M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 listopada 2005

Nowy program Anity Werner w jesiennej ramówce TVN24

W jesiennej ramówce stacji TVN24 pojawi się nowy program prowadzony przez Anitę Werner. "Dama Pik" to cykl wywiadów, których bohaterkami...

24 listopada 2005

Michał Kostrzewa przedstawicielem Skype w Polsce

Skype otwiera oddział w Polsce. Jego szefem będzie Michał Kostrzewa, który dotychczas pracował w firmach telekomunikacyjnych i doradczych (m.in. dla...

24 listopada 2005

Wyborowa zapowiada powrót do grona najlepiej sprzedających się wódek w Polsce

Wyborowa SA zapowiada powrót swojej sztandarowej marki do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się marek wódki w Polsce. Ma pomóc jej...

24 listopada 2005

Amica wybierze agencję do końca br., rozbieżności między Peppermint i marketerem

Producent sprzętu AGD Amica wybierze do końca br. nową agencję realizującą działania BTL i wspierającą sprzedaż produktów firmy. Nowa agencja...

24 listopada 2005

Dorota Rzeszutek event managerem w EventLab

Do zespołu agencji EventLab dołączyła Dorota Rzeszutek. Dotychczas pracowała w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie,...

24 listopada 2005

Znajomość marki Orange na poziomie znacznie niższym niż Idei

Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku, czyli w pierwszym miesiącu po jej wprowadzeniu na polski rynek, jest znacząco...

24 listopada 2005

Indesit sponsorem łódzkiego festiwalu Camerimage

Indesit Company jest sponsorem festiwalu Camerimage, który po raz 13. odbędzie się w Łodzi, w najbliższy weekend. Indesit sponsoruje to...

25 listopada 2005

Ruch SA za pomocą całorocznej kampanii promuje czytelnictwo prasy

KreacjaPro wykonuje całoroczną kampanię wizerunkową dla firmy Ruch SA, mającą na celu promowanie i rozpowszechnianie czytelnictwa prasy. Kampania nosi tytuł...

25 listopada 2005

Nikon zwraca gotówkę za zakup lustrzanki, informuje o tym w kampanii

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kreację do kampanii promocyjnej typu cash back dla lustrzanki cyfrowej D50. W okresie...

25 listopada 2005

Monika Wozińska logistic managerem w Neolit Media

Monika Wozińska dołączyła do zespołu domu brokerskiego Neolit Media. Pracuje na stanowisku logistic managera. Do jej zadań należy pozyskiwanie nowych...

25 listopada 2005

Monika Jabłońska dyrektorem ds. sprzedaży w XXL Communication

Monika Jabłońska została zatrudniona na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży w firmie reklamy wielkoformatowej XXL Communication. Przeszła do niej z domu...

25 listopada 2005

Stroer promuje książkę o outdoorze

Na nośnikach Stroera ruszyła kampania promująca książkę poświęconą reklamie zewnętrznej. Autorem pracy podsumowującej historię i aktualne trendy na rynku outdooru...

25 listopada 2005

IDMnet przygotował e-kampanię Lukas Banku z nietypową reklamą "radiową"

Sieć IDMnet przygotowała internetową kampanię dla Lukas Banku, część szerszej kampanii prowadzonej przez ten bank pod hasłem: "Ty też żądaj...

25 listopada 2005

Decentrum uruchamia platformę reklamowo-informacyjną www.lokalne.media.pl

Spółka Decentrum uruchomiła serwis internetowy www.lokalne.media.pl pomyślany jako platforma informacyjno-reklamowa dla i o rynku małych gazet lokalnych (na poziomie powiatowym,...

25 listopada 2005

Lowe GGK zwiększa kompetencje w regionie; zostaje kreatywno-strategiczną centralą dla Unilevera w regionie

Agencja Lowe GGK, która od kilku tygodni pełni funkcję regionalnego lighthouse'u sieci, zaczyna wypełniać obowiązki wynikające z nowej pozycji. Tim...

25 listopada 2005

Wirtualna Polska i Netsprint chcą zbudować partnerską sieć sprzedaży boksów reklamowych

Wirtualna Polska i wyszukiwarka Netsprint.pl wprowadziły wspólnie system pozwalający emitować reklamę w postaci boksów (nazwa usługi to Boksy Adkontekst). WP...

25 listopada 2005

Jażdżyński prezesem Bankier.pl; portal do końca br. zamierza osiągnąć 1 mln użytkowników

Tomasz Jażdżyński został prezesem portalu finansowego Bankier.pl. Jego głównym zadaniem będzie wprowadzenie portalu na giełdę. Zastąpił na tym stanowisku Piotra...

