M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 lutego 2006

Budżety promocyjne dla tytułów Marquarda na takim samym poziomie jak w ub.r.

Wejście "Joy" (Marquard Media Polska) i planowane wydatki na jego promocję (ponad 6 mln zł) nie będą miały wpływu na...

3 lutego 2006

Pentor Research International zamierza rozwijać badania marketingowe i projekty prowadzone online

Firma badawcza Pentor Research International zamierza rozwijać projekty związane z marketingiem. - W ramach naszych badań marketingowych chcemy dostarczać klientom...

3 lutego 2006

McDonald's przyciąga klientów programem Happy Meal z Kubusiem Puchatkiem

McDonald's ruszył z promocją zestawów dziecięcych Happy Meal. W każdym z nich znajdują się maskotki bohaterów ze Stumilowego Lasu, postacie...

3 lutego 2006

Valkea Media rozpoczyna niestandardową promocję outdoorową pisma "Exklusiv"

Wydawnictwo Valkea Media rozpoczyna niestandardową promocję pisma "Exklusiv". Działania zostały przygotowane przez wydawcę we własnym zakresie. "Exklusiv" promowany będzie za...

3 lutego 2006

Mokate wchodzi w segment kawy rozpuszczalnej

Mokate SA wprowadza na rynek kawę rozpuszczalną Mokate Cafe liofilizowaną (granulowaną pod ciśnieniem na zimno). Produkt ma charakter premium, słoik...

3 lutego 2006

11 organizacji branżowych podpisało Deklarację o Przeciwdziałaniu Ukrytej Reklamie

Jedenaście organizacji branżowych i zawodowych związanych z rynkiem mediów podpisało Deklarację o Przeciwdziałaniu Ukrytej Reklamie. Deklaracja jest efektem kampanii "Czyste...

3 lutego 2006

Katarzyna Wiater pokieruje reaktywowanym domem mediowym MediaVest

Po 3 latach przerwy wraca na polski rynek dom mediowy MediaVest. Firma weszła w skład istniejącej w Polsce struktury sieci...

3 lutego 2006

Dominika Pawelec dyr. zarządzającym agencji 2PR, Szydlak odszedł z firmy

Dominika Pawelec objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji 2PR. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora marketingu Międzynarodowych Targów InterCHARM Polska. Jednocześnie z agencji...

3 lutego 2006

Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową nowego podkładu marki Rimmel

Koncern kosmetyczny Coty Polska na początku przyszłego tygodnia rozpocznie kampanię reklamową nowego podkładu Recover marki Rimmel. W spocie reklamowym wystąpi...

3 lutego 2006

Kawa Gala będzie sponsorować serial "Pierwsza miłość" w Polsacie

Kawa Gala będzie emitować w lutym billboard sponsorski przy serialu "Pierwsza miłość" w telewizji Polsat. Billboard powstał na podstawie spotu...

3 lutego 2006

Nowi pracownicy w agencji S4

Do działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył nowy copywriter Bartosz Grędysa. Zdobywał doświadczenie, współpracując z radiową Trójką, MTV Polska oraz...

3 lutego 2006

Marcin Dyszewski w dziale Telecom Solutions Call Center Poland

Marcin Dyszewski został specjalistą ds. telekomunikacji w departamencie Telecom Solutions w Call Center Poland. Jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej, gdzie...

3 lutego 2006

Hoopla.pl dynamicznie rośnie, stawia na reklamę w wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych

Hoopla.pl, internetowy sklep RTV/AGD należący do funduszu MCI Management, przekroczył swoje plany sprzedażowe o 100 proc., w 2006 r. zamierza...

3 lutego 2006

Marka Absolut otworzy w br. Icebar w Warszawie

Marka wódki Absolut otworzy w br. Icebar w Warszawie. Jest to bar wykonany z lodu pochodzącego z północnej Szwecji, z...

3 lutego 2006

Grupa TVN odnotowała 860 mln zł przychodów w 2005 r.

W 2005 r. grupa TVN odnotowała przychody w wysokości 860 milionów zł, co oznacza wzrost o 20 proc. w porównaniu...

3 lutego 2006

Jakub Kwiatkowski marketing managerem Prima Moda

Jakub Kwiatkowski dołączył do firmy Prima Moda na stanowisko marketing managera. Prima Moda to sieć sklepów z ekskluzywnym obuwiem i...

3 lutego 2006

Kampania Radia Zet pokazuje gwiazdy muzyki i gwiazdy z anteny

Dziś rusza najnowsza kampania reklamowa Radia Zet, w której gwiazdy radia wystąpią wspólnie z polskimi gwiazdami muzyki. Kasia Kowalska wystąpi...

6 lutego 2006

Robert Mularczyk odejdzie z redakcji "Auto Moto"

Robert Mularczyk, redaktor naczelny miesięcznika "Auto Moto" (Wydawnictwo Bauer), odejdzie z redakcji pisma. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca marca...

6 lutego 2006

Logitech przygotował walentynkową promocję kamer internetowych

Logitech Poland Sp. z o.o. przygotowuje walentynkowy konkurs Kamer(k)alna Randka. Będzie on elementem serwisu społecznościowego CAMmunity.pl, który Logitech prowadzi w...

6 lutego 2006

Focus Advertising rozbudowuje agencję, tworzy oddział za granicą

Agencja Focus Advertising planuje rozbudowę firmy na sąsiednich rynkach. Na początek rozważana jest bliska współpraca z lokalną agencją w jednym...

6 lutego 2006

Samsung promuje nowy telefon X700 kampanią kierowaną do klientów biznesowych

Samsung będzie promował nowy telefon, model X700, kampanią kierowaną przede wszystkim do klientów biznesowych, ale także z sektora MŚP (co...

6 lutego 2006

L'Oreal reklamuje nowy kosmetyk przeciwzmarszczkowy marki L'Oreal Paris

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska wprowadził na rynek nowy preparat do pielęgnacji skóry twarzy marki L'Oreal Paris. Jest to Wypełniacz Zmarszczek,...

6 lutego 2006

Cyfra Plus reklamuje się w związku z zimową olimpiadą

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Cyfry Plus kampanię związaną z rozpoczynającą się 10 lutego zimową olimpiadą w Turynie. Spot...

6 lutego 2006

Lidl będzie prawdopodobnie współpracował z Initiative Warszawa

Firma Lidl Polska, do której należy sieć dyskontów Lidl, zakończyła proces wyboru domu mediowego i prawdopodobnie będzie współpracowała z Initiative...

6 lutego 2006

Aleksander Banach dyrektorem handlowym w Target Media, firma oferuje reklamę na quadach

Aleksander Banach dołączył do zespołu agencji Target Media na stanowisku dyrektora handlowego. Ostatnio pracował w biurze reklamy "Media & Marketing...

6 lutego 2006

Direct Publishing reorganizuje struktury, pozyskał inwestora do rozwoju sieci indoorowej

Direct Publishing, wydawca magazynu "Cafe" oraz publikacji typu custom publishing, reorganizuje strukturę spółki. Powstanie firma matka Direct Publishing Group, a...

6 lutego 2006

Arip i Gryf przygotowują wiosenną kampanię Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Arip i dom mediowy Gryf z Torunia zrealizują wiosenną kampanię reklamową Banku Pocztowego planowaną na przełom I i...

6 lutego 2006

Polskie i zagraniczne gwiazdy w nowej kampanii RMF FM

Ruszyła kampania reklamowa Radia RMF FM z udziałem zagranicznych i rodzimych gwiazd muzycznych. RMF FM sięgnął po wizerunki Shakiry, Celine...

6 lutego 2006

Sagem chce poprawić swój wizerunek, stawia na nowoczesny design

Sagem, należący do francuskiej Grupy Safran producent telefonów komórkowych, chce poprawić wizerunek swojej marki na naszym rynku. Jak zapowiada Grzegorz...

6 lutego 2006

MindShare Polska nawiązał współpracę z agencją Art FM

Dom mediowy MindShare Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową Art FM należącą wraz z Radiem RMF FM do grupy Broker...

6 lutego 2006

Rusza promocja Crunchipsów z bohaterami "B-Daman"

Rusza promocja konsumencka Crunchipsów (Lorenz Bahlsen Snack-World) wsparta silną kampanią telewizyjną, prasową i BTL-ową. W paczkach promocyjnych Crunchipsów będzie można...

6 lutego 2006

Agora radio tworzy pakiety reklamowe z Brokerem FM trzeci rok z rzędu

Broker FM SA oraz Grupa Radiowa Agory podpisały umowę dotyczącą wspólnej oferty rynkowej. Propozycja na 2006 rok obejmuje dwa pakiety:...

6 lutego 2006

SKOK-i kupiły "Gazetę Bankową" za 3 mln zł

Specjalizujący się w tematyce bankowej serwis PRnews.pl, powołując się na nieoficjalne informacje, podał, że Komisja Krajowa Spółdzielczych Kas Oszczędościowo-Kredytowych (SKOK)...

