M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 stycznia 2006

Hypermedia wdraża pierwsze projekty dla marki Cin & Cin z portfolio Ambry

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) przygotowała pierwsze projekty dla nowego klienta - Ambry SA, producenta i importera napojów alkoholowych. Przedstawiła strategię...

31 stycznia 2006

Marek Żołędziowski został CEO grupy Saatchi & Saatchi w Polsce

Grupa Saatchi & Saatchi ogłosiła oficjalne rozpoczęcie funkcjonowania w nowej strukturze. W jej skład wchodzą: agencja reklamowa Saatchi & Saatchi,...

31 stycznia 2006

San Markos zwycięzcą w konkursie ZKDP

Agencja reklamowa San Markos wygrała konkurs na kreację reklamy wizerunkowej Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pokonała pięć agencji, ich nazw nie...

31 stycznia 2006

Maspex powraca do reklam soków Tymbark w opakowaniach Aseptic

Maspex Wadowice rozpoczyna nową kampanię reklamową soków Tymbark w butelkach Top Aseptic, która ma wypromować nowe butelki o pojemności 1...

31 stycznia 2006

Entertainment Group ma dwóch nowych project managerów

Zespół agencji eventowej Entertainment Group zasiliło dwóch nowych project managerów - Agnieszka Szarejko i Bartek Siwiński. Będą odpowiadali za kompleksową...

31 stycznia 2006

MPG Media Planning zwiększył przychody w ub.r. o 60 proc.

Wartość budżetów mediowych obsługiwanych przez MPG Media Planning wzrosła o ponad 60 proc. w 2005 r. w porównaniu z rokiem...

31 stycznia 2006

AGB Nielsen Media Research wprowadza innowacje w monitoringu plansz sponsorskich

Firma badawcza AGB Nielsen Media Research (AGB NMR) wprowadza innowacyjny system rozróżniania plansz sponsorskich. Nowe dane zostaną udostępnione klientom firmy...

31 stycznia 2006

Dermaglin wprowadza nowe kremy do twarzy i planuje wsparcie reklamowe

Kosmetyczna firma Dermaglin wprowadziła do sprzedaży dwa nowe kremy do pielęgnacji skóry twarzy. Są to: krem na noc - Regeneracja...

31 stycznia 2006

Katarzyna Jodłowska specjalistą do spraw sponsoringu i akcji specjalnych w Brokerze FM

Katarzyna Jodłowska dołączy do zespołu Brokera FM. Obejmie stanowisko specjalisty ds. sponsoringu i akcji specjalnych. Zastąpi na tym stanowisku Ewę...

31 stycznia 2006

G+J przeznaczy część przychodów ze sprzedaży na pomoc rodzinom ofiar katastrofy w Chorzowie

Wydawnictwo G+J Polska przeznaczy część przychodów ze sprzedaży swoich aktualnych wydań na rzecz pomocy rodzinom ofiar i poszkodowanym w katastrofie...

31 stycznia 2006

"Playboy" w podniesionym nakładzie i z gwiazdą Edytą Górniak w dwóch odsłonach

Lutowe wydanie "Playboya" (Marquard Media Polska) w podniesionym nakładzie do 130 tys. egz. wspiera kampania promocyjna przygotowana przez wydawcę. Pracami...

31 stycznia 2006

Sprostowanie: Reklama Anew Clinical firmy Avon jest oryginalną kreacją agencji G7

W nawiązaniu do informacji "Avon rozbudowuje linię kosmetyków Anew Clinical i planuje silną kampanię" z DS "MMP" z 30 stycznia...

31 stycznia 2006

EMPiK.com rozpoczął współpracę z Rowland Communications

Sklep internetowy EMPiK.com został klientem agencji PR Rowland Communications. Kreowaniem pozytywnego wizerunku oraz tworzeniem spójnej polityki komunikacyjnej dla EMPiK.com zajmie...

31 stycznia 2006

PTC promuje telefon Samsunga w olimpijskiej kampanii reklamowej

Polska Telefonia Cyfrowa w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie przygotowała outdoorowo-prasową kampanię reklamową wykorzystującą olimpijskie motywy....

31 stycznia 2006

"Gazeta Wyborcza" inauguruje cykl spotkań "Goście Gazety"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła cykl spotkań dyskusyjnych otwartych dla szerszej publiczności pod hasłem "Goście Gazety". Będą to zawsze spotkania z osobą...

