M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 listopada 2005

British Airways wdraża nowy projekt marketingu mobilnego obejmujący także Polskę

Linie lotnicze British Airways (BA) rozpoczną realizację paneuropejskiego projektu z zakresu marketingu mobilnego. Działania wspierające sprzedaż biletów lotniczych będą prowadzone...

3 listopada 2005

"Auto Świat" wydał katalog "Auto w firmie"

"Auto Świat" (Axel Springer Polska) wydał katalog "Auto w firmie" prezentujący 30 modeli samochodów użytkowych dostępnych na polskim rynku. Publikacja...

3 listopada 2005

Ad Meritum ma nowego marketing managera i key account managera

Anna Król rozpoczęła pracę w Ad Meritum, spółce CR Media, na stanowisku marketing managera. Będzie odpowiadała za promocję tytułów obsługiwanych...

3 listopada 2005

ARBOmedia rozbudowuje sieć indoorową w kawiarenkach internetowych

ARBOmedia, dom sprzedaży mediów, rozwija sieć indoorową w kawiarenkach internetowych. Dwa kluby internetowe - w centrum Warszawy i w centrum...

3 listopada 2005

Brand Masters, nowa firma badawcza, rozpoczyna działalność

W październiku na polskim rynku powstała nowa firma badawcza Brand Masters, partner angielskiej firmy Semiotic Solutions. - Brand Masters zakupił...

3 listopada 2005

Direct Publishing wprowadza nośniki reklamowe z "haczykami" w warszawskich lokalach

Wydawnictwo Direct Publishing wprowadziło w 50 warszawskich lokalach nośniki reklamowe z "haczykami", w których można umieścić kupony, próbki, zaproszenia itp....

3 listopada 2005

Carlsberg Polska wprowadza zimowe warianty marek piw regionalnych

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe marek piw regionalnych. Są to: Kasztelan Zimowy, Piast Zimowy i Bosman...

3 listopada 2005

Olympus reklamuje nową lustrzankę E-500 i o 35 proc. obniża ceny akcesoriów

Olympus Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy aparat fotograficzny E-500 (lustrzanka cyfrowa) i reklamuje go w kampanii prasowo-internetowej....

3 listopada 2005

Bactiv, nowy produkt Bakomy, sponsorem pogody w TVP1

Od końca października prognozie pogody w TVP1 towarzyszą billboardy sponsorskie napoju jogurtowego Bactiv produkowanego przez Bakoma SA. Kreacja jest wspólnym...

3 listopada 2005

Michał Kobosko nowym redaktorem naczelnym "Forbesa"

Michał Kobosko objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska). Karierę w tym wydawnictwie rozpoczął w ubiegłym roku w...

3 listopada 2005

Tele5 wprowadza do ramówki program kulinarny i mecze hokejowe

Kanał Tele5 wprowadza do ramówki program kulinarny "Buon Appetito". Premierowe odcinki programu pokazywane będą w niedzielę w paśmie południowym, a...

3 listopada 2005

Samsung Fun Club chce pozyskać 20 tys. klubowiczów dzięki konkursowi internetowemu

Samsung Electronics Polska startuje z konkursem Fun Metro opartym na klubie lojalnościowym Samsung Fun Club. Akcja potrwa do końca listopada....

3 listopada 2005

Rieber Foods i Podravka razem liczą na wzrost sprzedaży o 5 proc.

Rieber Foods Polska i Podravka International Export-Import, które zawiązały w Polsce sojusz strategiczny (o planach pisaliśmy w DS "MMP" 28...

3 listopada 2005

Superstacja wystartuje w lutym 2006 r., kanał będzie szukał brokera

Superstacja, kanał telewizyjny utrzymany w formule tabloidu, wystartuje w lutym 2006 r. Większościowym udziałowcem spółki Superstacja jest firma K&R Enterprises...

3 listopada 2005

Agencja NGI przygotowała projekt multimedialny dla szkół na zlecenie WSiP

Agencja interaktywna Next Generation Interactive (NGI) przygotowała dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP) oprogramowanie służące do prowadzenia interaktywnych lekcji. Oprogramowanie...

3 listopada 2005

NetSprint.pl rozpoczyna konkurs dla internautów zachęcający do korzystania z wyszukiwarki

Wyszukiwarka NetSprint.pl rozpoczęła konkurs dla swoich użytkowników pod hasłem "Szukaj i wygrywaj". Do wygrania jest ponad 2500 nagród. Konkurs potrwa...

