M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 października 2005

Numer "Muratora" z kampanią i dwoma merytorycznymi dodatkami

Numerowi listopadowemu "Muratora" (Wydawnictwo Murator) towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa oraz wspierająca w innych mediach. Zakupem mediów zajął się dom mediowy...

17 października 2005

Krzysztof Kuligowski radio buying executive w Carat Polska

Krzysztof Kuligowski, account manager w dziale radiowym CR Media Consulting, rozstaje się z firmą. Wkrótce rozpoczyna pracę w domu mediowym...

17 października 2005

"Życie Handlowe" uruchamia newsletter, początkowo raz w tygodniu

Miesięcznik "Życie Handlowe" wydawnictwa Media Direct Sp. z o.o. zapowiedział na dziś debiut swego newslettera typu BtoB, przeznaczonego dla specjalistów...

17 października 2005

Tymbark broni się przed konkurencją, zwłaszcza private labels

"Znamy się na pomarańczach. Wiemy, ile trzeba pomarańczy, żeby zrobić pyszny sok. Dwa i pół kilo w każdym litrze soku"...

17 października 2005

Demo Effective Launching do stycznia zmieni zasady organizacji firmy

Agencja reklamowa Demo Effective Launching jest w trakcie wdrażania nowego systemu funkcjonowania. Według Jacka Sadowskiego, dyr. generalnego, kreatywnego i właściciela...

17 października 2005

Husqvarna rozważa nawiązanie współpracy z MediaComem

Husqvarna, producent m.in. sprzętu rolniczego i ogrodowego, rozważa nawiązanie współpracy z domem mediowym. Prowadzi obecnie rozmowy z MediaComem Warszawa. Jak...

17 października 2005

Betlejewski z grupy Koledzy realizuje spektakl w Teatrze Rozmaitości

Rafał Betlejewski z grupy strategiczno-kreatywnej Koledzy (wcześniej w agencjach reklamowych Cytryna i D'Arcy) zadebiutuje w roli scenarzysty i reżysera sztuki...

17 października 2005

GfK Polonia wprowadza do oferty Systemy Informacji Przestrzennej

Instytut badawczy GfK Polonia wprowadza do oferty handlowej Systemy Informacji Przestrzennej, które umożliwiają wizualizację i analizę danych liczbowych na mapach...

17 października 2005

Ruch SA przekazał prospekt emisyjny do Ministerstwa Skarbu Państwa

Ruch SA przekazał do Ministerstwa Skarbu Państwa prospekt emisyjny w piątek 14 października. Jak przekazała Elżbieta Szafrańska, rzecznik prasowy Ruchu,...

17 października 2005

Krzysztof Pawlik koordynatorem imprez w Twenty Four Seven PR

Do zespołu Twenty Four Seven PR dołączył Krzysztof Pawlik, który objął stanowisko koordynatora imprez. Do jego obowiązków należy organizacja i...

17 października 2005

"Welt Kompakt" ma być wzorcem dla nowego dziennika Springera w Polsce

"Welt Kompakt", a nie "Die Welt", ma być wzorcem dla nowego dziennika, nad którym ma pracować Axel Springer Polska, jak...

17 października 2005

Kolejne wydania specjalne dzienników z okazji dnia papieskiego

Kolejne tytuły przygotowały wydania specjalne z okazji dnia papieskiego. "Super Express" (Media Express) wydał 16-stronicowy dodatek "Papież Maryi", który ukazał...

17 października 2005

Plus i Nokia rozdają działki na Księżycu

W najnowszej promocji Plusa i Nokii 100 osób wygra certyfikaty poświadczające prawo własności działki na Księżycu. Od 15 października do...

17 października 2005

Nivea Polska działaniami BTL buduje wizerunek eksperta pielęgnacji skóry

Nivea Polska działaniami BTL buduje wizerunek eksperta pielęgnacji skóry. Celem akcji jest także wzrost sprzedaży promowanych produktów. Działania field-marketingowe obejmą...

17 października 2005

Mediaedge:cia wykorzystuje grające citylighty w kampanii telefonu Sony Ericsson W800i Walkman

Elementem kampanii wprowadzającej na rynek telefon komórkowy Sony Ericsson W800i Walkman jest reklama na nośnikach reklamy zewnętrznej wykorzystująca grające citylighty....

17 października 2005

Katolicka sieć Time'u z Plusem obejmie siedem rozgłośni

Do spółki Radio Plus Kraków, założonej przez Archidiecezję Krakowską, przystąpiły kolejne podmioty: Archidiecezja Łódzka, Diecezja Koszalińsko-Kołobrzeska i Time Sp. z...

