M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 grudnia 2005

Rieber Foods o blisko 30 proc. zwiększy wydatki reklamowe w 2006 r.

Rieber Foods Polska SA, właściciel marek Delecta, Anatol i King Oscar, zapowiada zwiększenie o jedną trzecią swoich wydatków reklamowych w...

23 grudnia 2005

Powstał magazyn motoryzacyjny "Classic Auto" o samochodach powojennych

Na rynku prasowym pojawił się dwumiesięcznik "Classic Auto", nowy, specjalistyczny magazyn motoryzacyjny poświęcony samochodom zabytkowym powstałym po II wojnie światowej....

23 grudnia 2005

PAIiIZ chce wyjść z projektem promocyjnym Polski poza Europę

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) chciałaby w przyszłym roku kontynuować wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. -...

23 grudnia 2005

Belvedere finalizuje negocjacje w sprawie przejęcia spółki Marie Brizard

Firma Belvedere (właściciel dystrybutora alkoholi firmy Sobieski) finalizuje negocjacje w sprawie zakupu 69,3 proc. akcji francuskiego producenta i dystrybutora napojów...

23 grudnia 2005

Po raz pierwszy tradycyjny plebiscyt "Super Expressu" ma ogólnopolski charakter

Po raz pierwszy ogólnopolski charakter ma plebiscyt "Super Expressu" (Media Express) pod nazwą "Komu skrzydła, komu rogi", który dziś wystartował....

23 grudnia 2005

Dorota Truśkiewicz nowym dyrektorem strategicznym TequilaPolska

Dorota Truśkiewicz będzie nowym dyrektorem strategicznym firmy marketing services TequilaPolska. Do tej pory pracowała jako deputy strategic planning director i...

23 grudnia 2005

Nestle Polska poszerza portfolio marki kawy Nescafe

Nestle Polska rozszerzyła portfolio kaw sprzedawanych pod marką Nescafe. Na rynku pojawiły się kawy Nescafe Cappuccino i Nescafe Espiro. W...

23 grudnia 2005

Do 700 tys. miesięcznie wzrosła liczba odwiedzających punkty Point Press

Do 700 tys. miesięcznie wzrosła liczba odwiedzających punkty dystrybucji prasy Point Press należące do Distribution Point Group, departamentu Platformy Mediowej...

23 grudnia 2005

Spiżewska i Jankowiak pokierują pracami działu kreacji StarOne

Nowo powstała agencja reklamowa StarOne obsadziła kluczowe stanowiska w firmie. Za prace działu kreacji będą odpowiadać Magda Spiżewska jako art...

23 grudnia 2005

Maspex kupił Queens - trzeciego producenta soków i napojów w Bułgarii

Maspex Wadowice kupił 100 proc. akcji spółki Queens - trzeciego pod względem sprzedaży producenta soków, nektarów i napojów owocowych w...

23 grudnia 2005

Lotos nie będzie miał taniej marki stacji benzynowych

Spółka Lotos Paliwa zadecydowała, że nie będzie wprowadzać na rynek marki taniej sieci stacji paliw. Mimo to firma planuje, że...

23 grudnia 2005

Prezes UOKiK umorzył postępowanie antymonopolowe przeciwko wydawcy "Faktu"

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) Cezary Banasiński umorzył postępowanie antymonopolowe przeciwko wydawcy dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). Postępowanie...

23 grudnia 2005

Migut Media realizuje kolejny projekt szkoleniowy, tym razem o wartości ok. 3 mln zł

Migut Media SA podpisał z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości umowę na realizację kolejnego projektu szkoleniowego. Wartość projektu "Marketing i informatyka...

5 stycznia 2006

IDMnet rozpoczyna obsługę e-reklamową wydawnictwa Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczyna współpracę z internetową siecią reklamową IDMnet. IDMnet będzie odpowiadać za obsługę powierzchni reklamowych i emisję reklam...

5 stycznia 2006

Magdalena Wolińska w dziale obsługi klienta Wundermana

Magdalena Wolińska dołączyła do zespołu firmy marketing services Wunderman Polska, gdzie objęła stanowisko junior account executive. Wolińska jest absolwentką SGH...

5 stycznia 2006

Graf przygotował projekt promocyjny dla leku Nurofen Forte

Agencja reklamowa Graf przygotowała materiały POS dla marki Nurofen Forte. Nurofen Forte to lek przeciwbólowy i przeciwzapalny dostępny bez recepty....