3 listopada 2005

Stratosfera przygotowała strategię dla nowej margaryny ZT Kruszwica, launch wsparty kampanią

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" wprowadzają nową margarynę z masłem do kanapek Manuel, która otrzyma silne wsparcie w TV. Prace nad marką...

3 listopada 2005

SPC House of Media przygotował kampanię włoskiego regionu narciarskiego Trentino

SPC House of Media przygotował kampanię dla włoskiego regionu narciarskiego Trentino. Kampania wykorzystuje polski motyw nawiązujący do tego, że w...

3 listopada 2005

Acxiom zrealizował projekt do akcji promocyjnej pożyczek gotówkowych HSBC Bank Polska

Firma Acxiom zrealizowała projekt do akcji promocyjnej pożyczek gotówkowych HSBC Bank Polska. Przed przystąpieniem do realizacji kampanii directmarketingowej bank HSBC...

3 listopada 2005

Agencja OS3 zrealizowała dwie kolejne kampanie dla ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 Multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w internecie. Agencja przygotowała projekty "Banki są do...

3 listopada 2005

Konrad Bedyński dołączył do domu mediowego Starcom

Konrad Bedyński, ostatnio media planner/buyer w domu mediowym Initiative Warszawa, przeszedł do Starcomu, gdzie objął takie samo stanowisko. Bedyński dołączył...

3 listopada 2005

Anna Giza-Poleszczuk i Anna Dyjas-Pokorska wróciły do Millward Brown SMG/KRC

Anna Giza-Poleszczuk rozpoczęła ponownie pracę w instytucie Millward Brown SMG/KRC. Kieruje obecnie w ścisłej współpracy z MB SMG/KRC autonomicznym instytutem...

3 listopada 2005

PKN Orlen rozpoczyna przetarg na obsługę mediową

PKN Orlen rozpoczął procedury związane z przetargiem na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Paweł Poręba z działu...

3 listopada 2005

Bauer inwestuje w promocję i zawartość swoich luksusowych tytułów

Wydawnictwo Bauer przygotowuje się do akcji reklamowych "Twojego Stylu" i "Pani". Najbliższy numer miesięcznika "Twój Styl", w związku z 15-leciem...

3 listopada 2005

Łukasz Wiewiórowski dyrektorem wydawniczym "Vivy!"

Łukasz Wiewiórowski będzie pełnić obowiązki dyrektora wydawniczego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Dotychczas dyrektorem wydawniczym pisma była Izabela Bochenek, dyrektor zarządzający...

3 listopada 2005

Bio-Active wprowadza nowy produkt, wykorzystuje wizerunek Mandaryny

Firma Bio-Active Dystrybucja Sp. z o.o. wprowadziła na rynek nową herbatkę odchudzającą Mandaryna o smaku mandarynek. Realizację kampanii wprowadzającej nowy...

3 listopada 2005

Nikon wprowadza nowe produkty, działania promocyjne tylko do bardzo wąskiej grupy odbiorców

Nikon wprowadzi do sprzedaży w połowie grudnia cyfrową lustrzankę D200, a także nową lampę, wyzwalacz i obiektyw przeznaczony do lustrzanek...

3 listopada 2005

Alima-Gerber rozbudowuje linię słoiczków Gerber i realizuje kampanię w mediach

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa marki Gerber należącej do firmy Alima-Gerber. Podstawą przekazu jest komunikacja nowych smaków deserów, dań mięsnych i...

4 listopada 2005

Agora debiutuje z dziennikiem "Nowy Dzień", Springer wysyła zerówkę nowej gazety do swojej centrali

Nowy dziennik Agory, prawdopodobnie pod nazwą "Nowy Dzień" i w nakładzie dochodzącym nawet do 1,5 mln egzemplarzy, może ukazać się...

4 listopada 2005

Salt & Pepper autorem relaunchu opakowań herbat czerwonych Pu-Erh marki Vitax

Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała relaunch opakowań linii czerwonych herbat Pu-Erh Vitax dla Premium Foods SA. Linia Pu-Erh składa...

4 listopada 2005

Bartosz Maciejczak odszedł ze Starcomu

Bartosz Maciejczak zakończył współpracę z domem mediowym Starcom. Jako media planner/buyer rozpoczął tam pracę przed rokiem, jednocześnie pełnił w Starcomie...

4 listopada 2005

Katarzyna Dragović, dyr. kreacji, odchodzi z Euro RSCG Warsaw

Katarzyna Dragović od niemal dwóch lat pełniąca funkcję dyrektora kreacji Euro RSCG Warsaw, odchodzi z agencji. Dragović prawdopodobnie planuje w...

