M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 grudnia 2005

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej w sporze z Maspeksem

Zdaniem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii wyrażonym w oficjalnym liście skierowanym do Agros Novej, a dotyczącym jej oskarżeń w...

15 grudnia 2005

GIF ma zastrzeżenia do reklamy preparatu Ostolek firmy Lek-Am

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał zaprzestanie emisji reklam produktu leczniczego Ostolek (lek na osteoporozę, dostępny na receptę) produkowanego przez firmę...

15 grudnia 2005

KRRiTV podobnie jak ZNP nie podoba się reklama Simplusa, ale kary nie będzie

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), skierowała list do prezesów TVP, TVN oraz Polsatu, w którym zwraca...

15 grudnia 2005

Panasonic oddaje media Vizeum, w przyszłym roku stawia na aparaty fotograficzne i plazmy

Vizeum Polska przejmie w 2006 r. całościową obsługę budżetu mediowego Panasonic Polska. We wcześniejszych latach media dla Panasonica planowała i...

15 grudnia 2005

Polmos Lublin poszerza swoją główną markę Żołądkowa Gorzka

Polmos Lublin SA poszerza swój sztandarowy brand - wódkę Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy, trzeci z kolei wariant smakowy - korzenną...

15 grudnia 2005

212 tys. egz. sprzedawał średnio "Nowy Dzień" przez pierwsze dwa tygodnie

Średnia dzienna sprzedaż "Nowego Dnia" Agory SA w listopadzie, według szacunków wydawcy, wyniosła 212 tys. egz. "Nowy Dzień" w cenie...

15 grudnia 2005

Branża pracuje nad kodeksem etycznym usług SMS premium rate

Branża mobilna pracuje nad kodeksem etycznym usług SMS premium rate. Chodzi przede wszystkim o usługi takie jak sprzedaż mobilnego kontentu...

15 grudnia 2005

Z pakietu reklamowego w "Tygodniku Lokalnym" skorzystał "Nowy Dzień"

"Nowy Dzień" (Agora SA) reklamuje się w sieci tygodników lokalnych ukazujących się na terenie stu powiatów (1/3 powiatów w Polsce)....

15 grudnia 2005

Agora zmienia formułę cennika "Gazety Wyborczej", wprowadzi podwyżki na najlepszych stronach

Agora SA wprowadziła nową formułę cennika reklam "Gazety Wyborczej". Nowy cennik ma bardziej uproszczoną i skondensowaną formułę. Powierzchnie reklamowe ogólnopolskiego...

15 grudnia 2005

Stoen reklamuje unowocześnione centra obsługi klienta

Wystartowała kampania Stoenu, dostawcy energii elektrycznej, gazu i wody, promująca zmodernizowane centra obsługi klienta. Głównym celem kampanii jest poinformowanie klientów...

15 grudnia 2005

Paweł Paradowski konsultantem ds. klientów strategicznych w biurze reklamy Muratora

Paweł Paradowski dołączył do biura reklamy Budowa i Architektura w Wydawnictwie Murator, gdzie objął stanowisko konsultanta ds. klientów strategicznych. Będzie...

15 grudnia 2005

Agora kupiła trzy systemy dla swego pionu poligraficznego

Agora SA zakupiła trzy systemy workflow PuzzleFlow firmy AC&C HSH Group, które będą wdrażane w trzech drukarniach spółki na początku...

15 grudnia 2005

Zjazd ZKDP uchwalił prowizorium budżetu PBC oraz zmiany w regulaminie ZKDP

Na wczorajszym zjeździe ZKDP uchwalono prowizorium budżetowe Polskich Badań Czytelnictwa na przyszły rok. Według założeń budżet PBC ma wynieść około...

15 grudnia 2005

PRO Media House zaplanował lokalną kampanię wody Złoty Potok

W byłym województwie częstochowskim i na Górnym Śląsku ruszyła kampania reklamowa wody źródlanej Złoty Potok. Mediaplan kampanii uwzględnia telewizję regionalną...

15 grudnia 2005

"Fakt" będzie korzystać z e-mail marketingu

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) będzie korzystać z systemu e-mailingowego Sare. Gazeta planuje używanie e-mail marketingu do komunikacji z mediami,...

15 grudnia 2005

Monika Bednarek reprezentantem targów MIPCOM i MIPTV

Monika Bednarek została reprezentantem w Polsce międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCOM i MIPTV, które odbywają się w Cannes we Francji (MIPCOM...

