M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 października 2005

Xerox finalizuje przetarg mediowy, znacznie podnosi nakłady na promocję

Xerox Polska, producent m.in. drukarek i kopiarek, wkrótce rozstrzygnie przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięski dom mediowy zaplanuje kampanię prasową,...

21 października 2005

O2.pl w czołówce kategorii Rising Stars rankingu Technology Fast 50

Firma O2.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu Technology Fast 50 w kategorii Rising...

21 października 2005

Agnieszka Małecka z-cą dyrektora ds. sponsoringu "Gazety Wyborczej"

Agnieszka Małecka objęła stanowisko z-cy dyrektora ds. sponsoringu "Gazety Wyborczej" w Agorze SA. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy....

21 października 2005

Agencja Primoloko odpowiada za strategię PR dla firmy 3 Cube

Firma 3 Cube powierzyła prowadzenie kompleksowych działań public relations agencji Primoloko. 3 Cube oferuje działania m.in. z zakresu marketingu internetowego...

21 października 2005

Firma Reklamowa "Kuc" nagrodzona w konkursie Maxi Merit Award

Kampania reklamowa zrealizowana w związku z otwarciem warszawskiego centrum handlowo-rozrywkowego Arkadia, a przeprowadzona w październiku ub.r., otrzymała prestiżową nagrodę Maxi...

21 października 2005

"Fakt" organizuje nową loterię "Fakto!Mania"

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) organizuje nową loterię o nazwie "Fakto!Mania". Zabawa ruszy 24 października i potrwa 8 tygodni, do...

21 października 2005

Boots Healthcare reklamuje lek OTC Strepsils

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare prowadzi kampanię reklamową leku OTC Strepsils. W reklamie promowane są: miodowo-cytrynowy wariant smakowy oraz dolo intensive....

21 października 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych w związku z Badaniami Prasy Lokalnej pozyskało dwóch partnerów

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL) pozyskało dwóch partnerów w związku z intensywnymi przygotowaniami do realizacji nowej inicjatywy - badań czytelnictwa tygodników...

21 października 2005

HP prowadzi promocję drukarek i wspiera ją kampanią

Trwa nowa promocja drukarek laserowych HP, która zaplanowana jest do końca stycznia 2006 r. Drukarki objęte promocją można kupić w...

21 października 2005

Tchibo rozpoczyna sprzedaż oferty świątecznej, wesprze ją reklamą

Tchibo rozpoczyna sprzedaż świątecznych zestawów kawy Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, wariantów, które sprzedają się najlepiej w ostatnich tygodniach...

21 października 2005

Vitalas promuje preparat Red Power w Interii i Onecie

Na polski rynek wszedł preparat witaminowy Red Power firmy Vitalas. Od 18 października produkt jest reklamowany w portalach Interia i...

21 października 2005

Małgorzata Nocuń nowym brand managerem w G+J Polska

Małgorzata Nocuń objęła funkcję brand managera magazynów "Moje Mieszkanie" i "Feniks" w wydawnictwie G+J Polska. Dotychczas na tym stanowisku był...

21 października 2005

Agencja GPD przygotowała działania reklamowe dla firmy Rockwool

Agencja reklamowa GPD przygotowała działania promocyjne dla firmy Rockwool, producenta materiałów budowlanych. Promocja związana jest z nowym produktem Megarock (materiał...

21 października 2005

Hochland Polska prowadzi promocyjną sprzedaż serów Valbon

Hochland Polska rozpoczyna sprzedaż zestawów promocyjnych serów Valbon. Promocja polega na zaoferowaniu w pakiecie dwóch serów Valbon w cenie jednego....

21 października 2005

Bank Millennium reklamuje akcję kredytową

Mather Communications i Zenithmedia przygotowały kampanię reklamową promującą Millekredytu DOM - ofertę kredytów mieszkaniowych Banku Millennium SA. Reklamy emitowane są...

21 października 2005

Fresh nawiązała współpracę z Cereal Partners Poland Toruń-Pacific

Agencja reklamowa Fresh nawiązała współpracę z firmą Cereal Partners Poland Toruń-Pacific należącą do koncernu Nestle i General Mills. Umowa podpisana...

21 października 2005

Grzegorz Piechota zastępcą naczelnego nowego dziennika Agory

Grzegorz Piechota (29) został zastępcą redaktora naczelnego nowego dziennika Agory. Jest on współtwórcą redakcyjnej koncepcji tego tytułu. Wcześniej uczestniczył w...

