M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 listopada 2005

Jakub Pyłka brand managerem w firmie Megabajt

Jakub Pyłka awansował na stanowisko brand managera w firmie Megabajt dystrybuującej sprzęt i akcesoria komputerowe. Będzie sprawować opiekę nad markami...

17 listopada 2005

Maria Fuss-Świstak wróci do Zenithmedia

Maria Fuss-Świstak rozpocznie pracę na stanowisku senior media plannera & buyera w Zenithmedia. Wraca ona do zespołu agencji po trzyletniej...

17 listopada 2005

Marka Toyota sponsorem programu w TVN Style

Marka samochodowa Toyota (model Toyota Aygo) będzie sponsorem magazynu modowego w TVN Style "Paris, Paris". Umowa przewiduje współpracę minimum do...

17 listopada 2005

"Nowy Dzień" rozpoczyna pierwszą swoją serię wydawniczą "Kolekcja Radia Złote Przeboje"

Gazeta "Nowy Dzień" wydawana przez spółkę Agora SA rusza z pierwszym swoim projektem wydawniczym - "Kolekcją Radia Złote Przeboje". W...

17 listopada 2005

Plantpress wyda magazyn "Sad"

W styczniu ukaże się pierwszy numer magazynu "Sad". Pismo będzie się ukazywało w cyklu miesięcznym, w nakładzie 10 tys. egz....

17 listopada 2005

Krzysztof Markowski dołączył do biura reklamy "Metropolu"

Krzysztof Markowski objął stanowisko key account managera w dziale sprzedaży bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez spółkę TPP. Będzie odpowiedzialny za...

17 listopada 2005

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

17 listopada 2005

Syndyk wystawił Business Press na sprzedaż

Syndyk upadłości spółki Business Press, wydawcy magazynów "Businessman Magazine" i "Polski Przedsiębiorca", wystawił firmę na sprzedaż. Możliwy jest zakup całości...

17 listopada 2005

Promocja pomarańczy i klementynek dotowana przez UE prowadzona będzie w Polsce do 2008 r.

Polska jest jednym z 10 krajów należących do Unii Europejskiej, gdzie w latach 2005-2008 prowadzona będzie kampania promująca walory pomarańczy...

17 listopada 2005

Wyjaśnienie: Agencja Kofeina pracuje dla Grupy Żywiec po przetargu

We wczorajszym DS "MMP" w informacji na temat współpracy agencji Kofeina z Grupą Żywiec SA napisaliśmy, że współpraca ta została...

17 listopada 2005

New Yorker startuje z kampanią odzieży w kinach i telewizji

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel młodzieżowych marek, m.in.: Fishbone, Fisbone Sister, Amisu czy Censored, rozpoczyna kampanię paneuropejską, której odsłona przewidziana...

17 listopada 2005

Ekonomiczne stacje PKN Orlen będą się nazywały Bliska

Ekonomiczne stacje PKN Orlen będą się nazywały Bliska - napisał "Puls Biznesu". Oficjalnie PKN Orlen odmawia komentarza w tej sprawie,...

18 listopada 2005

Sprostowanie: Demo Effective Launching na short-liście PKT

Agencja Demo Effective Launching, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" z 16 listopada, DougFaberFamily, pozostała na short-liście przetargu Polskich...

18 listopada 2005

GEOnawigacja w internetowej Panoramie Firm

Eniro Polska, wydawca Panoramy Firm, w swoim serwisie-wyszukiwarce www.pf.pl udostępnił dodatkową opcję GEOnawigacji. Polega to na tym, że wpisując kryterium...

18 listopada 2005

Andrzej Kopleński dyrektorem ds. zarządzania portfelem marek premium w KP SA

Andrzej Kopleński objął stanowisko dyrektora ds. zarządzania portfelem marek premium (brand group directora) w Kompanii Piwowarskiej SA. Będzie się zajmować...

18 listopada 2005

Procter & Gamble wprowadza nową linię kosmetyków do stylizacji włosów

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków do stylizacji włosów ShockWaves Massive Murowany Fryz. Seria składa się...

18 listopada 2005

Agnieszka Cachro group account managerem w agencji S4

Agnieszka Cachro objęła stanowisko group account managera w agencji reklamowej S4, zasilając jeden z trzech działów client service. Cachro kieruje...

