M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 listopada 2005

Dynamiczna, zmieniona makieta i nowości redakcyjne na drugiej stronie "Metra"

Bezpłatny dziennik "Metro" (Agora SA) wprowadza od dziś na drugiej stronie nową, dynamiczną i bardziej wyrazistą makietę oraz zmiany redakcyjne....

4 listopada 2005

Nowa kanapka Pokcet z KFC wsparta akcją ATL i BTL

KFC (sieć należąca do firmy American Restaurants) wprowadza do swoich restauracji produkt promocyjny - kanapkę Pocket. Jest to kurczakowa kanapka...

4 listopada 2005

Promocja przy okazji piątej edycji konkursu Podróżnik Roku miesięcznika "Podróże"

Magazyn turystyczny "Podróże" (Wydawnictwo Murator) ogłosił piątą edycję swego konkursu Podróżnik Roku. Towarzyszy mu promocja w tygodniku "Wprost", w kanale...

4 listopada 2005

W III kwartale rynek reklamy TV netto wzrósł o 16,2 proc. według Starlinka

Szacowana wartość netto rynku reklamy telewizyjnej po 9 miesiącach 2005 roku osiągnęła wartość 1,675 mld zł według analiz domu mediowego...

4 listopada 2005

Wartość netto budżetów mediowych obsługiwanych przez MindShare wzrosła o 45-50 mln zł

MindShare Polska po wygranym sieciowo przetargu rozpocznie współpracę z firmą Motorola, która na polskim rynku była dotychczas obsługiwana przez Universal...

16 listopada 2005

ProMarka wciąż czeka na spotkanie z telewizjami w sprawie telemetrii

Stowarzyszenie ProMarka od czterech miesięcy oczekuje na spotkanie z głównym stacjami telewizyjnymi. W połowie lipca br. grupa mediowa stowarzyszenia złożona...

16 listopada 2005

"Free Colours" - powstał magazyn o muzyce reggae Wydawnictwa Zima

Powstał magazyn o muzyce reggae "Free Colours". Jego wydawcą jest Marek "Zima" Niewiarowski, właściciel firmy Zima wydającej płyty z muzyką...

16 listopada 2005

Hochland Polska wyda ponad 3,5 mln zł na kampanię i promocję konsumencką

Hochland Polska, producent serów kremowych, topionych i żółtych, przygotował 3-miesięczną (listopad br. - styczeń 2006) promocję konsumencką, w której za...

16 listopada 2005

Emilia Ziółkowska została key accountem w magazynie "Aktivist"

Emilia Ziółkowska objęła stanowisko key accounta w magazynie "Aktivist" (wydawnictwo Valkea Media). Wcześniej w piśmie "Financial Director Polska", tytule skierowanym...

16 listopada 2005

Panasonic reklamuje w telewizji aparaty Lumix

Panasonic Polska ponownie inwestuje w telewizyjną kampanię reklamową swoich cyfrowych aparatów fotograficznych serii Lumix. Podobnie jak podczas poprzedniej kampanii (w...

16 listopada 2005

"Polityka" z dodatkiem "Stół Polityki" wsparta kampanią

Aktualne wydanie "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) ukazało się z dodatkiem "Stół Polityki" autorstwa Piotra Adamczewskiego. Wydanie wspierane jest w TVP,...

16 listopada 2005

Michael Riley jako wiceprezes i dyr. generalny będzie nadzorował kanały Turnera w Polsce i regionie

Turner Broadcasting System Europe Ltd. (TBS), do którego w Polsce należą kanały tematyczne TCM, Cartoon Network i Boomerang, wprowadza nową...

16 listopada 2005

MTV Networks Polska rozpoczyna kampanię wspierającą debiut VH1

MTV Networks Polska rozpoczyna kampanię, która wesprze debiut stacji muzycznej VH1. 1 grudnia br. VH1 zastąpi MTV Classic. Kampania została...

16 listopada 2005

Publicis rozbudowuje struktury obsługi klienta, do zespołu dołącza Monika Katana

Obsługą klientów w agencji Publicis zajmie się teraz 5 zespołów, a więc o jeden więcej niż do tej pory. Celem...

16 listopada 2005

Marketing Plus i Starcom przygotowują kampanię sieci Mix Electronics

Agencja Marketing Plus i dom mediowy Starcom po wygranym w wakacje przetargu zrealizują ogólnopolską kampanię reklamową sieci sklepów Mix Electronics...