31 stycznia 2006

BenQ promuje swoją markę podczas zawodów snowkite

BenQ Poland, dawny dział telefonów komórkowych Siemens Mobile Devices, reklamuje swoją markę podczas zawodów snowkite pod nazwą BenQ Snowkite Winter...

31 stycznia 2006

Parkridge CE Retail wprowadzi sieć centrów Focus Park, Diagram opracował identyfikację

Brytyjski inwestor firma Parkridge CE Retail wprowadzi w Polsce sieć centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park. Galerie zlokalizowane będą w ścisłym centrum...

31 stycznia 2006

Eden Springs poszukuje nowych klientów, działania promocyjne prowadzi w internecie

Eden Springs Poland, dostarczyciel wody źródlanej do domów i firm, rozpocznie w lutym br. drugą część kampanii mającą na celu...

31 stycznia 2006

Browar Belgia wprowadza piwo Frater 7.6; planuje działania reklamowe

Browar Belgia wprowadza na rynek piwo górnej fermentacji - Frater 7.6. Jego recepturę stworzono we współpracy z ekspertami reprezentującymi opactwo...

31 stycznia 2006

Demo Effective Launching i PRO Media House przygotowały kampanię cukierków Verbena

IDC Polonia wystartuje z ogólnopolską kampanią cukierków ziołowych marki Verbena. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Demo Effective Launching. Media...

31 stycznia 2006

ZFPR doprowadził do podpisania deklaracji o przeciwdziałaniu ukrytej reklamie

Z inicjatywy Związku Firm Public Relations zostanie podpisana deklaracja o przeciwdziałaniu ukrytej reklamie służąca ograniczeniu zjawiska kupowania materiałów dziennikarskich w...

31 stycznia 2006

Krzysztof Gralewicz odszedł z zarządu Universum Promotion Group, nowe osoby w firmie

Krzysztof Gralewicz, członek zarządu Universum Promotion Group, firmy reklamy wielkoformatowej, rozstał się z firmą. Gralewicz odpowiadał głównie za kwestie związane...

31 stycznia 2006

ARBOmedia Polska będzie sprzedawać reklamy w witrynach pism Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi...

1 lutego 2006

Anna Herman account executive w Carat Polska

Anna Herman dołączyła do zespołu domu mediowego Carat Polska. Została zatrudniona na stanowisku account executive. Zakres jej obowiązków jest obecnie...

1 lutego 2006

Salt & Pepper zrealizowała lifting opakowań linii warzywnej dla marki Dawtona

Agencja reklamowa Salt & Pepper jest autorem nowych opakowań przetworów warzywnych firmy Dawtona. Agencja odświeżyła osiem etykiet opakowań produktów, m.in....

1 lutego 2006

Magazyn "Dosdedos" zmienił logo oraz layout

Magazyn "Dosdedos" (wydawnictwo Cicha Lipa) od lutowego numeru zmienił layout oraz logo. Jest to pierwsza spośród kilku zmian, które wydawnictwo...

1 lutego 2006

Vectra włącza do swojej oferty TVP Kultura

Vectra, operator telewizji kablowej, włącza do swojej oferty kanał TVP Kultura. Stacja znajdzie się w ofercie Vectry w 12 miastach,...

1 lutego 2006

Agencja interaktywna NGI dzieli się na dwie wyspecjalizowane spółki

Agencja interaktywna Next Generation Interactive (NGI) zakończy na początku marca funkcjonowanie w dotychczasowej formule. Firma zostanie podzielona na dwie odrębne,...

1 lutego 2006

Agnieszka Wichowska odchodzi z PanMedia Western

Agnieszka Wichowska, media manager z domu mediowego PanMedia Western, rozstaje się z agencją. Pracowała tam przez ostatnie siedem lat, zaczynała...

1 lutego 2006

Paweł Ossoliński menedżerem ds. sprzedaży w firmie Hator

Paweł Ossoliński objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży w firmie Hator specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej. Ossoliński ostatnio pracował w CR...

1 lutego 2006

Boots Healthcare rusza z kampanią Nurofenu Forte

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął kampanię reklamową leku OTC Nurofen Forte. Spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson Polska. Za planowanie...

1 lutego 2006

Autor komiksów Tomasz Leśniak autorem kreacji dla Sportingbet.com

Brytyjska firma bukmacherska Sportingbet.com oferująca zakłady w internecie uruchomiła w Polsce witrynę w sieci www.zloteczasy.pl. Stronę utrzymano w klimacie Ameryki...

1 lutego 2006

Stanisław Janowski przejdzie z MediaComu do PM

Stanisław Janowski odszedł z domu mediowego MediaCom Warszawa. Opuścił stanowisko TV buying managera. Przechodzi do spółki PM, domu sprzedaży telewizji...

