M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 lutego 2006

Polski hydraulik reklamuje markę Kret firmy Global Cosmed

Model Piotr Adamski, znany z reklam promujących Polskę za granicą jako polski hydraulik, bierze udział w kampanii produktów Kret (Global...

7 lutego 2006

Na liście CoolBrands Polska 2005 znalazły się 292 marki

292 marki otrzymały tytuł CoolBrand Polska 2005. Przyznała je Rada Marek zlożona z autorytetów w dziedzinie mediów, artystów i kreatorów...

7 lutego 2006

Ozon Media planuje osiągnięcie dodatniego wyniku operacyjnego do końca br.

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", ma na celu osiągnięcie do końca 2006 r. dodatniego wyniku operacyjnego. W związku z tym...

7 lutego 2006

Allegro rozpoczyna współpracę kopromocyjną z Ogniwo.net

Serwis aukcyjny Allegro.pl rozpoczyna współpracę kopromocyjną z serwisem Ogniwo.net. Użytkownicy Ogniwo.net będą mogli bezpośrednio z tego serwisu dokonywać transakcji na...

7 lutego 2006

Bioton Giełdową Spółką Roku według "Pulsu Biznesu", na trzecim miejscu TVN

Bioton otrzymał tytuł Giełdowej Spółki Roku w konkursie organizowanym przez "Puls Biznesu". Ranking ustalany jest przez 180 specjalistów z rynku...

7 lutego 2006

Awanse pracowników client service w agencji S4

Tomasz Nalewajk, zatrudniony w agencji S4 na stanowisku account executive, awansował na senior account executive. Do S4 trafił w lipcu...

7 lutego 2006

"Twoje Dziecko" i "Mamo, to ja" z dodatkami mogącymi stworzyć komplet

"Twoje Dziecko", magazyn dla rodziców Edipresse Polska, przygotowało specjalne jubileuszowe wydanie z okazji 55. urodzin. Jest to edycja marcowa, w...

7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

7 lutego 2006

Stacjom łamiącym przepisy Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych grozi usunięcie ich wyników z badań słuchalności

Komitet Badań Radiowych (KBR) ogłosił wejście w życie Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych. Ma on zapobiec takiemu wykorzystywaniu przez nadawców wyników...

7 lutego 2006

CTM Teleperformance ma serwis wspierający obsługę klienta

CTM Teleperformance Polska uruchomiła nowy serwis firmowy pod adresem www.teleperformance.pl. Site będzie stanowić m.in. narzędzie wspierania procesów obsługi klienta i...

7 lutego 2006

Dax Cosmetics zanotował 20-proc. wzrost sprzedaży

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics zanotowała na koniec ub.r. 20-proc. wzrost sprzedaży. Jej przychody wyniosły prawie 29 mln zł, a zysk...

7 lutego 2006

Nagrody Oko Reklamy po raz szósty

W tym roku po raz szósty branża artykułów reklamowych przyzna swoje nagrody Oko Reklamy. Są one przyznawane przez Akademię Oko...

7 lutego 2006

Agnieszka Kwaśniewska została konsultantem w Corporate Profiles Consulting

Agnieszka Kwaśniewska rozpoczęła pracę w firmie doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting na stanowisku konsultanta. Wcześniej przez trzy lata pracowała w...

7 lutego 2006

Great Open House pracuje z GlaxoSmithKline i Alimą-Gerber

Agencja Great Open House rozpoczęła współpracę z firmami GlaxoSmithKline i Alima-Gerber SA. Agencja nie udzieliła informacji na temat budżetu obu...

7 lutego 2006

Po Prostu PR obsługuje markę Fructus

Agencja Po Prostu PR będzie obsługiwała markę Fructus z portfolio Szczecińskich Zakładów Nawozów Fosforowych "Fosfan" SA. Ma kreować pozytywny wizerunek...

7 lutego 2006

Macroscope promuje serwis Macrofaq poświęcony badaniom rynku

Macroscope OMD poprzez swoją stronę internetową oferuje dostęp do serwisu Macrofaq poświęconego badaniom rynku. Badania te przeprowadzane są przez Macroscope...

7 lutego 2006

TVP1 chce zwiększyć udziały w rynku, a TVP2 przynajmniej utrzymać ubiegłoroczne

TVP zaprezentowała nowości wiosennych ramówek stacji TVP1 i TVP2. Generalnym celem dla TVP1 jest zwiększenie udziałów w rynku w stosunku...