15 grudnia 2005

Polsat rozważa zmianę dostawcy badań telemetrycznych z AGB na TNS OBOP

Telewizja Polsat poinformowała agencje mediowe, że bierze pod uwagę skorzystanie z oferty TNS OBOP jako dostawcy badań telemetrycznych na 2006...

15 grudnia 2005

Eurobank zapowiada mocny "powrót" reklamowy na wiosnę

Eurobank należący od kwietnia br. do francuskiego Societe Generale zapowiada w lutym przyszłego roku silny powrót z komunikacją reklamową w...

15 grudnia 2005

Nutricia Polska poszerza ofertę kaszek BoboVita

Nutricia Polska poszerza ofertę kaszek dla niemowląt i małych dzieci marki BoboVita. Na rynku pojawią się nowe kaszki mleczne dla...

15 grudnia 2005

Zmieni się redaktor naczelny magazynu "Laif"

Vindobona Development & Publishing prowadzi rozmowy z następcą Łukasza Figielskiego, redaktora naczelnego magazynu "Laif". Zmieni się również jego z-ca, którym...

15 grudnia 2005

Dział prawny Tesco Polska rozpatrzy do poniedziałku protest CCP

Clear Channel Poland (CCP) skierował do Tesco Polska protest przeciwko wynikowi przetargu na obsługę nośników indoorowych zlokalizowanych na terenie sieci...

15 grudnia 2005

Unilever wybuduje w Polsce nową fabrykę konfekcjonującą herbatę

Unilever Polska wybuduje w przyszłym roku nową fabrykę konfekcjonującą herbatę - w Katowicach. Stanie ona obok dotychczasowej fabryki Unilevera, która...

15 grudnia 2005

Branny, Cabalska i Piątek awansowali na dyrektorów rozwoju marek w koncernie Unilever

Katarzyna Branny, dyrektor kategorii produktów do smarowania pieczywa i użytku w kuchni w Unilever Polska, awansowała na stanowisko vice president...

15 grudnia 2005

Krzysztof Łada nowym dyrektorem zarządzającym Ad.netu

Krzysztof Łada zostanie nowym dyrektorem zarządzającym sieci reklamy internetowej Ad.net należącej do CR Media. Zastąpi na tym stanowisku Adama Kwaśniewskiego,...

15 grudnia 2005

"Super Express": utrzymujemy trzecią pozycję na rynku

Media Express, wydawca "Super Expressu", szacuje, że listopadowa sprzedaż dziennika wyniosła ponad 220 tys. egz., dzięki czemu utrzymał on trzecią...

15 grudnia 2005

"Fakt" w listopadzie miał sprzedaż na poziomie 550 tys. egz.

Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", poinformował wczoraj, że według jego danych średnie rozpowszechnianie płatne dziennika w listopadzie 2005 r. wyniosło...

16 grudnia 2005

Nivea prowadzi świąteczną akcję promocyjną

Do 23 grudnia potrwa świąteczna promocja Nivea Polska przygotowana i zrealizowana przez agencję V&P. Promocja podzielona została na dwa etapy....

16 grudnia 2005

Fels prezesem Axel Springer Polska, Podkański obejmie funkcję honorowego prezesa

Od początku 2006 roku prezesem zarządu wydawnictwa Axel Springer Polska będzie Florian Fels, dotychczas wiceprezes zarządu firmy. Wiesław Podkański, który...

16 grudnia 2005

Łukasz Tylec założył nową firmę audytującą wydatki mediowe

Właścicielem nowej marki na rynku audytorów mediowych 2CEffect jest spółka United Titans należąca do Łukasza Tylca. Firma rozpoczęła właśnie działalność,...

16 grudnia 2005

Media Express sprzedał "Super Linię" i deklaruje dalszy rozwój "Super Expressu"

Media Express, wydawca "Super Expressu", sprzedał swój jedyny magazyn - miesięcznik dla kobiet o zdrowym stylu życia "Super Linia". Nowym...

16 grudnia 2005

Link4 kończy współpracę z Ad Fabriką, trwa przetarg

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 specjalizujące się w sprzedaży polis direct, czyli przez telefon i internet, kończy współpracę z agencją reklamową Ad...

16 grudnia 2005

Startuje Happy Production, studio produkcyjne Saatchi, powstanie grupa Saatchi

Happy Production Sp. z o.o. należąca do Saatchi & Saatchi Poland rozpoczęła aktywne funkcjonowanie na rynku realizacji produkcji reklamowych (oficjalnie...

