M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 stycznia 2006

Point of View wraca na rynek po pięciu latach, Mariusz Majewski udziałowcem i szefem nowej agencji

Po pięciu latach przerwy na rynku pojawia się znów agencja interaktywna o nazwie Point of View. Firma E-point postanowiła wyodrębić...

13 stycznia 2006

Orange oferuje ubezpieczenie telefonów przed kradzieżą lub uszkodzeniem

PTK Centertel jako pierwszy operator komórkowy zaoferował abonentom ubezpieczenie telefonów przed kradzieżą lub uszkodzeniem. Ubezpieczenie "Bezpieczny telefon" dotyczy tylko nowych...

13 stycznia 2006

Vlatka Grebiennik product managerem w firmie Podravka International

Vlatka Grebiennik objęła stanowisko product managera w spółce Podravka International. Dotychczas była specjalistą ds. PR w tej firmie. Jako product...

13 stycznia 2006

Index-Food Distribution wprowadza pierwszą własną markę Apetto

Firma Index-Food Distribution z Lubonia wprowadza pierwszą własną markę Apetto. Tworzą ją produkty spożywcze produkowane w krajach nad Morzem Śródziemnym...

13 stycznia 2006

Rynek telewizyjny będzie rósł na podobnym poziomie co najmniej dwa lata, uważają nadawcy

Podczas wczorajszej konferencji domu mediowego Optimum Media OMD poświęconej podsumowaniu najważniejszych wydarzeń na rynku telewizyjnym w 2005 r. odbyła się...

13 stycznia 2006

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

13 stycznia 2006

Grzegorz Szczepański polskim przedstawicielem IPRA

Grzegorz Szczepański objął funkcję polskiego przedstawiciela organizacji IPRA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations. Jest dyrektorem ds. komunikacji Banku Pekao SA....

13 stycznia 2006

Marta Korytowska awansowała w dziale strategii Tequila/Polska

Marta Korytowska awansowała w dziale strategii agencji marketing services Tequila/Polska na stanowisko strategy plannera. Wcześniej pracowała w agencji jako junior...

13 stycznia 2006

Wyjaśnienie: obsługa przez Call Center infolinii w promocji Kubusia

W DS "MMP" z 11 stycznia br. w informacji o współpracy Call Center Poland z firmą Maspex błędnie poinformowaliśmy, że...

13 stycznia 2006

One-2-One realizuje dla Radia Złote Przeboje promocję "Rozbij bank"

Należące do grupy radiowej Agory SA Radio Złote Przeboje rozpoczęło we współpracy z firmą One-2-One akcję promocyjną "Rozbij bank". Aby...

25 stycznia 2006

Ikea rozpocznie pierwsze w tym roku działania reklamowe związane z tematem kuchni

Ikea Retail rozpocznie pod koniec stycznia br. kampanię reklamową wyposażenia kuchni i jadalni, która jest wprowadzeniem do kolejnych działań marketingowych...

25 stycznia 2006

Agata Kurek-Stec marketing & communication managerem w kancelarii Grynhoff, Woźny i Wspólnicy

Agata Kurek-Stec została zatrudniona na stanowisku marketing & communication managera w kancelarii prawnej Grynhoff, Woźny i Wspólnicy. Przeszła do kancelarii...

25 stycznia 2006

Kulczyk Tradex, dystrybutor Volkswagena, poszerza współpracę z agencją Just

Kulczyk Tradex, dystrybutor Volkswagena w Polsce, zdecydował o rozszerzeniu dotychczasowego zakresu współpracy z agencją Just. Poza obsługą kreacyjną agencja będzie...

25 stycznia 2006

MediaCom Warszawa zmienia strukturę zarządu, powstaje dom mediowy Guideline

Dom mediowy MediaCom Warszawa sfinalizował prace nad zmianami w strukturze zarządu agencji. W związku z rozwojem MediaComu w Polsce oraz...

25 stycznia 2006

Zadebiutował "CSO Magazyn Zarządzających Bezpieczeństwem"

CXO Media, grupa tytułów wydawnictwa IDG Poland SA kierowanych do top managementu, wypuściła na rynek magazyn "CSO Magazyn Zarządzających Bezpieczeństwem"....

25 stycznia 2006

Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z Emo-Farmem

Agencja PR Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z firmą farmaceutyczną Emo-Farm. Agencja będzie odpowiedzialna za kształtowanie wizerunku produktów do pielęgnacji...

25 stycznia 2006

IAB Polska od lutego w nowej formule, z biurem i dyrektorem zarządzającym

IAB Polska rozpocznie w ciągu kilku tygodni działalność w nowej formule prawnej. Do tej pory IAB Polska funkcjonowało jako stowarzyszenie,...

25 stycznia 2006

Jet Line wchodzi w segment reklamy mobilnej, wprowadzi dywizję Outform, planuje 20-proc. wzrost przychodów

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, w najbliższych tygodniach wprowadzi na rynek mobilne tablice 6x3. W przeciwieństwie do oferowanych na rynku...

25 stycznia 2006

Agora planuje sprzedaż "Magazynu Wysokie Obroty" na poziomie 40-55 tys. egz.

Pion czasopism Agory SA chce ustabilizować sprzedaż "Magazynu Wysokie Obroty" na poziomie 40-55 tys. egz. Wydawca wierzy, że w perspektywie...

25 stycznia 2006

Marek Juraniec został dyr. handlowym w Palarni Kawy Astra

Marek Juraniec podjął pracę w poznańskiej Palarni Kawy Astra jako dyrektor handlowy. Poprzednio przez pół roku był dyrektorem marketingu firmy...

25 stycznia 2006

AMS planuje rozwój w segmencie gigaformatu

AMS, firma reklamy zewnętrznej, planuje rozwój w segmencie reklamy gigaformatowej, czyli powierzchni o formacie przekraczającym 100 mkw. Marek Kuzaka, wiceprezes...

25 stycznia 2006

Karolina Żyła-Kałdońska brand managerem w Royal Unibrew Polska

Karolina Żyła-Kałdońska rozpoczęła pracę w firmie Royal Unibrew Polska na stanowisku brand managera. Zajmie się marketingiem piwa Faxe oraz lokalnej...

25 stycznia 2006

Telekomunikacja Polska i Orange wprowadzają wspólny Plan Domowy

Telekomunikacja Polska SA i należący do niej PTK Centertel, operator sieci Orange, przygotowały wspólną ofertę dla osób, które nie mogą...

25 stycznia 2006

Agata Kała media planner assistantem w ACR, domu mediowym agencji K2 Internet

Do zespołu ACR SA, spółki należącej do agencji interaktywnej K2 Internet, dołączyła Agata Kała. Objęła stanowisko media planner assistanta. Poprzednio...

25 stycznia 2006

Interia rozpoczyna plebiscyt Teledysk Roku 2005

Interia.pl rozpoczęła plebiscyt na najlepszy Teledysk Roku 2005. Akcja toczy się w serwisie Teledyski. Interia przeznaczyła na nagrody dla głosujących...

25 stycznia 2006

Wydawnictwo Te-Jot reklamuje w górskich kurortach miesięczniki "Weranda" i "Wróżka"

Wydawnictwo Te-Jot rozpoczęło kampanię reklamową miesięczników "Weranda" i "Wróżka". Działania promocyjne prowadzone są w wybranych miejscowościach górskich na citylightach należących...

25 stycznia 2006

MCI Management prawdopodobnie zainwestuje w firmę mobilną Telecom Media

Fundusz MCI Management zainwestuje w firmę z branży mobilnej zajmującą się obsługą ruchu SMS i dostarczaniem kontentu - poinformowała spółka....

25 stycznia 2006

Eskadra Promarket prowadzi promocję marki La Festa Chocolatta w miejscowościach górskich

Eskadra Promarket realizuje zimową akcję promocyjną dla marki La Festa Chocolatta. Akcja prowadzona jest w miejscowościach górskich i okolicach stoków...

25 stycznia 2006

MobiJoy! prowadzi promocję SMS-ową kart kredytowych Raiffeisen Banku

Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! prowadzi promocję SMS-ową kart kredytowych Raiffeisen Bank Polska. Akcja wspiera launch specjalnej karty kredytowej MasterCard przygotowanej...

25 stycznia 2006

Sensors będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors podpisała trzy nowe umowy, w wyniku których będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław, Orco Property Group i...

25 stycznia 2006

Edelman odkupi od Migut Media udziały w agencji BCA

Edelman Inc., do którego należy agencja public relations Edelman Polska, odkupi od spółki Migut Media 51 proc. akcji w agencji...

26 stycznia 2006

Grupa Infor przeprowadziła zmiany w tytule "Sekretariat"

Grupa Wydawnicza "Infor" SA przeprowadziła zmiany w tytule "Sekretariat". - Zmiana layoutu oraz winiety sprawiła, iż pismo jest bardziej czytelne,...

26 stycznia 2006

"Magazyn Windsurfing" będzie dostępny w formie elektronicznej, zapowiadane zmiany w "Magazynie Kitesurfing"

Wydawnictwo Atol udostępni swój główny produkt "Magazyn Windsurfing" w formacie elektronicznym Zinio. Internetową wersję pisma można będzie kupić za 10...

26 stycznia 2006

Opus B i Effective Media przygotowały kampanię leku Cirrus

Agencja reklamowa Opus B przygotowała strategię i kreację rozpoczynającej się właśnie kampanii preparatu na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Działania...

26 stycznia 2006

"Warsaw Business Journal" rusza z działem Culture & Leisure, nakład sięgnął 20 tys. egzemplarzy

Z nowym rokiem tygodnik "Warsaw Business Journal" wzbogacił się o nowy dział Culture & Leisure. Znajdą się w nim recenzje...

26 stycznia 2006

Platform Group podnosi ceny reklam w swoich tytułach o 10 proc.

Platform Group podnosi ceny reklam we wszystkich swoich pismach średnio o 10 proc. - Zmiana cennika reklamowego wiąże się z...

26 stycznia 2006

Marka szamponów Nizoxin znika z rynku, Aflofarm pracuje nad nowym produktem

Aflofarm Fabryka Leków, producent szamponu przeciwłupieżowego Nizoxin, zaprzestaje używania nazwy tej marki. To konsekwencja nakazu Sądu Okręgowego w Łodzi nałożonego...

26 stycznia 2006

Biuro Reklamy TVP chce zarobić na reklamach wokół zimowych igrzysk 14 mln zł

Telewizja Polska przygotowuje specjalny programming związany z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie (10-26 lutego br.). - TVP zaprezentuje ponad 180...

26 stycznia 2006

Beata Narojczyk została dyrektorem badań 4P Research Mix

Beata Narojczyk została dyrektorem badań w firmie badawczej 4P Research Mix. Ostatnio pracowała w PTK Centertel, gdzie kierowała biurem komunikacji,...

26 stycznia 2006

Anna Maria Jopek wystąpi w reklamie największej nowości marki St. Ives

Piosenkarka Anna Maria Jopek wystąpi w kampanii reklamowej linii kosmetyków do oczyszczania twarzy marki St. Ives należącej do koncernu Soraya....

26 stycznia 2006

MCI inwestuje 3 mln zł w Telecom Media, spółki przedstawiają szczegóły strategii

Potwierdziły się nasze wczorajsze nieoficjalne informacje - fundusz MCI Management inwestuje w firmę Telecom Media. MCI zapłaci 2,92 mln zł...

26 stycznia 2006

Karl Lippert odejdzie z Kompanii Piwowarskiej SA

Karl Lippert w pierwszej połowie lutego br. przestanie pełnić funkcję dyrektora generalnego Kompanii Piwowarskiej SA. W tym czasie obejmie on...

26 stycznia 2006

Dwumiesięcznik "Good Life" zadebiutuje na początku lutego

Wydawnictwo Goldman Media Group zapowiada launch dwumiesięcznika "Good Life" na pierwszy tydzień lutego br. Magazyn będzie traktował o luksusowych produktach...

26 stycznia 2006

Krzysztof Brzozowski dyr. handlowym spółek Jutrzenka, Ziołopex i Kaliszanka

Krzysztof Brzozowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółkach Jutrzenka SA (producent słodyczy), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych) oraz Kaliszanka...

26 stycznia 2006

Nokia planuje na marzec launch nowych modeli z silnym wsparciem reklamowym

Nokia wprowadzi na początku marca na polski rynek dwa nowe modele telefonów - 6280 i 6270. Firma liczy na sporą...

26 stycznia 2006

Lutowy numer "Pani" ukaże się z muzyczną płytą "Miłość"

Lutowe wydanie miesięcznika "Pani" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się z płytą CD "Miłość". Dołączona płyta będzie początkiem tzw. Kolekcji Rzeczy Pięknych,...

26 stycznia 2006

Elżbieta Żurek media managerem w Carat Polska

Elżbieta Żurek rozpoczęła pracę w domu mediowym Carat Polska na stanowisku media managera. Dołączyła do działu client service. Będzie odpowiedzialna...

26 stycznia 2006

Bartłomiej Prus odpowiada za sprzedaż komórek LG w Polsce

Bartłomiej Prus został nowym dyrektorem sprzedaży telefonów komórkowych w LG Electronics Polska Sp. z o.o. Do LG przeszedł z Philips...

26 stycznia 2006

Macroscope OMD ma nową stronę www

Ruszyła nowa strona internetowa domu mediowego Macroscope OMD z grupy OMD Poland. Zaprojektowała ją agencja Discipline Media Group. Celem serwisu...

26 stycznia 2006

Jutrzenka przedłużyła kontrakt mediowy ze Starlinkiem

Firma Jutrzenka SA przedłużyła kontrakt z domem mediowym Starlink na obsługę działań mediowych w tym roku. Starlink zajmie się planowaniem...