16 listopada 2005

SAR planuje badanie satysfakcji klienta obejmujące domy mediowe i agencje reklamowe

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych pracuje nad projektem badania satysfakcji klienta. Obejmie ono zarówno domy mediowe, jak i agencje reklamowe zrzeszone w...

16 listopada 2005

Beata Telega category managerem w grupie Animex

Beata Telega objęła funkcję category managera cooking solutions w dziale marketingu grupy Animex. Dotychczas to stanowisko nie było obsadzone. Telega...

16 listopada 2005

Cytryna zrealizowała kolejny spot dla Mokate Cappuccino z udziałem Paolo Cozzy

Firma Mokate SA wystartowała z intensywną kampanią wizerunkową kawy Mokate Cappuccino. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez podkreślenie, że...

16 listopada 2005

Ziaja reklamuje w RMF FM lek OTC Dikloziaja

Firma kosmetyczna Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków prowadzi kampanię radiową leku OTC Dikloziaja. Jest to preparat o właściwościach przeciwbólowych i...

16 listopada 2005

Kofeina wykona dla Grupy Żywiec kalendarze i świąteczne kartki

Agencja Kofeina rozpoczęła współpracę z Grupą Żywiec SA w zakresie obsługi BTL. Pierwszym zadaniem agencji jest stworzenie firmowego kalendarza, który...

16 listopada 2005

Wojciech Putrzyński prawdopodobnie rozpocznie pracę w agencji Gruppa 66 Ogilvy

Wojciech Putrzyński pełniący w agencji Publicis funkcję group account directora odchodzi z firmy. Prawdopodobnie rozpocznie pracę w dziale obsługi klienta...

16 listopada 2005

OMD Poland przyznał tytuł Accounta Roku

Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, po raz pierwszy w historii grupy przyznał tytuł Accounta Roku. Nagrody wręczono tym pracownikom agencji,...

16 listopada 2005

Moby Dick Warszawa zrealizowała projekty kreatywne dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

Agencja Moby Dick Warszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW). Kampania promuje jakość usług i produktów...

16 listopada 2005

Toyota przygotowuje kampanię kierowaną do narciarzy, która rozpocznie launch nowego Yarisa

Toyota przygotowuje kampanię zimową. Jak zapowiada Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu Toyota Motor Poland, w tym roku poświęcona...

16 listopada 2005

FFCreation przygotowała kampanię internetową dla Sony

Sony Poland rozpocznie dziś kampanię internetową swojego zestawu kina domowego X1. Całość działań - kreację kampanii, copy i prezentację multimedialną...

16 listopada 2005

Carlsberg relaunchuje regionalnie odmienioną markę piwa Okocim Zagłoba

Carlsberg Polska po czterech latach przerwy wprowadził ponownie do sprzedaży markę piwa Okocim Zagłoba. Tym razem nie jest to już...

16 listopada 2005

Polskie Książki Telefoniczne będą dostępne w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl i Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczynają współpracę. Dzięki niej użytkownicy portalu będą mogli korzystać z zawierającej prawie milion...

16 listopada 2005

Citroen Polska promuje z pomocą Data Solutions modele dostawcze

Citroen Polska rozpoczął akcję marketingu bezpośredniego promującą modele dostawcze. Celem projektu realizowanego przez agencję Data Solutions jest wzrost sprzedaży oraz...

16 listopada 2005

Gazeta Pomorska Media powołała nową strukturę - Grupę Gra

Firma Gazeta Pomorska Media należąca do koncernu Orkla Press powołała nową strukturę - Grupę Gra. W jej skład weszły agencja...

16 listopada 2005

KRRiTV przygotowała projekt konkursu na telewizyjne naziemne częstotliwości cyfrowe

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęli projekt ogłoszenia na rezerwację częstotliwości na cele rozpowszechniania lub rozprowadzania programów telewizyjnych...

16 listopada 2005

Testardo Red Cell chce większej niezależności w strukturze WPP

Agencja Testardo Red Cell należąca do WPP Group będzie starała się zmienić swój status w strukturze międzynarodowej. - Prowadzimy rozmowy...

16 listopada 2005

Gillette promuje swoje produkty przez piłkarski konkurs

Gillette Group Poland przeprowadziła promocję konsumencką "Zostań mistrzem! Puchar czeka!", którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D. W pierwszej...

16 listopada 2005

ZKDP zlecił kontrolę nadzwyczajną "Cafe", wydawca tytułu wycofał się ze związku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zlecił kontrolę nadzwyczajną miesięcznika "Cafe" w 2005 r. oraz udzielił upomnienia wydawcy tego tytułu -...

