M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 października 2005

Sprostowanie: Obroty grupy Great Open House

W DS "MMP" z 27 października powinna znaleźć się informacja, że cała grupa Great Open House osiągnie w tym roku...

28 października 2005

TVN zamierza radykalnie podnieść koszt CPP w 2006 r.

Telewizja TVN planuje w 2006 r. podwyżkę CPP na poziomie 18 proc. w najbardziej "gorących" miesiącach. Mniejsza podwyżka przewidziana jest...

28 października 2005

Penconek pokieruje pracami polskiego biura firmy badawczej Bases

Marcin Penconek objął stanowisko director client services w polskim biurze przedstawicielskim firmy badawczej Bases. Jest to struktura firmy badawczej ACNielsen...

28 października 2005

Powstał "Geniusz", miesięcznik edukacyjny dla młodszych dzieci

Wydawnictwo Edukacyjne "Geniusz", od 2000 r. wydawca podręczników dla dzieci młodszych, wprowadziło na rynek miesięcznik edukacyjny dla dzieci w wieku...

28 października 2005

"Puls Biznesu" ogłasza listę gmin przyjaznych inwestorom

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) ogłosił wyniki IV edycji rankingu "Profesjonalna Gmina Przyjazna Inwestorom". Jak powiedział Andrzej Nierychło, wydawca dziennika...

28 października 2005

Hortex zwiększy wydatki marketingowe, trzeci rok z rzędu rośnie sprzedaż i zysk

Hortex Holding SA w roku obrotowym 2004/2005 (czerwiec-maj) osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży o 80 mln zł - do kwoty...

28 października 2005

Nowy tłumacz elektroniczny firmy Etaco celuje w target biznesmenów

W październiku br. firma Etaco wprowadziła do sprzedaży tłumacz Partner X8c. Bazuje on na modelu X8, lecz w przeciwieństwie do...

28 października 2005

BR TVP zapowiada 20-proc. podwyżkę kosztów emisji reklam i wprowadza 7 nietypowych form ekspozycji

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) przedstawiło klientom i domom mediowym propozycję handlową na 2006 r. W przyszłym roku w dwóch...

28 października 2005

PCM oferuje bazę Negatyw - firm, które zakończyły działalność

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) oferuje nową bazę Negatyw - firm, które zakończyły działalność. Negatyw ma być pomocnym narzędziem weryfikującym biznesowe...

28 października 2005

Maruszeczko i Sieradzki autorami kampanii reklamowej nowego dziennika Agory

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy dziennik Agory. O jego niepotwierdzonym wyborze...

28 października 2005

Starcom Next wykorzystuje guerilla marketing w kampanii Tele2

Starcom Next, należąca do domu mediowego Starcom struktura zajmująca się nowymi mediami, wykorzystał niestandardowe działania z zakresu guerilla marketing jako...

28 października 2005

Motor Presse zamyka warszawskie biuro i przenosi "Maxi Tuning" do Wrocławia

Wydawnictwo Motor Presse Polska rezygnuje z warszawskiego biura, w którym wydawano magazyn "Maxi Tuning". Redakcja tego pisma zostanie przeniesiona do...

28 października 2005

Reklama z Zamachowskim nominowana w konkursie Agency of the Year

Reklama piwa Stella Artois z udziałem polskich aktorów, m.in. Zbigniewa Zamachowskiego, została nominowana w brytyjskim konkursie reklamowym Agency of the...

28 października 2005

24 firmy otrzymały certyfikaty PKJPA przyznawane przez OFBOR, a 3 ich nie dostały

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończyła czwartą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Program...

28 października 2005

Heyah używa samochodów Cadillac do komunikowania promocji w Heyah Klubie

Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) używa samochodów marki Cadillac do komunikowania promocji w Heyah Klubie. Na ulice czterech miast: Warszawy, Katowic,...

28 października 2005

Kanał Boomerang rozmawia z dystrybutorami, sprzedaż reklam możliwa w 2006 r.

Telewizyjny kanał dla dzieci Boomerang rozmawia z platformami cyfrowymi i największymi sieciami kablowymi na temat dystrybucji. Obecnie w Polsce kanał...

28 października 2005

Ströer chce stworzyć lobby, które wymusi standard badawczy na rynku; spekuluje, że Agorze nie zależy na outdoorze jako medium

Firma reklamy zewnętrznej Ströer zdecydowanie opowiada się za wprowadzeniem metodologii badawczej Postar Plus jako standardu pomiaru efektywności reklamy zewnętrznej na...

28 października 2005

Magda Kot została marketing managerem w Wrigley Poland

Magda Kot została marketing managerem w firmie Wrigley Poland. Do momentu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie uzyskaliśmy informacji, za...

28 października 2005

Kowalski i Belina w zespole "Machiny", Knap i Trojanowski pracują nad jej projektem graficznym

Z Piotrem Metzem, redaktorem naczelnym "Machiny", która ma wrócić na wiosnę 2006 r. (wydawca: Platforma Mediowa "Point Group"), pracują Łukasz...

28 października 2005

"Dziennik Zachodni" uruchamia swój 26. tygodnik powiatowy

"Dziennik Zachodni" (Polskapresse, oddział Prasa Śląska) uruchamia od dziś swój 26. tygodnik powiatowy, tym razem dla mieszkańców Chorzowa. Jego promocja...

28 października 2005

Spreadshirt.pl łączy się z Butik.pl

Spreadshirt.pl, platforma partnerskich sklepów odzieżowych, łączy się z serwisem sklepów partnerskich Butik.pl. Wspólna platforma będzie oferowała asortyment, technologie nadruku i...

31 października 2005

Toyota przygotowuje launch nowej generacji Yarisa

Toyota Motor Poland planuje na styczeń wprowadzenie na nasz rynek nowej generacji modelu Yaris. Będzie to jedno z najważniejszych wydarzeń...

31 października 2005

SCH Public Relations będzie pracować nad programem "Apteka bez barier"

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym firmą Torfarm na obsługę medialną akcji społecznej "Apteka bez barier"....

31 października 2005

Firma APC wprowadziła do sprzedaży bezprzewodowy router

Firma American Power Conversion wprowadziła do sprzedaży w Polsce bezprzewodowy router (Wireless Mobile Router). Pozwala on na szybkie połączenie z...

31 października 2005

Agnieszka Rudnicka w biurze reklamy Bankier.pl, które w całości przenosi się do Warszawy

Agnieszka Rudnicka została specjalistą ds. reklamy w biurze reklamy portalu finansowego Bankier.pl. W swojej karierze była wcześniej związana m.in. z...

31 października 2005

Od stycznia 2006 r. "Ozon" zacznie przynosić zyski - twierdzi wydawca

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", od stycznia 2006 r. zacznie przynosić zyski. Twierdzi tak Michał Jeżewski, od lipca br. prezes...

31 października 2005

Widowiskowa kampania Sony: 250 tys. kolorowych piłeczek skaczących po ulicach

W piątek 4 listopada Sony Poland startuje z widowiskową kampanią reklamową wprowadzającą nową linię telewizorów LCD Bravia. 30- i 60-sekundowe...

31 października 2005

At Media wprowadzi nową formę reklamy w stacjach Canal Plus

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, wprowadzi nową formę reklamy dostępną w stacjach Canal Plus. Będzie ona dawała możliwość wirtualnego...

31 października 2005

Na początku 2006 r. MTV Polska wprowadzi do ramówki więcej lokalnych produkcji

W I kwartale 2006 r. MTV Polska wprowadzi duże zmiany w ramówce stacji. - Z badań naszej widowni, które prowadzimy,...

31 października 2005

Agencja GPD przygotowała nową edycję katalogu lojalnościowego BP partnerclub

Agencja GPD przygotowała nową edycję katalogu nagród w programie lojalnościowym BP partnerclub. Wydawnictwo przygotowywane jest we współpracy z magazynem "National...

31 października 2005

Marcin Biardzki objął stanowisko new business managera w Art FM

Marcin Biardzki został new business managerem w agencji reklamowej Art FM należącej do grupy Broker FM. Wcześniej przez dwa i...

31 października 2005

Trzech nowych accountów w Optimum Media OMD

Małgorzata Baranowska, Paweł Jagiełło i Karol Suchenek, do tej pory media plannerzy w domu mediowym Optimum Media OMD, awansowali na...

31 października 2005

Polpharma podzieliła dział marketingu na dwa zespoły zadaniowe, planuje przetarg dla Ranigastu

Polpharma wyodrębniła dwa zespoły zadaniowe w dziale marketingu. Za leki przeciwbólowe odpowiada zespół pod kierunkiem Filipa Wołowskiego, zastępcy dyrektora OTC....

