M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 grudnia 2005

Amnesty International startuje ze świąteczną kampanią

Dziś rozpocznie się świąteczna kampania Amnesty International. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Spoty pojawią się m.in. w...

19 grudnia 2005

Danone wprowadza na rynek nowe smaki Danonków i Danonków Pół na Pół

Danone wprowadza do sprzedaży kolejny, trzeci smak serków dla dzieci Danonki Pół na Pół - jabłko/truskawka (pozostałe smaki to wanilia/owoce...

19 grudnia 2005

Ceny reklam w "Rzeczpospolitej" wzrosną o 3-4 proc. w atrakcyjnych lokalizacjach

Biuro reklamy i ogłoszeń "Rzeczpospolitej" (spółka Presspublica) planuje podniesienie cen reklam w dzienniku o średnio 3-4 proc. wyłącznie w miejscach...

19 grudnia 2005

Magdalena Niciejewska-Wiwatowska awansowała w międzynarodowych strukturach P&G

Magdalena Niciejewska-Wiwatowska objęła stanowisko assistant brand managera w Procter & Gamble Prestige Products w Genewie. Pracuje w zespole, który koordynuje...

19 grudnia 2005

Czerwony Kapturek dostarcza śniadanie i zachęca do prenumeraty "Pulsu Biznesu"

Agencja Eskadra Marketing Services realizuje akcję promocyjną dla "Pulsu Biznesu" skierowaną do potencjalnych prenumeratorów dziennika. Agencja w opracowanej kreacji posłużyła...

19 grudnia 2005

Wyjaśnienie: Mielniczuk zaprzecza, że będzie szefem Spin Communications

W odniesieniu do informacji z DS "MMP" z 16 grudnia Antoni Mielniczuk zaprzeczył, jakoby miał być nowym szefem agencji Spin...

19 grudnia 2005

Grupa C2 zwiększyła objętość magazynu "Auto Tuning Świat"

Wydawnictwo Grupa C2 zwiększyło objętość motoryzacyjnego magazynu "Auto Tuning Świat". Od styczniowego numeru liczba stron w piśmie wzrośnie z 84...

19 grudnia 2005

Centralwings reklamuje się w kurortach narciarskich

Od grudnia do końca lutego przyszłego roku w największych kurortach narciarskich w kraju będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa tanich linii...

19 grudnia 2005

"Duży Format", poniedziałkowa gazeta reporterów "Gazety Wyborczej", zmienia logo

Zmieniło się logo "Dużego Formatu", gazety reporterów, poniedziałkowego dodatku do "Gazety Wyborczej". Modyfikację wprowadzono od dzisiejszego, świątecznego wydania. Logo tworzą...

19 grudnia 2005

Kobiety bardziej podatne na promocje niż mężczyźni według badania Pentora dla Tequila/Polska

Ponad 40 proc. Polaków bierze udział w akcjach promocyjnych - wynika z badania firmy Pentor przeprowadzonego na zlecenie agencji marketing...

19 grudnia 2005

Hachette Filipacchi rezygnuje z wydawania "Marie Claire"

Hachette Filipacchi Polska zawiesiło wydawanie licencyjnego magazynu dla kobiet "Marie Claire". Jak tłumaczy Guillaume Devoud, dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska,...

19 grudnia 2005

Corporate Profiles DDB Group nie będzie tworzyć nowych firm w 2006 r.

Corporate Profiles DDB Group skoncentruje się w 2006 r. na rozwoju istniejących w grupie spółek i struktur. Pomimo że jej...

19 grudnia 2005

Toyota Aygo wyłącznym sponsorem programu "Dama pik" w TVN24

Nowy program w TVN24 "Dama pik" prowadzony przez Anitę Werner ma wyłącznego sponsora, którym została marka samochodowa Toyota Aygo. Sponsoring...

19 grudnia 2005

National Geographic Channel rozpoczyna prace nad lokalną polską ramówką

Stacja tematyczna National Geographic Channel rozpoczyna prace nad lokalną polską ramówką. - Niebawem rozpoczniemy badania związane z preferencjami polskiej widowni,...

19 grudnia 2005

Mieszko SA zainwestuje w 2006 r. w marki Mieszko i Zozole, zwiększy budżet marketingowy

ZPC Mieszko SA planuje w przyszłym roku umocnienie pozycji rynkowej, co będzie się wiązało ze zwiększeniem inwestycji promocyjnych i reklamowych....

20 grudnia 2005

PRO Media House pracuje dla marki Palma z Murzynkiem

Bielmar, producent margaryn, został nowym klientem PRO Media House, powierzając agencji obsługę medialną margaryny Palma z Murzynkiem. Do Bożego Narodzenia...

