M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 października 2005

Logitech planuje kampanię, szuka domu mediowego, wprowadza nową ofertę produktową

Logitech Poland Sp. z o.o., polski oddział globalnego giganta produkującego peryferia komputerowe i gadżety elektroniczne związane z muzyką, telefonami komórkowymi,...

12 października 2005

RRM wprowadza nowe oferty handlowe - Zet Romeo i Zet Julia

RRM rozpoczyna sprzedaż dwóch nowych ofert - Zet Romeo i Zet Julia. O planach wprowadzenia ofert pisaliśmy w DS "MMP"...

12 października 2005

Tomasz Nowak dyrektorem marketingu Polskich Książek Telefonicznych

W związku z połączeniem się dwóch działów w Polskich Książkach Telefonicznych - działu marketingu i działu rozwoju nowych technologii -...

12 października 2005

Media Direction OMD koordynuje obsługę Raisio w Czechach i na Węgrzech

Dom mediowy Media Direction OMD rozpoczął współpracę z Raisio Polska Foods, właścicielem takich marek jak Finea, Masmix czy Benecol. Agencja...

12 października 2005

Makarony Polskie SA planują wprowadzenie markowego produktu i przetarg

Firma Makarony Polskie SA zdecydowała się na wprowadzenie na rynek pierwszego swojego markowego produktu. Dotychczas w portfolio firmy była tylko...

12 października 2005

TNT Express Poland reklamuje usługę Economy Express

Firma kurierska TNT Express Poland rozpoczęła kampanię reklamową usługi ekonomicznego transportu drogowego - Economy Express. Za kreację odpowiada Focus ADV|Creativity...

12 października 2005

Knorr wprowadza na rynek nowe przyprawy i informuje o tym w kampanii

Agencja JWT przygotowała kampanię reklamową dla nowej przyprawy Knorr. Na kampanię, która ruszyła w połowie września, składają się reklama telewizjna...

12 października 2005

Iwona Kwiecień pokieruje miesięcznikiem dla dziewcząt "Filipinka"

Iwona Kwiecień została nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Filipinka", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wydawca magazynu, Wydawnictwo Bauer, nie potwierdził ani nie zaprzeczył...

12 października 2005

Grzegorz Esz odchodzi z Banku BPH

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Grzegorz Esz, który od 9 miesięcy pracował w Banku BPH jako dyrektor departamentu klientów indywidualnych, odchodzi...

12 października 2005

Jan Kulczyk nie przejmie "Super Expressu"

Nie są prawdą ostatnie doniesienia "Gazety Prawnej" (Grupa Wydawnicza "Infor") w sprawie zmian własnościowych w spółce Media Express, wydawcy "Super...

12 października 2005

"Forbes" poszukuje nowych obszarów działań, które pomogą poszerzyć markę

Miesięcznik biznesowy "Forbes" (Axel Springer Polska) organizuje konferencję z udziałem Guya Kawasaki. - Poszukujemy nowych obszarów działań dla magazynu "Forbes"....

12 października 2005

Promocja listopadowego numeru "Twojego Stylu", w grudniu 15-lecie tytułu

Przy wsparciu promocyjnym ukazuje się w tym tygodniu listopadowy numer "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Mediaplan kampanii obejmuje: TVP, Polsat, TVN,...

12 października 2005

GIF nakazuje zdjęcie reklamy telewizyjnej leku Aspirin Protect 100 firmy Bayer

Główny Inspektor Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe zaprzestanie emisji w telewizji reklam leku Aspirin protect 100 produkowanego przez firmę Bayer. Zdaniem...

12 października 2005

Electro World wybrał Aurorę do obsługi PR

Agencja Aurora Communication rozpoczęła współpracę z firmą Electro World Polska, należącą do brytyjskiej grupy Dixons. Agencja odpowiedzialna jest za pełny...

12 października 2005

Modyfikacje kolekcji papierów ozdobnych Kaschmir z oferty firmy Cezex

Cezex, dystrybutor papieru, wprowadza zmiany w ofercie wyrobów Kaschmir niemieckiej papierni Gmund. Dotychczasowej serii papierów ozdobnych pod nazwą Kaschmir nadano...

12 października 2005

Kryszczuk odszedł z Bayera, nowy brand manager marki Aspirin w listopadzie

Marcin Kryszczuk, brand manager marki leku dostępnego bez recepty Aspirin (Bayer Sp. z o.o.), odszedł z firmy. Firma nie skomentowała...