18 listopada 2005

Nowe osoby w dziale obsługi klienta Focus Advertising

Do zespołu agencji Focus Advertising dołączyły trzy nowe osoby. Wojciech Szmyd rozpoczął pracę jako senior account manager. Wcześniej pracował w...

18 listopada 2005

Tadeusz Żórawski członkiem Steering Committee Universal McCann na region EMEA

Tadeusz Żórawski, prezes domu mediowego Universal McCann w Polsce, został członkiem Steering Committee w sieci Universal McCann na region Europy,...

18 listopada 2005

Hyundai promuje nowy model Getza

Hyundai Motor Poland rozpoczął akcję reklamową promującą nowy model samochodu rodzinnego Getz. Kampania ma na celu poinformowanie klientów o nowej...

18 listopada 2005

"Metropol" będzie dołączał weekendowy dodatek kulturalno-rozrywkowy

Bezpłatny dziennik "Metropol" wydawany przez spółkę TPP będzie dołączał dodatek "Metropol Weekend" poświęcony wydarzeniom kulturalno-rozrywkowym. Suplement będzie się ukazywał razem...

18 listopada 2005

Kompania Piwowarska buduje wizerunek Redd's w wielokanałowej kampanii

Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową piwa Redd's. Jej celem jest mocne związanie brandu z klimatem wieczornego spotkania z przyjaciółmi...

18 listopada 2005

12 mln zł zainwestuje TVP w obsługę igrzysk, PZN negocjuje z Lotosem powrót do sponsorowania skoczków

Telewizja Polska (TVP SA) przygotowuje się do sezonu zimowego. Już za tydzień ruszają transmisje tegorocznych zawodów Pucharu Świata w Skokach...

18 listopada 2005

Pięć polskich produktów czeka na rejestrację nazwy w Unii Europejskiej

Pięć polskich produktów wystąpiło do Komisji Europejskiej z wnioskiem o rejestrację nazwy produktów rolnych w kategoriach: chroniona nazwa pochodzenia, chronione...

18 listopada 2005

Wzrost rynku reklamowego w III kw. wyniósł aż 17,1 proc. wg Starlinka

Według analiz domu mediowego Starlink szacowana wartość netto rynku reklamowego po 9 miesiącach 2005 r. wyniosła 3 mld 468 mln...

18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

18 listopada 2005

Maison ma szansę na kolejną kadencję prezesa zarządu PTBRiO

Dominika Maison (Maison Research Consulting) to jeden z najpoważniejszych kandydatów na stanowisko prezesa zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii...

18 listopada 2005

"Tele Tydzień" zmienia się, co nagłaśnia kampania z udziałem Małgorzaty Foremniak

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) odnowi szatę graficzną i zwiększy objętość do 100 stron. Zmieniony magazyn wejdzie na rynek w przyszłym...

18 listopada 2005

Nordea reklamuje kartę kredytową MasterCard Aspiracje

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową karty kredytowej Nordea MasterCard Aspiracje. Kampanii towarzyszy konkurs Twoje Aspiracje, w którym za najciekawiej...

18 listopada 2005

Ewa Wieczorkiewicz rozstaje się z Broker FM

Ewa Wieczorkiewicz, starszy specjalista ds. sponsoringu i akcji specjalnych, odejdzie z Brokera FM. Pracowała tam przez ostatnie sześć lat. Zaczynała...

18 listopada 2005

Urs Zeier doradza polskiej branży outdoor utworzenie Joint Industry Committee

Urs Zeier, research consultant firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor, uważa, że pierwszym etapem w pracach nad standardem badań skuteczności...

18 listopada 2005

Jazz Radio promuje audycję "Audiofeeling"

Jazz Radio wprowadziło na antenę nową audycję "Audiofeeling". Program emitowany jest w niedziele w paśmie między godz. 21 a 23,...

18 listopada 2005

Wojciech Wasilewski nowym dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych w Samsungu

Wojciech Wasilewski został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych w Samsung Electronics Polska. Zastąpił na tym stanowisku Pawła...

18 listopada 2005

CB4 realizuje kampanie dla PTC i Citibanku

Na nośnikach reklamowych w taksówkach ruszyły kampanie PTC Era Biznes i Citibanku Handlowego. PTC reklamuje pasażerom taksówek bezprzewodowy dostęp do...