17 października 2005

Nestle rozbudowuje kategorię miksów: nowa Nescafe3w1 Strong

Nestle Polska rozbudowuje swoją kategorię miksów kawowych: do obecnych Nescafe 3w1, 2w1 (bez cukru) i Nescafe Frappe (na zimno) dołączył...

17 października 2005

Radosław Palus nowym copywriterem w agencji Just

Radosław Palus dołączył do agencji reklamowej Just. Na stanowisku copywritera zajmie się obsługą marki piwa Warka, należącej do Grupy Żywiec...

17 października 2005

Carrefour rozpoczyna dużą promocję ze wsparciem ATL "Magia kodów"

Carrefour Polska rozpoczyna dużą promocję ze wsparciem ATL "Magia kodów". Jest to największy projekt marketingowy Carrefour Polska w tym roku...

17 października 2005

Tanie linie lotnicze kontynuują wojnę cenową

Należące do Polskich Linii Lotniczych LOT tanie linie lotnicze Centralwings przygotowały specjalną ofertę - w ramach promocji połączeń z Warszawy...

18 października 2005

Teresa Biernacka awansowała w kreacji Leo Burnett Warszawa

Teresa Biernacka awansowała w Leo Burnett Warszawa z copywritera na stanowisko creative grouphead Procter & Gamble (P&G). Jako copywriter tworzyła...

18 października 2005

"Filipinka" bardziej lifestyle'owa i z edukacją potraktowaną poradnikowo

Iwona Kwiecień została redaktor naczelną miesięcznika dla dziewcząt "Filipinka" (Wydawnictwo Bauer). O jej nominacji, na podstawie nieoficjalnych źródeł, pisaliśmy już...

18 października 2005

Herbaty pierwszą kategorią nowego konkursu Oscary FMCG, w kolejce piwo i kawa

Herbaty są pierwszą kategorią produktową ocenianą w ramach nowego konkursu Oskary FMCG (Media Direct, wydawca m.in. "Życia Handlowego"). Najwyższe noty...

18 października 2005

House i 4fun.tv przygotowują wspólnie cykl programów "Ubieraj się!"

Marka odzieżowa House (Artman SA) i telewizja 4fun.tv przygotowują wspólnie cykl programów "Ubieraj się!". Premierowy odcinek programu zostanie wyemitowany 22...

18 października 2005

Janmedia Interactive przygotowała dla Pekao serwis dla klientów korporacyjnych

Agencja interaktywna Janmedia Interactive przygotowała serwis www dla Pekao SA kierowany do klientów korporacyjnych banku. Kreacja serwisu Korporacje.pekao.com.pl i jego...

18 października 2005

Telefonia Dialog rusza z kampaniami wizerunkowymi i produktowymi z wątkiem japońskim

Telefonia Dialog SA rozpoczęła wczoraj kampanię wizerunkową, która strategicznie nawiązuje do wcześniejszych działań firmy i komunikuje ją jako eksperta w...

18 października 2005

Partner of Promotion najczęściej nominowany do Złotych Spinaczy

Firma public relations Partner of Promotion zdobyła najwięcej nominacji do nagród w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public...

18 października 2005

Continental reklamuje się na wielkim formacie przy Trasie Łazienkowskiej

Wielkoformatowa reklama Continental Opony Polska zawisła na ścianie frontowej gmachu wydziału inżynierii lądowej przy Trasie Łazienkowskiej w Warszawie. Siatkę o...

18 października 2005

"Encyklopedia zdrowia" i "Wielcy kompozytorzy" - dwie nowe wieloodcinkowe kolekcje "Gazety Wyborczej"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) uruchamia dwa nowe projekty kolekcjonerskie pod tytułami: "Encyklopedia zdrowia Gazety Wyborczej" i "Wielcy kompozytorzy". Pierwszy ruszył...

18 października 2005

Prasa regionalna przygotowuje się do debiutów nowych dzienników ogólnopolskich

- Ostrożnie, z rozwagą, ale bez obaw podchodzi Dom Prasy Regionalnej "Mediatak" do zapowiadanych projektów dzienników ogólnopolskich - mówi Jacek...

18 października 2005

Glob Media wprowadził do oferty zimowej nowe nośniki reklamowe

Firma reklamowa Glob Media, specjalizujaca się w realizacji projektów w zakresie ambient media, zaprezentowała ofertę handlową na sezon zimowy 2005/2006....

18 października 2005

Kanały telewizjne EuroNews i The History Channel rozważają możliwość startu w Polsce

Dwa zachodnie kanały telewizyjne rozważają możliwość startu w Polsce. Są to EuroNews i The History Channel. Chęć aktywniejszej obecności w...