20 grudnia 2005

At Media brokerem reklam w MTV i VH1

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media będzie od stycznia 2006 r. brokerem czasu reklamowego w kanałach MTV Networks Polska -...

20 grudnia 2005

GM Poland promuje odnowiony model Saaba 9-5

Trwa kampania flagowego modelu marki Saab 9-5 z portfolio GM Poland. Obejmuje ona telewizję, internet i prasę (dzienniki, tygodniki opinii...

20 grudnia 2005

Google w partnerstwie z Home.pl rozpoczyna dużą akcję promocyjną kierowaną do MŚP

Google Polska i Home.pl rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie promowania usług hostingowych i reklamowych. Home.pl to jeden z czołowych w...

20 grudnia 2005

Marta Kaleńska-Jaśkiewicz prezesem AXA Assistance Polska

Marta Kaleńska-Jaśkiewicz zostanie nowym prezesem AXA Assistance Polska. Od Nowego Roku zastąpi w tej funkcji dotychczasowego prezesa Sławomira Bilika, który...

20 grudnia 2005

Bauer zmienia ceny reklam w niektórych magazynach

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany cen reklam w niektórych tytułach. W tej grupie są: z segmentu kobieco-poradnikowego tygodnik "Tina" i miesięcznik...

20 grudnia 2005

Marek Kopyto dyrektorem kanału sprzedaży tradycyjnej w Unilever Polska

Marek Kopyto objął stanowisko dyrektora kanału sprzedaży tradycyjnej Unilever Polska odpowiedzialnego za kontakty z klientami detalicznymi. Wcześniej był szefem jednostki...

20 grudnia 2005

Optimum Media OMD może rozpocząć współpracę z Sony BMG

Dom mediowy Optimum Media OMD w wyniku rozstrzygnięcia paneuropejskiego przetargu firmy Sony BMG może rozpocząć współpracę z tym klientem na...

20 grudnia 2005

Ceny papieru wzrosną o 5-8 proc. od początku 2006 r.

Od początku roku wzrosną ceny papieru. Wzrost ten szacowany jest na poziom od 5 do 8 proc. O międzynarodowym trendzie...

20 grudnia 2005

Matjaž Šuln nowym dyrektorem generalnym Gorenje Polska

Matjaž Šuln został nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału słoweńskiej firmy Gorenje, producenta sprzętu AGD. Šuln przejął obowiązki dotychczasowego dyrektora Uroša...

20 grudnia 2005

Magnucka-Bowkiewicz dyrektorem nowego oddziału odżywek dla dzieci w Nestle

Ewa Magnucka-Bowkiewicz obejmie od stycznia 2006 r. stanowisko dyrektora nowego oddziału odżywek dla dzieci w Nestle Polska SA. Zostanie także...

20 grudnia 2005

Great Open House realizuje świąteczną akcję animacji sprzedaży dla Lipton Yellow Label

Agencja Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy & get herbaty Lipton Yellow Label. Akcja ma...

20 grudnia 2005

RotoMedia zamierza sprzedać w 2006 r. 2 mln egz. credit card maps

Agencja RotoMedia zamierza w przyszłym roku sprzedać 2 mln egzemplarzy credit card maps - mapek o formacie karty kredytowej, na...

20 grudnia 2005

"Życie Warszawy" z "Forum Rynku Nieruchomości" od lutego

Dziennik "Życie Warszawy" (Dom Prasowy Sp. z o.o.) od początku lutego w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca ma ukazywać się z...

20 grudnia 2005

"Magazyn Młodych i Dynamicznych" zmienia nazwę na "Magazyn Studencki Motyw"

Dotychczasowy "Magazyn Młodych i Dynamicznych" będący w portfolio wydawnictwa Feniks Media Group z Krakowa zmienia nazwę na "Magazyn Studencki Motyw"....

20 grudnia 2005

Ipsos zbadał zwyczaje konsumentów w kanale HoReCa

Firma Ipsos zbadała zwyczaje konsumentów w kanale HoReCa. Raport nosi tytuł "Gastronomia - HoReCa - On Trade - terra incognita?"....

20 grudnia 2005

Chili Communications zamknięta, część pracowników zakłada nową agencję Quadrat

Agencja Chili Communications została zamknięta, a jej właściciele (Ingemar Kullgren, Isidor Aktiebolag i Artur Byra) zdecydowali się na wyjazd z...

20 grudnia 2005

RRM podnosi ceny reklam w Radiu Zet

RRM, biuro reklamy Radia Zet i Radiostacji, na początku stycznia 2006 r. podniesie ceny w Radiu Zet średnio o 0,4...