25 listopada 2005

Reckitt Benckiser przejął Boots Healthcare International

Koncern Reckitt Benckiser kupił od Boots Group PLC firmę Boots Healthcare International. Wartość transakcji szacowana jest na 3,42 mld dol....

25 listopada 2005

22 kategorie w szóstej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku

Plebiscyt Studencki Produkt Roku wzbogacony zostanie od ogłoszonej właśnie szóstej edycji o nową kategorię Studenccy Pracodawcy. Najlepsze marki studenci mogą...

25 listopada 2005

Time promuje wśród marketerów ofertę sponsorską akcji "Eska odwołuje zimę"

Time, dom sprzedaży Radia Eska, promuje ofertę sponsoringową akcji "Eska odwołuje zimę". Tym razem Eska ma wyprawić stu słuchaczy na...

25 listopada 2005

Coty po raz pierwszy reklamuje w telewizji damski zapach Pierre Cardin

Coty Polska rozpoczął pierwszą telewizyjną kampanię promującą damski zapach Pierre Cardin Emotion. Dotychczas reklamowane były tylko męskie kosmetyki zapachowe. Perfumy...

25 listopada 2005

Marek Włodarczyk reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką

Agencja Brandy na zlecenie Polmosu Lublin SA, producenta wódki Żołądkowa Gorzka, przygotowała kampanię BTL-ową tego produktu. Twarzą marki został popularny...

25 listopada 2005

Jarosław Bielas odpowiada za marketing i sprzedaż SkyEurope w Polsce

Jarosław Bielas, który do tej pory odpowiadał za realizację sprzedaży słowackich tanich linii lotniczych SkyEurope Airlines na rynku warszawskim, awansował...

25 listopada 2005

Pekao reklamuje Pożyczkę Ekspresową na święta

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię przedświątecznej oferty konsumpcyjnej Pożyczki Ekspresowej. Komunikowane profity to: pożyczka na dowolny cel, niskie raty,...

25 listopada 2005

Sieć Daily Cafe kształtuje wizerunek przez Akademię Parzenia Kawy

Sieć Daily Cafe kształtuje wizerunek przez cykl eventów Akademia Parzenia Kawy. W ramach imprez każdy chętny będzie mógł przejść bezpłatne...

25 listopada 2005

Agencja Partner ASM członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Agencja Partner ASM została 67. członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Firma powstała w 1998 r. i oferuje m.in. usługi merchandisingowe,...

25 listopada 2005

Universal McCann powiększył zespół i wdraża nową filozofię pracy

Dom mediowy Universal McCann, którym od początku października br. kieruje na stanowisku prezesa Tadeusz Żórawski, powiększył się w ostatnim czasie...

25 listopada 2005

Jerzy Dudek występuje w kampanii marki Warka autorstwa agencji Just

Jerzy Dudek, słynny polski bramkarz grający w reprezentacji kraju i drużynie Liverpoolu, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej piwa marki...

25 listopada 2005

"Fakt" przez kilka tygodni będzie dołączał kolejne części kalendarza na 2006 r.

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpoczyna dołączanie do nakładu kalendarza na 2006 r. Dzisiaj czytelnicy dziennika znajdą w nim ramkę...

25 listopada 2005

John Domas odchodzi z agencji Euro RSCG Warsaw, zastąpi go Piotr Badowski

John Domas, dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, po pięciu latach pełnienia tej funkcji odchodzi z agencji i wyjeżdża z...

25 listopada 2005

AMS postawił w Szczecinie pierwsze wiaty przystankowe, docelowo postawi 100

W Szczecinie stanęły pierwsze wiaty przystankowe firmy reklamy zewnętrznej AMS. Nowe konstrukcje w barwach miasta, czerwone z granatowymi pasami, ustawiono...

25 listopada 2005

Elitegroup Computer Systems obsługiwany przez agencję MMD

Agencja MMD Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Elitegroup Computer Systems. Agencja zapewnia firmie wsparcie...

25 listopada 2005

Agencja Advertiva rewitalizuje markę Ser Wiedeński firmy Ceko

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała relaunch marki Ser Wiedeński firmy Ceko, producenta serów typu ricotta. Rewitalizacja marki polegała na...

25 listopada 2005

Eskadra i Sigma zdobyły najwięcej nagród w konkursie Złote Spinacze

Jury konkursu Złote Spinacze 2005 organizowanego przez Związek Firm Public Relations przyznało swoje nagrody w dziewięciu kategoriach. Eskadra Promarket i...

28 listopada 2005

Nowo powstała organizacja promuje niemarkowe części samochodowe

Koalicja na rzecz Wolnego Rynku Samochodowych Części Zamiennych poza działaniami lobbingowymi promuje tańsze części samochodowe, które nie są opatrzone logo...

