M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 grudnia 2005

Sigma i K2 obsługują drugą edycję programu edukacyjnego KP

Kompania Piwowarska zainicjowała drugą edycję programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju...

6 grudnia 2005

L'Oreal po raz pierwszy reklamuje w telewizji męski zapach Armani Code

Firma L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową męskich perfum Armani Code. Jest to pierwsza kampania tego kosmetyku w telewizji. Kreację spotu...

6 grudnia 2005

Digital One realizuje interaktywny projekt dla marki Pepsi

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis świąteczny dla marki Pepsi (Pepsi-Cola General Bottlers Poland). Jest on częścią akcji promocyjnej, której...

6 grudnia 2005

Agnieszka Wicher product managerem "Twojego Stylu" i "Pani"

Agnieszka Wicher objęła stanowisko product managera magazynów luksusowych Wydawnictwa Bauer. Będzie odpowiedzialna za miesięczniki "Twój Styl" i "Pani". Wicher ostatnio...

6 grudnia 2005

Sieć Multikino podwyższy w 2006 r. koszt CPC o 10 proc.

Biuro reklamy sieci multipleksów Multikino podjęło decyzję o podwyżce cen sprzedaży reklam on screen (koszt CPC) o 10 proc. -...

6 grudnia 2005

UOKiK realizuje projekt edukacyjny o racjonalnym korzystaniu z reklamy

Firma public relations Profile wygrała przetarg reklamowy na zorganizowanie edukacyjno-informacyjnej kampanii PR dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Kampania...

6 grudnia 2005

Adam Kwaśniewski ma przejść z Ad.Netu do Google

Adam Kwaśniewski, dyrektor zarządzający Ad.Netu, sieci reklamy internetowej należącej do CR Media, ma wkrótce odejść z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

6 grudnia 2005

Image Art zażądał od T.C. Dębica zapłaty 1 mln zł

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do...

6 grudnia 2005

"Fakt" odnotował w październiku br. ponad 9-proc. wzrost sprzedaży

"Fakt" odnotował w październiku br. 9,36 proc. wzrostu sprzedaży egzemplarzowej w stosunku do września br. - wynika z danych Związku...

6 grudnia 2005

Tomasz Englert odchodzi z Grupy ITI

Tomasz Englert, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Grupy ITI, z końcem grudnia br. rozstaje się z firmą. Englert potwierdził tę...

6 grudnia 2005

Agencja Pro Motion oferuje reklamę na citroenach C1

Agencja Pro Motion wprowadza do oferty PromoCars samochody marki Citroen, które można okleić reklamą. Kampanie reklamowe będą sprzedawane od stycznia...

6 grudnia 2005

Agencja Great Open House prowadzi akcję mystery shopper na zlecenie Microsoftu

Firma marketing services Great Open House koordynuje akcję z zakresu mystery shopper prowadzoną dla firmy Microsoft. Ideą projektu jest zapewnienie...

6 grudnia 2005

Marek Roter odpowiada za strategię i sprzedaż Microsoftu w Polsce

Marek Roter został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Microsoftu. Będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowej strategii Microsoftu w Polsce oraz planów...

6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

6 grudnia 2005

Siemens został sponsorem klubu koszykarek ŁKS Łódź

W sezonie rozgrywek 2005/2006 firma Siemens została głównym sponsorem ligowej drużyny koszykówki kobiet ŁKS Łódź. W ramach umowy sponsorskiej klub...

6 grudnia 2005

Kanał Boomerang dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu

Kanał dla dzieci Boomerang jest już dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu. To efekt sfinalizowanej ostatnio umowy. Wcześniej stacja była dostępna...

6 grudnia 2005

BBDO Warszawa ponownie regionalnym hubem do obsługi reklamowej Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy....

6 grudnia 2005

"Echo Miasta" zwiększa objętość swoich wydań

Bezpłatny dziennik "Echo Miasta" spółki Media4mat zwiększa i sukcesywnie będzie zwiększał objętość swoich wydań, o czym poinformowała Dorota Stanek, prezes...

6 grudnia 2005

Urealnienie cen w tytułach Cichej Lipy, plany promocji wobec "Bunny Hop"

Cicha Lipa, wydawca miesięczników "Fluid" i "Dosdedos" oraz kwartalnika "Bunny Hop", wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała...

6 grudnia 2005

Streetcom prowadzi projekt wizerunkowy dla marki Nivea

Nivea Polska i firma Streetcom rozpoczęły projekt marketingowo-badawczy brandEksperci - "Intensywne Wygładzanie". W akcji bierze udział 5 tys. kobiet, opiniotwórczych...

6 grudnia 2005

Jolanta Zbieg client partnerem w Platformie Mediowej Point Group

Jolanta Zbieg rozpoczęła pracę w Platformie Mediowej Point Group. Jako client partner będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów wydawcy "Dlaczego",...

6 grudnia 2005

HP otrzymał nagrodę Art & Business za Biennale Sztuki Mediów

Fundacja Commitment to Europe Arts & Business po raz pierwszy przyznała w Polsce nagrody Art & Business Awards przyznawane za...

6 grudnia 2005

Katarzyna Bałdo-Bożek dołączyła do biura reklamy "Faktu"

Katarzyna Bałdo-Bożek dołączyła do biura reklamy dziennika "Fakt" wydawanego przez Axel Springer Polska. Objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy i będzie...

6 grudnia 2005

"Puls Biznesu" i Coface Intercredit Poland przyznają tytuły Gazele Biznesu 2005

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) po raz szósty przyznał nagrody Gazele Biznesu dla najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm....

6 grudnia 2005

Sigma i K2 obsługują drugą edycję programu edukacyjnego KP

Kompania Piwowarska zainicjowała drugą edycję programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju...

6 grudnia 2005

L'Oreal po raz pierwszy reklamuje w telewizji męski zapach Armani Code

Firma L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową męskich perfum Armani Code. Jest to pierwsza kampania tego kosmetyku w telewizji. Kreację spotu...

6 grudnia 2005

Digital One realizuje interaktywny projekt dla marki Pepsi

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis świąteczny dla marki Pepsi (Pepsi-Cola General Bottlers Poland). Jest on częścią akcji promocyjnej, której...

6 grudnia 2005

Agnieszka Wicher product managerem "Twojego Stylu" i "Pani"

Agnieszka Wicher objęła stanowisko product managera magazynów luksusowych Wydawnictwa Bauer. Będzie odpowiedzialna za miesięczniki "Twój Styl" i "Pani". Wicher ostatnio...

6 grudnia 2005

Sieć Multikino podwyższy w 2006 r. koszt CPC o 10 proc.

Biuro reklamy sieci multipleksów Multikino podjęło decyzję o podwyżce cen sprzedaży reklam on screen (koszt CPC) o 10 proc. -...

6 grudnia 2005

UOKiK realizuje projekt edukacyjny o racjonalnym korzystaniu z reklamy

Firma public relations Profile wygrała przetarg reklamowy na zorganizowanie edukacyjno-informacyjnej kampanii PR dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Kampania...

6 grudnia 2005

Adam Kwaśniewski ma przejść z Ad.Netu do Google

Adam Kwaśniewski, dyrektor zarządzający Ad.Netu, sieci reklamy internetowej należącej do CR Media, ma wkrótce odejść z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

6 grudnia 2005

Image Art zażądał od T.C. Dębica zapłaty 1 mln zł

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do...

6 grudnia 2005

"Fakt" odnotował w październiku br. ponad 9-proc. wzrost sprzedaży

"Fakt" odnotował w październiku br. 9,36 proc. wzrostu sprzedaży egzemplarzowej w stosunku do września br. - wynika z danych Związku...

6 grudnia 2005

Tomasz Englert odchodzi z Grupy ITI

Tomasz Englert, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Grupy ITI, z końcem grudnia br. rozstaje się z firmą. Englert potwierdził tę...