16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

16 grudnia 2005

Sieć agencyjna DDB Worldwide adaptuje narzędzie plannerskie w Polsce

Międzynarodowa sieć agencji reklamowych DDB Worldwide (Omnicom Group) podjęła decyzję o wdrożeniu w Polsce modelu plannerskiego o nazwie DDB SignBank....

16 grudnia 2005

TVP uruchamia nową stronę internetową

Telewizja Polska uruchamia nową stronę internetową. Witrynę przygotował zespół Ośrodka Nowe Media. Pracami kierował Wojciech Chustecki. Rozbudowane zostały m.in. dział...

16 grudnia 2005

Jarosław Malinowski dyrektorem biznesu kosmetyków i środków czystości w Unilever Polska

Jarosław Malinowski objął stanowisko dyrektora biznesu kosmetyków i środków czystości z kompetencjami marketingowymi w firmie Unilever Polska. Zastąpił na tym...

16 grudnia 2005

Gazety Polskapresse w międzynarodowej akcji edukacyjnej

Sześć dzienników należących do grupy wydawniczej Polskapresse bierze udział w międzynarodowej akcji edukacyjnej pod nazwą "Środowisko buduje mosty, młodzież w...

16 grudnia 2005

Itaka będzie wzmacniać wizerunek w 2006 r., zainwestuje w TV i prasę lokalną

Biuro podróży Itaka planuje w najbliższym roku bardziej intensywnie promować swoje usługi oraz wizerunek. - Większy nacisk położymy na reklamę...

16 grudnia 2005

Agora podniesie ceny reklam w "Metrze" średnio o 10 proc.

Agora SA od stycznia 2006 roku podniesie ceny reklam w wydaniu krajowym i warszawskim bezpłatnego dziennika "Metro". Ceny ogłoszeń wzrosną...

16 grudnia 2005

Ceny reklam w "Elle" w wybranych lokalizacjach rosną o 10-15 proc.

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży wydawnictwa Hachette, podnosi ceny reklam w miesięczniku "Elle" od ponad 10 do ponad 15...

16 grudnia 2005

Antoni Mielniczuk nowym szefem Spin Communications, która przekształci się w sieciowy Pleon

Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia...

16 grudnia 2005

Vattenfall wyda klientom karty lojalnościowe

Dostawca energii grupa Vattenfall wyda klientom karty lojalnościowe. Program obejmie około 700 tys. odbiorców energii elektrycznej, którzy kupują prąd od...

16 grudnia 2005

Viva Polska będzie dostępna w sieci kablowej UPC

Od stycznia 2006 r. kanał muzyczny Viva Polska będzie dostępny w sieci kablowej UPC. UPC jest największą siecią kablową w...

16 grudnia 2005

KRRiTV nie podobają się poselskie propozycje zmiany formuły rady w ustawie o RTV

Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji nie podobają się poselskie pomysły zmian w ustawie o radiofonii i telewizji oraz niektórych innych...

16 grudnia 2005

Agencja Le-Max wspiera akcję "Podróżuj bezpiecznie koleją"

Agencja Le-Max z Poznania wspiera akcję "Podróżuj bezpiecznie koleją". Jest to wspólna akcja wydziału prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu...

16 grudnia 2005

Nove i Prime Food promują marki mięsne poprzez książkę kulinarną Kurta Schellera

Zakłady Mięsne "Nove" oraz Zakłady Mięsne "Prime Food" przy współpracy z Akademią Gotowania Kurta Schellera wydały książkę kucharską zawierającą oryginalne...

16 grudnia 2005

AWR Wprost zamyka "BusinessWeeka"

Polska edycja magazynu "BusinessWeek" zostaje zamknięta. Ostatni numer dwutygodnika ukazuje się w grudniu. Jego wydawca AWR Wprost planował jeszcze niedawno...

16 grudnia 2005

Mateusz Kusznierewicz będzie twarzą Ery

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, podpisała trzyletni kontrakt sponsorski ze znanym sportowcem Mateuszem Kusznierewiczem, żeglarzem, dwukrotnym medalistą olimpijskim w...

16 grudnia 2005

"Kobieta Fakt" - dodatek "Faktu" dla pań dołączony wyjątkowo do całego nakładu gazety

"Kobieta Fakt", dodatek dla pań dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska), wyjątkowo jest dziś dołączona do całego nakładu gazety. Normalnie "Kobieta...

16 grudnia 2005

Maspex odpowiada na kolejne zarzuty PTBRiO i Agrosu

Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice, w odpowiedzi na wczorajszą publikację pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje...