M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 stycznia 2006

TVN i Polsat zadowolone z wyników oglądalności w 2005 r.

Spółka TVN podała wyniki oglądalności w IV kwartale 2005 r. i w całym roku 2005. Kierownictwo TVN ocenia, że są...

9 stycznia 2006

Polskie Radio Bis będzie prowadzić promocję zimową w Ustroniu

W połowie stycznia Polskie Radio Bis rozpocznie działania promocyjne w Ustroniu w Beskidzie Śląskim. Akcja promocyjna prowadzona będzie pod hasłem...

9 stycznia 2006

Michał Brudzyński wraca do G+J na stanowisko dyr. marketingu ds. korporacyjnych

Michał Brudzyński obejmie stanowisko dyrektora marketingu ds. korporacyjnych w wydawnictwie G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Będzie...

9 stycznia 2006

Piotr Żakowski po pięciu latach rozstał się z Media Planning Group

Piotr Żakowski po pięciu latach pracy rozstał się z Media Planning Group, do której należą MPG Media Planning oraz MPG...

9 stycznia 2006

Podravka International wprowadza Vegetę w miniopakowaniach

Podravka International wprowadza Vegetę w miniopakowaniach (18 g). Produkt ten ma się wpisywać w coraz bardziej popularny trend homingu, czyli...

9 stycznia 2006

Winterthur wprowadzi prywatne ubezpieczenia zdrowotne, Rafał Ligęziński szefem projektu

Towarzystwo Ubezpieczeń Winterthur zamierza wprowadzić na nasz rynek prywatne ubezpieczenia zdrowotne. Ten projekt ma przygotować i wdrożyć Rafał Ligęziński, były...

9 stycznia 2006

Nivea Hair Styling największą tegoroczną nowością firmy Nivea

Koncern Nivea Polska w ciągu najbliższych dni wprowadzi na rynek nową linię kosmetyków do stylizacji włosów Nivea Hair Styling. Firma...

9 stycznia 2006

Grupa interaktywma w SMB rozpoczyna działalność

W Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego (SMB) rozpoczęła działalność nowa grupa robocza, która skupia firmy zajmujące się marketingiem interaktywnym i mobilnym. Jej...

9 stycznia 2006

Michał Staszewski odpowiada w Bauerze także za dział reklamy prasy kobiecej poradnikowej

Michał Staszewski, dyrektor biura reklamy prasy kobiecej rozrywkowej w Wydawnictwie Bauer, odpowiada obecnie także za dział reklamy prasy kobiecej poradnikowej...

9 stycznia 2006

Samsung wprowadza prosty model SGH-X200; możliwe wsparcie

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy model telefonu SGH-X200. To stosunkowo prosty aparat wyposażony w 1,67-calowy wyświetlacz, polifoniczne dzwonki,...

9 stycznia 2006

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną odsłonę kampanii piwa Okocim Mocne

Carlsberg Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej piwa marki Okocim Mocne. Strategię i kreację akcji przygotowała agencja reklamowa Saatchi &...

9 stycznia 2006

"Gazeta Prawna" dziś w wyższym nakładzie, z CD-ROM-em do wypełniania PIT-ów

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") w dzisiejszym wydaniu ma podniesiony nakład do 250 tys. egz., co związane jest z dołączeniem...

9 stycznia 2006

Warszawiacy zwykle odwiedzają jeden klub w ciągu wieczoru, gdzie wydają średnio 90 zł

Warszawiacy zwykle odwiedzają jeden klub w ciągu wieczoru, gdzie wydają średnio 90 zł - wynika z badania firmy Ipsos "Gastronomia...

9 stycznia 2006

Ewa Aleszczyk-Kalinowska dyrektorem marketingu w Polomarkecie

Ewa Aleszczyk-Kalinowska jest nowym dyrektorem marketingu w sieci detalicznej Polomarket. Wcześniej przez 7 lat pracowała w sieci Intermarche, w ostatnich...

9 stycznia 2006

TVP i Sportfive wynegocjowały nowe warunki dotyczące praw do transmisji meczów piłki nożnej

Telewizja Polska renegocjowała z firmą Sportfive warunki kontraktu dotyczącego praw do transmisji spotkań polskiej reprezentacji piłkarskiej i spotkań w ramach...

10 stycznia 2006

Pleon, nowa spółka w grupie BBDO, rozpoczęła działalność w Polsce

Przedstawiciele grupy BBDO potwierdzili nasze wcześniejsze informacje (opublikowane w DS "MMP" z 16 grudnia ub.r.) o tym, że należąca do...

