M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 listopada 2005

Eurosport wprowadza olimpijską ramówkę, planuje 1200 godzin relacji z dyscyplin zimowych

Eurosport przeprowadzi ok. 1200 godzin relacji z dyscyplin zimowych w związku z rozpoczynającym się właśnie zimowym sezonem olimpijskim. 800 godzin...

23 listopada 2005

Ryanair reklamuje się hasłem "Polacy nie kaczory i Ryanairem latają"

Linie lotnicze Ryanair prowadzą kampanię reklamową pod hasłem "Polacy nie kaczory i Ryanairem latają". - Tym sloganem linie realizują taktykę...

23 listopada 2005

Nokia organizuje miejski event snowboardowy we Wrocławiu

Nokia Poland przygotowuje na 3 grudnia we Wrocławiu event snowboardowy pod hasłem "Leave no trace". - Jest to próba przeniesienia...

23 listopada 2005

Magazyn "Nurkowanie" promuje się i wprowadza zmiany z okazji 10-lecia

Grudniowe wydanie miesięcznika "Nurkowanie" będzie promowane w największych salonach EMPiK-u, w różnego rodzaju katalogach branżowych oraz na wybranych stronach internetowych....

23 listopada 2005

Raport "Konsument i media" On Board PR otwiera serię opracowań dla biznesu

Firma On Board PR przygotowała raport "Konsument i media". Jest to pierwsze z serii opracowań adresowanych do przedsiębiorców i pomagających...

23 listopada 2005

Domino Siły Kreatywne realizuje świąteczną akcję dla CH Manhattan w Gdańsku

17 listopada ruszyła Świąteczna Loteria w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku. Organizatorem Loterii odpowiedzialnym jednocześnie za prawidłowy jej przebieg jest...

23 listopada 2005

Radosław Jaworski PR managerem w Panasonic Polska

Radosław Jaworski objął funkcję PR managera w Panasonic Polska. Odpowiedzialny będzie za tworzenie i realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami...

23 listopada 2005

"Życie Warszawy" w nieco zwiększonym nakładzie z angielskim na płytach

Kampania w stacjach radiowych i podniesienie nakładu o 15 proc. towarzyszą trzydniowej akcji "Życia Warszawy" (Dom Prasowy), prowadzonej od wtorku...

23 listopada 2005

Zofia Fleming zajmuje się obsługą Danone'a także w Czechach

Zofia Fleming, group account director agencji Young & Rubicam (pełniąca także funkcję joint managing directora, członek zarządu agencji), odpowiedzialna za...

23 listopada 2005

Agencja Stargraphics rozpoczęła współpracę z Grupą Nieruchomości Maexpa

Agencja reklamowa Stargraphics rozpoczęła współpracę z Grupą Nieruchomości Maexpa w obszarze działań BTL. Pozyskanie tego klienta odbyło się bez przetargu....

23 listopada 2005

Europa Europa startuje z kampanią reklamową

Rusza kampania reklamowa kanału Europa Europa z portfolio Zone Vision. Obejmie radio (Trójka, Radio PiN, Jazz Radio, RMF Classic) oraz...

23 listopada 2005

Łukasz Wiśniewski nowym grafikiem w agencji Schulz

Łukasz Wiśniewski dołączył do zespołu agencji Schulz. Będzie pracował na stanowisku grafika. Ma się zająć indywidualną obsługą jednego z kluczowych...

23 listopada 2005

Publicis realizuje pierwszą kampanię reklamową Lecha (Kompania Piwowarska)

Od 18 listopada trwa najnowsza kampania piwa Lech (Kompania Piwowarska). Jest to pierwsza kampania dla tego klienta zrealizowana przez agencję...

23 listopada 2005

PZU i Warta walczą o kierowców

Dwa największe towarzystwa ubezpieczeniowe: PZU i TUiR Warta niemal równocześnie rozpoczęły kampanie reklamowe ubezpieczeń komunikacyjnych. Historycznie największa liczba spośród 12...

23 listopada 2005

Wniosek o odwołanie Waniek z KRRiTV poparł jedynie wnioskodawca

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji głosowali nad wnioskiem o odwołanie Danuty Waniek ze stanowiska przewodniczącej Rady. Wniosek poparł jedynie...

23 listopada 2005

Nowości w świątecznej ofercie Nestle Polska, brak wsparcia mediowego

Nestle Polska przygotowała świąteczną ofertę słodyczy. Ciekawostką są produkty, które nie figurują w portfolio firmy w Polsce. A są to...

23 listopada 2005

Wojciech Putrzyński dyrektorem zarządzającym agencji Mather Communications

Jak wcześniej informowaliśmy w DS "MMP" (16 listopada), Wojciech Putrzyński rozpoczyna pracę w Ogilvy Group Poland na stanowisku dyrektora zarządzającego...

23 listopada 2005

G7 obsługuje linie lotnicze KLM Royal Dutch Airlines

Linie lotnicze KLM Royal Dutch Airlines są nowym klientem agencji G7 w zakresie rozwiązań kreatywnych. Budżet został przekazany agencji na...

23 listopada 2005

Johnson & Johnson zwiększy przyszłoroczny budżet mediowy o 60-80 proc.

Johnson & Johnson Poland planuje na koniec przyszłego roku wypracować z części kosmetycznej i produktów higienicznych dla kobiet (dział Consumer)...

23 listopada 2005

Alicja Miłuńska dołączyła do agencji Interactive Marketing Partner

Do zespołu Interactive Marketing Partner dołączyła Alicja Miłuńska, która objęła stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialna za koordynację projektów wewnątrz firmy....

23 listopada 2005

Trzech nadawców radiowych rażąco naruszyło przepisy dotyczące działalności reklamowej i sponsorskiej

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedstawiła wyniki kontroli działalności reklamowej i sponsorskiej nadawców radiowych. Kontrola dotyczyła działań podejmowanych przez nadawców...

23 listopada 2005

OS3 autorem globalnego serwisu Tally Weijl

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała serwis brandu odzieżowego Tally Weijl dla 17 krajów. Serwis podkreśla seksowność produktów Tally Weijl, czemu...

23 listopada 2005

Fiat namawia młodych kierowców do zakupu pierwszego własnego auta

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię dla Fiata Panda. Kampania adresowana jest do ludzi młodych, którzy korzystają z samochodów rodziców, oraz...

23 listopada 2005

Brachowicz jako account manager i Bożek jako designer dołączyli do agencji Cumulus

Anna Brachowicz objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Cumulus. Przeszła do Cumulusa z Polskiego Radia Lublin, gdzie pracowała jako...

23 listopada 2005

Agencja Świeża Bazylia PR rozpoczyna współpracę z Procter & Gamble

Agencja Świeża Bazylia PR rozpoczyna współpracę z Procter & Gamble. Agencja będzie prowadzić działania media relations w zakresie launchu proszku...

23 listopada 2005

Oliver Voigt odchodzi z G+J Polska, Malicka prezesem wydawnictwa

Oliver Voigt, obecnie prezes zarządu wydawnictwa G+J Polska, odejdzie z firmy. Swoje stanowisko będzie zajmował do końca br. Funkcję prezesa...

24 listopada 2005

V&P jest autorem nowych opakowań pasztetów Profi

Agencja reklamowa V&P przygotowała nową linię opakowań dla Wielkopolskiej Wytwórni Żywności "Profi". Projekty dotyczą pasztetów wieprzowych, linia obejmuje pięć wariantów...

24 listopada 2005

Po preselekcji jurorzy konkursu Epica wybrali 17 prac z Polski

Podczas obrad jury 19. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica po preselekcji wybrano 17 prac zgłoszonych przez polskie agencje i firmy...

24 listopada 2005

Sprostowanie: BBDO Warszawa autorem kampanii Warty

We wczorajszym DS "MMP" omyłkowo jako autora kampanii reklamowej TUiR Warta podaliśmy agencję DDB Warszawa, podczas gdy dla grupy Warta...

24 listopada 2005

Kraft Foods wprowadza zestawy promocyjne kawy Jacobs i nowe czekolady Milka

Kraft Foods Polska SA, producent m.in. słodyczy i kaw, przygotował świąteczną ofertę. Kawa Jacobs będzie dostępna w pięciu różnych zestawach...

24 listopada 2005

mBank zwiększy w 2006 r. nakłady marketingowe o 20 proc.

Po pięciu latach działalności wirtualny mBank (należący do BRE Banku SA) ma blisko 1 mln klientów. Według Sławomira Lachowskiego, twórcy...

24 listopada 2005

Sigma International pracuje z US Pharmacia i VisitBritain

Sigma International realizuje dwa projekty public relations dla firmy US Pharmacia. Pierwszy dotyczy programu edukacyjno-informacyjnego "Meteowrażliwi", który promuje nową linię...

24 listopada 2005

Dwa nowe produkty Delecty będą wspierane promocjami i reklamą w prasie

Delecta, producent ciast w proszku, wzbogaca asortyment o dwa nowe produkty - ekskluzywne ciasta do samodzielnego wypieku o nazwie Krówka...