5 stycznia 2006

Między Słowami, nowa agencja PR, zajmie się obsługą projektów kulturalnych

Na rynku zaczęła działać nowa agencja public relations o nazwie Między Słowami. - Jesteśmy młodym zespołem ludzi pragnących tworzyć pozytywne...

5 stycznia 2006

Grupa Vectra upraszcza strukturę firmy i planuje 55-60 mln zł wydatków na rozwój w br.

Grupa Vectra, operator telewizji kablowej, uprościła strukturę organizacyjną firmy. Połączono spółkę Vectra SA (spółkę-matkę w grupie) z Telewizją Kablową Vectra....

5 stycznia 2006

Wartość wydawnictwa Business Press wyceniono na blisko 9 mln zł

Wartość upadłego wydawnictwa Business Press wyceniono na około 9 mln zł. W ogólnej wycenie ujęto wartość najważniejszego tytułu wydawnictwa, miesięcznika"Businessman...

5 stycznia 2006

Polski hydraulik i polska pielęgniarka reklamują "Panoramę Firm"

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca katalogów teleadresowych "Panorama Firm", rozpoczął ogólnopolską kampanię sprzedażową dla reklamodawców. Na kilkuset billboardach "Panoramę...

5 stycznia 2006

Benke w jury światowego konkursu mediowego sieci Starcom MediaVest Group

Jakub Benke, prezes zarządu domu mediowego Starcom, jako jeden z trzech dyrektorów oddziałów sieci w Europie wszedł w skład jury...

5 stycznia 2006

Powstał nowy warszawski magazyn - "Kurier Warszawski"

"Kurier Warszawski" - taki ma tytuł nowy lokalny miesięcznik stolicy i okolic. Jego wydawcą jest Migut Media SA. Magazyn ukazuje...

5 stycznia 2006

Waliszewski dyrektorem Google Polska, Kwaśniewski w zespole firmy

Artur Waliszewski został dyrektorem Google Polska, polskiego biura Google, które oficjalnie zainauguruje swoją działalność jeszcze w tym miesiącu. Razem z...

5 stycznia 2006

Krzysztof Kuwałek dyrektorem zarządzającym Acxiom IMSO Europe

Krzysztof Kuwałek objął stanowisko dyrektora zarządzającego struktury Acxiom Integrated Marketing Services Organisation (IMSO) Europe z siedzibą w Londynie. Poprzednio był...

5 stycznia 2006

Zbigniew Gajewski dyr. departamentu PR w PKPP Lewiatan

Zbigniew Gajewski objął stanowisko dyrektora departamentu PR w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) "Lewiatan". Stanowisko to wcześniej nie było obsadzone....

5 stycznia 2006

PKP Intercity chce wydać 9 mln na działania marketingowe

PKP Intercity zamierza w tym roku intensywnie promować swoje usługi i produkty. Spółka zaplanowała realizację projektu pod hasłem - "Rok...

5 stycznia 2006

"Dobre Rady" i "Mój Piękny Dom" podnoszą ceny reklam

"Dobre Rady", miesięcznik Burdy Polska dla pań, podniósł ceny reklam. Cała prawa strona magazynu kosztuje teraz według cennika 43 tys....

5 stycznia 2006

Red8 przygotował promocję Pepper Longer dla KFC

Restauracje sieci KFC wprowadzają do menu nową kanapkę Pepper Longer. Ich sprzedaż wspiera promocja, która potrwa do 20 lutego br....

5 stycznia 2006

Intel wprowadza nowe logo i hasło korporacyjne

Koncern Intel wprowadza nową wizualizację, na którą składa się nowy logotyp oraz nowe hasło korporacyjne: "Intel. Leap ahead". Jak mówi...

5 stycznia 2006

Doda twarzą kampanii reklamowej nowego napoju Irn-Bru

Dorota Doda Rabczewska, wokalistka zespołu Virgin, jest twarzą kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy napój Irn-Bru. W Polsce dystrybucją tej...

5 stycznia 2006

Schulz i MindShare przygotowały nowy projekt produktowy Samsunga

Samsung Electronics Polska w ramach prasowej kampanii produktowej promuje trzy różne urządzenia: drukarkę fotograficzną SPP-2040, monitor LCD 970P oraz urządzenie...

5 stycznia 2006

Estymator przedstawia wyniki ogólnopolskich badań mediów EstyMedia.pl

Estymator przedstawia przybliżone wyniki ogólnopolskich badań mediów (prasa, radio, telewizja, internet) wykonane przez tę firmę badawczą w ramach nowego projektu...