31 października 2005

Discovery stawia na sprzedaż niestandardowych formatów reklamowych

Dom sprzedaży Discovery Media Polska, który sprzedaje czas antenowy w kanałach tematycznych: Discovery Channel, Animal Planet oraz Cartoon Network, MTV,...

31 października 2005

Agencja Radna realizuje kampanię Raisio na Węgrzech

Firma Raisio Polska Foods powierzyła agencji reklamowej Radna realizację kampanii reklamowej marki margaryny Bords Eve na Węgrzech. - Agencja pierwotnie...

31 października 2005

Andrzej Andrysiak zastępcą redaktora naczelnego "Życia Warszawy"

Andrzej Andrysiak objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. Dotychczas funkcję tę...

31 października 2005

Maciej Ners opuszcza Direct Publishing

Maciej Ners rozstaje się z wydawnictwem Direct Publishing. Od kilku miesięcy pracował w nim jako PR manager, odpowiedzialny za promocję...

31 października 2005

Jan Kidawa-Błoński został przewodniczącym rady nadzorczej Polskiego Radia

Jan Kidawa-Błoński został przewodniczącym rady nadzorczej Polskiego Radia SA. Kidawa-Błoński zasiada w radzie od lipca 2003 roku. Jest absolwentem Wydziału...

31 października 2005

Grupa Kolastyna powołała dyrektora marketingu strategicznego

Katarzyna Pawlikowska-Poleszak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna...

31 października 2005

Beata Goczał dyrektorem promocji i PR Radia Pogoda 89,6 FM w Łodzi

Beata Goczał obejmie funkcję dyrektora promocji i public relations w Radiu Pogoda 89,6 FM Pogodne Przeboje. Będzie odpowiadać za promocję...

31 października 2005

Beata Sachajko i Michał Nowak w dziale obsługi klienta Peppermint

Agencja Peppermint wzmocniła dział obsługi klienta. Beata Sachajko i Michał Nowak rozpoczynają pracę w agencji na stanowiskach client managerów. Beata...

31 października 2005

PTC ma przeprosić Jerzego Engela za bezprawne użycie jego wizerunku

Jak podała Polska Agencja Prasowa, Polska Telefonia Cyfrowa (właściciel sieci telefonii Era GSM) ma przeprosić Jerzego Engela, byłego selekcjonera narodowej...

2 listopada 2005

Carlsberg Polska ruszy z nową kampanią reklamową Harnasia

Browar Carlsberg Polska rusza z nową kampanią reklamową piwa Harnaś. Spot reklamowy łączy w sobie elementy filmu animowanego i fabularnego....

2 listopada 2005

Hortex znowu bez dyrektora marketingu, Rabantek odchodzi

Roman Rabantek, dyrektor marketingu Hortex Holding SA, odchodzi z firmy. W oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji spółka wyjaśnia, że obecnie...

2 listopada 2005

Na rynku zadebiutuje magazyn "Bieganie"

W grudniu ukaże się pierwszy numer magazynu "Bieganie", dwumiesięcznika adresowanego do biegaczy. Numer zerowy w nakładzie 3 tys. egz. jest...

2 listopada 2005

Netia Mobile, potencjalny czwarty operator komórkowy, zmienia nazwę na P4

Netia Mobile, spółka zależna Netii SA i funduszu Novator, która jako czwarty operator komórkowy w Polsce ma ruszyć w II...

2 listopada 2005

Ballantine's przejdzie do Wyborowej, Brown-Forman stawia na Jacka Daniel'sa

Marka whisky Ballantine's będzie od 1 stycznia 2006 r. dystrybuowana przez firmę Wyborowa SA należącą do koncernu Pernod Ricard. Dotychczas...

2 listopada 2005

Listopadowy numer "Dziewczyny" wsparty kampanią reklamową

Listopadowe wydanie magazynu "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) jest wspierane kampanią telewizyjną, radiową i prasową. Kreację przygotowała agencja Rafineria, za media...

2 listopada 2005

Poczta Polska zmienia strukturę organizacyjną, planuje działania reklamowe

Poczta Polska wprowadziła nową strukturę organizacyjną, która ma na celu wzmocnić spółkę w poszczególnych dziedzinach i uchronić ją przed naporem...

3 listopada 2005

Getin Bank rusza z kampanią "Sprawdzone na bank"

Getin Bank rozpoczął kampanię pod hasłem "Sprawdzone na bank". - Do tej pory nie byliśmy zbyt rozpoznawalną marką, kampania ma...