M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 grudnia 2005

Tele 5 wzmacnia pasmo publicystyczne

Kanał Tele 5 wzmacnia pasmo publicystyczne. Stacja poszerza ramówkę o nowy program "Gość Tele 5". Rozmowa w ramach tego cyklu...

13 grudnia 2005

"Motor" liderem za trzy kwartały, Bauer prognozuje utrzymanie tej pozycji

Wydawnictwo Bauer, wydawca m.in. tygodnika "Motor", w odpowiedzi na informację prasową Axel Springer Polska na temat sukcesu sprzedażowego we wrześniu...

13 grudnia 2005

MPK Kraśnik i producent makaronu Pol-Mak nowymi klientami Cumulusa

Agencja Cumulus z Lublina (zajmująca się PR-em i reklamą) pozyskała dwóch nowych klientów: MPK Kraśnik i wytwórnię makaronu domowego Pol-Mak...

13 grudnia 2005

Tesco uruchamia pilotażowy projekt telewizji marketowej

W kilkudziesięciu marketach z sieci Tesco Polska ruszył pilotażowy projekt POS TV. We współpracy z Videotronic Polska, dostawcą ekranów, Tesco...

13 grudnia 2005

Edipresse Polska podnosi ceny reklam w "Twoim Maluszku", pozostałe tytuły bez zmian

Wydawnictwo Edipresse Polska od styczniowego wydania podnosi ceny reklam w magazynie "Twój Maluszek". Koszt ogłoszeń w piśmie wzrośnie o mniej...

13 grudnia 2005

W 2006 r. sieć Vectra wprowadzi telewizję cyfrową, w planach nowe usługi interaktywne

W 2006 r. Telewizja Kablowa Vectra zamierza wprowadzić usługę telewizji cyfrowej. W kolejnym etapie Vectra wprowadzi nowe usługi interaktywne, takie...

13 grudnia 2005

Ditel SA poszerza ofertę dla polskich firm dzięki współpracy z "Europages"

Firma Ditel SA, wydawca książek telefonicznych, podpisała umowę o współpracy z Euredit SA, wydawcą katalogów "Europages". Polscy klienci Ditel SA,...

13 grudnia 2005

Aleksandra Czok brand managerem Ranigastu w Polpharmie

Aleksandra Czok zastąpiła Jerzego Skopińskiego na stanowisku brand managera marki Ranigast (Polpharma). Ostatnio pracowała w Polpharmie jako brand manager Pyralginy....

13 grudnia 2005

Zmiany w "Ładnym Domu", wzrost objętości tytułu

"Ładny Dom" (Agora SA) zmienia się od najbliższego, styczniowego wydania, które wejdzie na rynek jutro. Zmianom towarzyszy reklama w wybranych...

13 grudnia 2005

Marketing Plus obsłuży budżet mediowy województwa małopolskiego wart 2 mln zł

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wybrał agencję reklamową Marketing Plus, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów do wielomiesięcznej kampanii reklamowej...

13 grudnia 2005

Ziołopex rozszerza markę Appetita, wprowadza Chrupanierkę

Firma Ziołopex rozszerzyła markę Appetita, wprowadzając do sprzedaży panierkę do mięs o nazwie Chrupanierka. Cała linia składa się z trzech...

13 grudnia 2005

Euro Fragrance wprowadziło na rynek perfumy Prady, kampania w przyszłym roku

Firma Euro Fragrance wprowadziła na rynek kosmetyki zapachowe marki Prada. Obecnie w sprzedaży dostępne są kobiece warianty zapachowe, choć w...

13 grudnia 2005

Paged wprowadzi nową markę meblową, trwa przetarg

Firma Paged SA planuje w przyszłym roku wprowadzenie na rynek nowej marki mebli. Nad jej nazwą oraz kampanią reklamową będzie...

13 grudnia 2005

Oświadczenie Agros Novej

Oświadczenie Joanny Bancerowskiej, PR managera Agros Nova Sp. z o.o., w reakcji na informację we wczorajszym DS "MMP": "Maspex odpowiada...

13 grudnia 2005

Optimum Media OMD pracuje dla Portalu Sukcesu

Dom mediowy Optimum Media OMD i dział interaktywny OMD Digital przygotowały drugi etap internetowej kampanii reklamowej Portalu Sukcesu (www.portalsukcesu.pl), w...

13 grudnia 2005

Onet poszerza ofertę reklamy self-service, chce zdobyć więcej budżetów małych firm

Onet.pl uruchomi w tym tygodniu komercyjnie nowe narzędzie reklamowe z zakresu produktów self-service (samoobsługowych), kierowanych przede wszystkim do małych i...