7 lutego 2006

Aram Multimedia dystrybutorem nowego nośnika - megakuli skyview

Firma Aram Multimedia została wyłącznym dystrybutorem nowego nośnika reklamy, tzw. megakuli skyview. Takie nośniki są już używane m.in. w Niemczech...

8 lutego 2006

LPP pracuje nad kampanią wiosennej kolekcji, wystąpią w niej modele wybrani w afrykańskim castingu

Reserved (LPP SA) przygotowuje wiosenną kolekcję, która zostanie wprowadzona do sklepów tej marki już w połowie lutego. Jak zapowiada Mariusz...

8 lutego 2006

Honda Civic najpopularniejszym modelem, a Toyota marką w styczniowym rankingu MojeAuto.pl

Honda Civic zwyciężyła w styczniowym rankingu Top Ten serwisu MojeAuto.pl. Na drugim miejscu znalazła się rynkowa premiera - Fiat Grande...

8 lutego 2006

Magazyn "Semestr" zmienia dodatek "Praktyka - Staż - Kariera"

Magazyn studencki "Semestr" (Akademickie Stowarzyszenie "Verum") zmienia dodatek "Praktyka- Staż - Kariera". - Dotychczas dodatek opierał się na reklamach i...

8 lutego 2006

Onetowy blog "Igor Janke Post" bije rekordy popularności

Tydzień od oficjalnego otwarcia polityczny blog "Igor Janke Post" obejrzało już niemal 120 tys. internautów. Blog jest poświęcony aktualnym wydarzeniom...

8 lutego 2006

Pierwsza realizacja BuM dla Link4 - kampania "Ubezpieczenia pod ręką"

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" specjalizujące się w sprzedaży polis direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczęło nową telewizyjną kampanię reklamową pod...

8 lutego 2006

L'Oreal z marką Cacharel sponsorem serwisu walentynkowego w Interii

L'Oreal Polska z marką Cacharel został sponsorem serwisu walentynkowego w portalu Interia.pl. Serwis funkcjonuje pod adresem walentynki.interia.pl, z produktami marki...

8 lutego 2006

Jakub Jabłoński zajmie się nowymi mediami w Initiative Warszawa

Jakub Jabłoński, media manager w domu mediowym Initiative Warszawa, będzie miał w agencji dodatkowy obszar odpowiedzialności. - Struktura nie została...

8 lutego 2006

TVN Style wprowadza do ramówki dwie nowe pozycje

Kanał tematyczny TVN Style wprowadza do ramówki dwa nowe progamy. Pierwszy z nich - "Dolce Vita" - skierowany jest do...

8 lutego 2006

Karol Skorupski ma odpowiadać także za reklamę nowego projektu Springera

Karol Skorupski, dyrektor reklamy dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska), będzie odpowiadał także za powstające biuro reklamy przygotowującego się do startu...

8 lutego 2006

BLStream nowym klientem agencji PR Sigma

Firma BLStream z branży nowoczesnych technologii jest nowym klientem agencji PR Sigma International Poland. Umowę podpisano na rok. Celem współpracy...

8 lutego 2006

Jacek Frentzel kierownikiem organizacyjnym projektu w Ciszewski Public Relations

Jacek Frentzel dołączył do zespołu agencji Ciszewski Public Relations i objął stanowisko kierownika organizacyjnego projektu. Jego zadaniem, jak przekazała Magdalena...

8 lutego 2006

Cosmopolitan Cosmetics zmieni nazwę na P&G Prestige Products

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją i marketingiem kosmetyków luksusowych zmieni nazwę na P&G Prestige Products....

8 lutego 2006

Glob Media zmienia strukturę i inwestuje na wschodzie Europy

Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przy współpracy z firmą doradczą Cap Gemini...

8 lutego 2006

Wyjaśnienie: Optimedia, a nie Zenithmedia, wygrał w przetargu Radiostacji

Dom mediowy Optimedia z grupy ZenithOptimedia zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Radiostacji, a nie Zenithmedia, jak napisaliśmy we...

8 lutego 2006

Mediatak przygotowuje dodatek tematyczny "Dom na kredyt"

Dział rozwoju sprzedaży domu prasy regionalnej Mediatak przygotowuje dodatek tematyczny w formie poradnika do dzienników regionalnych "Dom na kredyt". Dodatek...

8 lutego 2006

Urodzinowy numer "Vivy!" będzie kosztował poniżej 2 zł

Edipresse Polska obniżyło cenę egzemplarzową urodzinowego wydania dwutygodnika "Viva!" z 5,90 zł na 1,99 zł. Jednocześnie wydawca ruszył z wielką...

