M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 października 2005

Powstanie magazynu "Cafe by Reebok" wskazuje na spodziewany rozwój custom publishing

Miesięcznik "Cafe" (Direct Publishing) wraz z firmą Reebok przygotowali ekskluzywną edycję magazynu "Cafe by Reebok". Będzie się ukazywać co kwartał,...

19 października 2005

Migut Media rozwija serię "Apartamenty i mieszkania"

Migut Media rozbudowuje serię "Apartamenty i mieszkania" z cyklu "Villa Apartamenty", który jest rozwinięciem magazynu "Villa". Od 22 października br....

19 października 2005

Adam Łapiński, właściciel Star Media, chce założyć agencję reklamową

Adam Łapiński, właściciel domu mediowego Star Media oraz większościowy udziałowiec firmy public relations 2.P.R., rozważa opcję inwestycji w agencję reklamową....

19 października 2005

Stroer wprowadzi sieć dedykowaną, niewielka podwyżka obejmie wszystkie nośniki

Stroer, firma reklamy zewnętrznej, przedstawił ofertę handlową na rok 2006. Od połowy marca będą obowiązywały nowe ceny nośników - podwyżka...

19 października 2005

Sport Management Polska będzie pracować dla Polskiego Związku Pływackiego

Firma Sport Management Polska (SMP) będzie pracować dla Polskiego Związku Pływackiego (PZP). Strony podpisały umowę w tej sprawie. Umowa dotyczy...

19 października 2005

Imago Public Relations obsługuje Śląską Agencję Finansową

Nowym klientem Imago Public Relations została firma Śląska Agencja Finansowa specjalizująca się w obrocie wierzytelnościami w sektorze BtoB. Jednym z...

19 października 2005

III kwartał 2005 r. o prawie 30 proc. lepszy niż III kwartał 2004 wg raportu IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane o wielkości sprzedaży za III kwartał br. Z wynikiem 121 mln zł trzeci...

19 października 2005

Libet SA rozpoczął współpracę z Agencją Reklamową Anny Turkiewicz

Libet SA, producent kostki brukowej, zdecydował się powierzyć obsługę swojej marki korporacyjnej oraz brandów produktowych Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz. Agencja...

19 października 2005

Katarzyna Czerwiakowska brand development directorem Unilevera w regionie

Katarzyna Czerwiakowska awansowała na stanowisko dyrektora ds. rozwoju marki w kategorii produktów do smarowania pieczywa i użytku w kuchni na...

19 października 2005

Hochland Polska wspiera wizerunek serów Valbon

Hochland Polska wspiera wizerunek serów marki Valbon. - Chcemy poprzez działania reklamowe zachować wysoki poziom świadomości marki i zapewnić dodatkowy...

19 października 2005

Tchibo testowo wprowadza czekolady do sieci handlowych

Tchibo Warszawa testowo wprowadza do wybranych sieci handlowych czekolady stałe pod marką Tchibo Exclusive. Produkt występuje w trzech odmianach: San...

19 października 2005

Browar Belgia startuje z kampanią reklamową piwa Grunengold

Kilka tygodni po podpisaniu umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Kolporter Korona Kielce Browar Belgia rozpoczyna działania marketingowe związane z promocją...

19 października 2005

Radio Eska sprzedaje muzykę na telefon komórkowy na antenie

Radio Eska sprzedaje muzykę na telefon komórkowy na antenie. Na telefon lub komputer można ściągnąć hit "Hypnotizing me" Gosi Da...

19 października 2005

Zbigniew Zegler dyrektorem programowym Radia Pogoda 89,6 FM w Łodzi

Zbigniew Zegler, ostatnio dyrektor muzyczny w Antyradiu, objął stanowisko dyrektora programowego Radia Pogoda 89,6 FM w Łodzi. Beata Fiedorow, która...

19 października 2005

PLL LOT rozpoczyna internetową kampanię na kilku rynkach europejskich

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i...

19 października 2005

Agros Nova reklamuje jednocześnie Pysia i Fortunę

Wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki Pysio z portfolio Agros Novej. Przygotowała ją agencja Ad Fabrika FCB. Kampania obejmuje telewizję...

19 października 2005

Spoty dżemów Łowicz w internecie, a nie w telewizji

Agros Nova prowadzi w internecie i kinie (sieć Cinema City) kampanię egzotycznych dżemów z serii Śniadania Świata marki Łowicz. Kampania...