10 stycznia 2006

Onet uruchamia platformę z teledyskami, wspierając ją kampanią promocyjną

Onet.pl rozpoczął realizację nowego projektu produktowego - platformy z teledyskami muzycznymi (Teledyski.Onet.pl). Początkowo portal udostępni ok. 1000 teledysków polskich i...

10 stycznia 2006

CitiFinancial przestrzega w reklamach przed "zamrożeniem" pieniędzy w hipotece

"Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" - pod takim hasłem w najnowszej kampanii reklamowej ostrzega klientów CitiFinancial, czyli Bank...

10 stycznia 2006

Agora planuje pierwszą kampanię telewizyjną Radia Tok FM

Grupa radiowa Agory planuje kampanię reklamową Radia Tok FM w telewizji. Informację potwierdził Grzegorz Wiejak, zastępca dyrektora sprzedaży ds. projektów...

10 stycznia 2006

Euro RSCG Warsaw i Media Planning Group przygotowały akcję impulsową Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii platformy Cyfra Plus. Kampania informuje o promocji i ma...

10 stycznia 2006

Ogilvy i AWR Wprost kończą współpracę w kontrowersyjnych okolicznościach

AWR Wprost przygotowuje się do rozpisania drugiego przetargu na kampanię reklamową tygodnika "Wprost". Realizacja kampanii przewidziana jest w pierwszym kwartale...

10 stycznia 2006

Kierzkowska przechodzi z Carata do ACR, interaktywnego domu mediowego agencji K2

Maria Kierzkowska objęła stanowisko interactive media plannera w ACR SA, interaktywnym domu mediowym należącym do agencji K2 Internet. Ostatnio Kierzkowska...

10 stycznia 2006

BAT poszerza markę papierosów Pall Mall i o 15 proc. obniża ich cenę

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...

10 stycznia 2006

Unilever w ramach programu "Jeden Unilever" ujednolicił stronę korporacyjną

Unilever Polska przygotował nową internetową witryną korporacyjną. Stanowi to część globalnego projektu ujednolicenia komunikacji internetowej. - Projekt zakładał stworzenie do...

10 stycznia 2006

Peugeot startuje z projektem wyprzedażowym pod hasłem "Dobrze Ci się wydaje"

Peugeot Polska rusza z kampanią reklamową, której głównym celem jest wsparcie akcji wyprzedaży modeli tej marki z rocznika 2005. Strategię...

10 stycznia 2006

Wakat na stanowisku dyrektora marketingu w Iberia Motor Company

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów marki Seat w Polsce, nie ma obecnie dyrektora marketingu. Działem marketingu kieruje Eliza Przybylska,...

10 stycznia 2006

Marcin Stróżyński dyrektorem operacyjnym Great Open House

Marcin Stróżyński, dotychczas dyrektor logistyki i administracji w firmie marketing services Great Open House, został dyrektorem operacyjnym w spółce. Odpowiada...

10 stycznia 2006

GIF nakazał wstrzymanie reklamy leku Controloc firmy Altana Pharma

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał zaprzestanie prowadzenia działań reklamowych leku Controloc (producent: Altana Pharma). GIF ma zastrzeżenia do reklam rozpowszechnianych...

10 stycznia 2006

CH Blue City chce zwiększyć liczbę odwiedzających o 20 proc.

Centrum Handlowe "Blue City" rozpoczęło działania reklamowe, których celem jest zwiększenie liczby odwiedzających to centrum o 20 proc. w stosunku...

10 stycznia 2006

Agora pracuje nad nową formułą magazynu "Auto+"

Agora SA prowadzi prace nad nową formułą motoryzacyjnego magazynu "Auto+". Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu pionu czasopism Agory, zaprzecza tym samym...

10 stycznia 2006

Marta Janicka i Agnieszka Kruszewska awansowały w Initiative Warszawa

Marta Janicka i Agnieszka Kruszewska, zajmujące dotychczas stanowiska senior media plannerów - buyerów w domu mediowym Initiative Warszawa, awansowały na...

10 stycznia 2006

Pizza Hut przygotowała promocje konsumenckie "Nigdy więcej wojny" i "Pijesz? Jedziesz!?

AmRest, do którego należy sieć restauracji fast food Pizza Hut, rozpoczął akcję promocyjną pod hasłem "Nigdy więcej wojny", która wspiera...