13 grudnia 2005

Heyah ubiera łapy w ramach kampanii "Zdrabniamy"

Łapy, symbole marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa), umieszczone na kioskach zostały "ubrane" w zimowe rękawiczki bez palców. Rękawiczki pojawiły się...

13 grudnia 2005

Neuron dołącza do Związku Firm Public Relations

Neuron Agencja Public Relations została nowym członkiem Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 24 agencje. Neuron kierowana przez Marka...

14 grudnia 2005

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu Gellwe

Marek Juraniec, który przez ostatnie kilka miesięcy był dyrektorem marketingu w Gellwe, rozstał się z firmą. Wczoraj nie udało nam...

14 grudnia 2005

Anna Ławniczak została szefem działu uroda w "Dobrych Radach"

Anna Ławniczak dołączyła do zespołu miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Polska). Została szefem działu uroda. Jest to nowe stanowisko w tytule....

14 grudnia 2005

Burda Polska przekształca "Mój Piękny Dom" w miesięcznik

Wydawnictwo Burda Polska podjęło decyzję o zwiększeniu częstotliwości ukazywania się dwumiesięcznika "Mój Piękny Dom". Od lutego 2006 r. magazyn stanie...

14 grudnia 2005

Onet rozpoczyna konkurs na najlepszy blog 2005 r.

Onet.pl rozpoczyna konkurs Blog Roku 2005, w którym zostaną wybrane najlepsze internetowe pamiętniki. Konkurs podzielony będzie na dziewięć kategorii tematycznych:...

14 grudnia 2005

New Age Media podnosi ceny o 10 proc., w 2006 r. będzie sprzedawać ponad 250 ekranów

New Age Media (NAM), broker reklamy kinowej, podniesie ceny reklamy kinowej na rok 2006 o mniej więcej 10 proc. Wcześniej...

14 grudnia 2005

"Polityka" z ostatnim wydaniem "Niezbędnika inteligenta" wsparta reklamą

Kampania multimedialna towarzyszy najnowszemu wydaniu tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), które ukazało się z ostatnim w tym roku numerem bezpłatnego...

14 grudnia 2005

"Marie Claire" z filmem na DVD i wsparta kampanią reklamową

Styczniowy numer "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) jest wsparty kampanią reklamową przygotowaną przez wydawcę. Numer ukazał się z filmem na...

14 grudnia 2005

W "Cosmo", "Shape" i "Przeglądzie Sportowym" ceny reklam wzrastają średnio o 4-5 proc.

Wydawnictwo Marquard Media Polska podjęło decyzję o podwyżkach cen reklam w wybranych tytułach. Jak poinformowała Alicja Skrzypczak, dyr. reklamy w...

14 grudnia 2005

Elite Cafe dołącza 900 tys. paczek kawy do nakładów "Gali" i "Naj"

Firma Elite Cafe dołączy kawę MK Cafe Premium do świątecznych wydań magazynów "Gala" i "Naj". W ramach samplingu do czytelników...

14 grudnia 2005

PM Sport wspiera markę Rossignol, rozpocznie działania dla własnej sieci sklepów

Dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej PM Sport prowadzi zimową kampanię reklamową marki Rossignol, czołowego brandu ze swojego portfolio. Kampania mediowa...

14 grudnia 2005

Piotr Płocharski założył własną agencję PR - Lighthouse Consultants

Piotr Płocharski, były dyr. zarządzający agencji PR Spin Communications, założył własną agencję specjalizującą się w zarządzaniu reputacją firm o nazwie...

14 grudnia 2005

Bols rozpoczął projekt marketing services dla Soplicy Wiśniowej

Należąca do Central European Distribution Corporation (CEDC) spółka Bols wprowadza na rynek nowy wariant wódki smakowej Soplica Wiśniowa (w cenie...

14 grudnia 2005

DDB Warszawa przygotowała dla piwa Tyskie spot "El Matador"

Kompania Piwowarska SA ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej piwa Tyskie, w której wykorzystuje film reklamowy "El Matador" stanowiący kontynuację...

14 grudnia 2005

Peppermint Medical rozwija zespół i dział badań medycznych

Peppermint Medical, samodzielna firma specjalizująca się w działaniach marketingowych dla rynku farmaceutycznego, wydzielona w br. z agencji Peppermint, poszerza zespół....

14 grudnia 2005

TVP1 wprowadza program informacyjny na temat show-biznesu

TVP1 wprowadza do ramówki program "ShowExpress". Ma to być produkcja utrzymana w konwencji programu informacyjnego na temat show-biznesu. Regularnie program...

14 grudnia 2005

Agencja Schulz chce pozyskać inwestora z rynku amerykańskiego

Agencja reklamowa Schulz rozpoczęła poszukiwania inwestora na rynku amerykańskim. Jak mówi Robert Zarański, prezes agencji, pozyskanie inwestora służyłoby zdynamizowaniu działalności...

