M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 grudnia 2005

RRM przygotował trzy świąteczne oferty promocyjne

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, przygotował trzy świąteczne oferty promocyjne dla agencji i klientów. Oferty "Wesołych świąt życzy..."...

2 grudnia 2005

Michał Marszałek, head of new business w Initiative Warszawa, odchodzi z agencji

Michał Marszałek, head of new business w domu mediowym Initiative Warszawa, z końcem grudnia br. odchodzi z agencji. Jego obowiązki...

2 grudnia 2005

Nicole Kidman bohaterką reklam Chanel No. 5 w polskich mediach

Optimum Distribution, firma zajmująca się dystrybucją kosmetyków selektywnych, rozpoczęła akcję reklamową perfum Chanel No. 5. Kampania rozpoczęła się od prasowych...

2 grudnia 2005

Wawel wraca do koncepcji kreatywnych wykorzystywanych w 2004 r.

Ruszyła kampania czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki, produktów krakowskiej fabryki cukierniczej Wawel SA. Wykorzystano w niej spot przygotowany w...

2 grudnia 2005

BBC Prime i MTV Hits w ofercie telewizji cyfrowej Aster

Aster, operator telekomunikacyjny działający w Warszawie, rozpoczął reemisję BBC Prime i MTV Hits w ofercie telewizji cyfrowej. Tym samym w...

2 grudnia 2005

Heyah obniża ceny i komunikuje to w kampanii "Zdrabniamy"

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej oferty pre-paidowej Heyah obniża ceny połączeń poza siecią z 80 do 68 groszy brutto...

2 grudnia 2005

Jazz Radio uruchomiło nową stronę www

Wystartowała nowa strona internetowa Jazz Radia. Stacja promuje witrynę po rocznej przerwie w funkcjonowaniu strony. Słuchacze znajdą na stronie m.in....

2 grudnia 2005

Cin & Cin sponsorem pierwszego kalendarza "Playboya"

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu "Playboy" (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r....

2 grudnia 2005

Samsung planuje niestandardowe wsparcie reklamowe modelu telefonu SGH-D600

Samsung Electronics Polska wprowadza na polski rynek model telefonu SGH-D600. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung...

2 grudnia 2005

Polkomtel reklamuje Sami Swoi z Nokią na Gwiazdkę

Polkomtel SA rozpoczyna nową kampanię reklamową swojej oferty pre-paidowej Sami Swoi, której głównym celem jest informacja o atrakcyjnej cenie telefonu...

2 grudnia 2005

Polskie biuro Google wybrało do obsługi PR firmę Feedback/Hill & Knowlton

Google, które zamierza otworzyć w Polsce swoje biuro, wybrało do obsługi PR-owej w naszym kraju agencję Feedback/Hill & Knowlton. Decyzję...

2 grudnia 2005

Agencja reklamowa Schulz odpowiada za świąteczny projekt Tesco

Ruszyła świąteczna kampania sieci handlowej Tesco. Mediaplan kampanii obejmuje telewizję, radio i outdoor. Kreacja kampanii ma podkreślać, że wszystko, czego...

2 grudnia 2005

DSD Polska, właściciel marki odzieżowej Derri, wprowadza dwie nowe marki

Polski oddział tureckiego producenta odzieży, spółka DSD Polska, właściciel marki Derri, wprowadza do Polski dwie nowe marki odzieżowe. Do tej...

5 grudnia 2005

Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko nie pracują już dla Agory

Team kreatywny Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko zakończył współpracę z Agorą SA. Sieradzki i Maruszeczko byli odpowiedzialni za kampanię wprowadzającą...

5 grudnia 2005

Damsko-męska kampania Raiffeisen Banku

Agencja Opus B, która niedawno wygrała przetarg projektowy Raiffeisen Bank Polska SA, przygotowała kreację kampanii reklamującej mobilne konto. Oś kampanii...

5 grudnia 2005

Paralotna realizuje kolejny etap kampanii Promenady

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej centrum handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna. Świąteczna kampania jest drugim etapem strategii komunikacji...

5 grudnia 2005

Ina Biallas i Gregor Wibbeke wzmocnili dział agencji Lothar Bohm

Dział kreacji firmy projektowej Lothar Bohm został wzmocniony dwoma designerami z Niemiec. Pracę w firmie rozpoczęli Ina Biallas na stanowisku...