10 stycznia 2006

"Super Express" przeprowadzi wspólny projekt badawczy z CBOS-em

"Super Express" (Media Express) rozpoczyna realizację cyklu raportów pod wspólnym hasłem "Generacja Pl.". Materiałów do cyklu dostarczą ogólnopolskie badania realizowane...

10 stycznia 2006

V&S chce przekroczyć poziom 5 proc. udziałów rynkowych wódki Luksusowej

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra planuje, że do końca br. marka Luksusowa osiągnie 5 proc. udziałów w rynku. Obecnie wódka...

10 stycznia 2006

"Gazeta Wyborcza" ujednolica prezentację ogłoszeń wszystkich wydań "Gazety Praca"

Dziennik "Gazeta Wyborcza" wydawany przez Agorę SA wprowadził jednolity podział ogłoszeń rekrutacyjnych w "Gazecie Praca" w całym kraju. Dotychczas podział...

10 stycznia 2006

Kamis-Przyprawy zainwestuje w cykl advertoriali

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna pierwszą w tym roku kampanię reklamową promującą mieszanki przyprawowe do mięs Kamis. Działania mają charakter informacyjny, ich...

10 stycznia 2006

Jacek Kuźnieców przechodzi z PTK Centertel do Germanos Polska

Jacek Kuźnieców został nowym dyrektorem generalnym firmy Germanos Polska zajmującej się sprzedażą telefonów komórkowych i akcesoriów do nich. Jest absolwentem...

10 stycznia 2006

Według Radio Tracka Radio Zet zmniejszyło dystans do RMF FM

Udział w rynku słuchalności Radia Zet w grupie 25-44 wzrósł w kwartale październik-grudzień ub.r. o 4,6 proc. w stosunku do...

10 stycznia 2006

WWF Polska szuka darczyńców, wykorzystując dane firmy Acxiom

Organizacja ekologiczna WWF Polska szuka darczyńców z pomocą Acxiom Polska - dostawcy baz danych. Współpraca dotyczy społecznej kampanii direct mail...

10 stycznia 2006

G7 przygotowała dla Heyah spot reklamowy "Wejście smoczka"

Polska Telefonia Cyfrowa ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej Heyah. Nowy spot reklamowy pt. "Wejście smoczka" utrzymany jest w stylistyce...

10 stycznia 2006

Tomasz Ptak copywriterem w agencji reklamowej San Markos

Tomasz Ptak dołączył do działu kreacji agencji reklamowej San Markos jako copywriter. Pracował wcześniej m.in. jako researcher i reporter w...

10 stycznia 2006

Krzysztof Kuligowski awansował na stanowisko media buying managera w Aegis Media

Krzysztof Kuligowski objął stanowisko media buying managera w Aegis Media. Awansował ze stanowiska radio buying executive, które zajął po przejściu...

10 stycznia 2006

Aldona Rochman odeszła ze stanowiska redaktora naczelnego "Mojego Mieszkania"

Aldona Rochman, redaktor naczelna magazynu "Moje Mieszkanie" (G+J Polska), odeszła z wydawnictwa. Powód jej rozstania nie został ujawniony. Z G+J...

10 stycznia 2006

Hachette wstrzymuje prace nad projektem Kuby Wojewódzkiego

Hachette Filipacchi Polska zawiesiło projekt magazynu, którego redaktorem naczelnym miał być Kuba Wojewódzki, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Początkowo pismo miało pojawić...

11 stycznia 2006

Iberia rozpoczęła kampanię wyprzedażową pod hasłem "Startuj po Seata"

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów marki Seat w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wyprzedaż modeli z rocznika 2005. Jak...

11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

11 stycznia 2006

Szafraniec została business development managerem w Allegro

Marzena Szafraniec objęła w Allegro Event & Conference Agency stanowisko business development managera. Zajmie się pozyskiwaniem dla agencji nowych klientów....

11 stycznia 2006

Joanna Daniluk specjalistą ds. public relations w Sarto PR

Joanna Daniluk wzmocniła zespół wrocławskiej agencji Sarto PR, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej pracowała w firmie public relations...

11 stycznia 2006

Canal Plus wybrał system do wzbogacenia oprawy wydarzeń sportowych i reklam podczas transmisji

Stacja Canal Plus wybrała system CyberSport do prezentowania graficznej oprawy wydarzeń sportowych i wirtualnych reklam podczas transmisji rozgrywek piłkarskich. Opracowana...