M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 stycznia 2006

Vectra wprowadza usługi telefoniczne we Wrocławiu i Wałbrzychu

Firma Vectra wprowadza we Wrocławiu i Wałbrzychu Vectratel - usługę cyfrowej telefonii stacjonarnej. Równocześnie operator uruchamia promocję cenową na swoje...

11 stycznia 2006

Kamis-Przyprawy wprowadza linię Kamis Specialite dla wyjątkowych smakoszy

Kamis-Przyprawy SA stworzył nową markę Kamis Specialite zarezerwowaną dla wyjątkowych produktów. W linii tej pojawiły się: papryka słodka w płatkach,...

11 stycznia 2006

"Świat Kobiety" podniósł cenę egzemplarzową do 2,50 zł

Wydawnictwo Bauer podniosło cenę egzemplarzową miesięcznika "Świat Kobiety" w wersji bez gadżetu z 2 zł do 2,5 zł. Pierwszym numerem...

11 stycznia 2006

Nowe rubryki w dwóch miesięcznikach Wydawnictwa Murator

Wydawnictwo Murator wprowadziło nowe rubryki w swoich miesięcznikach "Dobre Wnętrze" i "Architektura-Murator". W "Dobrym Wnętrzu" jest to blok poradnikowy. W...

11 stycznia 2006

Trader.com (Polska) ujednolicił swoje ogłoszeniowe tygodniki motoryzacyjne

Trader.com (Polska) Sp. z o.o. ujednolicił swoje ogłoszeniowe tygodniki motoryzacyjne "AutoBit" i "AutoBiznes". "AutoBit" zmienił szatę graficzną. Jest teraz identyczna...

11 stycznia 2006

GfK Polonia chce badać efektywność działań PR-owo-sponsoringowych

Instytut GfK Polonia wprowadza metodologię badawczą, za pomocą której możliwe będzie zbadanie efektywności działań PR-owo-sponsoringowych, które do tej pory nie...

11 stycznia 2006

Orange sponsorem pierwszego w Polsce koncertu Grace Jones

PTK Centertel, operator sieci Orange, jest sponsorem pierwszego w Polsce koncertu Grace Jones, który odbędzie się 3 lutego w Sali...

11 stycznia 2006

Styczniowe badania PBC zostaną przeprowadzone metodą PAPI na losowej i większej próbie

Styczniowe badania czytelnictwa prasy realizowane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa zostaną przeprowadzone dotychczasową metodą PAPI (Paper...

11 stycznia 2006

Fundacja Urszuli Jaworskiej ruszyła z trzymiesięczną kampanią

Ruszyła społeczna kampania pt. "Wyrok" przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca...

11 stycznia 2006

Rafał Krzywoszyński odpowiada za komórkę internetową Media Direction OMD

Rafał Krzywoszyński, przez ostatnie półtora roku związany z CR Media Consulting, dołączył do zespołu domu mediowego Media Direction OMD. Krzywoszyński...

11 stycznia 2006

Magdalena Korzyńska awansowała w Euro RSCG Warsaw, Lech Król odszedł z agencji

Z agencją Euro RSCG Warsaw rozstał się Lech Król, creative group head. Nie udało nam się z nim skontaktować, jego...

11 stycznia 2006

Widzowie telewizji Gryf mogą na żywo słuchać "Faktów" RMF FM

RMF FM rozpoczęła współpracę ze szczecińską telewizją Gryf. Co godzinę między 9 a 19 na antenie telewizji prezentowane są "Fakty"...

11 stycznia 2006

Tequila/Polska planuje wprowadzenie usługi leasingu sił sprzedaży

Agencja marketing services Tequila/Polska planuje wprowadzenie usługi leasingu sił sprzedaży. Chodzi o wynajem pracowników, którzy mogą służyć marketerom w sprzedaży...

11 stycznia 2006

Karolina Zosicz specjalistą ds. promocji w Antyradiu

Karolina Zosicz dołączy do działu promocji Antyradia (Ad.point). Zastąpi Patrycję Witkowską, która kilka miesięcy temu została specjalistą ds. sponsoringu i...

11 stycznia 2006

Sportfive będzie przez trzy lata zarządzać wizerunkiem Tomasza Adamka, bokserskiego mistrza świata

Sportfive, międzynarodowa agencja marketingu sportowego, podpisała umowę z Tomaszem Adamkiem, bokserskim mistrzem świata organizacji WBC. Sportfive będzie przez trzy lata...