5 grudnia 2005

EventLab prowadzi akcję promującą klementynki i pomarańcze

Agencja EventLab należąca do DougFaberFamily koordynuje akcję promocyjną w ramach ogólnopolskiej kampanii promującej walory pomarańczy i mandarynek. Promocja jest prowadzona...

5 grudnia 2005

Concept House zrealizował event dla menedżerów Kompanii Piwowarskiej SA

Concept House, agencja założona niedawno przez Edytę Armańską-Szczepańską i Beatę Szydłowską-Marcinek, zrealizował w ubiegłym tygodniu event dla kadry menedżerskiej Kompanii...

5 grudnia 2005

Agencja reklamowa Art FM planuje rebranding

Agencja reklamowa Art FM należąca do grupy Broker FM rozpoczęła realizację projektu rebrandingowego. Zmianie ma ulec nazwa i logotyp agencji....

5 grudnia 2005

Odeon wyróżniony na festiwalu w Nowym Jorku

Serwis internetowy studia filmowego Odeon znalazł się na liście finalistów festiwalu Interactive & Alternative Media Awards 2005 w Nowym Jorku...

5 grudnia 2005

Klub Dyrektorów Zarządzających - nowa organizacja w ramach SAR-u

W ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) powstał Klub Dyrektorów Zarządzających. Pierwsze spotkanie szefów agencji reklamowych miało miejsce 1 grudnia br.,...

5 grudnia 2005

Peppermint Medical zmieni nazwę, Tomasz Szefler business development directorem agencji

Peppermint Medical, samodzielna firma specjalizująca się w działaniach marketingowych dla rynku farmaceutycznego wydzielona z agencji Peppermint, przeprowadza restrukturyzację. - W...

5 grudnia 2005

Kaja Sikorska szefem PR Media Express, ze spółki odchodzi Wojciech Rosiek

Kaja Sikorska została szefem PR Media Express, wydawcy "Super Expressu" i magazynu "Super Linia". Stanowisko nie było obsadzone od września...

5 grudnia 2005

Tradycyjną rodzinę wypiera nowoczesna wg raportu z badań Young Families Millward Brown SMG/KRC

Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przygotował raport z badań Young Families zrealizowanych w 18 krajach (13 krajów Europy, w tym...

5 grudnia 2005

Grzegorz Gajewski p.o. dyrektorem OTV Białystok

Jan Dworak, prezes zarządu TVP SA, powierzył Grzegorzowi Gajewskiemu pełnienie obowiązków dyrektora oddziału TVP w Białymstoku. Wcześniej dyrektorem oddziału był...

5 grudnia 2005

EstyMedia.pl - taką nazwę będzie miał projekt badania mediów Estymatora

EstyMedia.pl - taką nazwę będzie nosić projekt firmy badania rynku i opinii Estymator badający wszystkie media: czytelnictwo prasy, słuchalność radia,...

5 grudnia 2005

Podravka prowadzi przedświąteczną akcję promocyjną Vegety Ziołowej

Podravka International rozpoczęła przedświąteczną akcję promocyjną wspartą działaniami reklamowymi. Firma popularyzuje wśród konsumentów swoją najnowszą propozycję produktową - Vegetę Ziołową....

5 grudnia 2005

Power Media prowadzi rozmowy z inwestorami

Power Media, agencja oferująca reklamę na plazmach w aptekach, rozmawia z potencjalnymi inwestorami o sprzedaży firmy. Jak mówi Leo Turno,...

5 grudnia 2005

Philips inwestuje we wsparcie sprzedaży płaskich telewizorów

Philips Polska rusza z telewizyjno-outdoorową kampanią płaskich telewizorów LCD z serii Cineos. Komunikuje w niej unikalną funkcję ambilight, czyli aktywnego...

5 grudnia 2005

Tesco pracuje nad launchem marki odzieżowej Cherokee, rozstrzygnęło przetarg reklamowy

Tesco Polska na początek przyszłego roku zaplanowało launch marki odzieżowej Cherokee. Marketer rozstrzygnął właśnie przetarg na obsługę reklamową launchu -...

5 grudnia 2005

Lech prowadzi wielokanałową promocję w alpejskim klimacie

Pod hasłem Lech Active Team rozpoczęła się ogólnopolska zimowa kampania promocyjna dla marki Lech Premium (Kompania Piwowarska SA). Celem akcji...