24 listopada 2005

Scholz & Friends i Initiative przygotowały świąteczny projekt dla Tchibo

Tchibo rozpoczęło kampanię reklamową promującą świąteczne zestawy kawy Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, produktów, które w ostatnich tygodniach roku...

24 listopada 2005

Harper Hygienics reklamuje swoje produkty wśród młodych mam

W listopadzie br. firma Harper Hygienics włączyła się w ogólnopolski program skierowany do młodych mam, tzw. hospital sampling. W ramach...

24 listopada 2005

PGNiG zmieni nazwę korporacyjną i planuje przetarg

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA) w ciągu dwóch-trzech lat zamierza wprowadzić nową nazwę korporacyjną. Propozycje nazw przedstawiła...

24 listopada 2005

Maxus pracuje dla Ferno, kampania promocyjna w toku

Dom mediowy Maxus rozpoczął współpracę z firmą Ferno - Lubartowską Fabryką Okien. Nawiązanie współpracy odbyło się bez przetargu. Pierwszym efektem...

24 listopada 2005

BenQ szuka nowych kanałów komunikacji w reklamach telefonów Siemens

Rusza pierwsza kampania telefonu komórkowego Siemens (model CX75) w telewizji, prasie, outdoorze i internecie, w której na reklamach po raz...

24 listopada 2005

Apollo Lighting po raz pierwszy zainwestował w reklamę

Apollo Electronics, dystrybutor elektroniki użytkowej, chce wypromować swoją markę sprzętu oświetleniowego Apollo Lighting. Rusza pierwsza w historii kampania tej marki...

24 listopada 2005

"Notes na 6 tygodni" z płytą sponsorowaną przez Polskie Radio Bis

Nowy numer "Notesu na 6 tygodni" o zjawiskach nowej kultury ukazał się z płytą ze słuchowiskiem "Audio Mental Notes" z...

24 listopada 2005

Magdalena Misztal została szefem marketingu J&S Cup i założyła firmę producencką

Magdalena Misztal, do niedawna media manager w firmie PTK Centertel, została dyrektorem marketingu firmy J&S Sports, która zajmuje się organizacją...

24 listopada 2005

Panasonic inwestuje we wsparcie sprzedaży telewizorów Viera

Panasonic Polska ruszył z telewizyjno-prasową kampanią reklamową nowej linii telewizorów ciekłokrystalicznych LCD i plazmowych Viera (wprowadził ją do sprzedaży w...

24 listopada 2005

Schulz reorganizuje dział kreacji, rozważa uruchomienie zagranicznego oddziału

Agencja reklamowa Schulz zreorganizowała struktury kreatywne. Zmianom patronował nowy dyrektor kreatywny agencji Giovanni Caporioni (o jego przejściu do Schulza pisaliśmy...

24 listopada 2005

Grudniowa "Pani" z dodatkiem specjalnym "Projekt Kobieta"

Grudniowe wydanie "Pani" (Wydawnictwo Bauer) ma dodatek specjalny wewnątrz pisma o wizerunkowym charakterze "Projekt Kobieta". Jest to jego druga edycja....

24 listopada 2005

Ruszył konkurs Vox FM na kreację logo

Sieć stacji radiowych Vox FM prowadzi przetarg, którego celem jest wyłonienie agencji reklamowej, która przygotuje logo nadawcy. O planowanym konkursie...

24 listopada 2005

Sabiłło został dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Janssen-Cilag Polska

Zdzisław Sabiłło objął stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu spółki Janssen-Cilag Polska należącej do koncernu Johnson & Johnson. Jednocześnie będzie...

24 listopada 2005

Figurski i Wojewódzki w roli Świętych Mikołajów w spotach Ery Tak Tak

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała dla użytkowników telefonów na kartę Era Tak Tak promocję świąteczną. Za doładowania otrzymają...

24 listopada 2005

Linia Beauty Creator Attraction będzie największą nowością firmy Soraya

Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy - Beauty Creator Attraction. Będzie to najważniejszy debiut...

24 listopada 2005

G+J Polska wprowadzi w przyszłym roku luksusowy magazyn dla kobiet

Wydawnictwo G+J Polska planuje jesienią 2006 roku wprowadzenie na rynek ekskluzywnego magazynu dla kobiet. Jak przekazała Magda Malicka, która od...

24 listopada 2005

Urbanek odpowiada za lokalne strategie marketingowe Tesco, nowe osoby w dziale marketingu

Iwona Urbanek pełni obowiązki kierownika ds. zespołu lokalnych strategii marketingowych w Tesco Polska. Przejęła obowiązki Krzysztofa Barancewicza, który został awansowany...