16 listopada 2005

Sąd ogłosił upadłość spółki Business Press

Sąd Rejonowy m.st. Warszawy, XVII Wydział Gospodarczy ogłosił upadłość Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynu "Businessman Magazine". Wyznaczył sędziego...

17 listopada 2005

Paulina Siwkiewicz awansowała na stanowisko media marketing & PR managera w AmerSport

Paulina Siwkiewicz została media marketing & PR managerem w spółce AmerSport, która jest wyłącznym dystrybutorem marek: Converse, CAT i Merrell...

17 listopada 2005

Stanisław Stanuch dyrektorem serwisu w Interii

Stanisław Stanuch dołączył do zespołu portalu Interia.pl, gdzie jako dyrektor serwisu Nowe Technologie będzie odpowiadał za gruntowne odświeżenie i rozbudowanie...

17 listopada 2005

S4 przygotowuje swoich klientów na targi MAPIC w Cannes

Agencja reklamowa S4 zajęła się organizacją wyjazdu na targi MAPIC w Cannes przedstawicieli firmy Parkridge CE Retail oraz Lambert Smith...

17 listopada 2005

Łapczyńska i Koszyk awansują w Euro RSCG 4D

Monika Łapczyńska i Marcin Koszyk dołączyli do grona account directorów agencji Euro RSCG 4D, awansując ze stanowisk accout managerów. Monika...

17 listopada 2005

Cryptone Polska chce przejąć lokalną agencję reklamową

Cryptone Polska, działająca w Polsce i we Francji, szuka w Polsce agencyjnego partnera. - Chcemy kupić polską agencję zatrudniajacą około...

17 listopada 2005

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zamierza za 800 tys. zł przeprowadzić kampanię promocyjną

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności przygotowało projekt kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mrożonki pełne natury" zachęcającej do konsumpcji owoców, warzyw i innych produktów mrożonych, która...

17 listopada 2005

Oświadczenie: Direct Publishing wróci do ZKDP

Direct Publishing, wydawca magazynu "Cafe", przesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie odnoszące się do zamieszczonej we wczorajszym wydaniu serwisu informacji...

17 listopada 2005

Urszula Kupraszewicz nową dyrektor marketingu w BillBird SA

Urszula Kupraszewicz została nową dyrektor marketingu i objęła stanowisko członka zarządu w firmie BillBird SA, operatorze sieci VIA. Ostatnio, do...

17 listopada 2005

"Gazeta Prawna" przyznała Nagrody Gospodarcze "Wehikuł Czasu"

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza Infor SA) wręczyła Nagrody Gospodarcze "Wehikuł Czasu". Była to druga edycja plebiscytu. Nagrody są przyznawane -...

17 listopada 2005

KUPS rozpocznie promocję soków marchwiowych w Rumunii i Bułgarii w styczniu 2006 r.

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zrzeszająca producentów soków w Polsce rozpocznie w styczniu 2006 r. kampanie reklamowe promujące soki marchwiowe...

17 listopada 2005

IMIGe Poland przygotowała promocję marek Johnnie Walker i Smirnoff w hipermarketach

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant...

17 listopada 2005

Na koniec 2006 r. Cyfrowy Polsat chce mieć 700 tys. abonentów

W przyszłym roku platforma Cyfrowy Polsat zamierza znacznie zwiększyć liczbę abonentów. - W przyszłym roku chcielibyśmy utrzymać obecne bardzo wysokie...

17 listopada 2005

Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology przygotowała świąteczną ofertę zapachów

Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology przygotowała świąteczną ofertę. Jest to katalog bożonarodzeniowych zapachów adresowany do marketerów i detalistów, kórzy będą...

17 listopada 2005

Erste Bank będzie reprezentował właścicieli "Ozonu" w negocjacjach z inwestorami

Austriacki bank Erste będzie odpowiedzialny za znalezienie inwestora dla tygodnika "Ozon" wydawanego przez Ozon Media. Jak mówi Michał Jeżewski, prezes...

17 listopada 2005

Pięciu kandydatów do tytułu Menedżer Roku 2005, konkursu HBO

Wśród tegorocznych wyróżnionych w konkursie HBO Menedżer Roku 2005 znaleźli się: Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, Tomasz Węgrzyński, prezes Vectry,...

17 listopada 2005

Specjalne wydanie "Przyjaciółki" z okazji 5-lecia Fundacji Przyjaciółka

Tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), który dziś ukazał się w sprzedaży, wydany jest z okazji 5. urodzin Fundacji Przyjaciółka. Temat tygodnia...