12 października 2005

TVP zakupiło licencje filmowe od SPI International

Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu Telewizji Polskiej zakupiło licencje na 209 filmów od firmy SPI International. Pozwoli to pokazać w...

12 października 2005

Maciej Komarczuk PR account executive w agencji 3,14

Maciej Komarczuk został zatrudniony jako PR account executive w agencji 3,14. Ostatnio pracował jako specjalista ds. PR w agencji Polymus,...

12 października 2005

Interia promuje swoje serwisy w kampanii reklamowej "Interia. Kliknij po więcej"

Interia rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu podniesienie świadomości istnienia portalu wśród użytkowników internetu. Jest to pierwsza tak szeroka...

12 października 2005

PKN Orlen rozpoczął współpracę z agencją First PR

PKN Orlen rozpoczął współpracę w zakresie komunikacji PR z agencją First PR, którą wybrał w drodze przetargu. Nieznana jest lista...

12 października 2005

Wyjaśnienie: Ulotki do promocji Kinder Bueno stworzyła ARC Worldwide

W DS "MMP" z 11 października znalazła się błędna informacja o autorze kreacji ulotki wykorzystywanej w akcji promocyjnej Kinder Bueno....

12 października 2005

Jan Paweł II bohaterem licznych projektów organizowanych przez wydawców prasy

Wydawcy prasy wracają do tematyki papieskiej, co związane jest z obchodami dnia Jana Pawła II 16 października. Edipresse Polska przygotowało...

12 października 2005

Nowy dziennik Agory ma dyrektora marketingu i promocji, którym został Michał Rutkowski

Michał Rutkowski został dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory SA. Będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację...

12 października 2005

VH1 Polska wystartuje na początku grudnia

Telewizyjny kanał muzyczny VH1 Polska wystartuje 1 grudnia - informację tę potwierdził polski oddział MTV (MTV i VH1 to kanały...

12 października 2005

"Poradnik Domowy" obniża cenę egzemplarzową w wersji bez gadżetu do 2,50 zł

"Poradnik Domowy" (Agora SA) wzorem konkurencji w segmencie poradników dla kobiet - zarówno tygodników, jak i miesięczników - obniża cenę...

12 października 2005

Adam Bartoszewski i Renata Langner rozbudują dział marketingu Woseby

Adam Bartoszewski objął stanowisko trade marketing managera z odpowiedzialnością za brand, a Renata Langner zostanie brand managerem w firmie PPUH...

12 października 2005

Tyskie - pierwsza zgoda Ministerstwa Finansów na loterię promocyjną piwa

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Tyskie opartą na mechanizmie loterii. Jest to pierwsza w historii loteria dla marki...

13 października 2005

Nestle promuje domowe gotowanie - nowe zupy Winiary

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, odświeża kategorię zup w proszku do gotowania - wprowadza nowe opakowania, ulepszone receptury (m.in....

13 października 2005

Nowa seria kosmetyków Dax Cosmetics wspierana działaniami BTL

Firma Dax Cosmetics wprowadziła do sprzedaży nową serię kosmetyków - Perfecta Cera Mieszana. Są to tzw. inteligentne kosmetyki do specjalnej...

13 października 2005

Fakro reklamuje nowy typ okna, kampania może objąć inne kraje europejskie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa okien dachowych firmy Fakro przygotowana przez agencję TBWA/Warszawa. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nowy typ...

13 października 2005

Adam Smierzchalski odszedł z AMS, wkrótce będzie prezesem See Me Advertising

Adam Smierzchalski rozpoczął pracę w See Me Advertising Sp. z o.o., agencji oferującej reklamę na środkach komunikacji. Objął stanowisko wiceprezesa,...

13 października 2005

Roleski wprowadza 5 nowych smaków musztardy, informuje o tym w kampanii i działaniach BTL

Partner ASM rozpoczęła realizację akcji degustacyjnej dla firmy Roleski Sp. z o.o. Akcja obejmuje pięć rodzajów musztard z serii Musztardy...

13 października 2005

Robert Makłowicz twarzą telewizyjnej kampanii "Oryginalność pod ochroną"

Kampania "Oryginalność pod ochroną" rozpocznie się 17 października i jest przewidziana na dwa lata. Strategię i kreację zaprojektowała agencja reklamowa...

13 października 2005

Mikołaj Skorupski menedżerem ds. PR w News Outdoor Poland

Mikołaj Skorupski objął nowe stanowisko menedżera ds. public relations w News Outdoor Poland, fimie reklamy zewnętrznej. Odpowiada za komunikację i...