5 grudnia 2005

P&G ruszył z kampanią reklamową nowej serii kosmetyków Pantene Pro-V

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V Gęste i Mocne. Adaptację reklamy...

5 grudnia 2005

Michał Bonarowski szefem serwisów informacyjnych Onet.pl

Szefem serwisów informacyjnych portalu Onet.pl został Michał Bonarowski. Bonarowski jest dziennikarzem od 1994 roku. Pełnił funkcję szefa działu IT w...

5 grudnia 2005

Tele2 Polska wystąpiła do sądu przeciw TP SA

Spółka Tele2 Polska wystąpiła do Sądu Okręgowego w Warszawie z powództwem o zaniechanie przez Telekomunikację Polską SA czynów nieuczciwej konkurencji...

5 grudnia 2005

Szczecin reklamuje się w Szwecji

W ostatni weekend listopada w szwedzkiej prasie pojawił się pierwszy z trzech nietypowych dodatków. Duży rozkładany insert z planem Szczecina...

6 grudnia 2005

Agencja Pro Motion oferuje reklamę na citroenach C1

Agencja Pro Motion wprowadza do oferty PromoCars samochody marki Citroen, które można okleić reklamą. Kampanie reklamowe będą sprzedawane od stycznia...

6 grudnia 2005

Agencja Great Open House prowadzi akcję mystery shopper na zlecenie Microsoftu

Firma marketing services Great Open House koordynuje akcję z zakresu mystery shopper prowadzoną dla firmy Microsoft. Ideą projektu jest zapewnienie...

6 grudnia 2005

Marek Roter odpowiada za strategię i sprzedaż Microsoftu w Polsce

Marek Roter został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Microsoftu. Będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowej strategii Microsoftu w Polsce oraz planów...

6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

6 grudnia 2005

Siemens został sponsorem klubu koszykarek ŁKS Łódź

W sezonie rozgrywek 2005/2006 firma Siemens została głównym sponsorem ligowej drużyny koszykówki kobiet ŁKS Łódź. W ramach umowy sponsorskiej klub...

6 grudnia 2005

Kanał Boomerang dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu

Kanał dla dzieci Boomerang jest już dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu. To efekt sfinalizowanej ostatnio umowy. Wcześniej stacja była dostępna...

6 grudnia 2005

BBDO Warszawa ponownie regionalnym hubem do obsługi reklamowej Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy....

6 grudnia 2005

"Echo Miasta" zwiększa objętość swoich wydań

Bezpłatny dziennik "Echo Miasta" spółki Media4mat zwiększa i sukcesywnie będzie zwiększał objętość swoich wydań, o czym poinformowała Dorota Stanek, prezes...

6 grudnia 2005

Urealnienie cen w tytułach Cichej Lipy, plany promocji wobec "Bunny Hop"

Cicha Lipa, wydawca miesięczników "Fluid" i "Dosdedos" oraz kwartalnika "Bunny Hop", wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała...

6 grudnia 2005

Streetcom prowadzi projekt wizerunkowy dla marki Nivea

Nivea Polska i firma Streetcom rozpoczęły projekt marketingowo-badawczy brandEksperci - "Intensywne Wygładzanie". W akcji bierze udział 5 tys. kobiet, opiniotwórczych...

6 grudnia 2005

Jolanta Zbieg client partnerem w Platformie Mediowej Point Group

Jolanta Zbieg rozpoczęła pracę w Platformie Mediowej Point Group. Jako client partner będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów wydawcy "Dlaczego",...

6 grudnia 2005

HP otrzymał nagrodę Art & Business za Biennale Sztuki Mediów

Fundacja Commitment to Europe Arts & Business po raz pierwszy przyznała w Polsce nagrody Art & Business Awards przyznawane za...

6 grudnia 2005

Katarzyna Bałdo-Bożek dołączyła do biura reklamy "Faktu"

Katarzyna Bałdo-Bożek dołączyła do biura reklamy dziennika "Fakt" wydawanego przez Axel Springer Polska. Objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i będzie...

6 grudnia 2005

"Puls Biznesu" i Coface Intercredit Poland przyznają tytuły Gazele Biznesu 2005

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) po raz szósty przyznał nagrody Gazele Biznesu dla najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm....