M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 października 2005

Roxy FM rozpocznie działania reklamowe na początku listopada br.

Prawdopodobnie w pierwszych dniach listopada br. ruszy kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy Roxy FM - nowej sieci grupy radiowej Agory,...

25 października 2005

Mikusek zajmie się projektami public relations w Point Group

Marcin Mikusek został specjalistą ds. public relations w Platformie Mediowej Point Group. Do jego obowiązków będzie należało budowanie relacji z...

25 października 2005

Altana Pharma realizuje projekty reklamowe dla marek Amol i Febrisan

Agencja reklamowa Tuba Uds.N realizuje dla firmy farmaceutycznej Altana Pharma Service kampanie reklamowe dwóch produktów - Febrisan i Amol. Współpraca...

25 października 2005

Powstał "Foto Akt", magazyn poświęcony fotografii kobiecego aktu

Powstał magazyn poświęcony fotografii kobiecego aktu "Foto Akt". Jego wydawcą jest wrocławskie wydawnictwo Silk Media, wydawca m.in. "Twojego Weekendu" i...

25 października 2005

Lindt Poland promuje czekolady w salonach Triumpha, Sephory i Dr Ireny Eris

Firma Lindt Poland rozpoczyna sampling czekolad Excellence Dark w salonach sprzedających bieliznę marki Triumph, salonach kosmetycznych Dr Ireny Eris i...

25 października 2005

MediaCom wprowadził system zbierania informacji rynkowych e-Ankieter

Dom mediowy MediaCom Warszawa wprowadził system szybkiego zbierania informacji konsumenckich za pomocą dedykowanego serwera zarządzającego ankietami online. System nazywa się...

25 października 2005

Ale Kino! wzbogaci ramówkę o filmy Buena Vista International

Kanał filmowy Ale Kino! podpisał pierwszą umowę z międzynarodowym dystrybutorem filmów Buena Vista International. Zgodnie z kontraktem stacja stała się...

25 października 2005

Wieczór wyborczy w TVP1 oglądało 6,6 mln widzów, Kaczyński wydał w TV 2 mln zł

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że wieczór wyborczy w TVP1 23 października 2005 r. o godz. 20.20 oglądało...

25 października 2005

Orczykowska tworzy bazę klientów agencyjnych w Centrum Rozwoju Reklamy Inforu

Dorota Orczykowska od wczoraj współpracuje z Centrum Rozwoju Reklamy Grupy Wydawniczej "Infor". Jak poinformował Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor tej struktury w...

25 października 2005

"Glamour" i Katarzyna Tusk namawiają do badań profilaktycznych

Przy wsparciu promocji multimedialnej listopadowe wydanie "Glamour" (G+J Media) propaguje drugą edycję ogólnopolskiej akcji profilaktyki chorób nowotworowych, a w szczególności...

25 października 2005

Andrzej Frąckiewicz nowym sales managerem w firmie Webtel

Andrzej Frąckiewicz został nowym sales managerem w firmie Webtel Interactive Solutions. Będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży systemów CRM i rozwiązań...

25 października 2005

Publicis, Saatchi & Saatchi oraz Optimedia przygotowały kampanię dla HP

Firma Hewlett-Packard wspiera reklamą wybrane modele komputerów przenośnych. Celem działań jest poinformowanie o nowych modelach komputerów i związanej z nimi...

25 października 2005

"Sukcesy i Porażki" z dodatkiem reklamują się w TVP1, TVP2 i w Polsacie

W TVP1, TVP2 oraz w Polsacie wydawnictwo Phoenix Press z Wrocławia przeprowadza kolejny etap kampanii swego dwutygodnika z historiami dla...

25 października 2005

Bank Pocztowy planuje rozwinięcie sieci sprzedaży w nowych kanałach

Bank Pocztowy zamierza w ciągu najbliższych trzech lat bardzo silnie rozwinąć sieć swoich placówek, opierając się na współpracy z Pocztą...

25 października 2005

"Popcorn Extra DVD" - nowe wydanie specjalne miesięcznika "Popcorn"

"Popcorn Extra DVD" jest nowym wydaniem specjalnym "Popcornu", miesięcznika muzyczno-rozrywkowego Axel Springer Polska. Pierwszy 36-stronicowy numer "Popcorn Extra DVD" w...

25 października 2005

Krowy z CowParade będą zlicytowane na aukcji charytatywnej

Krowy z warszawskiej CowParade będą zlicytowane na aukcji charytatywnej, która odbędzie się 26 października br. w warszawskim Hotelu Europejskim. Licytować...

25 października 2005

Magazyn "Ogrody" wprowadził zmiany merytoryczne i graficzne

Miesięcznik "Ogrody" (Agora SA) zmienił się merytorycznie i graficznie. Pojawiło się kilka nowych stałych rubryk. Magazyn pokazuje na przykład ciekawe...

25 października 2005

Advertiva realizuje projekt wizerunkowy dla Kupca Poznańskiego

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała kampanię reklamową dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do końca stycznia...

25 października 2005

Tesco poszukuje partnera do sprzedaży nośników indoor i outdoor

Tesco Polska poszukuje partnera do sprzedaży nośników indoor i outdoor w sieci swoich hipermarketów. Firma realizuje przetarg, do którego zaprosiła...

25 października 2005

Krzysztof Gbur został new technology executive w Tequila/Polska

Krzysztof Gbur objął funkcję new technology executive w dziale obsługi klienta w warszawskim biurze firmy marketing services Tequila/Polska. Nowe stanowisko...

25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

26 października 2005

Ciszewski PR będzie obsługiwać firmę Carisma

Agencja Ciszewski PR podpisała umowę o współpracy z Carismą, firmą zajmującą się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami za granicą. Agencja zajmie...

26 października 2005

Interia.pl przygotowała internetowy serwis dla PZPN-u

Interia.pl przygotowała nowy serwis dla Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN). Serwis został przebudowany w celu zwiększenia funkcjonalności, otrzymał też nową...

26 października 2005

Lek-Am reklamuje Melatoninę, w planach kampanie kolejnych produktów

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Lek-Am" Sp. z o.o. realizuje radiową kampanię reklamową preparatu Melatonina. Szczegóły mediaplanu nie zostały podane. Autorem spotu jest...

26 października 2005

Garnier reklamuje linię kosmetyków do pielęgnacji włosów farbowanych tylko w telewizji

Rozpoczęła się kampania reklamowa linii kosmetyków do pielęgnacji włosów farbowanych - Garnier Fructis Color Resist. Spot przygotowany przez agencję Publicis...

26 października 2005

Kanał NASN wkrótce dostępny w Polsce, Inga Uchymiak marketing & PR managerem stacji

Telewizyjny kanał sportowy NASN (North American Sports Network) niebawem będzie dostępny w Polsce. Obecnie trwają rozmowy nadawcy z polskimi sieciami...

26 października 2005

Roman Imielski szefem dziennikarzy regionalnych nowego dziennika Agory

Roman Imielski pokieruje zespołem dziennikarzy regionalnych nowego dziennika Agory. Ostatnio był wiceszefem działu sportowego "Gazety Wyborczej". Z Agorą jest związany...

26 października 2005

Stroer przeznaczy 25 mln zł na inwestycje w roku 2006

Grupa Stroer przeznaczy 25 milionów złotych na inwestycje w rozwój oferty reklamowej w roku 2006. Jak podaje Adam Tkaczyk, wiceprezes...

26 października 2005

Kinder Bueno promowany w konkursie przy Czułej Liście Radia Zet

Ferrero Polska jest pierwszym klientem Radia Zet, który w akcji specjalnej korzysta z nowego formatu stacji - Czułej Listy Radia...

26 października 2005

Akcja promocyjna witryny VTrip.pl ma na celu wypromowanie nowego działu portalu

Portal turystyczny VTrip.pl ruszył z akcją promocyjną "Romantyczny weekend we dwoje", której celem jest wypromowanie nowo powstałego weekendowego działu portalu....

26 października 2005

At Media zmieni od przyszłego roku grupę rozliczeniową pakietów GRP

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, zamierza od przyszłego roku zmienić grupę rozliczeniową w sprzedaży pakietów ratingowych. Dotychczasowa grupa: wszyscy...

26 października 2005

Axel Springer Polska zmieni layout magazynu "Forbes"

Axel Springer Polska wprowadzi nowy layout biznesowego miesięcznika "Forbes". Zmiany będą wdrażane na podstawie wyników badań czytelników oraz całego segmentu...

26 października 2005

Xelion pracuje nad wprowadzeniem własnej karty kredytowej

Firma Xelion - doradcy finansowi pracuje nad projektem własnej karty kredytowej przeznaczonej tylko dla swoich klientów. Ma się ona znaleźć...