13 października 2005

MCI przewiduje kilka lat stabilnego wzrostu w e-branży, inwestuje w DomZdrowia.pl

Fundusz MCI Management prognozuje, że zamknie bieżący rok zyskiem netto na poziomie 4,8 mln zł, a przyszły rok zyskiem na...

13 października 2005

ICN Polfa Rzeszów rozpoczęła pierwszą kampanię marki Novozoral

Firma farmaceutyczna ICN Polfa Rzeszów SA rozpoczęła pierwszą kampanię szamponu przeciwłupieżowego marki Novozoral. Kampania obejmuje telewizję i radio. Kreację przygotowała...

13 października 2005

Rodzina Vegety powiększa się o nowe miksy

Podravka International rozszerza portfolio Vegety Mix o cztery nowości. Będą to kompozycje smakowe dostosowane do gustów polskich konsumentów - przyprawa...

13 października 2005

Centertel: po wprowadzeniu Orange sprzedaż wzrosła o 20 proc.

Bartosz Dobrzyński, z-ca dyrektora pionu marketingu i dyrektor biura marketingu BtoC w PTK Centertel, twierdzi, że od momentu wprowadzenia marki...

13 października 2005

Pod odzieżową marką Jackpot można też kupić artykuły wyposażenia domu

Firma IC Companys, dystrybutor odzieży Jackpot & Cottonfield, rozszerzyła markę Jackpot o artykuły wyposażenia domu. W linii Jackpot Home można...

13 października 2005

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland (jako specjalista ds. marketingu), firmy, która właśnie inauguruje swoją działalność rynkową jako dystrybutor samochodów...

13 października 2005

Marka SsangYong po raz trzeci "debiutuje" na polskim rynku

Koreańska marka motoryzacyjna SsangYong już po raz trzeci chce wejść na polski rynek. Tym razem jej dystrybucją zajmie się nowo...

13 października 2005

Władysław Krakowiak odchodzi z agencji Radna

Władysław Krakowiak, który w lutym br. objął funkcję dyrektora generalnego agencji Radna, rozstaje się z nią z końcem października br....

13 października 2005

Mendel i Wolsztajn utworzyli nowy zespół kreatywny w DDB Warszawa

Agencja reklamowa DDB Warszawa zatrudniła w dziale kreacji Roberta Mendla na stanowisku art directora oraz Annę Wolsztajn jako copywritera. Oboje...

13 października 2005

TP SA poszerzy projekt "Business everywhere" o działania ambient media

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) poszerzy działania komunikacyjne projektu "Business everywhere" (usługi dla biznesu) prowadzone w klasycznych mediach o rozwiązania...

13 października 2005

Do zespołu kreacji agencji RD Group dołączył Marcin Kochański

Marcin Kochański został zatrudniony na stanowisku art directora w agencji RD Group. Wcześniej pracował w agencji Ellipse. Obecnie dział kreacji...

13 października 2005

Kia Motors reklamuje Kia Sorento przez cały październik

Agencja Paralotna przygotowała trwającą przez cały październik kampanię reklamową samochodów terenowych Kia Sorento. W ramach kampanii prezentowane są dwa różne...

13 października 2005

Porozumienie Central European Science Journals z wydawnictwem naukowym Springer

Polskie wydawnictwo Central European Science Journals (CESJ) zawarło umowę partnerską z międzynarodowym wydawnictwem Springer wydającym książki i czasopisma naukowe. Porozumienie...

13 października 2005

Kolejna kampania Małopolski znów będzie skierowana do narciarzy

Kolejna kampania reklamowa województwa małopolskiego, podobnie jak poprzednia, będzie skierowana do narciarzy. Kampania billboardowa rozpocznie się 14 listopada br. i...

13 października 2005

Media Direct wydaje serię specjalistycznych poradników dla branży FMCG

Media Direct, wydawca m.in. miesięcznika "Życie Handlowe", zdecydowało o stworzeniu serii specjalistycznych poradników dla branży FMCG pod nazwą "Top -...

13 października 2005

"Antyki" dla kolekcjonerów i wielbicieli sztuki będą mieć 5,5 tys. nakładu

Desa Unicum wprowadzi w najbliższym czasie nowy dwumiesięcznik dla kolekcjonerów sztuki "Antyki" w nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy. Pismo jest następcą...