4 listopada 2005

Tomasz Zając dyrektorem marketingu Komfortu

Tomasz Zając został nowym dyrektorem marketingu firmy Komfort Sp. z o.o. prowadzącej sieć sklepów z wykładzinami podłogowymi, dywanami, panelami, terakotą...

4 listopada 2005

Agencja Legend Group przygotowała działania dla preparatu Remotiv

Agencja reklamowa Legend Group przygotowała strategię i kreację działań dla preparatu Remotiv. Jest on dystrybuowany w Polsce przez firmę Ewopharma...

4 listopada 2005

Jet Line powiększa sieć tablic Motorway

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć tablic Motorway 12x4 m. Od grudnia w ofercie Jet Line znajdzie się dziesięć...

4 listopada 2005

Marcin Marjański dołączył do Brainshop U-Boot; lekkie repozycjonowanie agencji

Marcin Marjański dołączył do zespołu obsługi klienta w firmie komunikacji marketingowej Brainshop U-Boot. Ostatnio pracował jako doradca zarządu w PLL...

4 listopada 2005

Orbis zmienił logo, rozwinie sieć tanich hoteli Etap

Orbis, największa grupa turystyczno-hotelowa w Polsce, wdrożył nowe korporacyjne logo, które podkreśla dynamizm i nowoczesność grupy, a także ma być...

4 listopada 2005

Interia po raz pierwszy zamknie rok zyskiem netto, spółka podważa sensowność raportów CR Media

Interia.pl po uwzględnieniu wyników III kwartału raportuje, że zwiększyła swój tegoroczny zysk, i zapowiada, że zamknie zyskiem netto cały rok,...

4 listopada 2005

Dorota Biała p.o. dyr. zarządzającym warszawskiego biura V&P

Dorota Biała, account director z warszawskiego biura agencji V&P (drugie biuro agencji mieści się w Poznaniu, zarządza nim Katarzyna Łakińska,...

4 listopada 2005

Knorr uruchomił stronę internetową Gorącego Kubka

Agencja JWT Warszawa opracowała stronę internetową Gorącego Kubka - jednego z flagowych produktów z portfolio Knorra. Portal skierowany jest do...

4 listopada 2005

Poczta Polska uruchomiła Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

Poczta Polska uruchomiła Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta (TCOK), którym zarządza Damian Graś. Jest to nowa jednostka organizacyjna, która zajmie się...

4 listopada 2005

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk account executive w Harvard Business Review

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk rozpoczęła pracę w biurze reklamy magazynu "Harvard Business Review". Została zatrudniona na stanowisku account executive. Ostatnio Katarzyna Gapińska-Prokopczyk...

4 listopada 2005

Rusza akcja promocyjna sieci kin Orange Imax

Orange (PTK Centertel) i New Age Media reprezentujące sieć kin 3D Imax zorganizowały wspólnie akcję promocyjną. W listopadzie bilety do...

4 listopada 2005

Ströer promuje Berlin na billboardach w Polsce

Z inicjatywy grupy Ströer w sześciu miastach w Polsce ruszyła kampania pod hasłem "Magiczna zima w Berlinie: fascynacje, atrakcje, zabawa!"....

4 listopada 2005

Media Express reklamuje nowy dodatek "Super Expressu"

Wydawnictwo Media Express rozpoczęło kampanię reklamową nowego piątkowego dodatku "Co ci się należy od Polski" drukowanego w ramach stałego suplementu...

4 listopada 2005

Cyfra Plus rozpoczyna świąteczną promocję sprzedażową

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię promującą świąteczną ofertę sprzedażową platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG...

4 listopada 2005

Dwie akcje "Faktu": pierwsza faza kampanii wizerunkowej i działania z siecią Avans

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) prowadzi dwie akcje: pierwszą fazę wizerunkowej kampanii reklamowej i wspólne działania z siecią sklepów Avans....

4 listopada 2005

TVP poszerza ofertę sportową na swojej trzeciej antenie

Telewizja Polska w szerszym niż dotąd stopniu chce prezentować sport krajowy w TVP3 Regionalnej. W każdą sobotę w paśmie między...

4 listopada 2005

Sharp buduje wizerunek przez wprowadzenie na rynek największego telewizora LCD

Firma Sharp buduje wizerunek eksperta w dziedzinie płaskich telewizorów przez wprowadzenie na rynek największego na świecie telewizora LCD. Model telewizora...

4 listopada 2005

Opinion wykorzystał śmieciarki jako medium reklamowe

Drukarnia wielkoformatowa Opinion wykorzystała śmieciarki do realizacji akcji artystycznej autorstwa Beaty i Pawła Konarskich z Dobrej Grupy. W Warszawie ich...