26 października 2005

"Gala" z autorskim kalendarzem na chwilę przed trzecią edycją konkursu Róże Gali

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) przygotowuje dwa wydarzenia poszerzające brand tytułu: autorski kalendarz i trzecią edycję konkursu Róże Gali. Do wydania...

26 października 2005

Planowana rozbudowa personalna w Prószyński Media, rosnące wyniki "Tak mieszkam"

Wydawnictwo Prószyński Media przygotowuje się do rozbudowy personalnej działów reklamy i promocji. - Poszerzamy zespoły w związku z planami wydawniczymi....

26 października 2005

Sudler & Hennessey, nowa spółka Y&R Brands, powstanie prawdopodobnie jeszcze w br.

Do końca bieżącego roku lub na początku 2006 r. w obrębie Young & Rubicam Brands w Polsce planowane jest powołanie...

26 października 2005

"Ozon" odnotowuje wzrosty sprzedaży i ruszył z e-wersją, początkowo gratis

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", informuje o rosnących wynikach sprzedaży tytułu. Numer, który pojawił się na rynku 13 października, na...

26 października 2005

Europa Europa w 2006 r. poszerzy ofertę o filmy Sony Pictures Television International

Firma Zone Vision Networks, właściciel kanału filmowego Europa Europa, podpisała umowę licencyjną z Sony Pictures Television International (SPTI). Dzięki umowie...

26 października 2005

Hasco-Lek wprowadza preparat Penigra i wspiera go w prasie

Firma Hasco-Lek wprowadziła na rynek preparat Penigra. Jest to kolejny parafarmaceutyk związany z dysfunkcją erekcyjną u mężczyzn (tzw. ED). Preparat...

26 października 2005

Media Direction OMD powiększył zespoły - plannerski i buyerski

Dwie nowe osoby dołączyły do Media Direction OMD. Stanowisko junior media plannera objęła Paulina Sobczak pracująca dotychczas w firmie Ernst...

26 października 2005

Antyradio rewiduje dotychczasową strategię promocji

Antyradio (Ad.Point) opracowało strategię promocji stacji na przyszły rok. Zapowiada spore zmiany. Będą dotyczyły głównie konstrukcji mediaplanu, w którym dotąd...

26 października 2005

PBO i Ströer szukają szans na powołanie do życia standardu badawczego

Udziałowcy spółki Polskie Badania Outdooru (firmy reklamy zewnętrznej AMS i Clear Channel Poland oraz firma badawcza Millward Brown SMG/KRC) oraz...

26 października 2005

Zespół Multi Communications powiększył się o cztery osoby

Agencja Multi Communicactions pozyskała czterech nowych pracowników. Na stanowisku account managera rozpoczął pracę Tomasz Podolak. Będzie odpowiadał za działania PR...

26 października 2005

Julita Raczko i Filip Fiedorow awansowali w strukturze Tequila/Polska

Julita Raczko i Filip Fiedorow awansowali na stanowiska senior account executive w dziale obsługi klienta agencji marketing services Tequila/Polska. Oboje...

26 października 2005

Maciej Szurek marketing managerem w XL Energy Marketing

Maciej Szurek został marketing managerem w firmie XL Energy Marketing Sp. z o.o., która jest producentem napojów energetycznych XL Energy...

26 października 2005

GfK Polonia przeprowadzi po raz pierwszy badanie rynku bieliźniarskiego

Na zlecenie firmy Aliganza Fashion Agency instytut GfK Polonia przeprowadzi pierwsze w Polsce badania rynku bielizny. Agencja rozpatrywała również ofertę...

26 października 2005

Magazyn "Uroda" po raz czwarty wybrał najlepsze kosmetyki

Magazyn "Uroda - Beauty Expert" (Edipresse Polska) rozstrzygnął czwartą edycję konkursu Najlepsze dla Urody 2005. Jury konkursu nagrodziło 20 produktów,...

26 października 2005

Wyjaśnienie: Elżbieta Olech w OMD Responce

W informacji z DS "MMP" z 21.10 na temat objęcia przez Elżbietę Olech stanowiska szefa działu OMD Responce w OMD...

26 października 2005

Niemiecka marka spożywcza Kühne zmieniła etykiety produktów, planuje działania promocyjne

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję...

26 października 2005

Piotr Łuszczek dyrektorem ds. oddziałów regionalnych w biurze reklamy "Faktu"

Piotr Łuszczek został dyrektorem ds. oddziałów regionalnych w biurze reklamy dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). Jest to nowe stanowisko w...