11 stycznia 2006

Call Center Poland obsłuży infolinię promocyjną Kubusia

Firma Call Center Poland obsłuży infolinię promocyjną marki Kubuś (Maspex Wadowice). Obsługa jest związana z nową akcją marketera, w której...

11 stycznia 2006

Małysz, Jędrzejczak, Dudek ikonami sportowymi, ale i najmocniej kojarzeni z reklamą

Adam Małysz, Otylia Jędrzejczak i Jerzy Dudek to kolejno najbardziej popularni polscy sportowcy - wynika z zaprezentowanego wczoraj oficjalnie dorocznego...

11 stycznia 2006

Krzysztof Olszewski zastępcą redaktor naczelnej "Metra"

Krzysztof Olszewski został zastępcą redaktor naczelnej "Metra" (Agora SA). Od 1998 r. pracował w "Gazecie Wyborczej" w Olsztynie, gdzie był...

12 stycznia 2006

Tomasz Zakrzewski został dyrektorem finansowym grupy Euro RSCG

Robert Winiarski, dyrektor finansowy Euro RSCG Warsaw i Sensors, rozstał się z tymi agencjami. Jego obowiązki przejął Tomasz Zakrzewski, dotychczas...

12 stycznia 2006

Anna Jaszczuk wraca do Lowe GGK, będzie rozwijać strukturę lighthouse w regionie

Do zespołu agencji Lowe GGK powróciła po dwóch latach urlopu macierzyńskiego Anna Jaszczuk na stanowisko regional network developera. Wcześniej pracowała...

12 stycznia 2006

Marcin Maj dyrektorem zarządzającym i udziałowcem OS3 Multimedia

Marcin Maj został dyrektorem zarządzającym i udziałowcem agencji interaktywnej OS3 Multimedia. Jest związany z agencją od 4 lat, początkowo jako...

12 stycznia 2006

Hanna Brzozowska key account managerem w IDG Poland

Hanna Brzozowska dołączyła do jednego z zespołów sprzedaży reklam w wydawnictwie IDG Poland SA. Będzie pracować na stanowisku key account...

12 stycznia 2006

IMIGe Poland prowadzi kampanię firmy Decathlon na nośnikach indoorowych

Firma Decathlon, producent i dystrybutor sprzętu sportowego, rozpoczęła kampanię promującą własną markę nart Wed'ze by Quechua. Grupą docelową kampanii są...

12 stycznia 2006

"Twój Styl" przyznał Doskonałość Mody 2005, a "Mam dziecko" - Superprodukt 2005

Dwa miesięczniki Wydawnictwa Bauer przyznały swoje nagrody: "Twój Styl" w konkursie Doskonałość Mody 2005 i "Mam dziecko" w konkursie Superprodukt...

12 stycznia 2006

Nowa struktura negocjacyjna Starcomu i ZOG Poland obsługuje budżety warte 1 mld zł

Domy mediowe należące do grup Starcom (Starcom i Starlink) oraz ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland - Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia)...

12 stycznia 2006

Link4 zachęca do sprawdzenia stawek i gwarantuje brak ukrytych "kruczków"

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" specjalizujące się w sprzedaży polis direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczęło taktyczną kampanię reklamową. W głównych...

12 stycznia 2006

Firma Aude przygotowała nowy layout dziennika "Echo Miasta"

Firma Aude zaprojektowała nowy layout bezpłatnego dziennika "Echo Miasta" wydawanego przez Media4mat. Nowa szata graficzna ma być bardziej stonowana, elegancka...

12 stycznia 2006

Canal Plus wprowadzi więcej transmisji meczów na żywo i poszerzy formułę programów magazynowych

W 2006 r. Canal Plus wprowadzi więcej transmisji meczów piłkarskich na żywo. - Mamy dużo praw do transmisji sportowych. Chcemy,...

12 stycznia 2006

Magazyn "Alfred Hitchock poleca" wrócił na polski rynek

Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA wprowadziło tytuł "Alfred Hitchcock poleca". Nie jest to nowość na polskim rynku. Poprzednio krótko wydawcą tego...

12 stycznia 2006

K2 Internet przygotowała serwisy dla Coca-Coli, Delecty i Danone'a

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała w ostatnich tygodniach trzy projekty www dla klientów z branży FMCG. Serwis www.odkryjmeksyk.pl dla Delecty...

12 stycznia 2006

Impresariat Polsatu będzie odpowiadał za koordynację eventów i wizerunek stacji

W ramach zmian strukturalnych w telewizji Polsat, jakie miały miejsce pod koniec ub.r., wyodrębniono nowy dział - Impresariat. Najważniejsze jego...

12 stycznia 2006

P&G rozszerza markę Blend-a-med o produkty inspirowane naturą

Procter & Gamble wprowadza pod marką Blend-a-med nową linię past - Inspirowane Naturą. - Obserwujemy wyraźny trend powrotu do natury....

12 stycznia 2006

Rafał Szysz po siedmiu latach odchodzi z Carat Polska

Rafał Szysz, obecnie client service director w domu mediowym Carat Polska, odejdzie z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Peter Ford, CEO...

12 stycznia 2006

On Board PR nawiązał współpracę z firmą Lifetech

Agencja On Board PR rozpoczęła współpracę z firmą Lifetech należącą do szwajcarskiego holdingu Liftec SA skupiającego firmy z branży kosmetyków...

12 stycznia 2006

Dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji przeszedł restrukturyzację

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji należący do spółki Eurozet, zmienił strukturę organizacyjną. Zmiany polegają na nowym podziale zadań...

12 stycznia 2006

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę"

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę". Akcja ma na celu edukację osób chodzących...

12 stycznia 2006

Agnieszka Szafran została nowym rzecznikiem Generali, Lilla Jargieło odeszła z firmy

Agnieszka Szafran została nowym PR managerem grupy finansowo-ubezpieczeniowej Generali w Polsce. Lilla Jargieło, która dotychczas pełniła tę funkcję, odeszła z...

12 stycznia 2006

Krzysztof Grudziński prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra

Krzysztof Grudziński jest nowym prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. rynku. Z firmą związany jest...

12 stycznia 2006

Schober Information Group skupi się na działalności brokerskiej

Europejska firma bazodanowa Schober Information Group skupi się na naszym rynku na działalności brokerskiej. Spółka właśnie rozpoczęła działalność w Polsce....

13 stycznia 2006

Stroer rozważa wejście na rynek megaformatu

Stroer planuje wejście na rynek reklamy wielkoformatowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pierwszą powierzchnią wielkoformatową Stroera, jaka pojawiła się w Warszawie, jest...

13 stycznia 2006

Restrukturyzacja w Aegis Media, powstaje Operational Management Board

W firmie Aegis Media, do której należą domy mediowe Carat Polska i Vizeum Polska, przeprowadzono restrukturyzację polegającą na utworzeniu nowego...

13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

13 stycznia 2006

CPM zmienia struktury i buduje zaplecze logistyczne

Firma reklamowa CPM specjalizująca się w prowadzeniu niestandardowych projektów reklamowych oraz kampanii z użyciem nośników typu indoor zakończyła proces restrukturyzacji....

13 stycznia 2006

Bollywoodzka produkcja w Film It

Studio filmowe Film It będzie wiosną br. realizować dla Bollywood, indyjskiego centrum produkcji filmowej, ponad 30 dni zdjęciowych. Zlecenie dotyczy...

13 stycznia 2006

Artur Wiza, dyrektor marketingu jednego z działów HP, p.o. rzecznikiem firmy

Rzecznik prasowy HP Polska Anna Tryc-Bromley odeszła z firmy. Wiąże się to z jej nominacją na stanowisko wicedyrektora Instytutu Kultury...

13 stycznia 2006

LookSoft przygotował grę reklamową dla cukierków Frisk w Holandii

LookSoft wykonał na zlecenie holenderskiej firmy Overloaded z grupy Endemol brandingową grę na telefony komórkowe - "Mean Little Mints". Gra...

13 stycznia 2006

Sopro Polska zaczyna pracować z agencją Tuba Uds.N

Agencja Tuba Uds.N rozpoczęła współpracę z firmą Sopro Polska Sp. z o.o., producentem materiałów budowlanych (kleje, zaprawy itp.). Opiece agencji...

13 stycznia 2006

Powstanie tygodnik sportowy "Mazowiecki Sport Express"

Nowy tygodnik sportowy o lokalnym zasięgu "Mazowiecki Sport Express" wejdzie na rynek 27 lutego. Jego wydawcą jest spółka Leasing Centrum...

13 stycznia 2006

Grupa Fresh zrealizowała w internecie kampanię ESKK

Grupa Fresh przygotowała kampanię reklamową dla ESKK, firmy świadczącej usługi kształcenia korespondencyjnego. Zlecenie obejmowało kreację materiałów na potrzeby kampanii interaktywnej,...

13 stycznia 2006

Nowe propozycje programowe mają pomóc Tele 5 pozyskać młodszą widownię

Stacja Tele 5 planuje na ten rok znaczące zwiększenie widowni młodszej - w wieku 16-25 lat. Stacja chce to osiągnąć...