19 października 2005

Szczepański i Smarzowski wygrali w konkursie Nokia Mobile Movie Competition

Piotr Szczepański i Wojciech Smarzowski zdobyli pierwsze miejsca w konkursie Nokia Mobile Movie Competition w ramach 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu...

20 października 2005

Graffiti Film nawiązało współpracę z brytyjskim studiem Production International

Studio produkcyjne Graffiti Film podpisało porozumienie o współpracy ze słynnym brytyjskim studiem Production International. - Zachowujemy pełną niezależność, nie sprzedaliśmy...

20 października 2005

Jarosław Kalbarczyk przechodzi z biura reklamy "Pulsu Biznesu" do TVN-u

Jarosław Kalbarczyk, dyrektor biura reklamy ds. agencji i kluczowych klientów w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", rozstaje się z...

20 października 2005

Wyjaśnienie: 121 mln zł wydali reklamodawcy na outdoor w III kwartale br.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła korektę raportu o wielkości sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w III kwartale br. Okazało się, że...

20 października 2005

Beata Gryzik została retail marketing managerem w Nike Poland

Beata Gryzik, dotychczas strategic planner w domu mediowym Starcom, objęła stanowisko retail marketing managera w firmie Nike Poland. Dotychczas funkcję...

20 października 2005

OMS wprowadza na rynek nowy magazyn "Wyprawy 4x4"

Na rynku debiutuje nowy magazyn o tematyce off-roadowej "Wyprawy 4x4". Wydawcą jest firma OMS Michał Horodeński zajmująca się organizacją wypraw,...

20 października 2005

Media Strategy realizuje kolejny etap TV Price Pool Audit w Europie Środkowej

Firma audytorska Media Strategy działająca w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Polsce zakończyła ostatnią falę badania TV Price Pool...

20 października 2005

Mołek, Holtz i Jungowska w kampanii społecznej "Kobieta a HIV"

Na zlecenie agendy ONZ ds. rozwoju (UNDP), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i agendy ONZ ds. uchodźców (UNHCR) ruszyła kampania społeczna...

20 października 2005

UPC wspiera reklamą sprzedaż oferty promocyjnej Chello

UPC realizuje drugą odsłonę kampanii telewizyjnej marki Chello, przygotowaną przez agencję reklamową TBWA/Warszawa. Akcja ma na celu poinformowanie o nowej...

20 października 2005

Sigma nawiązała współpracę z Domem Wydawniczym ABC i grupą Lew

Agencja public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła regularną współpracę PR z dwiema firmami: Domem Wydawniczym ABC (DW ABC) i grupą...

20 października 2005

Olczak odchodzi z Initiative do Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Aleksandra Olczak, Baltic & Poland manager w domu mediowym Initiative Warszawa, odchodzi z firmy. Wkrótce obejmie stanowisko dyrektora Europejskiego Centrum...

20 października 2005

US Pharmacia wprowadza linię produktów dla meteopatów

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza markę produktów Meteo. Są to preparaty z kategorii suplementów diety skierowane do osób odczuwających dolegliwości...

20 października 2005

"Polityka" współwydawcą książki Kałużyńskiego i patronem festiwalu jego imienia

"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika "Polityka", jest współwydawcą, obok Instytutu Wydawniczego "Latarnik", wprowadzonej właśnie na rynek książki "Kanon królewski. Jego...

20 października 2005

MPG Media Planning wprowadza zmiany w strukturach firmy

Dom mediowy MPG Media Planning wprowadza zmiany w strukturze firmy. Tomasz Ramza zajmie nowo utworzone stanowisko media directora, przy czym...

20 października 2005

Red Bull rozwiązał umowę z Initiative Warszawa, termin przetargu nieznany

Firma Red Bull Poland rozwiązała umowę o współpracy z domem mediowym Initiative Warszawa. - Kontrakt obowiązuje do końca 2005 roku....

20 października 2005

Wydanie specjalne "Olivia Dziecko" ma poszerzyć zasięg "Olivii"

Pod marką miesięcznika dla kobiet "Olivia" (Axel Springer Polska) ukazało się wydanie specjalne "Olivia Dziecko". Jest to praktyczny poradnik o...

20 października 2005

AMS zrestrukturyzował dział sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej AMS zmieniła sposób funkcjonowania działu sprzedaży. Zlikwidowano stanowiska kierowników zespołów. Jako product managerowie odpowiedzialni za sprzedaż określonych...