18 października 2005

600 tys. egz. może wynieść sprzedaż bieżącego wydania "Świata Kobiety"

Około 600 tys. egzemplarzy może osiągnąć sprzedaż najnowszego, obecnego na rynku numeru miesięcznika "Świat Kobiety" Wydawnictwa Bauer według jego prognoz....

18 października 2005

Barilla rozpoczęła promocję konsumencką

Firma Wasa Barilla zdecydowała, że będzie promować włoską markę Barilla, pod którą sprzedaje w Polsce makarony i sosy typu pesto....

18 października 2005

Cytryna po wygranym przetargu realizuje kampanię marki Nizoral

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag prowadzi telewizyjną kampanię reklamową szamponu leczniczego marki Nizoral. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Cytryna, wybrana w drodze...

18 października 2005

TVP uruchamia internetowy serwis handlowy BtoB

Telewizja Polska uruchomiła międzynarodowy internetowy serwis typu business to business. To interaktywne narzędzie wspierające strategię informacyjną i marketingową TVP, które...

18 października 2005

Polsat Sport Extra chce poszerzać ofertę związaną z hokejem i piłką nożną

Nowy kanał sportowy Polsat Sport Extra, który wystartował 15 października, prowadzi rozmowy na temat praw do transmisji meczów hokejowych NHL....

18 października 2005

Nivea Polska wspiera relaunch Nivea Lip Care niestandardową akcją Badania Całowania

Nivea Polska w ramach relaunchu marki Nivea Lip Care prowadzi niestandardową akcję pod hasłem Badania Całowania. Projekt obejmie 12 największych...

18 października 2005

Olimpia Osińska-Rudowicz awansowała w strukturach marketingu SABMiller

Olimpia Osińska-Rudowicz, dotychczas senior brand manager w Kompanii Piwowarskiej (KP) SA, 1 stycznia 2006 r. obejmie stanowisko regionalnego menedżera marketingu...

18 października 2005

Wrześniowe "Avanti" miało rekordową sprzedaż wśród dotychczasowych tegorocznych wydań

Pion czasopism Agory SA powiadomił o rekordowej w tym roku sprzedaży miesięcznika "Avanti". Numer wrześniowy magazynu miał rozpowszechnianie 151 tys....

18 października 2005

Agencja IQ Marketing promuje technikami BTL własną usługę redemption house

Agencja IQ Marketing przeprowadziła akcję mailingową promującą usługę redemption house realizowaną wspólnie z siecią HDS. Projekt adresowany jest do aktualnych...

18 października 2005

Marwit prowadzi pierwszą w historii marki kampanię promocyjną

Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit rozpoczął działania promocyjne o charakterze ogólnopolskim. Chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować...

18 października 2005

Dębowe Mocne buduje lojalność i wizerunek konkursem z nagrodami

Ponad 15 tys. narzędzi jest do wygrania w konkursie organizowanym dla marki Dębowe Mocne z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Za strategię...

19 października 2005

Metro Warszawskie przedłuża umowę ze Stroerem, przewidziane spore inwestycje w nośniki

Metro Warszawskie zdecydowało się na przedłużenie umowy ze Stroerem. Przynajmniej do kwietnia 2007 roku ta firma reklamy zewnętrznej będzie operatorem...

19 października 2005

Rusza właściwa część kampanii Aygo, nacisk na działania niestandardowe

Toyota Motor Poland rozpoczyna właściwą część kampanii launchującej na naszym rynku model Aygo. Po zakończeniu kampanii ATL, która trwała tylko...

19 października 2005

Just przygotowała projekt reklamowy oferty kredytowej banku BPH

Agencja reklamowa Just przygotowała telewizyjną kampanię reklamową kredytu mieszkaniowego banku BPH. Ofertę przedstawia Bogusław Wołoszański, którego wizerunek jest motywem przewodnim...

19 października 2005

Young & Rubicam już bez Upstairs w nazwie

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rezygnuje z członu Upstairs w swojej nazwie. - W świetle ogólnoeuropejskiej strategii wszystkie biura...

19 października 2005

TV4 wzmacnia czwartkowe pasmo wieczorne

Stacja TV4 (Polskie Media) wzmacnia czwartkowe pasmo wieczorne. W listopadzie kanał rozpocznie emisję amerykańskiego formatu reality show "Narzeczony dla mamony"...

19 października 2005

Orange będzie sponsorem sieci kin Cinema City i Imax

Orange (PTK Centertel) będzie sponsorem sieci kin Cinema City (ponad 200 sal kinowych w całej Polsce) oraz Imax (5 kin...

19 października 2005

IDMnet wprowadza dwie nowe formy reklamowe - welcome screen i super watermark

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty dwie nowe formy reklamy: welcome screen i super watermark. Welcome screen polega...