8 lutego 2006

Magdalena Adamska rozpocznie pracę jako planer strategiczny w Saatchi & Saatchi

Magdalena Adamska w połowie lutego rozpocznie pracę w zespole strategicznym agencji Saatchi & Saatchi. Obejmie tam stanowisko planera strategicznego. Obecnie...

8 lutego 2006

Olga Sawicka buying supervisorem w Initiative Warszawa

Olga Sawicka wróciła do zespołu domu mediowego Initiative Warszawa. Pod koniec ub.r. przeszła z Initiative Warszawa, gdzie pracowała jako media...

8 lutego 2006

Trzy,14 pracuje nad Akademią Farmaceuty dla US Pharmacii

Dział PR agencji Trzy,14 współpracuje z US Pharmacią, firmą farmaceutyczną, przy realizacji programu Akademia Farmaceuty. Jest to roczny program edukacyjny...

8 lutego 2006

Nestle wraca na rynek cappuccino z Nescafe Cappuccino

Nestle Polska po kilkuletniej nieobecności wraca na rynek kaw cappuccino, proponując klientom nowy produkt - Nescafe Cappuccino. W sprzedaży pojawią...

8 lutego 2006

Starczewski przechodzi z Kompanii Piwowarskiej do Wrigley Poland

Sebastian Starczewski objął stanowisko senior brand managera w Wrigley Poland. Zajmie się projektami marketingowymi realizowanymi dla marek gum do żucia...

8 lutego 2006

Finlandia Vodka sponsorem pierwszego baru lodowego w Polsce

W Warszawie rozpoczyna oficjalną działalność pierwszy w Polsce bar lodowy, którego sponsorem jest Finlandia Vodka. Warszawa znalazła się w wąskiej...

8 lutego 2006

Marta Mazek event account managerem w Eskadrze

Marta Mazek została event account managerem w agencji marketing services Eskadra BTL. Zdobywała doświadczenie w agencji eventowej Dom Gry, organizując...

8 lutego 2006

Emil Piszczorowicz dyrektorem działu strategii agencji Fresh

Emil Piszczorowicz objął stanowisko dyrektora działu strategii agencji reklamowej Fresh. Będzie liderem zespołu, który do końca marca ma liczyć cztery...

8 lutego 2006

Kamodus - nowa firma na rynku PR

Na rynku usług public relations pojawił się nowy gracz - firma Kamodus. Firmą kieruje jej właścicielka Kinga Niżewska, która była...

8 lutego 2006

Monika Nowaczewska przejmuje w Y&R obsługę Danone'a, Paweł Chojecki zaczyna pracę w Wundermanie

Monika Nowaczewska, która niedawno objęła w agencji Young & Rubicam stanowisko stanowisko account directora (patrz DS "MMP" z 2 lutego),...

8 lutego 2006

Kofeina i MindShare autorami nowej kampanii wizerunkowej Union Investment

Union Investment TFI SA rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Nie powiem". Przekaz ma formę tzw. testimoniali, czyli komunikacji opartej...

9 lutego 2006

Według Acxiom konsumenci przy wyborze banku kierują się zaufaniem do marki

W korzystaniu z usług bankowych Polacy są konserwatystami i nie są skorzy do zmian - wynika z analizy Acxiom Polska...

9 lutego 2006

Medical Tribune Polska wprowadza na rynek "Chirurgię po Dyplomie"

Wydawnictwo Medical Tribune Polska zadebiutuje z dwumiesięcznikiem "Chirurgia po Dyplomie". - Czasopismo ukaże się pod koniec lutego br. i będzie...

9 lutego 2006

BBDO Warszawa poszerzyła zakres współpracy z Wrigley Poland

Agencja reklamowa BBDO Warszawa, dotychczas jedynie adaptująca reklamy dla producenta gum do żucia Wrigley Poland, poszerzyła zakres współpracy z marketerem....

9 lutego 2006

Magazyn "Fakty" zmienia profil i podtytuł

Dwumiesięcznik polityczno-gospodarczy "Fakty" (wydawnictwo MaxMedia) zmienia profil oraz podtytuł. Dotyczczas pismo było zatytułowane "Fakty - Polityka, Prawo, Gospodarka", teraz magazyn...

9 lutego 2006

"Praca i Życie za Granicą" rozwija sekcje ogłoszeniowe

Dwutygodnik "Praca i Życie za Granicą" (Andersen Press Sp. z o.o.) zmienił logo. Bardziej uwypuklone zostało słowo praca. Wiąże się...