20 października 2005

Renault promuje model Thalia z kredytem 50/50

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową modelu Thalia z ofertą kredytową 50/50. Hasło kampanii wprost nawiązuje do oferty kredytowej: "Tylko 15,4...

20 października 2005

PKP Intercity wprowadza do oferty nowe produkty sprzedażowe

PKP Intercity Sp. z o.o. wprowadza szereg nowych rozwiązań usprawniających podróżowanie koleją. W grudniu br., w 30. rocznicę istnienia Dworca...

20 października 2005

Canal Plus Cyfrowy będzie transmitował koszykarską Euroligę przez kolejne trzy sezony

Na mocy kontraktu pomiędzy spółką Canal Plus Cyfrowy i firmą Bonivest, właścicielem praw telewizyjnych do koszykarskiej Euroligi, przez trzy najbliższe...

20 października 2005

PKP Intercity realizuje projekt "Fotel Pięciogwiazdkowy"

PKP Intercity ruszają z kampanią reklamową pod hasłem "Fotel Pięciogwiazdkowy", która ma kształtować wizerunek firmy. Strategię, kreację oraz planowanie i...

20 października 2005

Mieszko wprowadza nowy produkt - Chałwę Tradycyjną, kampania dopiero za rok

Firma Mieszko SA wprowadzi w sezonie jesienno-zimowym nowy produkt - Chałwę Tradycyjną. Ma być dostępna w kilku smakach - waniliowym,...

20 października 2005

Maspex Wadowice kupił węgierską markę wody Apenta

Spółka Maspex kupiła markę Apenta, jeden z najstarszych znaków towarowych na węgierskim rynku wody mineralnej. Marka, sięgająca korzeniami 1899 r.,...

20 października 2005

Według TNS Fiat najpopularniejszą marką aut w Polsce

Fiat jest ciągle najpopularniejszą marką samochodów w Polsce, wynika z badania TNS OBOP. Fiaty dominują zarówno w kategorii aut nowych,...

20 października 2005

Lis, Pochanke i Miecugow wśród nominowanych do nagrody twórcy Radia Zet

Z okazji 10. rocznicy śmierci Andrzeja Woyciechowskiego, twórcy Radia Zet, zostanie przyznana nagroda jego imienia. Otrzyma ją dziennikarz, którego praca...

20 października 2005

Electro World zapowiada intensyfikację działań marketingowych w Polsce

Electro World Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu DSG International (do niedawna Dixons) uruchamia dziś swój pierwszy polski...

20 października 2005

"Metropol" odnotował we wrześniu br. rekordowe wpływy reklamowe

TPP Sp. z o.o., wydawca dziennika bezpłatnego "Metropol", poinformował, że tytuł odnotował największe przychody od początku swojej działalności. Przychód ze...

20 października 2005

Dorota Wellman dołączyła do redakcji "Twojego Stylu"

Dorota Wellman przeszła z tygodnika "Gala" (G+J Polska) do miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), gdzie będzie pracowała w dziale reportażu....

20 października 2005

Joanna Karwat zastępuje Xenię Kolińską w "Samym Zdrowiu"

Joanna Karwat, dotychczas szef działu psychologii i seksu w magazynie "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska), objęła stanowisko redaktora naczelnego. Hachette...

20 października 2005

Arteria rozpocznie pracę dla ING Nationale-Nederlanden

Arteria, firma wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz CRM, będzie pracować dla grupy ubezpieczeniowej ING Nationale-Nederlanden Polska. Umowa dotyczy obsługi...

20 października 2005

IQ Marketing wprowadza na rynek strukturę fieldową Sales Force 1

Agencja marketing services IQ Marketing debiutuje na rynku ze strukturą field-marketingową Sales Force 1. Jest to osobna spółka powiązana kapitałowo...

20 października 2005

BTL Point Group realizuje promocję dla marki Jan Niezbędny

Sarantis rozpoczął realizację promocji konsumenckiej pod hasłem "Kuchnia pełna nagród" dla marki Jan Niezbędny. Główne cele akcji to wzrost sprzedaży...

21 października 2005

Andrzej Rogowski został prezesem firmy Multimedia Polska

Decyzją rady nadzorczej spółki Multimedia Polska Andrzej Rogowski został powołany na stanowisko prezesa zarządu firmy. W skład zarządu wchodzą również...