6 lutego 2006

Robert Lipka, dyr. zarządzający, rozstaje się z agencją Polymus

Robet Lipka, dyrektor zarządzający agencji Polymus, odchodzi po czterech latach pracy. Jego miejsce zajmie Ross Newens, który połączy dotychczasową funkcję...

6 lutego 2006

Pierwszy numer "Machiny" w marcu, zerówka już dostępna

Platforma Mediowa Point Group pierwszy numer miesięcznika "Machina" wprowadzi na rynek w marcu. Będzie miał nakład pomiędzy 100 a 120...

6 lutego 2006

Paweł Piecuch dyrektorem technologii w One-2-One

Paweł Piecuch został dyrektorem technologii w firmie One-2-One (dostawca rozwiązań marketingu mobilnego). Od początku lutego nowy dyrektor odpowiedzialny jest za...

6 lutego 2006

Oriflame chce zwiększyć przychody ze sprzedaży o 10 proc. w br., rozbuduje zespół konsultantów

Firma Oriflame Poland zamierza zwiększyć w tym roku o ponad 10 proc. przychody ze sprzedaży. W 2005 r. sprzedaż firmy...

6 lutego 2006

Marcowy "Twój Styl" ze spotem w innej stylistyce i dodatkiem-pakietem na wiosnę

Marcowemu numerowi "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) będzie towarzyszyć nietypowy spot reklamowy. Będzie odwoływać się do emocji i mieć charakter mocno...

6 lutego 2006

SAR rusza z nowym projektem - Kursami Twórców Reklamy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych rozpoczyna Kursy Twórców Reklamy. Będą to wykłady i ćwiczenia w dziedzinach, w których dyr. kreatywni chcieliby najczęściej...

6 lutego 2006

"PC Format" ma nową zawartość, zwiększony nakład, wprowadził ofertę sprzedaży gwarantowanej

"PC Format", pismo komputerowe Wydawnictwa Bauer, zmieniło się całkowicie. Nowe są: koncepcja, zawartość, projekt graficzny, redakcja, parametry. Nakład podniesiono do...

7 lutego 2006

Peugeot komunikuje promocyjną ofertę kredytową towarzyszącą wyprzedaży starego rocznika

Peugeot Polska rozpoczął kampanię informującą o wyprzedaży modeli z rocznika 2005. Kampania prowadzona będzie pod hasłem "Duża reszta do wydania"....

7 lutego 2006

Grzegorz Mogilewski i Piotr Alchimowicz w jury Cannes Lions

W 53. edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions w pracach międzynarodowego jury Polskę reprezentować będą Grzegorz Mogilewski, dyr. kreatywny i prezes...

7 lutego 2006

PepsiCo konsoliduje obsługę marek Star Foods w Media Direction OMD

Media Direction OMD zajmie się obsługą budżetu mediowego marek firmy Star Foods, producenta słonych przekąsek przejętego przez koncern PepsiCo Inc....

7 lutego 2006

IDMnet będzie sprzedawał boksy reklamowe w Google

IDMnet, sieć reklamy internetowej, poszerza swoją ofertę o boksy reklamowe w wyszukiwarce Google. Na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń z reklamą...

7 lutego 2006

Kampania marki Flora zaplanowana na cały 2006 r.

Trwa kampania prasowa Flory i Flory Pro.activ, brandów Unilevera, margaryn, które dzięki zawartości zdrowych tłuszczów, steroli roślinnych i witamin mają...

7 lutego 2006

Knorr i Villeroy & Boch realizują wspólną promocję wspartą kampanią w telewizji

Agencja JWT przygotowała spot telewizyjny wspierający akcję cross-promocyjną marki Knorr należącej do Unilevera i niemieckiego producenta porcelany Villeroy & Boch....

7 lutego 2006

Afekt prowadzi akcję degustacyjną pitnej Activii dla Danone'a

Danone wprowadza na rynek kolejny produkt z rodziny Activii - Activię do picia w trzech smakach: truskawka z kiwi, suszone...

7 lutego 2006

Marka papierosów Salem powraca na rynek

Po ponad trzech latach nieobecności na nasz rynek powraca marka papierosów mentolowych Salem. Ich dystrybucją, sprzedażą i marketingiem zajmie się...

7 lutego 2006

Microsoft rusza z dwumiesięczną telewizyjno-prasową kampanią wizerunkową

Firma Microsoft rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem "Twój potencjał. Nasza pasja". Do końca marca w TVN i...

7 lutego 2006

Hewlett-Packard startuje z kampanią kierowaną do środowisk medycznych

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię BtoB dla Hewlett-Packarda. Komunikacja prowadzona pod hasłem "Bezbolesne zarządzanie danymi pacjenta" ma na celu wsparcie...