21 października 2005

Polpharma rozpisze nowy przetarg na obsługę Pyralginu, Wołowski zastępcą dyrektora marketingu ds. OTC

Polpharma nie rozstrzygnęła przetargu na obsługę marki Pyralginum, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 15 września br. Na short-liście...

21 października 2005

DD Media powołał departament ds. marketingu i rozwoju sprzedaży, planowana ekspansja brandu DD Media

DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", rozbudował dział marketingu. Obecnie siedem osób, a nie jak dotąd - trzy, pracuje...

21 października 2005

Elżbieta Olech pokieruje działem OMD Responce w OMD Poland

Elżbieta Olech, dotychczas kierująca sprzedażą reklam magazynu "Film" w Hachette Filipacchi Polska, obejmie stanowisko group account directora i będzie kierowała...

21 października 2005

Clear Channel w styczniu rozpocznie sprzedaż City FMCG

Nowa sieć dedykowana Clear Channel Poland - City FMCG, w styczniu znajdzie się w sprzedaży. Pakiet 600 citylightów w 10...

21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

21 października 2005

US Pharmacia odświeża opakowania Gripeksu

Marka Gripex (US Pharmacia), marka OTC na przeziębienie i grypę, unowocześniła swoje opakowania. Nowe paczki Gripeksu mają m.in. polepszyć widoczność...

21 października 2005

PZU zadowolone z efektów akcji społecznej "Stop wariatom drogowym"

Ponad 120 tys. internautów wypełniło psychotest w internetowym serwisie kampanii "Stop wariatom drogowym" - podaje PZU. Ponad połowa z nich...

21 października 2005

Kanał ESPN Classic Sport szuka brokera czasu reklamowego

W Polsce w kanale ESPN Classic Sport będzie sprzedawany czas reklamowy. Informację tę potwierdził Chris Nicholls, dyrektor sprzedaży czasu reklamowego...

21 października 2005

Toyota buduje wizerunek swojej technologii dieslowskiej D4D, w roli głównej Corolla Verso

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię Corolli Verso z silnikiem 2,2 D4D, o mocy 177 KM. - Chcemy zakomunikować, że jest...

24 października 2005

Małgorzata Piotrowicz account managerem w Data Solutions

Do agencji Data Solutions dołączyły trzy nowe osoby. Dwie do działu obsługi klienta - Małgorzata Piotrowicz, która obejmie stanowisko account...

24 października 2005

Maurizio Vitale będzie odpowiedzialny za marketing Discovery w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie

Discovery Networks Europe powołało Maurizia Vitalego na stanowisko wiceprezesa ds. promocji i marketingu. Vitale będzie bezpośrednio raportował do Arthura Bastingsa,...

24 października 2005

Blisko 9 mln widzów obejrzało film o Papieżu w TVN

W telewizji TVN padł kolejny rekord oglądalności. Drugą część filmu "Karol. Człowiek, który został papieżem" wyemitowaną 20 października br. obejrzało...

24 października 2005

Polscy modele wystąpią w kolejnej kampanii reklamowej Reserved

Magda Frąckowiak i Przemysław Szubert, polscy top-modele, którzy pracowali wcześniej dla marek m.in.: Armani, Sonia Rykiel, Fendi i Yohjo Yamamoto,...

24 października 2005

Men at Work przygotowała kampanię drukarki Oki C 3200

Agencja Men at Work przygotowała kampanię drukarki Oki C 3200 z portfolio Oki Printing Solutions Polska. To flagowy model Oki...

24 października 2005

Małgorzata Barankiewicz dyrektorem zarządzającym ds. wydawniczych w Axel Springer Polska

Małgorzata Barankiewicz została dyrektorem zarządzającym ds. wydawniczych w Axel Springer Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Będą jej...

25 października 2005

Dodoni zamierza gruntownie zmienić markę, do końca listopada rozstrzygnie się przetarg

Dodoni, producent napojów, do końca listopada br. rozstrzygnie przetarg na obsługę reklamową (pisaliśmy o nim w DS "M&MP" z 20...

25 października 2005

Fresh stworzyła portal internetowy Centry SA i opracowuje materiały BTL

Portal internetowy www.akumulator.pl to nowe przedsięwzięcie realizowane przez poznańską agencję reklamową Fresh dla Centry SA, producenta akumulatorów. Stworzenie wortalu o...

25 października 2005

Media Broker zajmuje się obsługą reklamową firmy CB4 Media

Spółka Media Broker zajmie się obsługą reklamową firmy reklamy zewnętrznej CB4 Media. Będzie odpowiedzialna m.in. za sprzedaż nośników reklamowych w...

25 października 2005

FFCreation przygotowała serwis wspierający debiut Chińskiego Kubka Nestle

Agencja interaktywna FFCreation.com przygotowała serwis www.chinskikubek.pl dla Nestle SA. Jest to witryna produktowa wspierająca debiut nowego na naszym rynku produktu...

25 października 2005

BGŻ promuje kredyt mieszkaniowy "bez gwiazdek"

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska i dom mediowy Universal McCann przygotowały kampanię reklamującą kredyty mieszkaniowe Banku Gospodarki Żywnościowej (BGŻ). - Kredyt...

25 października 2005

Renault wspiera sprzedaż samochodów dostawczych kampanią prasową kierowaną do biznesu

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową wspierającą sprzedaż samochodów dostawczych tej marki. Grupą docelową są właściciele firm i osoby zarządzające flotami...

25 października 2005

Lukas Bank promuje kartę kredytową Maxima Plus

TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla Lukas Banku. Jej celem jest promocja karty kredytowej Maxima Plus (wszyscy, którzy zdecydują się na...

25 października 2005

CU poszerza portfolio o nowy segment produktów i wspiera je akcją promocyjno-edukacyjną

Commercial Union (CU) rozpoczyna kampanię promocyjno-edukacyjną wspierającą nowe produkty ubezpieczeniowe. Są to dwa ubezpieczenia kapitałowe: ubezpieczenie na całe życie Pewna...

25 października 2005

Sokpol reklamuje markę soków Siódme Niebo

Sokpol realizuje kampanię reklamową soków Siódme Niebo przygotowaną przez Demo Effective Launching. Obejmuje ona telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP3...

25 października 2005

Stroer zainwestuje 6 mln zł w rozwój oferty reklamowej Metra Warszawskiego

Firma reklamy zewnętrznej Stroer ma zainwestować przynajmniej 6 mln zł w nośniki reklamowe na stacjach Metra Warszawskiego do kwietnia 2007...

25 października 2005

Maks SA zmieni nazwę na Intersport Polska, drugi launch marki Intersport w Polsce

Maks SA, właściciel sieci sklepów sportowych Maks Sport, zmieni w przyszłym roku nazwę na Intersport Polska. Jest to wynik porozumienia...

25 października 2005

Clear Channel chce zainwestować w 2006 r. co najmniej 15 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland chce zainwestować w rozwój swojego portfolio produktów w przyszłym roku co najmniej 15 mln...

25 października 2005

Travelplan rozpoczęła realizację pierwszych projektów marketingowych

Rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa nowego na polskim rynku hiszpańskiego tour operatora Travelplan. Działania reklamowe zostały rozłożone na trzy partie...

25 października 2005

Starcom Next wykorzystuje niestandardowo internet w kampanii KB i Warty

W ramach kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem Kredyt Banku i Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" (należące do belgijskiej grupy...

25 października 2005

Katarzyna Chaber awansowała w międzynarodowych strukturach koncernu L'Oreal

Katarzyna Chaber dołączyła do działu marketingu międzynarodowego L'Oreal Paris w paryskiej centrali koncernu L'Oreal. Została szefem projektu produktów w kategorii...

25 października 2005

Gellwe wraca do kreacji wykorzystanej po raz pierwszy w 2002 roku

Kampania telewizyjna galaretek Gellwe, która potrwa do końca października br., wykorzystuje spot opracowany w 2002 roku. Przygotowała go agencja reklamowa...

25 października 2005

Rusza kampania internetowa promująca prasę jako skuteczne medium reklamowe

Kampania internetowa promująca prasę jako skuteczne medium reklamowe pod hasłem "Poznaj prasę!" ruszy jutro z inicjatywy komisji ds. promocji prasy...

25 października 2005

Agata Ubysz została szefem działu zagranicznego w "Vivie!"

Agata Ubysz, do sierpnia br. redaktor naczelna miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine), została szefem działu zagranicznego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse...