M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 stycznia 2006

Galeria Mokotów szuka osoby, która zostałaby twarzą centrum

Centrum handlowe Galeria Mokotów szuka osoby, która zostałaby twarzą centrum i wzięła udział w nowej kampanii reklamowej. - Szukamy osoby,...

26 stycznia 2006

In & Out Pracownia Komunikacji ponownie będzie pracować dla "Zwierciadła"

Miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) ponownie nawiązał współpracę z agencją In & Out Pracownia Komunikacji. Agencja PR, która w 2004 roku...

26 stycznia 2006

Gruner + Jahr Polska uruchamia program lojalnościowy miesięcznika "Glamour"

Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska uruchamia program lojalnościowy dla miesięcznika "Glamour". Klub Glamour to specjalny serwis internetowy dla czytelniczek miesięcznika....

26 stycznia 2006

Arteria przygotowała akcję BTL wprowadzającą na rynek markę Honda Finance

Arteria przygotowała akcję BTL wprowadzającą na rynek markę Honda Finance. Brand to specjalny program finansowania dla klientów kupujących samochody w...

26 stycznia 2006

Lowe Activation już prowadzi pierwsze samodzielne projekty

Agencja marketing services Lowe Activation ogłasza zakończenie budowy swoich podstawowych struktur i realizację pierwszych samodzielnych projektów. Agencja od połowy stycznia...

26 stycznia 2006

Joanna Papużyńska odpowiada za rozwój rynku w dziale Pharma Solutions CCP

W Call Center Poland (CCP) dział rozwiązań dla sektora medycznego Pharma Solutions powiększył się o dwóch nowych pracowników. Joanna Papużyńska...

26 stycznia 2006

Euro RSCG Warsaw i MediaCom Warszawa przygotowały kampanię Piegusków Duo Czok

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację kampanii marki słodyczy Pieguski Duo Czok (LU Polska), która właśnie startuje....

27 stycznia 2006

Interia uruchamia platformę MojeMedia.pl, na której chce skupić stacje radiowe

Interia uruchomiła serwis MojeMedia.pl. Ma on skupiać jak największą liczbę stacji radiowych do odsłuchiwania przez internautów, docelowo portal chciałby, by...

27 stycznia 2006

Gazeta.pl obniża ceny na wybrane serwisy i wprowadza nowe usługi reklamowe

Portal Gazeta.pl wprowadzi od 1 marca zmiany w cenniku reklamowym. W sześciu serwisach: Edukacja, Co Jest Grane, Sport, Film, Muzyka...

27 stycznia 2006

IAB szacuje ubiegłoroczną e-reklamę na 140 mln zł, w tym roku dalszy dynamiczny wzrost

IAB Polska oszacowało wielkość rynku e-reklamy w 2006 r. na 134-140 mln zł ze wskazaniem na tę wyższą wartość. Jest...

27 stycznia 2006

Eurosport obudowuje tematykę mundialową na swojej witrynie internetowej

Kanał sportowy Eurosport uruchomił grę związaną z nadchodzącymi mistrzostwami świata w piłce nożnej. Projekt World Cup Game 2006 dostępny jest...

27 stycznia 2006

"Gazeta Krakowska" będzie dołączać mapy z kolekcji "Stacje narciarskie Małopolski"

Dziennik "Gazeta Krakowska" (Polskapresse oddział Prasa Krakowska) dołączy do sobotniego wydania pierwszą mapę z kolekcji "Stacje narciarskie Małopolski". Dwie następne...

27 stycznia 2006

Wydawnictwo Termedia przejmie dwa kwartalniki, zadebiutuje z nowym pismem

Wydawnictwo Termedia, wydawca prasy medycznej, zadebiutuje w marcu z nowym kwartalnikiem "Przegląd Gastroenterologiczny". Nakład pisma ma wynieść ok. 5 tys....

27 stycznia 2006

Wydawnictwo Press & Media wydało "Kompendium wiedzy solaryjnej"

Wydawnictwo Press & Media wydało na płycie CD "Kompendium wiedzy solaryjnej". Otrzymają je gratisowo prenumeratorzy pisma "Solarium". Wydawnictwo przymierza się...

27 stycznia 2006

Indesit i Winterthur przeprowadzą akcje przy okazji PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem

Producent sprzętu AGD Indesit Company Polska we współpracy z agencją marketingu sportowego Sysko Sports oraz serwisem Skijumping.pl przygotował konkurs dla...

27 stycznia 2006

Wyjaśnienie: MPG Media Planning pracuje dla Wienerbergera

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" na temat współpracy agencji reklamowej Just z firmą Wienerberger, w której napisaliśmy,...

27 stycznia 2006

Krystyna Kowalewska brand managerem w Elite Cafe

Krystyna Kowalewska została brand managerem w firmie Elite Cafe. Zajmie się marketingiem kaw należących do portfolio Elite: Pedro's, Sahara, Fort....

27 stycznia 2006

Presspublica zmienia wygląd TV-guide'u "Rzeczpospolitej"

Wydawnictwo Presspublica wprowadziło zmiany w wyglądzie piątkowego dodatku do "Rzeczpospolitej" - "Tele". Zmniejszono format suplementu na bardziej poręczny, jednocześnie zwiększono...

27 stycznia 2006

Tomasz Sowa odchodzi z Media+

Tomasz Sowa, dotychczas menedżer kampanii multimedialnych w Media+, strukturze należącej do ITI Corporation, rozstaje się z firmą. W Media+ pracował...

27 stycznia 2006

TPP przygotuje z okazji Pucharu Świata w skokach wydanie specjalne "Metropolu"

W najbliższy weekend w związku z Pucharem Świata w skokach narciarskich ukaże się wydanie specjalne bezpłatnej gazety "Metropol" (TPP). Dziennik...

27 stycznia 2006

Agnieszka Wardzała dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland

Agnieszka Wardzała została dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland (grupa BBDO). Z branżą reklamową i agencjami BTL związana jest od...

27 stycznia 2006

Universal McCann stworzył własną strukturę szkoleniową

Universal University, taką nazwę nosi struktura szkoleniowa stworzona w domu mediowym Universal McCann. Szefem Universal University jest Piotr Beliniak, head...

27 stycznia 2006

Michał Sosnowski, dyr. strategiczny JWT, odchodzi, jego miejsce zajmie Aleksandra Jaworska

Michał Sosnowski, dyrektor strategiczny agencji JWT, odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Aleksandra Jaworska. Sosnowski pełnił swoją funkcję od 2001...

27 stycznia 2006

Coca-Cola zachęca do codziennej konsumpcji napoju w rodzinnym gronie

Ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola Poland Services, która ma zwiększyć sprzedaż napoju tej firmy w naszym kraju. Kampanię opracowano lokalnie...

27 stycznia 2006

Joanna Cegłowska dyrektorem PR w Raiffeisen Banku

Joanna Cegłowska, która przez ostatnich siedem lat w Citibanku Handlowym była dyrektorem biura relacji publicznych, przechodzi do Raiffeisen Banku, gdzie...

27 stycznia 2006

Actimel patronem imprezy Pogodoodporni 2006

Actimel będzie patronem imprezy Pogodoodporni 2006. Event promocyjny będzie miał miejsce w Mielnie, gdzie odbędzie się w najbliższą niedzielę Międzynarodowy...

27 stycznia 2006

Headlines rozpoczyna obsługę PR-ową ADT Poland

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z firmą ADT Poland. Umowa obejmuje stałą współpracę w zakresie tworzenia koncepcji...

30 stycznia 2006

Prestigio powalczy na polskim rynku komputerów i elektroniki, chce budować świadomość marki

Prestigio, producent komputerów i elektroniki użytkowej, zamierza mocniej powalczyć o polski rynek. Firma jest na naszym rynku obecna od ponad...

30 stycznia 2006

Kimberly-Clark rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię chusteczek Velvet Balsam

Koncern Kimberly-Clark ruszył z kampanią reklamową chusteczek Velvet Balsam. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki. Jak przekazał Marcin Rutkowski,...

30 stycznia 2006

Nokia wprowadzi w lutym modową linię telefonów pod nazwą L'Amour

Nokia wprowadzi na nasz rynek w lutym trzy telefony inspirowane motywami etnicznymi i modą. Nowa linia ma charakter wizerunkowy, objęta...

30 stycznia 2006

Avon rozbudowuje linię kosmetyków Anew Clinical i planuje silną kampanię

Firma Avon Cosmetics Polska wprowadzi na rynek preparat Anew Clinical Lift & Tuck Professional Body Shaper będący kuracją wyszczuplająco-liftingującą brzuch...

30 stycznia 2006

Lorenz Bahlsen Snack-World odświeża logo, brand parasolowy zyskuje na znaczeniu

Producent słonych przekąsek Lorenz Bahlsen Snack-World odświeża swoje logo, w najbliższych dniach do sklepów trafią nowe opakowania produktów. Znak, który...

30 stycznia 2006

AGB NMR zakończyło negocjacje w sprawie kontraktów na 2006 r.

Firma badawcza AGB Nielsen Media Research (AGB NMR) zakończyła rozmowy negocjacyjne z klientami, którzy są odbiorcami danych telemetrycznych i oprogramowania...

30 stycznia 2006

Przychody IMS Polska wzrosły o 187 proc. w ub.r.

Firma Internet Media Services (IMS) dostarczająca reklamę dźwiękową do sieci handlowych odnotowała 187-proc. wzrost przychodów. Portfolio klientów IMS poszerzyły m.in....

30 stycznia 2006

Gorąca plaża w środku zimy - PTC reklamuje nową odsłonę Happy Taniej w Erze Tak Tak

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała nową odsłonę swojego programu lojalnościowego Happy Taniej dla stałych użytkowników telefonów na kartę...

30 stycznia 2006

PTBRiO rozpoczyna prace nad kolejną edycją katalogu

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) rozpoczyna prace nad kolejną 11. edycją swojego katalogu "Rynek badań - badacze -...

30 stycznia 2006

AMS wspiera wydanie książki o plakacie reklamowym

Na początku lutego br. ukaże się polska edycja książki Davida Bernsteina pt. "Billboard. Reklama otwartej przestrzeni". Inicjatorem wydania jej w...

30 stycznia 2006

Digital One wspiera internetowym konkursem grę Monopoly

Hasbro Poland we współpracy z agencją interaktywną Digital One przygotowało w serwisie www.monopoly.pl konkurs dla wielbicieli gry planszowej Monopoly. Celem...

30 stycznia 2006

Mitsubishi przyznaje motoryzacyjne "becikowe" w swojej akcji promocyjnej

Pod hasłem "Przyznajemy samochodzikowe" Mitsubishi (MMC Car Poland) prowadzi promocję sprzedażową. Jest to nawiązanie do gorącego politycznego tematu tzw. becikowego....

30 stycznia 2006

Maison Research Consulting współpracuje z Internet Media Services

Firma badawcza Maison Research Consulting podpisała bezterminową umowę z Internet Media Services (IMS) - dostawcą usług audiomarketingowych. Współpraca dotyczy m.in....

30 stycznia 2006

Przewodniczący rady nadzorczej TVP: konkurs na prezesa zarządu pod pewnymi warunkami

Tadeusz Kowalski, przewodniczący rady nadzorczej TVP, nie wyklucza rozpisania konkursu na nowego prezesa zarządu TVP. Jednak aby na najbliższym posiedzeniu...

30 stycznia 2006

AXN reklamuje drugą część serialu "Zagubieni"

Stacja telewizyjna AXN prowadzi kampanię reklamową drugiej części serialu "Zagubieni" ("Lost"). Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu AXN. Za...

30 stycznia 2006

Paweł Perucki pokieruje nowym zespołem klienckim w BR TVP

Paweł Perucki, obecnie koordynator sprzedaży radio POS w Brokerze FM, w połowie lutego rozpocznie pracę w Biurze Reklamy TVP. Perucki...

30 stycznia 2006

Piotr Bernartowicz redaktorem naczelnym pisma "Arteon"

Piotr Bernartowicz zastąpi Pawła Łubowskiego na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Arteon" (Dom Wydawniczy "Kruszona"). Bernartowicz pracuje w piśmie od 2000...

30 stycznia 2006

Barbara Szajna wiceprezesem zarządu MCX Systems

Barbara Szajna objęła funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży firmy MCX Systems. Będzie zarządzać całością działań związanych ze...

30 stycznia 2006

G+J Polska planuje podniesienie ceny egzemplarzowej "Feniksa" i zmianę papieru

Wydawnictwo G+J Polska zamierza podnieść cenę egzemplarzową oraz zmienić jakość papieru, na którym drukowany jest miesięcznik "Feniks". Na razie nie...

30 stycznia 2006

Lenovo sponsorem serwisu olimpijskiego w portalu Gazeta.pl

Lenovo Technology Polska została sponsorem serwisu olimpijskiego Turyn 2006 w portalu Gazeta.pl. Serwis poza relacjami z zawodów i aktualizowanymi na...

30 stycznia 2006

Samsung startuje z brandingową kampanią związaną z igrzyskami olimpijskimi

Samsung Electronics Polska rusza z kampanią wizerunkową związaną ze sponsorowania igrzysk olimpijksich w Turynie (Samsung jest też sponsorem igrzysk letnich...

31 stycznia 2006

Kia zwiększy budżet na marketing i wprowadzi nowy model w segmencie C

Kia Motors Polska zamierza w tym roku "znacząco zwiększyć" swój budżet marketingowy. Jak zapowiada Monika Krzesak, rzecznik firmy, w br....

31 stycznia 2006

Husten, nowy prezes G+J w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, wybrał na siedzibę Warszawę

Mario Husten na początku lutego br. obejmie stanowisko prezesa G+J w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej. Jego biuro będzie znajdowało się...