzemplarzowej swego tygodnika "Rewia". Według prognoz wydawcy średnia...

11 października 2005

ARRS Effectica przygotowała kreację dla Dni HP we Wrocławiu

Kampania trwała od 1 do 5 października i towarzyszyła otwarciu Centrum Księgowo-Administracyjnego Hewlett-Packard. Na kampanię składał się konkurs fotograficzny i...

11 października 2005

Maspex rozpoczyna intensywną kampanię soków i napojów marki Fit

Rusza intensywna kampania telewizyjna soków i napojów marki Fit. Na zlecenie producenta - Maspeksu Wadowice - przygotowały ją agencja Euro...

11 października 2005

Grupa kapitałowa CR Media SA ma nową stronę internetową

Agencja Interactive Marketing Partner Polska, należąca do grupy CR Media, przygotowała nową witrynę korporacyjną CR Media SA. Strona pod adresem...

11 października 2005

Nowy poradnikowy portal Fabryki Farb i Lakierów "Śnieżka"

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA otworzyła nowy portal internetowy www.przemaluj.pl o poradnikowym charakterze. Portal dostarcza wiele praktycznych informacji np....

11 października 2005

Metsa Tissue wspiera wprowadzenie nowych chusteczek Mola działaniami PR

Metsa Tissue zaczyna wprowadzać do sprzedaży nowe husteczki kosmetyczne marki Mola w 5 wersjach kolorystycznych (Różowa, Czerwona, Żółta, Zielona i...

11 października 2005

Anna Kempińska dołączyła do zespołu P&G w MediaCom Warszawa

Anna Kempińska została zatrudniona w domu mediowym MediaCom Warszawa na stanowisku junior print buyera/plannera. Pracuje w zespole obsługującym budżet Procter...

11 października 2005

Toyota launchuje swojego maluszka Aygo, planuje akcje ambientowe

Toyota Motor Poland rozpoczyna launch swojego najmniejszego samochodu - Aygo. Jest to najważniejsze marketingowe wydarzenie w firmie w tym roku....

11 października 2005

Pepsi skorzysta z internetu do działań lojalnościowych

Marka Pepsi z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers będzie wykorzystywać od nowego roku do działań lojalnościowych platformę internetową. System ten był...

11 października 2005

Wystartowała nowa sieć Agory - Roxy FM

Agora w miniony weekend zaprezentowała słuchaczom nową sieć - Roxy FM. Zastąpiła ona rozgłośnie nadające dotąd pod marką Blue FM...

11 października 2005

General Motors Polska wspiera launch Opla Zafiry działaniami field-marketingowymi

Agencja MRM/Momentum na zlecenie General Motors Polska prowadzi działania wspierające wprowadzenie na rynek polski nowego Opla Zafira. Akcja jest prowadzona...

11 października 2005

Radio Bis promuje swój nowy wizerunek stacji dla młodego targetu w kampanii autorstwa Opus B

"BIS - Bardzo Inna Stacja" pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia Bis przygotowana przez agencję reklamową Opus B....

11 października 2005

Wystartowała trzecia edycja programu Duracell Eksploracje

Telewizja Polsat rozpoczęła we wrześniu emisję serii programów popularnonaukowych pod wspólnym tytułem "Duracell Eksploracje". - Jest to już trzecia z...

11 października 2005

Hochland rozwija produkcję serów

Hochland Polska zainwestował 45 mln zł w rozbudowę fabryki w Węgrowie. - Dzięki nowej technologii będziemy mogli wprowadzać nowe gatunki...

11 października 2005

Anna Nalazek odeszła z Dragon Rouge, rozpoczyna współpracę z firmą Intuition

Anna Nalazek, dyr. planowania strategicznego w agencji Dragon Rouge specjalizującej się w projektowaniu graficznym, odeszła z firmy. Została prezesem firmy...

11 października 2005

Restauracje Sphinx rozpoczęły współpracę PR z agencją Toolbox Creative Communications

Sieć restauracji Sphinx powierzyła obsługę działań PR agencji Toolbox Creative Communications. Agencja będzie czuwać nad PR zarówno wewnętrznym, jak i...

11 października 2005

BTL Point Group realizuje działania samplingowe dla Kinder Bueno

Agencja marketing services BTL Point Group realizuje animacje samplingowe połączone z konkursem SMS-owym dla marki Kinder Bueno. Działania prowadzone są...

11 października 2005

Multimedia Polska promuje telefon, internet i telewizję kablową w jednym gniazdku

Ruszyła kolejna kampania Multimedia Polska promująca usługę o nazwie multiPak oferującą telefon, internet i telewizję kablową w jednym gniazdku. Działania...

12 października 2005

Polkomtel reklamuje tańsze połączenia stacjonarne dla biznesu

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, przygotował nową kampanię reklamową wspierającą sprzedaż usługi Prefiks 1069 - Prefiks dla Biznesu, czyli...

12 października 2005

Do końca roku powstaną 244 instalacje POS TV w sieci Żabka

Agencja reklamowa NEO we współpracy z firmą ATM uruchomi do końca 2005 roku 224 ekrany Point Of Sales TV (POS...

12 października 2005

Corporate Profiles Consulting świadczy usługi strategiczne spółce Lotos Paliwa

Corporate Profiles Consulting rozpoczęła współpracę strategiczną z firmą Lotos Paliwa. Projekt obejmuje m.in. prace nad pozycjonowaniem sieci stacji paliw oraz...

12 października 2005

PKN Orlen promuje paliwa Verva akcją ambient-mediową

PKN Orlen promuje paliwa Verva akcją ambient-mediową. Projekt "Autostopowicz" polega na ustawieniu w kluczowych, ruchliwych punktach miast osób, którzy jak...

12 października 2005

Marka Jaegermeister zapowiada cykl animacji w kanale HoReCa

Marka Jaegermeister z portfolio firmy Bols zapowiada cykl animacji w kanale HoReCa. Będą one korzystać z platformy komunikacyjnej "Dozwolone od...

12 października 2005

Dariusz Paprot odpowiada za marketing w zarządzie Hortex Holding

Dariusz Paprot, wiceprezes Hortex Holding, który do tej pory odpowiadał za finanse spółki, przejął też kompetencje i funkcje w zakresie...

12 października 2005

Dominet Bank reklamuje szybką gotówkę w 15 min - "Kredyt na Tak"

Wczoraj wystartowała telewizyjna i radiowa kampania reklamowa Dominet Banku SA, w której bank promuje swoją ofertę kredytów gotówkowych "Kredyt na...

12 października 2005

Agencja reklamowa Niceday zrealizuje akcję dla marki Ocean Spray

Agencja reklamowa Niceday zajęła się kompleksową obsługą marki napojów żurawinowych Ocean Spray. Akcja pod hasłem "Na fali zdrowia" rozpocznie się...

12 października 2005

Germanos sprzedaje Cyfrę Plus i reklamuje to w kampanii

Germanos Polska, sieć salonów sprzedaży telefonów komórkowych i akcesoriów GSM będąca jednocześnie dealerem sieci komórkowej Era (Polska Telefonia Cyfrowa), podpisał...

12 października 2005

Kampania reklamowa Chopin Vodka - zmysłowy wizerunek i polskie korzenie

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy przygotowała kampanię wizerunkową wódki marki Chopin Vodka. Kreacja podkreśla zmysłowy charakter trunku, jego polskie pochodzenie,...