18 listopada 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych podało wyniki pierwszego badania tygodników lokalnych

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL) przedstawiło wyniki pionierskiego badania czytelnictwa 65 tygodników lokalnych o zasięgu powiatowym skupionych pod wspólnym brandem "Tygodnik...

18 listopada 2005

Według GfK Polonia 75 proc. punktów gastronomicznych należy do HoReCa

Z badań przeprowadzonych przez instytut GfK Polonia wynika, że ogólna liczba punktów gastronomicznych w Polsce wynosi obecnie ponad 58 tys....

18 listopada 2005

Grzegorz Gierejko managing directorem Eastern Europe w Sagem Communication

Grzegorz Gierejko, który od 2002 r. jest dyrektorem zarządzającym Sagem Communication Poland, oddziału francuskiego producenta sprzętu mobilnego, biurowego i multimedialnego,...

18 listopada 2005

Polfa Kutno Ivax buduje relacje z aptekami za pomocą interaktywnej powieści

Polfa Kutno Ivax prowadzi projekt marketingowy "Program reklamy korporacyjnej" skierowany do aptek. Mechanizm programu polega na stworzeniu interaktywnej powieści opowiadającej...

18 listopada 2005

Dzienniki ruszają z loteriami: "Super Express" ze "Zdrapką", "Nowy Dzień" z akcją "Wygraj rok życia za darmo"

"Super Express" (Media Express) rozpoczyna od dziś swoją popularną loterię "Zdrapka". Natomiast "Nowy Dzień", nowy dziennik Agory SA, w poniedziałek...

18 listopada 2005

"Gazeta Krakowska" tylko za 90 gr w aglomeracji krakowskiej

"Gazeta Krakowska" (Polskapresse, oddział Prasa Krakowska) będzie mieć od jutra niższą cenę w aglomeracji krakowskiej - wyniesie ona 0,90 zł....

18 listopada 2005

Marek Sypek dyrektorem zarządzającym Johnson & Johnson (Consumer)

Marek Sypek został nowym dyrektorem zarządzającym części kosmetycznej (działu Consumer) Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Zastąpił na tym...

18 listopada 2005

Sobieski już bez dystrybucji w nazwie

Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. należąca do francuskiej grupy kapitałowej Belvedere, największy w kraju producent i dystrybutor wódki i alkoholi...

18 listopada 2005

Unilever wprowadza nowe kostki i zupy Knorr i wspiera je reklamowo

Unilever Polska, właściciel m.in. marki Knorr, wprowadza pod nią na rynek kostki przyprawowe i zupy w kartonikach i wspiera te...

21 listopada 2005

Fiat został sponsorem programu Moto TV w Interii

Fiat Auto Poland został sponsorem Moto TV, programu motoryzacyjnego emitowanego w portalu Interia. Przez cztery odcinki programu jego emisję poprzedzać...

21 listopada 2005

Telepizza pierwsza stosuje wysyłkę SMS w systemie Jet.Mail

Telepizza jest pierwszym klientem, który zastosował wysyłkę SMS w systemie Jet.Mail autorstwa agencji Interactive Marketing Partner Polska. Jet.Mail to system...

21 listopada 2005

Paweł Maliszewski dyrektorem marketingu Polbanku EFG

Eurobank EFG, grecki bank, który na polskim rynku planuje launch swoich usług na początku 2006 r., ma już dyrektora marketingu....

21 listopada 2005

Believe i mOne przygotowały projekt reklamowy dla Duracella

Ruszyła najnowsza kampania internetowa producenta baterii Duracell pod hasłem IQuiz. Projekt powiązany jest ze sponsorowaną przez Duracell telewizyjną serią programów...

21 listopada 2005

Gruszczyński nie obejmie stanowiska creative group head McCann-Erickson

Piotr Gruszczyński, były dyrektor kreatywny Young & Rubicam (o jego odejściu informowaliśmy w DS "MMP" z 7 października br.), nie...

21 listopada 2005

Niezależne Badania Czytelnictwa Prasy prezentują wyniki "Poznaj świat"

Serwis internetowy Niezależnych Badań Czytelnictwa Prasy (NBCP) wzbogacił się o czwarty tytuł. Jest to miesięcznik "Poznaj świat" (Wydawnictwo Bernardinum). W...