7 grudnia 2005

SM Mlekpol zwiększyła znacznie pulę nagród w realizowanej promocji

SM Mlekpol zadecydowała o powiększeniu puli nagród w akcji promocyjnej mleka Łaciate "Co mi kubek móóówi". Uczestnicy zdobywali w niej...

7 grudnia 2005

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy w dziennikach Polskapresse

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy są nowym działaniem marketingowym dzienników grupy wydawniczej Polskapresse. Segmenty obejmują pięć dzienników własnych Polskapresse:...

7 grudnia 2005

Ukazała się czwarta edycja wspólnego raportu "Polityki" i "The Economist"

Współpraca "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) i brytyjskiego "The Economist" zaowocowała czwartą edycją raportu "Świat i Polska" (2006). Jest w sprzedaży...

7 grudnia 2005

MEMRB, ABN Amro Bank i Nokia firmami najbardziej przyjaznymi mamie

Polski oddział firmy badawczej MEMRB International, oddział grupy finansowej ABN Amro Bank oraz Nokia są firmami najbardziej przyjaznymi mamie według...

7 grudnia 2005

Best nie planuje podwyżek cen, zamierza poszerzyć portfolio

Broker reklamy kinowej firma Best Marketing Promotion Agency poszerzy zasięg działalności. Jeden z głównych partnerów firmy Centrum Filmowe Helios otwiera...

7 grudnia 2005

Human Ad realizuje projekt WOŚP dotyczący rajdu Paryż - Dakar

Agencja reklamowa Human Ad zajmie się obsługą projektu sponsoringowego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) związanego z rajdem Paryż - Dakar...

7 grudnia 2005

Centralwings: w 2006 r. dwa razy więcej samolotów i pasażerów

Do końca przyszłego roku Centralwings, tanie linie lotnicze należące do Polskich Linii Lotniczych LOT SA, zamierzają zwiększyć flotę samolotów z...

7 grudnia 2005

ARBOmedia Polska przygotowały kampanię dla Simplusa w kawiarenkach internetowych

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska przygotował kampanię dla marki Simplus (Polkomtel) w kawiarenkach internetowych. Akcja prowadzona jest w 8 miastach...

7 grudnia 2005

Tomasz Jakubiak został dyr. generalnym PW "Rzeczpospolita" SA

Tomasz Jakubiak objął stanowisko dyrektora generalnego Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" SA (PW "Rzeczpospolita" SA). Jest to nowa funkcja w wydawnictwie. Tomasz...

7 grudnia 2005

Po porozumieniu z PIKE TVP Kultura może być dostępny w 4 mln gospodarstw

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zawarła porozumienie z TVP SA na nieodpłatne rozprowadzanie programu TVP Kultura. W efekcie umowy niebawem...

7 grudnia 2005

Unilever odwołuje się do rozsądku konsumentów i na tym buduje nową strategię dla marki zup Knorr

"Bądź mądry, jedz zupy!" - to hasło akcji edukacyjnej, którą Unilever zorganizowal w celu promocji najnowszej linii zup Knorr. Akcja...

7 grudnia 2005

Ambra rusza z kampanią telewizyjną win marki Dorato

Ambra SA rozpoczyna kampanię telewizyjną swojej flagowej marki win musujących Dorato. Spoty reklamowe (informujące o sponsorowanej imprezie Dorato Non Stop...

7 grudnia 2005

Spodnik i Rozwadowska rozpoczynają pracę w dziale obsługi klienta DFF

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zatrudniła nowe osoby w dziale obsługi klienta. Anna Rozwadowska obejmie stanowisko senior account executive (wcześniej pracowała...

7 grudnia 2005

Vattenfall znów podgrzeje przystanki w Warszawie i Katowicach

Vattenfall, producent energii elektrycznej i ciepła, powtórzy ubiegłoroczną akcję ogrzewania przystanków autobusowych i tramwajowych. Przez najbliższe trzy miesiące na 29...