5 stycznia 2006

Toyota wspiera reklamowo Lexusa z napędem hybrydowym i nowego Yarisa

Dwa samochody z portfolio Toyota Motor Poland pojawiły się w reklamach na nośnikach outdoorowych. Są to Lexus RX 400h i...

5 stycznia 2006

Zespół "Kuriera Szczecińskiego" nie jest zainteresowany sprzedażą tytułu

Sąd Rejonowy w Szczecinie uznał, że Orkla Press Polska legalnie kupiła 0,5 proc. udziałów w dzienniku "Kurier Szczeciński" (wydawnictwo Kurier...

5 stycznia 2006

Według AGB NMR największe wpływy z reklam w 2005 r. odnotowały Polsat i TVN

W 2005 roku polscy widzowie oglądali telewizję dłużej o 5 minut niż rok temu. Według danych AGB Nielsen Media Research...

5 stycznia 2006

Według Gemiusa polscy internauci najczęściej wybierają Włochy

Firma badawcza Gemius SA, wspólnie z wortalami Travelplanet.pl i Wakacje.pl, przygotowała raport "Turystyka internautów". Prawie 30 procent internautów zamierza w...

5 stycznia 2006

Janmedia Interactive zamierza rozwijać usługi konsultingowe

Agencja interaktywna Janmedia Interactive podsumowała rok 2005, który był pierwszym pełnym rokiem jej obecności na polskim rynku (wcześniej agencja działała...

5 stycznia 2006

"Tygodnik Powszechny" z dodatkiem "Cybertygodnik"

"Tygodnik Powszechny" przygotował specjalny suplement "Cybertygodnik". Ukaże się wraz z numerem w poniedziałek 9 stycznia br. jako bezpłatny dodatek o...

5 stycznia 2006

Tomasz Janowski odszedł z BBDO, dołączył do teatru Rozmaitości

Tomasz Janowski, od września ub.r. account supervisor agencji reklamowej BBDO Warszawa (wcześniej senior account manager w Young & Rubicam), rozstał...

5 stycznia 2006

Nissan Sales CEE zapowiada zwiększenie wydatków na marketing

Nissan Sales Central & Eastern Europe inauguruje działalność w Polsce. Po likwidacji spółki Nissan Poland nowa spółka z siedzibą w...

5 stycznia 2006

Oświadczenie: TNS OBOP w sprawie komentarza firmy AGB NMR

Mateusz Galica, dyrektor marketingu firmy badawczej TNS OBOP, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "2 stycznia 2006 roku...

5 stycznia 2006

Vena Art przygotowała reklamy Roxy FM

Agencja reklamowa Vena Art przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt - stację radiową Roxy FM - w rockowym klimacie...

5 stycznia 2006

Paweł Gruchała koordynatorem marketingu Nissana w Polsce

Paweł Gruchała został koordynatorem działań marketingowych w Polsce w Nissan Sales Central & Eastern Europe. Będzie pracował w lokalnym warszawskim...

5 stycznia 2006

Justyna Skrzypek deputy managing directorem w Polymusie

W agencji reklamowej Polymus Integrated Communication na stanowisko deputy managing directora awansowała Justyna Skrzypek, do tej pory pracująca jako client...

5 stycznia 2006

Dorota Oleksiak przestała pełnić funkcję rzecznika WSiP-u

Dorota Oleksiak, rzecznik prasowy Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP), rozstała się z firmą. Jej odejście związane jest z likwidacją stanowiska...

5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

5 stycznia 2006

Promenada realizuje kolejną odsłonę strategii "Bajkowa Promenada"

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kolejny etap kampanii reklamowej Centrum Handlowo-Rozrywkowego "Promenada". Projekt Lucky Lód jest częścią strategii pt. "Bajkowa Promenada"...

5 stycznia 2006

Monika Kopeć business development directorem w MediaCom Warszawa

Monika Kopeć pracująca od sierpnia 2003 r. w domu mediowym MediaCom Warszawa z początkiem nowego roku awansowała na stanowisko business...

5 stycznia 2006

Marcin Mizgalski odszedł z biura komunikacji korporacyjnej PZU

Marcin Mizgalski przestał pełnić funkcję koordynatora w biurze komunikacji korporacyjnej towarzystw ubezpieczeniowych PZU SA i PZU Życie. Jego dalsze plany...

6 stycznia 2006

Robert Leszczyński będzie naczelnym magazynu "Laif"

Robert Leszczyński zostanie redaktorem naczelnym magazynu "Laif" wydawanego przez Vindobona Development & Publishing. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Figielskiego, który...