20 grudnia 2005

Ad Meritum będzie warszawskim biurem reklamy "Angory", sprzedaż reklam ma wzrosnąć o 60 proc.

Spółka Ad Meritum pozyskała nowego klienta - tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś z Łodzi). Będzie odpowiadała za sprzedaż reklam...

20 grudnia 2005

Gazeta.pl uruchomiła serwis dla narciarzy

Gazeta.pl uruchomiła serwis Narty. Internauci mogą tam znaleźć m.in. mapę polskich ośrodków narciarskich z opisami i cennikami, prognozy pogodowe, porady...

20 grudnia 2005

Maspex nie potwierdza pogłosek o możliwej fuzji z Hoopem ani im nie zaprzecza

Grupa Maspex Wadowice może połączyć się z Hoop SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie z wiarygodnego źródła. Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy...

20 grudnia 2005

Kampania "Odnaleźć siebie" autorstwa On Board PR uhonorowana Magellan Awards 2005

Kampania "Odnaleźć siebie" realizowana dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego przez On Board PR otrzymała brązowego Magellana 2005. Nagroda ta przyznawana jest...

21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

21 grudnia 2005

Koncern Pharmea wchodzi na polski rynek; prowadzi przegląd reklamowy

Koncern farmaceutyczny Pharmea debiutuje na polskim rynku leków OTC (sprzedawanych bez recepty). Pierwszym lekiem, jaki wprowadzi w Polsce do sprzedaży,...

21 grudnia 2005

PTWP, wydawca "Rynku Zdrowia", zwiększa częstotliwość i objętość pisma

Spółka PTWP, wydawca "Rynku Zdrowia", zwiększa objętość pisma do 100 stron. Od stycznia 2006 r. pismo będzie miesięcznikiem. Dotychczas był...

21 grudnia 2005

Hachette inwestuje we wsparcie jubileuszu "Samego Zdrowia"

Wydanie lutowe miesięcznika "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) - na rynku od 3 lutego br. - otrzyma wsparcie promocyjne z...

21 grudnia 2005

At Media będzie też brokerem reklamowym stacji Viva

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media od stycznia 2006 r. będzie też brokerem reklam w kanale muzycznym Viva, trzeciej stacji...

21 grudnia 2005

Paweł Borowski, dyr. kreatywny Ad Fabriki FCB, odchodzi z agencji

Paweł Borowski, dyr. kreatywny agencji reklamowej Ad Fabrika FCB, odchodzi z firmy z końcem stycznia 2006 r. - Do tego...

21 grudnia 2005

Migut Media odpowiada za promocję projektu PARP o wartości ponad 22 mln zł

Migut Media SA jest odpowiedzialny za promocję nowego projektu pod nazwą "Program szkolenia kadr dla rozwoju produktów turystycznych". Migut Media...

21 grudnia 2005

UPC Polska wprowadza usługę internetową w Piotrkowie Trybunalskim

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello w Piotrkowie Trybunalskim. Chello będzie dostępne dla abonentów telewizji kablowej UPC w tym mieście....

21 grudnia 2005

Cosmopolitan Cosmetics rezygnuje z dystrybucji kosmetyków Juvena i La Prairie

Firma Cosmopolitan Cosmetics będąca częścią Procter & Gamble nie będzię dystrybuować luksusowych kosmetyków marek Juvena i La Prairie, które należą...

21 grudnia 2005

Kra-Box będzie dystrybuować "Magazyn Europa" w autokarach

Firma Kra-Box wprowadziła na rynek pismo "Magazyn Europa", które będzie dystrybuowane na pokładach autokarów należących do firm Eurobus i Globus....

21 grudnia 2005

KRRiTV wstrzymała konkurs na naziemne cyfrowe częstotliwości telewizyjne

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wstrzymała procedurę ogłoszenia konkursu na rezerwację naziemnych cyfrowych częstotliwości telewizyjnych. Członkowie rady wstrzymali konkurs...

21 grudnia 2005

"Gazeta Wyborcza" z kolędami w podniesionym nakładzie i z kampanią

Dzisiejsze wydanie "Gazety Wyborczej" (Agora SA) ukazuje się w podniesionym nakładzie do 650 tys. egz. Do dziennika dołączono bezpłatny dodatek...

21 grudnia 2005

DDB Warszawa negocjuje umowę o współpracy z siecią Avans

Sieć salonów ze sprzętem AGD/RTV i multimediami Avans finalizuje rozmowy z agencją reklamową DDB Warszawa na temat umowy dotyczącej obsługi...