1 lutego 2006

Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową

Grupa Żywiec SA zmieniła opakowania piwa marki Strong. Na puszkach i etykietach butelek pojawiły się wyraźne czarno-złote elementy i zdecydowanie...

1 lutego 2006

Interfax Central Europe uruchomiło nowy internetowy serwis informacyjny

Agencja informacyjna Interfax Central Europe uruchomiła przeznaczony dla regionu Europy Środkowej nowy internetowy serwis informacyjny. Interfax Central Europe dostarcza serwisów...

1 lutego 2006

"Logo" od marca będzie ukazywać się co miesiąc

"Logo", magazyn shoppingowy dla panów wydawany przez Agorę SA, od marca br. będzie miesięcznikiem. Do tej pory od momentu wejścia...

1 lutego 2006

Time chce utrzymać ok. 30-proc. dynamikę przychodów z reklam w br.

Grupa Radiowa Time (sieci Eska, Eska Rock i Vox FM), należąca do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, zakończyła 2005 r. z 34-proc....

1 lutego 2006

GIF nakazał wstrzymanie reklam leków Fastum żel i Efferalgan

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał wstrzymanie reklam dwóch produktów leczniczych - Fastum żel i Efferalgan. W przypadku marki Fastum (producent:...

1 lutego 2006

Call Center Poland raportuje wzrost przychodów w 2005 r. o 20 proc.

Call Center Poland (CCP) odnotował w 2005 r. wzrost przychodów o 20 proc. W sumie w ciągu dwóch ostatnich lat...

1 lutego 2006

Piotr Alchimowicz będzie odpowiadał za kreację w Ogilvy Interactive

Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny firmy marketing services OgilvyOne Worldwide, poszerzył swoje kompetencje i będzie również odpowiedzialny za prace kreatywne w...

1 lutego 2006

Magda Bulera koordynatorem ds. PR firmy Electrolux w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Magda Bulera rozpoczęła pracę w firmie Electrolux Polska na stanowisku koordynatora ds. PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jej zadaniem będzie...

1 lutego 2006

Domy mediowe z grupy Interpublic w Polsce nie muszą oddawać klientom pieniędzy

Firma PriceWaterHouseCoopers zakończyła audyt finansowy w trzech domach mediowych należących do grupy Interpublic Group of Cos. w Polsce: Initiative Warszawa,...

1 lutego 2006

Zarząd TVP SA powołał Kolegium Muzyczne

Zarząd TVP SA powołał Kolegium Muzyczne. Zadaniem kolegium będzie koordynacja współpracy wszystkich programów muzycznych nadawanych na różnych antenach telewizji publicznej....

1 lutego 2006

CitiFinancial prowadzi kampanię kredytów konsolidacyjnych

CitiFinancial (Pion Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie) rozpoczął drugą edycję kampanii kredytów konsolidacyjnych pod hasłem "Centrum Redukcji Rat". W...

1 lutego 2006

Heureka świadczy usługi PR firmie Krispol

Agencja Heureka rozpoczęła współpracę w zakresie PR z firmą Krispol. Agencja będzie odpowiadać także za stworzenie i realizację programu lojalnościowego...

1 lutego 2006

Paweł Borowski dyr. kreatywnym TBWA/Warszawa, Bartoszek odchodzi

Bartek Bartoszek, dyr. kreatywny TBWA/Warszawa, po ponad sześciu latach współpracy rozstaje się z agencją. Jego miejsce zajmie Paweł "Boro" Borowski....

1 lutego 2006

SMB uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) razem z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego....

1 lutego 2006

Tomasz Ziółkowski odchodzi z Redakcji Sportowej TVP2

Tomasz Ziółkowski przestał pełnić obowiązki kierownika Redakcji Sportowej TVP2. TVP SA rozwiązała z nim umowę o pracę. Tymczasowo Redakcją Sportową...

2 lutego 2006

Agnieszka Wichowska będzie accountem w Macroscope OMD

Agnieszka Wichowska przejdzie z domu mediowego PanMedia Western do Macroscope OMD. Będzie zatrudniona na stanowisku accounta. Ma obsługiwać budżety mediowe...

2 lutego 2006

TNS i AGB bliskie połączenia paneli telemetrycznych

W ostatnich dniach odbywały się spotkania przedstawicieli głównych stacji telewizyjnych z menedżerami firm zajmujących się dostarczaniem danych telemetrycznych: AGB Nielsen...