28 listopada 2005

Konrad Siuda dyrektorem artystycznym "Gazety Prawnej"

Konrad Siuda objął stanowisko dyrektora artystycznego dziennika "Gazeta Prawna" wydawanego przez Grupę Wydawniczą "Infor". Zastąpił Janusza Łukowicza, który odszedł z...

28 listopada 2005

Zarząd Wydawnictwa Zwierciadło potwierdza zmiany na stanowisku redaktora naczelnego magazynu

Zarząd Wydawnictwa Zwierciadło potwierdził zmianę na stanowisku redaktora naczelnego magazynu. Od stycznia przyszłego roku funkcję tę obejmie Monika Richardson. Zastąpi...

28 listopada 2005

Grey Worldwide Warszawa powoła strukturę poświęconą obsłudze klientów typu wellness

Healthy People - taką nazwę będzie nosić nowa struktura, której utworzenie planuje Grey Worldwide Warszawa w 2006 roku. Na początek...

28 listopada 2005

Coty Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego podkładu marki Astor

Koncern kosmetyczny Coty Polska ruszył z kampanią reklamową nowego podkładu do twarzy Anti Stress & Lift marki Astor. Adaptację reklamy...

28 listopada 2005

Orange Sponsorem Sportowym Roku, nagrody DeMeS przyznane po raz drugi

Marka Orange otrzymała statuetkę DeMeS i tytuł Sponsora Roku 2005. Sportowo-marketingowe nagrody DeMeS przyznała po raz drugi kapituła Dni Marketingu...

28 listopada 2005

Podravka International wprowadza przeciery pomidorowe

Podravka International zdecydowała o rozszerzeniu portfolio produktów o przecier pomidorowy w kartoniku. Produkt ten został przygotowany na bazie świeżych pomidorów,...

28 listopada 2005

Effective PR rozpoczął współpracę z firmą farmaceutyczną Medicofarma

Agencja Effective PR odpowiada za komunikację PR firmy Medicofarma Sp. z o.o. specjalizującej się w produkcji leków OTC oraz suplementów...

28 listopada 2005

Dax Cosmetics wprowadza nową serię kosmetyków dla panów

Laboratorium Badawczo-Rozwojowe firmy Dax Cosmetics opracowało nową serię kosmetyków do męskiej pielęgnacji. Linia kosmetyków Daxmen to 9 preparatów do pielęgnacji...

28 listopada 2005

Krzysztof Tkaczyk sprzedał udziały w Eskadrze Promarket zewnętrznej firmie

Krzysztof Tkaczyk, obecnie senior art director w agencji Schulz, sprzedał swoje udziały w Eskadrze Promarket, gdzie pracował przez ostatnie cztery...

28 listopada 2005

TelePizza inwestuje w nową markę Crunchy Chicken, konkurenta KFC

Spółka TelePizza Polska zainwestowała w amerykańską markę Crunchy Chicken, odpowiednik KFC. Pilotażowe dwie restauracje otwarto w Warszawie na placu Mirowskim...

28 listopada 2005

C3 chce sprzedawać karty telefoniczne Tele2 jako gadżety reklamowe

C3, spółka należąca do grupy operatora Tele2, będzie oferowała jako upominki reklamowe karty telefoniczne umożliwiające np. tańsze połączenia międzynarodowe. Spółka...

28 listopada 2005

Robert Medoń poszerza kompetencje w dziale reklamy Wydawnictwa Murator

Robert Medoń będzie koordynował sprzedaż reklam w miesięczniku "Zbuduj dom" (Wydawnictwo Murator). Nowe zadanie połączy z dotychczasową funkcją konsultanta ds....

28 listopada 2005

Indykpol przekaże 5 proc. ze sprzedaży produktów na rzecz akcji Pajacyk

Indykpol, producent mięsa i przetworów indyczych, przeprowadzi w dniach 15 grudnia - 15 stycznia akcję polegającą na zbieraniu środków finansowych...

28 listopada 2005

Kross wróci do rozmów z dwiema agencjami zakwalifikowanymi na krótką listę przetargu

Firma Kross SA, producent i dystrybutor rowerów i akcesoriów rowerowych, zamierza wrócić do rozmów z dwiema agencjami reklamowymi: Polymus i...

28 listopada 2005

Tomasz Lis przygotowuje komentarze dla dzienników Polskapresse

Tomasz Lis, znany dziennikarz, członek zarządu ds. programowych Polsatu, przygotowuje cotygodniowe komentarze dla niektórych dzienników lokalnych Polskapresse. Są to teksty...