14 grudnia 2005

Metz dyrektorem biura Sopot Festival 2006; TVN poszerza formułę imprezy

Rada programowo-artystyczna Sopot Festival powierzyła funkcję dyrektora biura festiwalowego Piotrowi Metzowi, obecnie redaktorowi naczelnemu pisma "Machina". Wcześniej był on m.in....

14 grudnia 2005

ZigZap i Kino Polska wyróżnione nagrodami Hot Bird TV Awards 2005

Dwa polskie kanały tematyczne ZigZap i Kino Polska zostały wyróżnione nagrodami Hot Bird TV Awards 2005 przyznawanymi przez Eutelsat i...

14 grudnia 2005

Promocja łososia i śledzia Norge poprzez programy kulinarne na antenie Radia Zet

Agencja reklamowa G7 przygotowała świąteczną odsłonę kampanii Norge (Norweska Rada ds. Eksportu Produktów Rybnych) promującą konsumpcję łososia i śledzia norweskiego....

14 grudnia 2005

Mattel Poland wspiera konkursem konsumenckim sprzedaż lalek My Scene

Euro RSCG Marketing House przygotowała dla firmy Mattel Poland konkurs wspierający sprzedaż nowej serii lalek My Scene, które weszły na...

14 grudnia 2005

Clear Channel Poland odwołuje się od wyniku przetargu Tesco

Clear Channel Poland przygotowuje protest przeciwko decyzji Tesco Polska, która to firma w wyniku przetargu na obsługę nośników indoorowych na...

14 grudnia 2005

Anna Kochańska w zespole obsługi kluczowych klientów One-2-One

W firmie marketingu mobilnego One-2-One do zespołu obsługi kluczowych klientów dołączyła Anna Kochańska. Obejmie stanowisko menedżera i pracować będzie w...

14 grudnia 2005

Ikea wesprze multimedialną kampanią akcję wyprzedażową w swoich sklepach

W najbliższy poniedziałek rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca wyprzedaż produktów w sklepach firmy Ikea. Kampania będzie przebiegać w telewizji,...

14 grudnia 2005

Portfolio CAM Media poszerzyła reklama w przejściach podziemnych

Firma reklamowa CAM Media rozbudowała ofertę o reklamę w przejściach podziemnych. Agencja pozyskała w przetargu wyłączność na sprzedaż kampanii w...

14 grudnia 2005

"Nowy Dzień" przygotował specjalną reklamę dla niesłyszących

Agora SA przygotowała specjalną wersję reklam dziennika "Nowy Dzień" dla niesłyszących. Telewizyjne spoty reklamowe będą emitowane przed programami dla osób...

14 grudnia 2005

Magdalena Glińska dołączyła do biura reklamy "Polityki"

Magdalena Glińska objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w biurze reklamy tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy). Zastąpiła na tym stanowisku Pawła...

14 grudnia 2005

Wanda Biernacka-Conrad redaktor naczelną "Świata Kobiety"

Wanda Biernacka-Conrad obejmie stanowisko redaktor naczelnej magazynu "Świat Kobiety" należącego do Wydawnictwa Bauer. Zastąpi na tym stanowisku Ewę Wagner, która...

14 grudnia 2005

Sensi Image Workshop będzie reklamować swój produkt wśród posłów

Firma Sensi Image Workshop zajmująca się kreowaniem wizerunku publicznego i medialnego przeprowadzi akcję autopromocyjną. Jej celem jest wypromowanie produktu In...

14 grudnia 2005

11 wydawców domaga się równorzędnego traktowania przy finansowaniu PBC

Grupa 11 wydawców wystosowała do zarządu Polskich Badań Czytelnictwa list, w którym deklarują chęć przystąpienia do badań prasy, jednak na...

15 grudnia 2005

Sawiński i Sztabiński rozwiązali firmę badawczą MRInsight

Po trzech latach prowadzenia działalności w dziedzinie konsultingu badawczego Zbigniew Sawiński i Franciszek Sztabiński zdecydowali się na rozwiązanie spółki MRInsight....

15 grudnia 2005

W 2006 r. ruszą trzy nowe kanały AXN

Na 2006 r. planowany jest debiut trzech nowych kanałów z logo AXN. - Wiosną wystartują dwie nowe stacje AXN: AXN...

15 grudnia 2005

PZL autorem nowego wizerunku marki Mola (Metsä Tissue)

Metsä Tissue SA, producent papierów higienicznych, wprowadziła do sprzedaży ulepszony produkt - papier toaletowy marki Mola. Celem tych zmian jest...